بازی ترسناک The Callisto Protocol از مثالهای مخوف واقعی الهام گرفته است
به نظر میرسد که بازی The Callisto Protocol در نمایش تصاویر مخوف خساست به خرج نداده و برای این منظور از دنیای واقعی اقتباس نموده است.
بازی The Callisto Protocol که در اواخر امسال عرضه خواهد شد، برای افرادی که روحیات لطیف دارند به هیچ عنوان مناسب نمیباشد. به لطف جف کیلی (Geoff Keighley)، در Summer Game Fest امسال شاهد گیمپلی بازی The Callisto Protocol بودیم. نمایشی که مملو از صحنههای ترسناک قطع عضو و له شدن بدن افراد به اشکال مختلف بود.
مدیر ارشد طراحی استودیوی Striking distance، آقای کریس استون (Chris Stone)، در گفتوگو با PCgamesN راجع به منابع الهامبخش بازی The Callisto Protocol صحبت نمود. کریس استون بیان داشت که تیم توسعه دهنده این بازی علاوه بر عناوین Silent Hill و Resident Evil، از فیلمهای The Thing و Event Horizon نیز الگوبرداری کرده است.
همچنین، استون متذکر شد که فیلمهای ژانر وحشت کرهای و فرانسوی نیز از منابع ایدهپردازی بازی The Callisto Protocol بودهاند؛ دو کشوری که در سالیان اخیر در این ژانر فیلمهای شاخصی تولید نمودهاند. در یک ابراز نظر جنجالی، کریس استون اظهار داشت که آنها از مثالها و نمونههای حقیقی نیز الگوبرداری نمودهاند. استون که به عنوان مدیر بخش انیمیشن در بازی Dead Space نیز حضور داشت بیان کرد:
ما نمونههای زیادی از تصاویر مخوف واقعی را مشاهده نمودیم. با وجود اینکه جستجو برای چنین تصاویری لذتبخش نبود، اما با این حال به ما کمک کرد تا بخش عمدهای از ایدههای جذاب و ناب خود را از آنها اقتباس نماییم.
پیشتر، بازی Mortal Kombat نیز با ایدهبرداری و به کارگیری از مثالهای دنیای واقعی در فرنچایز خود، خبرساز شده بود لذا امیدواریم که استودیوی Striking Distance اینکار را با دقت و احتیاط بالا انجام داده باشد. جدای از نمونههای واقعی، یکی از منابع اقتباسی عمده و اصلی The Callisto Protocol، بازی Dead Space بوده است. عنوانی که توسط گلن اسکافید (Glen Schofield) خلق شد. وی وظیفه کارگردانی Callisto Protocol را نیز بر عهده دارد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
کم ترین انتظار از این محصول ، متای بالای ۹۰ هست .
اگه بفهمیم روزانه چقدر اتفاق هولناک رخ می ده، تاثیرش از امثال این بازی صدها برابر بدتره…
نمیدونم این کامنت تایید میشه یا نه، آشنایان دوست من کنار جاده ای توی همین کشور خودمون یه خدا بیامرزی رو پیدا کردن که فقط پایین تنهاش باقی بود
خلاصه حواستون به این حیوون ها باشه حتی شغال هم گرسنه باشه حمله کنه
برای این بازی حتی بیشتر از دد اسپیس ریمیک هایپم، ببینیم استاد اسکافید دوباره قراره چه تولدی تو ژانر ترسناک بقا برامون ایجاد کنه 😍🔥
اصلا گیم ترسناک یه چیز دیگه است که تو این سالها زیاد بهش اهمیت ندادن امیدوارم بدرخشه و یه حالی بهمون بده
نسل ۹ نسل ژانر ترسناکه
فقط کاش یه سایلنت هیل خوب تو این نسل ببینیم که با توجه به کارنامه درخشان کونامی بعید میدونم
این بازی بنظرم میتونه یکی از شانس ها خوب برای گوتی سالی باشه که میاد