تیم Kingdom Hearts در ساخت بخشهایی از Final Fantasy 16 مشارکت داشته است
تهیهکنندۀ Final Fantasy 16، در رابطه با نبردهای درون بازی و درس گرفتن از عناوین گذشته صحبت کرد.
زمانی که به بازی نقشآفرینی آیندۀ شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) نگاه میکنیم، به راحتی میتوانیم تاثیرات عناوین دیگر در آن را مشاهده کنیم.
نائوکی یوشیدا، تهیهکنندۀ بازی، متذکر شد که این عنوان از آثار «نقشآفرینی جهان آزاد بزرگ» الهام گرفته است (با این حال که جهان آزاد نخواهد بود). از طرفی، در مبارزات بازی نیز میتوان تاثیراتی از Devil May Cry مشاهده کرد که توسط طراح مبارزات شرکت کپکام (Capcom)، ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki) وارد بازی شده است. علاوه بر آن، به نظر میرسد که سازندههای Final Fantasy 16، برای سیستم مبارزات، از تیم Kingdom Hearts کمک دریافت میکنند.
یوشیدا در مصاحبه با واشنگتن پست (Washington Post) گفت:
تیم سازندۀ Kingdom Hearts در اسکوئر انیکس، در ساخت سیستم مبارزات و نبرد باسهای بازی، کمک ویژهای کرده است. میتوان گفت که نبردهای درون Final Fantasy 16 از جهاتی حاصل تجربیات گذشته شرکت محسوب میشوند.
در آینده اطلاعات بیشتری درباره سیستم مبارزات بازی منتشر خواهد شد. تایید شده است که در عنوان مذکور، همراهان تحت کنترل هوش مصنوعی (AI-controlled Party Members) وجود خواهند داشت. همچنین به نظر میرسد که کلایو (Clive)، شخصیت اصلی بازی، قرار است یک «دوست با وفا» را در مبارزات، برای انجام دستورات به همراه خود داشته باشد (که احتمالاً به نقش تُرگال (Torgal)، توله گرگی که در اولین تریلر مشاهده کردیم، اشاره دارد).
یوشیدا در مورد انتشار اطلاعات بیشتر گفت:
در این تریلر، قصد داریم که کمی بیشتر روی پیشزمینه (Lore) و خط داستانی بازی تمرکز کرده و امیدواریم با نشان دادن چگونگی داستان، نحوه داستانسرایی و اینکه چگونه این داستان، خود را درون دنیای بازی جا میدهد، اطلاعات بیشتری را برای بازیکنان فراهم کنیم.
بازی Final Fantasy 16 در تابستان ۲۰۲۳ به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ انتشار خواهد یافت. در ماههای آینده، اطلاعات بیشتری از بازی به اشتراک خواهیم گذاشت.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
به امید خرید اسکوئر انیکس، فرامسافتور و کوجیما پروداکشنز تا آخر ۲۰۲۳ 👏
سونی این سه تا استودیو رو بخره برای من کاملترین ناشر صنعت گیمه
😐😂
بابا چیه این بخر بخرا…اصلا کار درستی نیست چه برای سونی چه برای ایکس باکس