بازی Skull and Bones به زودی نمایش جدیدی خواهد داشت

نصیر فرزان
۲۱:۵۸ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴

شرکت Ubisoft اعلام کرد که گیم‌پلی بازی مورد انتظار Skull and Bones پنج‌شنبه‌ی این هفته منتشر خواهد شد. اولین نمایش این بازی در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت.

هفتم ژوئن شاهد نمایش جدیدی از گیم‌پلی بازی Skull & Bones خواهیم بود.این در حالیست که مصاحبه با توسعه دهنده‌ها نیز بخشی از این نمایش خواهد بود. Skull & Bones یک عنوان چند نفره ابتدایی (Multiplayer First) است که وقایع آن در اقیانوس هند رخ داده و به نزاع دزدان دریایی در عصر طلایی مربوط می‌شود.

بر اساس ویدیویی که در ماه آوریل افشاء شد، بازیکنان سفر خود را در نقش یک مستخدم کشتی که قصد دارد به یک دزد دریایی مشهور تبدیل شود شروع می‌کنند. در ابتدای بازی، شما کار خود را در یک قایق کوچک شروع می‌کنید اما همزمان با پیشرفت‌تان، توانایی ساخت و خرید کشتی‌های بزرگ‌تر را خواهید داشت. گفتنی است که با پیش‌روی در داستان، درجه بدنامی شما به عنوان یک دزد دریایی افزایش یافته و می‌توانید با سبک مخصوص خود به تجربه بازی بپردازید. شهرت و بدنامی در این عنوان به چند طریق حاصل می‌شود که یکی از آن‌ها بستن قرارداد با NPCهای موجود در بازی است؛ شما می‌توانید این قراردادها را در گروه‌هایی با حداکثر ظرفیت ۳ نفر به اشتراک بگذارید. غارت‌گری، ماجراجویی، حمله به کشتی‌های رقیب و شرکت در فعالیت‌های مختلف از دیگر راه‌هایی هستند که به درجه بدنامی شما خواهند افزود.

بازی Skull & Bones ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. این پروژه بعد از تاخیرهای مکرر، در سال ۲۰۲۰ ریبوت شد. طبق گزارش‌های اخیر، این عنوان قرار است در ۸ نوامبر سال ۲۰۲۲ عرضه شود. موضوعی که تا کنون به صورت رسمی تایید نشده است.

Moein MM2Gramy kABDVDDARKSIRENJust a Bald Man!!!امیر حسینMmfbS Ghost of Sparta

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید