کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا

کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه

برخی از کاراکترها در دنیای انیمه کشتارهای بسیار زیادی انجام داده‌اند که گاهی اوقات تعداد آن‌ها اصلا قابل محاسبه نیست.

دنیای انیمه همیشه سرشار از داستان‌های به خوبی توسعه‌یافته است که جهان‌های شگفت‌انگیزی را به همراه کاراکترهای پیچیده برای بینندگان به ارمغان می‌آورند. اکثریت این کاراکترها نیز توانایی‌های خاصی دارند و برخی از آن‌ها نیز بیگانه‌ها یا موجوداتی فراطبیعی هستند که در داستان رهبری نبردهای خونینی را برعهده دارند.

در طی چندین دهه گذشته، طرفداران شاهد ظهور کاراکترهای بسیار قدرتمندی، چه قهرمان و چه شرور در دنیای انیمه بودند و بسیاری از این کاراکترهای قدرتمند نیز کشتار زیادی از خود به جای گذاشته‌اند که گاهی اوقات درک و محاسبه آن‌ها تقریبا غیرممکن است. در ادامه این مطلب به معرفی کاراکترهایی می‌پردازیم که بیشترین کشتار را در دنیای انیمه داشته‌اند. همراه با ما باشید.

ارن یگر – انیمه Attack On Titan

ارن یگر انیمه attack on titan

ارن یگر در انیمه حمله به تایتان (Attack On Titan) گاهی اوقات تصمیم‌های بسیار بدی گرفته و یکی از بدترین تصمیمات وی نیز آغاز کردن غرش یا رامبلینگ (The Rumbling) بود. او می‌خواست دوستانش در جزیره پارادیس زندگی آرام و خوشی داشته باشند و تصمیم گرفت که تنها راه دست یافتن به این آرامش و صلح نیز از بین بردن بقیه بشریت است.

او پیمانی با «یمیر» بست و از قدرت‌های تایتان بنیان‌گذار استفاده کرد تا هزاران تایتان‌ غول‌پیکر را از داخل دیوارها بیدار کند. این تایتان‌ها در سر راه خود همه چیز را نابود کردند. تا زمانی که ارن این برنامه خود را متوقف کرد، او حدود ۸۰ درصد از جمعیت انسان‌ها را نابود کرده بود. میزان کشتار او به بیش از ۱ میلیارد نفر می‌رسد.

اسدث – انیمه آکامه گا کیل (Akame Ga Kill)

اسدث انیمه آکامه گا کیل akame ga kill

در انیمه آکامه گا کیل (Akame Ga Kill) اسدث ژنرالی برجسته بود که توانایی خلق و دست‌کاری یخ را داشت. او به چنان مهارتی در این قدرت خود دست پیدا کرده بود که قادر بود یک ارتش کامل را از سربازان یخی تشکیل بدهد. او همچنین می‌توانست برای چندین ثانیه زمان را ثابت نگه دارد.

پدرش در بچگی به او یاد داده بود که تنها افراد قدرتمند زنده می‌مانند و همین طرز فکر سبب شده بود تا او به فردی سادیست و بدون رحم تبدیل شود. اسدث هیچ گونه مشکلی با کشتن مردم ندارد و زمانی که به شمال فرستاده شده بود تا مشکل چندین قبیله را حل کند، از قدرت‌های خود استفاده کرد و کل این قاره را به سرزمینی یخبندان تبدیل کرد. همین باعث شد تا تعداد افراد کشته شده به دست او به بیش از ۴۰۰ هزار نفر برسد.

ریوکو هاکوبی – انیمه Tenchi Muyo! Ryo-Ohki

ریوکو هاکوبی انیمه tenchi muyo ryo ohki

انیمه Tenchi Muyo! Ryo-Ohki یک مجموعه به سبک OVA است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی پخش شد و شخصیت «ریوکو هاکوبی» یکی از شخصیت‌های اصلی آن محسوب می‌شد. ریوکو در ظاهر احمق و شوخ‌طبع به نظر می‌رسد اما در حقیقت یک دزد فضایی نیمه‌اصلاح‌شده با گذشته‌ای تاریک است.

او دختر یک الهه است و مادرش به او سه گوهر داده که قدرت‌هایش درون آن‌ها هستند. ریوکو  یکی از قدرتمندترین موجودات جهان به شمار می‌رود و تحت هدایت دستیار سابق مادرش قرار داشت. این دستیار، ریوکو را وادر کرد تا کهکشان را به وحشت بیاندازد که نتیجه آن نابودی ۲۸ سیاره و ۶۹ کلونی بوده است. او حداقل بیش از ۱ میلیارد نفر را کشته است.

ریومن سوکونا – انیمه Jujutsu Kaisen

ریومن سوکونا انیمه jujutsu kaisen

در دنیای انیمه شرورهایی وجود دارند که چندان برای تندرستی خود اهمیت قائل نمی‌شوند و یکی از آن‌ها نیز شخصیت ریومن سوکونا در انیمه جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) است. او مقدار زیادی انرژی نفرین شده در اختیار دارد که به او اجازه می‌دهند تا اندام‌های از دست رفته‌اش را به صورت آنی ترمیم کند. او می‌تواند از میان همه چیز به آسانی عبور کند و حملات مبتنی بر آتش را شکل بدهد.

سوکونا شخصیتی سادیست، خودخواه و سنگ‌دل است و هیچ گونه مشکلی با سلاخی زنان و کودکان نیز ندارد. او یکی از قدرتمندترین نفرین‌شده‌ها در انیمه «جوجوتسو کایسن» به شمار می‌رود که حداقل بیش از ۳۰۰۰ نفر را کشته است.

ملیوداس – انیمه The Seven Deadly Sins

ملیوداس انیمه the seven deadly sins

شخصیت ملیوداس در انیمه هفت گناه کبیره (The Seven Deadly Sins) شبیه به یک بچه به نظر می‌رسد و یکی از کوچک‌ترین شمشیرها در دنیای انیمه را در اختیار دارد اما هیچ کدام از این موارد این حقیقت که او یکی از قدرتمندترین اهریمن‌ها است را نقض نمی‌کند. ملیوداس قبل از اینکه رهبری هفت گناه کبیره را برعهده بگیرد، برای قبیله اهریمن مبارزه کرده و در آن زمان افراد زیادی را کشته است.

او در پادشاهی دانافور به عنوان شوالیه مقدس مشغول بود و زمانی که تناسخ مجدد معشوقش در جلوی چشمانش کشته شد، کنترل خودش را از دست داد و کل پادشاهی و بیشتر جمیعت آن را نابود کرد. می‌توان گفت که شخصیت ملیوداس در طی سال‌ها بیش از ۳۵۰ هزار نفر را به قتل رسانده است.

بیروس – انیمه Dragon Ball Super

بیروس انیمه dragon ball super

بیروس اولین خدای نابودی بود که طرفداران در انیمه دراگون بال سوپر (Dragon Ball Super) با آن آشنا شدند و از همان آغاز نیز کاملا مشخص بود که او یکی از قدرتمندترین موجودات کل جهان است. او به عنوان خدای نابودی وظیفه حفظ تعادل را برعهده دارد و این کار را با نابود کردن سیاره‌های مختلف و نژادهای بیگانه انجام می‌دهد.

او همچنین مسئول مقابله با تهدیدات جهانی نیز است. شخصیت بیروس برای میلیون‌ها سال مشغول نابود کردن سیاره‌ها بوده و هر کدام از سیارات نیز محل زندگی حداقل یک میلیارد جمعیت بوده که تعداد کشتار او را به هزاران میلیارد نفر می‌رساند.

مادارا اوچیها – انیمه Naruto Shippuden

مادارا اوچیها انیمه naruto shippuden

می‌توان گفت که شخصیت مادارا اوچیها یکی از بهترین شرورهای انیمه ناروتو شیپودن (Naruto Shippuden) محسوب می‌شود و نینجایی باهوش و ماهر است که توانایی‌ها و قدرت‌هایی در سطح یک خدا را در اختیار دارد. او می‌خواهد جلوی جنگ و نابودی را بگیرد و در همین راستا نیز کل جهان را در جهانی رویایی و بی‌نهایت گرفتار می‌کند. او در نهایت برای رسیدن به هدف خود افراد زیادی را می‌کشد.

در چهارمین جنگ بزرگ نینجایی، مادارا در چندین دقیقه کل لشکر چهارم که شامل هزاران نینجا بود را نابود کرد. او همچنین از قدرت خود استفاده کرد تا در نزدیکی پایان جنگ هزاران نفر دیگر را به قتل برساند. در پایان، مادارا بیش از ۱۰ هزار نفر را کشته و در انیمه «ناروتو» بیشترین میزان کشتار را به خود اختصاص داده است.

پدر – انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood

پدر انیمه fullmetal alchemist brotherhood

شخصیت فادر یا پدر یکی از شرورهای اصلی انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) به شمار می‌رود که با داشتن ۴۳۱ سال سن، قدیمی‌ترین هومونکولس محسوب می‌شود. او در کشوری به نام زرکسیس به دنیا آمده بود و در جستجوی دانش و قدرت بود تا نسبت به نژاد انسان‌ها برتری پیدا کند.

او برای دست یافتن به جاودانگی و دیگر قدرت‌های خدامانند، شاه این کشور را فریب داد تا حلقه‌ای تبدیل‌کننده در پیرامون کل قلمرو بسازد. در این قلمرو بیش از یک میلیارد زندگی می‌کردند که توسط این حلقه تبدیل‌کننده و در راستای اهداف پدر، تمام آن‌ها از بین رفتند.

بوروس – انیمه One Punch Man

بوروس انیمه one punch man

در انیمه مرد تک مشتی (One Punch Man) افراد بسیار اندکی هستند که می‌توانند از مشت‌های سایتاما جان سالم به در ببرند و یکی از آن‌ها نیز بوروس است. بوروس رهبری گروهی از مهاجمان بیگانه را برعهده دارد که در سراسر کهکشان سفر می‌کند تا رقیبی قدرتمند برای مبارزه پیدا کند.

او به سیاره زمین می‌آید و کل یک شهر را نابود می‌کند اما این کار نسبت به کارهای قبلی او با سیاره‌های دیگر اصلا قابل مقایسه نیست. او در جستجوی خود برای پیدا کردن حریفی بهتر و قدرتمندتر، از چندین جهان دیدن کرده و تمدن‌های زیادی را نابود کرده است که میزان کشتار او را بسیار زیاد می‌کند.

لایت یاگامی – انیمه Death Note

لایت یاگامی انیمه death note

در انیمه دفتر مرگ (Death Note) لایت یاگامی در ابتدا یک دانش‌آموز دبیرستانی معمولی بود اما زمانی که او دفتر مرگ را پیدا می‌کند، همه چیز به طور ناگهانی دچار تغییر می‎‌شوند. این دفتر یکی از قدرتمندترین سلاح‌ها در دنیای انیمه به شمار می‌رود و توانایی کشتن هر کس روی زمین را دارد.

اگر مالک این دفتر نام شخص را بداند و آن را درون این دفتر بنویسد و علت مرگ آن فرد را نیز تعیین نکند، فرد در کمتر از ۴۰ ثانیه بر اثر حمله قبلی از دنیا می‌رود. لایت یاگامی قصد داشت که از این دفتر در راستای خلق جهانی بدون افراد شرور و بد ایجاد کند و همین نیز منجر به مرگ بیش از ۱۲۵ هزار نفر شده است.

الوکارد – انیمه Hellsing

الوکارد انیمه hellsing

در دنیای انیمه خون‌آشام‌های زیادی به تصویر کشیده شده‌اند اما هیچ کدام از آن‌ها به قدرتمندی شخصیت الوکارد در انیمه هلسینگ (Hellsing) نیستند. او قدرت‌های فراطبیعی مختلفی در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جاودانگی، تغییر شکل، نامحسوس بودن و دستکاری خون و آب‌وهوا اشاره کرد.

الوکارد برای بیش از ۶۰۰ سال زندگی کرده و در این مدت نیز انسان‌ها و خون‌آشام‌های زیادی را کشته است. او قادر است تا روح تمام کسانی که تاکنون کشته است را احضار کند و زمانی که این کار را انجام می‌دهد، کاملا می‌توان به میزان کشتار بسیار زیاد او پی برد.

لولوش – انیمه Code Geass

لولوش انیمه code geass

شخصیت للوش یا لولوش یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه کد گیاس (Code Geass) به شمار می‌رود و علاوه بر آن،‌ یکی از بهترین ضدقهرمان‌ها در دنیای انیمه نیز محسوب می‌شود. داستان این انیمه بر محوریت تلاش او برای کشتن پدرش یعنی امپراتور بریتانیا است و بدین ترتیب او خودش را فدا می‌کند تا جهان بتواند سرانجام به صلح دست پیدا کند.

او به لطف توانایی برجسته خود به نام گیاس که به او اجازه کنترل ذهن فرد به صورت موقت را می‌دهد، موفق می‌شود تا به اهداف خود دست پیدا کند. لولوش در طی داستان مجبور به کشتن بیش از ۲۰۰۰ نفر می‌شود اما بیشترین میزان کشتار او در انتهای سریال است که در آن، او از سلاحی با انرژی بسیار بزرگ استفاده می‌کند.

نوریکو – انیمه Top o Nerae! GunBuster

نوریکو انیمه top o nerae gunbuster

انیمه سریالی Top o Nerae! GunBuster شامل شش قسمت است که سال‌ها پیش پخش شده و اتفاقات آن در سال ۲۰۲۱ میلادی جریان دارد و داستان دختر جوانی به نام نوریکو را دنبال می‌کند که در حال آموزش دیدن برای تبدیل شدن به خلبانی فضایی است تا از زمین در برابر حمله قریب‌الوقوع بیگانه‌ها محافظت کند.

نوریکو بسیار امیدوارکننده ظاهر می‌شود و به همین دلیل نیز او به عنوان مسئول پروژه گان‌باستر انتخاب می‌شود. او با استفاده از این ماشین‌ها، بخشی زیادی از نیروهای بیگانه‎‌ها را نابود می‌کند. در پایان این انیمه سریالی، نوریکو سفینه‌ها و افراد زیادی را نابود کرده که میزان کشتار او را به بیش از ۱۰ میلیارد می‌رساند.

آنتی اسپایرال – انیمه Gurren Lagann

آنتی اسپایرال انیمه gurren lagann

در انیمه گورن لاگان (Gurren Lagann) موجودات مارپیچی یا اسپایرال دارای انرژی تکامل هستند و این انرژی دلیل قدرت‌های نامحدود و بسیار زیاد آن‌ها است. به همین دلیل است که آن‌ها مدام در حال تلاش و مبارزه برای دست یافتن به اهداف خود هستند.

یک نظریه آخرالزمانی بازگو می‌کند که جهان توسط موجودات اسپایرال که در کهکشان ساکن هستند، به نابودی کشیده می‌شود و همین نیز باعث به وجود آمدن آنتی اسپایرال می‌شود. هدف این آنتی اسپایرال آن است که با نابود کردن تمام موجودات اسپایرال در جهان، جلوی رخ دادن این آخرالزمان را بگیرد و تقریبا در این کار موفق می‌شود و کشتار بسیار زیادی از خودش به جای می‌گذارد.

زنو – انیمه Dragon Ball Super

زنو انیمه dragon ball super

فرنچایز «دراگون بال» در طی این سال‌ها به معرفی موجودات بسیار قدرتمند مختلفی پرداخته است اما هیچ کدام از آن‌ها به قدرتمندی شخصیت زنو نبوده‌اند. زنو به عنوان پادشاه اومنی، حاکم برتر تمام مولتی‌ورس محسوب می‌شود. با اینکه او شبیه به یک بچه بی‌آزار به نظر می‌رسد اما توانایی نابود کردن تمام هستی را دارد.

در حال حاضر در انیمه «دراگون بال سوپر» مولتی‎‌ورس متشکل از ۱۳ جهان است اما در ابتدا این تعداد ۱۸ جهان بوده است. زنو تصمیم گرفته بود که ۱۸ جهان بسیار زیاد است و به راحتی ۵ جهان را نابود کرده بود. از آنجا که در هر جهان میلیاردها نفر زندگی می‌کردند، می‌توان گفت که میزان کشتار توسط زنو بسیار زیاد و غیر قابل محاسبه است.


در این مطلب به معرفی کاراکترهایی از دنیای انیمه پرداختیم که کشتارهای زیادی انجام داده‌اند و خون افراد بسیار زیادی بر گردن آن‌ها است. نظر شما در مورد این کاراکترها چیست؟

منبع: cbr

BLACK GOKUNeronasJin sakaimeysambEspressoArnaldیوهانLonesome guy the Mad OneAMIR WAZOWSKIÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔژنرال اردک

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا
کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کاراکترهایی با بیشترین کشتار در دنیای انیمه - گیمفا