شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -

شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است

محمد حسین کریمی
۰۹:۱۲ ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -

شایعات ضد و نقیضی حول انتشار بازی God of War Ragnarok منتشر شده است. منابع اروپایی معتقد هستند که بازی قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت Gamereactor، چندین منبع اروپایی مدعی شده‌اند که بازی God of War Ragnarok در سال آینده عرضه خواهد شد. در پاسخ به این شایعه، نویسندۀ وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، جیسون شرایر (Jason Schreier)، در ریست‌اِرا اعلام کرد که چیزی در رابطه با تاخیر این عنوان تا سال آینده نشنیده است:

شخصی که اطلاعات را دسته اول می‌داند، به من گفته است که چیزی در رابطه با تاخیر بازی به سال ۲۰۲۳ نشنیده و شخص دیگری که اطلاعات دسته دوم دارد هم چنین ادعایی می‌کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی PlayStation Game Size، تاریخ انتشار بازی در پایگاه اطلاعاتی پلی استیشن از ۳۰ سپتامبر به به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ تغییر پیدا کرده است. دقت داشته باشید که این یک تاریخ موقتی، بازه‌ای و به قولی Place Holder محسوب می‌شود که احتمالاً به انتشار بازی در سه ماهۀ چهارم یعنی پاییز ۲۰۲۲ اشاره دارد.

بازی God of War Ragnarok در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

Moein MM2M.MTDARKSIRENChris redfieldKurosPorfosormeysambO2یوهانAlbertJin sakaiTlou part 2 game of the centuryHaj_HosseinSkyrim : The Elder Scrolls VShinjiMikamiEMPEROR NIMA SHAMSOld blacksmithGramy ko0ashil0oA,,shmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • حالا خوبه خودشون یکی دو باری تأکید کردن ک بازی تو سال ۲۰۲۲ منتشر میشه!
    امیدوارم تاخیر نخوره

    Moein MM2Max22Kratos MillerChris redfieldKurosWitcher Geraltاتزیو آدیتورهPaprikaO2only play stationmore
  • Pouya گفت:

    شما خودتون نظرتون چیه آقای کریمی تاخیر میخوره یا نه؟🤔🤔🤔

    Moein MM2Max22sasan2shirazاتزیو آدیتورهshadowAlbertTlou part 2 game of the centuryKSkyrim : The Elder Scrolls Vعلیmore
  • AmirAgha گفت:

    بنظرم کیفیت مهم تره
    اگه به آخر ۲۰۲۲ نمی‌رسه
    مهم نیست
    فقط لطفاً محتوا حذف نکنین تا به ۲۰۲۲ برسونینش
    ما که این همه صبر کردیم
    تفاوتش میشه ۳ ماه!

    Moein MM2Max22Frost827اتزیو آدیتورهJin sakaiعلیA,,shEMPEROR NIMA SHAMSgeraltOld blacksmithmore
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    به نظر من که ۳ ماه چهارم ۲۰۲۲ بازی به احتمال ۹۹٪ منتشر خواهد شد ، شایعه ها حول بازی های بزرگ طبیعیه
    .
    امیدوارم فشار گیمر ها و رسانه ها و مارکتینگ باعث نشه هیچ بازی زودتر از زمان مناسب منتشر بشه …

    Moein MM2ABDVDNathanMax22اتزیو آدیتورهK1Jin sakaiS Ghost of Spartaپدر بزرگ دانته و ویرجیلعلیmore
  • مشکلات گاد آو وار ۲۰۱۸
    قسمت سوم : مبارزات
    مبارزات این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی یه داونگرید همه جانبه‌است! به نظر من مشکلات و داونگریدهای مبارزات این بازی نسبت به نسخه‌های اصلی در سه بخش تقسیم میشن که تا حدودی روی هم‌دیگه تاثیر میذارن.
    -کُلیت سیستم مبارزات
    در نسخه‌های اصلی گاد آو وار میشد از تمام حرکاتِ سلاح‌ها در هر جایی استفاده کرد، میشد پرید و کومبوهای هوایی زد، میشد از جادوهای مختلف استفاده کرد و با ترکیب همه این چیزها میشد کومبوهای چند-صد ضرب زد!
    در گاد آو وار ۲۰۱۸ جادو‌ها از بین رفتن و در نتیجه حرکات متنوعی که میشد با جادو‌ها انجام داد از بین رفتن (و یه مشکل دیگه که جلوتر بهش اشاره میشه). در گاد آو وار ۲۰۱۸ پرش از بین رفته و در نتیجه کومبوهای هوایی از بین رفتن. در گاد آو وار ۲۰۱۸ استفاده آزادانه از تمام حرکات سلاح‌هاتون از بین رفته و ترکیب همه این مشکلات با هم دیگه باعث شده که که بر خلاف نسخه‌های اصلی، زدن کومبوهای طولانی در گاد آو وار ۲۰۱۸ ممکن نباشه! در گاد آو وار ۲۰۱۸ حداکثر کومبویی که میشه بدون اِتکا به رونیک اتک‌ها زد اینه که دشمن رو پرت کنید هوا، چندتایی تیر و ضربه بهش بزنید و تمام! برای اینکه بتونید چندتایی کومبوی درست و درمون بزنید باید از رونیک اتک‌ها استفاده کنید؛ ولی این نکته خودش دوتا مشکل محسوب میشه :
    ۱- رونیک اتک‌ها پشت یک تایمر قفل هستن و بعد از اینکه در نبرد ازشون استفاده کردید باید دوباره برگردید به همون حرکات و کومبوهای خسته کننده و ساده قبلی.
    ۲- این چیزایی که بازی داره بهشون میگه “رونیک اتک” در نسخه‌های قبلی حرکات عادی سلاح‌های کریتوس محسوب میشدن و همونطور که قبل‌تر گفته شد، در نسخه‌های قبلی گاد آو وار میتونستید هر موقع و هر جایی از این حرکات استفاده کنید! به عبارت دیگه این بازی حرکاتی که در نسخه‌های اصلی عادی بودن رو پشت یک تایمر نگه میداره و استفاده ازشون رو محدود میکنه!
    در مجموع کُلیت سیستم مبارزه گاد آو وار ۲۰۱۸ خیلی بَدتر از نسخه‌های اصلیه. البته در نسخه‌های اصلی چیزهای دیگه‌ای مثل تنوع بیشتر سلاح‌ها، قابلیت جنگیدن موقع آویزان بودن از دیوار و زنجیرها، توانایی شلیک بیش از چهار تیر و… هم وجود دارن که باعث میشن مبارزات نسخه‌های اصلی بهتر و متنوع‌تر باشن؛ ولی به نظرم همین حد توضیحی که دادم برای نشون دادن ضعفی که کُلیت سیستم مبارزات گاد ۲۰۱۸ در برابر نسخه‌های اصلی داره کافی هستن.
    -مدیریت منابع
    جون و جادو در نسخه‌های اصلی گاد آو وار محدوده و شما بعد از هر بار مُردن با جون و جادوی پُر زنده نمیشید. این یعنی که شما باید سعی کنید کمترین ضربه ممکن رو بخورید و از جادوهاتون درست استفاده کنید تا به دردسر نخورید. این سیستم واقعا ساده باعث میشه که تک تک حرکات و کارهایی که در طول گیم‌پلی انجام میدید معنا و اهمیت داشته باشن. اگه شما بدون فکر کردن از جادوهاتون استفاده کنید ممکنه بعدتر بخاطر کمبود جادو نتونید یه دَرگیری سخت رو رد کنید، اگه خوب بازی نکنید و مُدام ضربه بخورید ممکنه برای رَد کردن یه درگیری سخت جون کافی نداشته باشید و… خلاصه اینکه در گاد آو وارهای اصلی شما باید جون و جادوتون رو مدیریت میکردید و نمیتونستید بدون فکر کردن جادوهاتون رو هدر بدید و یا ضربه بخورید، چونکه بعدا ممکن بود برسید به یه درگیری سخت که رَد کردنش بدون جون و جادوی کافی دشواره.
    در گاد آو وار ۲۰۱۸ این سیستم کاملا از بین رفته! در گاد آو وار ۲۰۱۸ جادو وجود نداره و در نتیجه تمام حرکات خفنی که میشد با استفاده از جادو زد و بحث مدیریت کردن نوار جادو از بین رفته. شما حتی جون‌تون رو هم لازم نیست مدیریت کنید! در گاد آو وار ۲۰۱۸ شما میتونید هر چقدر که دلتون خواست ضربه بخورید و نگران مدیریت کردن جون‌تون نباشید؛ چونکه این بازی بعد از هر بار مُردن شمارو با جون پُر زنده میکنه! و به همین راحتی سیستم مدیریت کردن جون و جادوی نسخه‌های اصلی گاد آو وار که باعث میشد حتی خوردن یک ضربه از یه دشمن معمولی و یا استفاده نابِجا از یک حرکت عواقب داشته باشه از بین رفته. الان شما فقط کافیه که یه درگیری رو رَد کنید، بعدش هر موقع که مُردید دوباره جون کامل دارید و انگار درگیری قبلی و اشتباهاتی که در اون انجام دادید اتفاق نیوفتاده.
    -سیستم پاداش
    حتی اگه شما خیلی این بازی رو دوست داشتید و تونسنید این سیستم مبارزه داغون رو تا حداکثر پتانسیلی که داره پیش ببرید باز هم اهمیتی نداره! چرا؟ چونکه گاد آو وار ۲۰۱۸ برخلاف نسخه‌های قبلی به خوب بازی کردن پاداشی نمیده! در نسخه‌های قبلی شما برای ارتقاع دادن سلاح‌هاتون به گوی‌های قرمز نیاز داشتید که اکثراً با کشتن دشمنان بدست میومدن. برای اینکه بتونید با کشتن دشمنان گوی قرمز بیشتری بدست بیارید یک راه وجود داشت، زدن کومبو‌های طولانی! در نسخه‌های اصلی گاد آو وار هر چقدر کومبو‌های طولانی‌تری میزدید بیشتر گوی قرمز بدست میاوردید و در نتیجه سریع‌تر میتونستید سلاح‌هاتون رو ارتقاع بدید. برای اینکه بتونید کومبو‌های طولانی‌تری بزنید باید از حملاتتون به شکل درست استفاده کنید، جای گیری خوبی داشته باشید، ضربه نخورید و بصورت خلاصه، باید بهتر بازی کنید! گاد آو وار‌های اصلی پلیر رو تشویق به خوب بازی کردن میکردن و به این‌کار پاداش میدادن و شما برای دریافت پاداش بهتر و در نتیجه ارتقای سریع‌تر سلاح‌هاتون باید بهتر بازی میکردید. حتی اگه پاداش هم براتون مهم نبود بازی با مجازات کردن پلیرهایی که خوب بازی نمیکردن باعث میشد که شما سعی کنید بهتر بازی کنید، چونکه همونطور که قبل‌تر گفتم، گاد آو وارهای اصلی بعد از مُردن نوار سلامتی و جادوی شما رو پُر نمیکردن و به عبارت دیگه ضربه خوردن الکی (خوب بازی نکردن) مجازات داشت‌.
    در گاد آو وار ۲۰۱۸ این سیستم هم از بین رفته! شما در این بازی بعد از هر نبرد یک میزان از پیش تایین شده پول و اکس‌پی دریافت میکنید و برخلاف نسخه‌های قبلی گاد آو وار، بازی کردن بهتر باعث نمیشه پاداش بیشتری دریافت کنید. شما اگه مثل یه حرفه‌ای بازی کنید و چندتایی کومبو بزنید و ضربات زیادی نخورید، دقیقا به اندازه کسی پاداش دریافت میکنید که مثل یک احمق بازی میکنه (و برعکس)! این بازی هیچ‌گونه پاداشی به خوب بازی کردن نمیده و برای همین دلیلی برای خوب بازی کردن وجود نداره!
    در مجموع میشه گفت که سیستم مبارزه گاد ۲۰۱۸ هیچ حرفی برای گفتن در مقابل نسخه‌های اصلی نداره! در بازی‌های اصلی شما میتونستید کارهای خیلی بیشتری انجام بدید و کومبوهایی به مراتب طولانی‌تر از گاد ۲۰۱۸ بزنید. شما در نسخه‌های اصلی باید جون و جادوتون رو مدیریت میکردید و اگه بدون دقت این منابع رو هدر میدادید مجازات میشدید. نسخه‌های اصلی به خوب بازی کردن هم پاداش میدادن.
    در گاد آو وار ۲۰۱۸ شما نمیتونید حتی نصف کومبوها و حرکاتی که در نسخه‌های اصلی ممکن بود رو بزنید. شما دیگه لازم نیست جون و جادوتون رو مدیریت کنید و بعد از هر بار مُردن جون‌تون پُر میشه. شما میتونید هر موقع که دلتون خواست ضربه بخورید و هر چقدر که میخواید بد بازی کنید، شما مجازات نخواهید شد و این بازی دقیقا به اندازه یه نفر که عالی بازی میکنه بهتون پاداش میده و برای خوب یا بد بازی کردن شما کوچک‌ترین ارزشی قائل نیست. برای همینه که مبارزات گاد آو وار ۲۰۱۸ یه داونگرید همه جانبه نسبت به نسخه‌های قبلیه!

    Moein MM2.EMPEROR NIMA SHAMSO2Commander jensenRagnorakIsComingFrost827DARKSIRENA Slashامیرحسین نصرتیmore
    • اینا رو بنویس و فرار کن! :دی الان باید به ممد سونی فن و مجید دلبندم و اصغر PS Lover و سهیل PS is life و مهیار کریتوس‌فن و متی فشار پسند جواب پس بدی.

      Moein MM277shadowO2Max22Frost827FaithDARKSIRENKratos MillerA Slashmore
      • majidam گفت:

        اقای کریمی . من سونی فن نیستم پی سی فن هستم بارها هم اعلام کردم . و از استودیو و سازنده ای که بازیش با کیفیت باشه حمایت میکنم . من با انحصاری کردن بازیها کاملا مخالف بودم اما دلیل فروش و برتری کنسولها نسبت به هم همین انحصاریهاش هست . چون اگر قرار باشه دوتا ماشین بخریم از شرکتهای مختلف و قیمتهای هر دو با هم یکی باشن . به ماشینی که اپشنهای بیشتر و با کیفیتری داشته باشه همونو میخریم . پس بازیهای کنسولها مثل اپشنهای یک ماشین هستن . دلیل برتریشون نسبت به هم همین بازیهای با کیفیت انحصاری هستن . یکم واقع بینانه نگاه کنیم جاندارانه نباشیم و به منفعت خودمون فکر نکنیم و خودمون جای سازنده ها بزاریم اونوقت متوجه موضوع میشیم اگر غیر این باشه خدا قدرت تخیل و رویا پردازی بهمون نمیداد . تو تخیلاتمون خودمون جای اون اشخاص بزاریم تا کاملا اون اشخاص یا هر چیزی رو درک کنیم . من چرا ps4 خریدم در کنار pc که داشتم با کارت gtx 1070 که خیبلی از ps4 قدرتمندتر هست اما الان rtx 3070 دارم و چرا اصلا به جای rtx 3070 من ps5 نگرفتم دلیلشو میگم . چون تمام انحصاریهای اکس باکس روی پی سی داشتم و همشون را تجربه کردم و در اونصورت دلیل نبود اکس باکس بخرم و خلاصه با احترام به تمام فنهای اکس باکس اگر هم انحصاریهای اکس باکس برای پی سی منتشر نمیشدن باز ps4 میگرفتم . چون هیچکدوم از انحصاریهای اکس باکس منو ترغیب نمیکنن و دلیل اصلی خرید ps4 انچارتد بود اول از همه انچارتد بعد از ان لست و بعد از ان اسپایدرمن و بعد از ان گاد اف وار و بعد از ان هوریزان و انتیل داون و سپس the order 1886 و detroit become human و دیزگان و ریچت و Beyond: Two Souls همین بازیها بودن چون قبلا راجبشون تحقیق کرده بودم و کلی ازشون تو یوتیوب و حتی گیمفا تعریفشو از بسیاری از کاربران دیده بودم و نقدهای مثبت . کاملا ترغیب شدم ps4 بخرم دو دله بودم اما فکر این بازیها بلای جونم شده بود و برای خارج شدن از این افکار و رسیدن به ارامش بلاخره ps4 خریدم و اونقدر بهم چسپید بازیهاش باور کنید که حتی بوی بازیهاش برام یک عطر خاص داشتن و لحظات خوبی برام رقم زدن و بعد از اینکه کل انحصاریا تموم کردم به برادرم هدیه دادم . چون هرگز جای پی سی برام پر نمیکنه pc یه دنیای بزرگیه و محدود نیست و کیفیت بازیها روی pc بسیار بالاتر هستن و کنسول را به pc ترجیح نمیدم . چون پی سی بازم و به جزئیات خیلی دقت میکنم و خیلی برام مهمه . دلیل ترجیح دارن کارت ۳۰۷۰ به کنسول ps5 همین جزئیات بودن و در pc ازادی عمل بیشتری داری و دنیای پی سی بسیار بزرگتر هست خیلی بزرگتر و محدود نیستی نامحدود هستی روی پی سی . در کل همه ی بازیهای ضعفهاییی دارن یکی گیم پلیش خوبه گرافیکش پایینه یکی گرافیکش بالا هست گیمپلیش نسبتا ضعیفه قرار نیست بازیهای بی عیب باشن . اصلا یکی گیم پلی فلان بازی دوست داره یکی هم دوست نداره سلیقه ها با هم متفوت هستن و باید به سلیقه ها احترام گذاشت تا دیکتاتوری در اونجا حاکم نشه

        Moein MM2shadowFrost827BahramscorpionesArthurK1god of waro0ashil0oTlou part 2 game of the century
      • AhmadReza گفت:

        مشکلی که این افراد دارن اینه که فکر میکنن فقط خودشون پلستیشن دارن و تاحالا هیچکس انحصاری های پلستیشن رو بازی نکرده

        Moein MM2shadowXERXESFrost827AlbertST.rangerجیمهمسایه ( فن بوی = پنچری )
      • god of war گفت:

        می بینم ک اقای کریمی شاگرد تربیت کردن و درس می دهند
        بله وقتی مطالبت قابل دفاع نباشه باید هم فرار کنی
        اگر هم در بحثی کم‌می یاری ب راحتی می تونی کامنت مخاطب رو منتشر نکنی

        Moein MM2shadowEMPEROR NIMA SHAMSFrost827Bahramgod of warKurosSina Fateminezhad𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰majidammore
    • پ.ن یا خدا این کامنت خیلی طولانی شد! جا داره از اون کسی که باید واسه تایید کردن کُلش رو بخونه یه عذر خواهی بکنم D:

      Frost827MmfbSina FateminezhadجیمWitcher Geraltهمسایه ( فن بوی = پنچری )BahramLucciola Balladgod of warArnaldmore
    • MrHill93 گفت:

      ناموسا یکی این و محل بده داره از دست میره
      واقعا فک کرده منتقده 😂😂😂
      اگه بازی این همه مشکل داشت که متاش ۹۴ نمیشد
      مشخص نیس از چی میسوزی
      میدونم این کامنت مو کریمی تایید نمیکنه
      میخای منم میشینم ایرادات رزیدنت ایول ۴ و میگیرم برات
      ببینی اون بازی ایی ک میپرستی همچین اش دهن سوزی‌ ام نیس

      Moein MM2shadowO2Commander jensenFrost827Kratos MillerKurosSina FateminezhadEMPEROR NIMA SHAMSscorpionesmore
    • Armin Ezati گفت:

      ولی به قول بعضی ها گاد اف وار ۲۰۱۸ یک دستاورد بزرگ در سبک اکشن ادونچر بوده :)))
      پ.ن : منم نسخه های قبلی رو خیلی بیشتر دوست داشتم

      Moein MM2اتزیو آدیتورهFrost827جیمLucciola BalladmajidamAlbert𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰M.KhTlou part 2 game of the centurymore
    • سلام

      عالی گفتی بجز مدیریت منابع
      تو گاد های قدیمی هم هر مدلی بازی میکردی پاداش یا همون Red Orb ای که میگرفتی یکسان بود و اینکه چند تا کمبو hit می‌زدی تاثیری روش نداشت
      بستگی داشت چقدر محیط ها رو میگشتی برای red orb chest ها خودم گاد ۳ رو پلات کردم میدونم
      تو گاد های قدیمی هم بعد چند بار مردن تو یک‌ موقعیت خط جون و جادو رو پر میکرد
      در کل خوب شد این بازی پورت شد برای پیسی و همه فهمیدن آش دهن سوزی نیست برخلاف چیزی که سونی فن ها میگن
      بعدی هم لست ۲ هست که براش این اتفاق می افته

      Moein MM2ABDVDKratos MillerK1EMPEROR NIMA SHAMSmajidamAlbert𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰M.KhMeysam ABmore
      • A,,sh گفت:

        درصد رضایت استیم گاد ۹۷ هست اتفاقا بر عکس فکر میکنم با پورتش بعضیا فهمیدن چه شاهکاریه😃
        نظر سنجی ign هم لابد همه ps فنا رفته بودن رای داده بودن!!!

        Moein MM2Frost827Kratos MillerKurosSina Fateminezhadscorpionesgod of warMrHill93K1majidammore
      • سلام. اشتباه دارید میگید دوست عزیز! تو نسخه‌های اصلی میزان رد اورب که از صندوق‌ها میگرفتید ثابت بود، ولی میزان رد اورب که از مبارزات میگرفتید ثابت نبود و بسته به عملکردتون در مبارزات تغییر میکرد و هر چقدر کومبوهای طولانی‌تری میزدید بیشتر پاداش میگرفتید‌؛ مثلا اگه کومبوتون از ۱۰ ضرب بیشتر میشد ۲ تا رد اورب بیشتر میگرفتید، اگه از ۲۰ ضرب بیشتر میشد ۴ تا رد اورب بیشتر میگرفتید، اگه از ۳۰ تا بیشتر میشد ۶ تا رد اورب بیشتر میگرفتید و… شما احتمالا درست دقت نکردید که این حرف رو میزنید. اون عددی که کنار میزان کومبوی شما نوشته شده (مثلا کنار تعداد کومبوتون نوشته +۱۰) میزان اورب بیشتری هست که بخاطر کومبو زدن میگیرید.

        ...Eternal...Witcher Geralt𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰scorpionesgod of warMrHill93Lucciola BalladmajidamAlbertM.Khmore
    • داداش مشکل اینجاس شما داری یه بازی هک اند اسلش رو با یه بازی داستان محور سینماتیک کهlast of us رو الگوی خودش قرار داده مقایسه میکنی به من بگو با زاویه ی دوربین و با توجه به تغییراتی که در شخصیت کریتوس رخ داده چطور میتونستن اون گیمپلی شلوغ رو پیاده سازی کنن؟ کافیه بجای نقد این بازی به این شکل بگی من بیشتر طرفدار سبک هک اند اسلش توی خدای جنگم خود منم سه گانه ی اصلی رو بیشتر دوست داشتم

      Frost827scorpionesAlbertMrHill93majidam𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Skyrim : The Elder Scrolls Vپدر بزرگ دانته و ویرجیل
    • o0ashil0o گفت:

      دوست عزیز نظرت کاملا محترم ولی خدایش یه کم زیاده روی میکنی دیگه، اتفاقا تو یوتوب پره از کمبو های ترکیبی با بلید آف کی آس و تبر کریتوس اینکه شما نمیتونین کمبو های مشتی تو بازی پیاده کنی دلیل بر نبودش نیست اتفاقا خیلی هم کمبو های خفنی داره بازی حالا نه در حد دویل و دانته ولی کمبوهای ترکیبی باحالی داره بازی و به امید خدا حالا که هم وقت کافی داشتن و هم دیگه نیازی نیست از اول همه چیز رو بسازن وقت بیشتری هم روش گذاشتن و ۱۰۰در ۱۰۰ خیلی بهتر از قبل هم شده

      Frost827scorpionesAlbertK1majidam𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Tlou part 2 game of the century
    • XERXES گفت:

      مثل دو قسمت قبلی عالی دمت گرم.

      Frost827scorpionesWitcher GeraltMrHill93Lucciola BalladArnaldP.morgan 𔓙majidamEMPEROR NIMA SHAMSAlbertmore
    • ETERNALMAN گفت:

      به عنوان یکی از بی شمار عاشقان سه گانه گاد حرفاتو تأیید میکنم ، البته من معتقدم عمده مشکل GOW 2018 در مبارزات از زاویه دوربین ناشی میشه ، ولی مواردی که گفتی هم کاملا درسته مخصوصا ضربه بزرگی که از بین رفتن جادو به بازی رفت – چون این مورد از پایه های هویت بازی بود

      o0ashil0oLone wolfFrost827KurosA,,shscorpionesAlbertWitcher GeraltMrHill93Arnaldmore
    • A,,sh گفت:

      کاری به دو بخش اول ندارم چون بحث سرش خیلی طولانیه اما چطوری میگی بازی پلیر و تشویق نمیکنه به خوب بازی کردن؟؟؟؟
      تو این نسخه اگه دشمنارو بدون خوردن ضربه میکشتی و سراغ یسری از مینی باس ها و دشمنای فرعی بازی میرفتی بازی بهت xp بیشتری میداد در نهایت زودتر میتونستی اسکیلای بازیو باز کنی برای همین باعث میشد سعی کنی ضربه نخوری این خودش یه نوع تشویقه
      همینطور اپگرید کردن سلاحا تو این نسخه که سخت تر از سه گانه بود برای فول اپگرید تبر باید تو نیفلهایم کلی انمی میکشتی که mist echos بگیری (اگه اسمشو درست گفته باشم) که یه ایتم خاص و بتونی از یکی از چستای بازی بگیری برای فول اپگرید بلید ها هم باید اگه اشتباه نکنم والکری توی موفلهایم و میکشتی که برای رسیدن بهش قبلش باید همه چلنجای اون منطقه رو کامل میکردی

      o0ashil0oFrost827Sina Fateminezhad𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰MrHill93Albert
      • A,sh@
        سلام. چیزی که گفتید درسته ولی ربطی به تشویق به خوب بازی کردن نداره. این چیزی که میگید تشویق به گشت و گذار هست. بازی میگه محیط رو بگردید تا پاداش بگیرید، نمیگه خوب بجنگید تا پاداش بگیرید. کلا بحثش از پاداش دادن به زدن کومبوهای طولانی و… جداست این موضوع.

        Frost827𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰scorpionesAlbertMrHill93
        • A,,sh گفت:

          اون مورد xp گرفتن تشویق بهتر بازی کردنه دیگه چون فرقی نمیکنه کجای بازی یه انمی رو بزنی مهم نوع زدنشه چه انمی های وسط راه اصلی رو بی نقص بزنی چه انمی های فرعی رو بهت xp بیشتر میده خشمتم زودتر پر میشه زدن فینیشرا هم فکر کنم تاثیر بیشتری میذاشت از کشتن عادی دشمنا
          جدا از اون تشویق اکسپلور بازی که بهش اشاره شد اتفاقا یکی از بهترین نکات بازی بود چون کلی ایتم و کالکتیبل و …. تو محیطای بازی پخش شده و محیطا نسبت به سه گانه خیلی بزرگتر شده ایتمای و زره و ….. هم زیاد شدن و مدت بیشتری رو اینبار به اکسپلور کردن میپردازیم نسبت به سه گانه همینطور شخصی سازی که اضافه کردن خیلی خوب بود اضافه شدن همه اینا بخاطر این بود که بازی الان اکشن ادونچره

          Albert
        • Pcfan arash گفت:

          هر چی باشه به فاجعه ریمیک re4 نمیرسن.البته کسی که آواتارش شخصیت re6 متای زرد باشه از این بیشتر انتظاری نمیره؛))

          Witcher GeraltAlbertCommander jensenBahram
    • A,,sh گفت:

      شما دیگه خیلی تو نسخه های کلاسیک گاد فرو رفتی و بنظر من ترجیح میدادی همین نسخه آخرم شکل و شمایل ۱۵ سال پیش گاد و داشته باشه در کل این بازی الان اکشن ادونچره دیگه مثل سابق نیست و همینطورم خواهد بود نوع دوربین و …. هم که قبلا گفته بودی کامل مطابق سبک فعلیشه و باید اینطوری میشد
      در کل به گاد ۲۰۱۸ باید به چشم یه ایپی جدید نگاه کرد که الان داره نسخه دومشو و دنبالش میاد و انگار تقریبا یه بازی جدیده نسخه های کلاسیک گاد ربط خیلی زیادی دیگه به بازی نداره اما اگه مثل نسخه قبلی یسری از خاطرات قبلی کریتوس و دوباره نشون بدن خوبه و استفاده درستیه

      𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰scorpiones
    • Nathan گفت:

      نمی‌دونم چرا نمیای گروه گاد اونجا راحت تر میتونیم بحث کنیم اینجا سخته

      Albert𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰A,,shArmin EzatiEMPEROR NIMA SHAMS
    • سلام
      داداش ببین تو میای میگی توی گاد او وار ۲۰۱۸ نمیشه کمبو ها متنوع انجام داد ولی خب بزار حقیقت رو بهت بگم میشه ولی متاسفانه شما نمیتونی انجام بدی شما میتونی اسکیل هاتو اپگرید کنی و رونیک اتک های خوب رو ۲ سلاح بزاری و همینطور اترئوس بعد این ها رو با هم ترکیب کنی بله اگه شما کل بازی فقط از یک سلاح خوشت بیاد و از اترئوس هم خوشت نیاد بازی تک بعدی میشه که اون دیگه مشکل خودته.
      شما میتونی مثلا تبر رو برداری اول یه رونیک خیلی قوی بزنی بعد تبر رو بزنی به سر یه دشمن ولی برش نگردونی اون دشمن اگه خوب هدف گیری کنی فریز میشه بعد اینجا میتونی یکی از اتک های خوب اترئوس رو استفاده کنی که دشمن بعدی خیلی حرکت نکنه بعد میتونی بلید رو برداری و بیفتی به جونش با اتک های بسیار متوع مثلا R2 رو نگه داری یه اتفاق میفته میتونی یه جور اتک بزنی که کریتوس بلید رو دور خود میچرخونه و به بقیه دمیج حسابی میده بعد از اینکه با بلید خوب کار کردی تبر رو برگردونی و از رونیک های خوبش استفاده کنی و یا اون اتک های سنگینش که مثلا R2 رو نگه داری یا یه جور اتک بود که کریتوس تبرش رو محکم میکوبید به زمین دشمنای اطراف دمیج میدیدن
      بعد عزیز شما میگی بازی ارتقای اسلحه تاثیری نمیزاره خب عزیز بازی اگه میخواست اونجوری عمل بکنه که کلا معنی مبارزه از بین میرفت چون بلید و تبر همینجوری قوین بعد شما فرض کن با اپگرید خیلی قوی تر بشن خب خیلی چیز مسخره ای میشه بنظرم شما میتونی روی ارمور تمرکز کنی اینجوری دمیج کمتر بخوری تا اتک های متنوعی استفاده کنی
      بعد اینکه شما میگی بازی به خوب بازی کردن امتیاز نمیده بنظرم غلطه اولا که بازی با یه سری کار های خاص xp در نظر میگیره ولی سوال من اینه که اصلا چرا باید درنظر بگیره ببین مثلا شما اگه از مبارزه معمولی خسته شدی میتونی دو تا سلاح رو با هم ترکیبی استفاده کنی تا لذت ببری ویل شاید یکی اصلا نخواد اینجوری بازی کنه خب ولی اونم به همون دشمنی غلبه کردی که تو بهش غلبه کردی پس اصلا فرقی وجود نداره شاید سبک بازی تو واست کار رو اسون تر میکنه
      در ضمن راجب جادو ها و پرش ببین داداش این بازی از یه هک اند اسلش خالص شده یه اکشن ادونچر سوم شخص خب شما نباید بیای این دوتا رو بزاری کنار هم خب این دوربین که اجازه نمی ده شما بپری تا اسمون و …
      پس هربازی رو با یه بازی که سبکس جداست مقایسه نکن
      خطاب به دوستانی که میگن کاش گاد او وار هموجوری میموند
      خب ببینید دوستان بنظر شما خوبه که یه گیم تا ابد یه جور بمونه اینجوری تنوع از بین میره ریسک پذیری از بین سونی نمیخواد مثل بعضی از شرکت ها به ترکیبش دست نزنه خب اینجوری شما تنوع از بین میره گاد او وار اگه سبکو تغییر نمی داد بعد ۲ نسخه دیگه همه ازش خسته میشدن ولی شجاعت داشت و تغییر کرد پس من به عنوان فن بازی به استودیو مورد علاقم یعنی سانتا مونیکا افتخار میکنم

      ABDVDG_manAlbertA,,sh𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
      • سلام.
        -اون قسمت آپگرید کردن سلاح‌ها و رونیک اتک‌‌ها احتیاجی به گفتن نداشت. خیالتون راحت باشه، هر کسی چندتا بازی رفته باشه بلده این چیزارو. من نگفتم کومبو زدن تو این بازی مثل اسکایریمه، اتفاقا اشاره کردم که میشه با استفاده از رونیک اتک‌ها چندتایی کومبوی درست و درمون زد؛ ولی مشکل اینه که این کومبوها (حتی با استفاده از رونیک اتک‌ها) بشدت برای یه بازی هک اند اسلش ساده هستن! الان همین کومبویی که خود شما به عنوان یه کومبوی خفن توصیف کردید رو در نظر بگیرید. شما دارید میگید که همچین چیزی یه کومبو خیلی خفنه، ولی در نسخه‌های اصلی گاد آو وار یه نفر میتونه یه کومبو به مراتب خفن‌تر و طولانی‌تر از این چیزی که گفتید رو در همون اوایل بازی بزنه! واقعا این کومبویی که مثال زدید و تمام کومبوهای دیگه‌ای که میشه در گاد ۲۰۱۸ زد در برابر کارهایی که میشه در نسخه‌های اصلی انجام داد هیچی نیستن!
        -من نگفتم ارتقای اسلحه تاثیری نداره! اصلا نمیدونم این حرف از کجا اومد.
        – چرا یه نفر باید از سیستمی که به خوب بازی کردن و زدن کومبوهای طولانی‌تر پاداش میده لذت نبره! این سیستم فقط به خوب بازی کردن پاداش اضافه میده! این چیزی که شما میگید برای وقتیه که اگه بازی به بد بازی کردن پاداش کمتر میداد! حتی اگه اینطور که شما میگید یه نفر دلش نمیخواست خوب بازی کنه و فقط کارهای تکراری بکنه این سیستم به تجربه‌اش آسیب نمیزنه! این سیستم نمیگه چون تکراری بازی کردی از پاداشت کم میکنم، فقط میگه اگه متنوع بازی کردی بهت بیشتر پاداش میدم. اگه این سیستم وجود داشته باشه هم کسایی که برای خوب بازی کردن‌ پاداش بیشتر میخوان راضی میشن و به تجربه کسایی که خوب بازی کردن براشون مهم نیست هم آسیبی نمیزنه! این سیستم تجربه هیچ‌کس رو خراب نمیکنه و همه رو راضی نگه میداره!

        XERXESgod of warAlbert
        • راجب بحث کمبو ها:
          ببین داداش من تو اون کامنت هم گفتم شما داری دو تا چیز کاملا اشتباه رو با هم مقایسه می کنی
          نگا کن تو داری میگی چرا یه بازی اکشن ادونچر در حد یه هک اند اسلش کمبو نداره
          اخه سلک هک اند اسلش اساسش مبارزه با کمبو های هیجان انگیز و صحنه های بسیار شلوغه ولی یه بازی اکشن ادونچر با اون زاویه دوربین اصلا نمیتونه اون چیزی که دوست داری رو بهت ارائه بده
          اخر کامنت قبلی توضیح دادم که گاد او وار نیاز به تغییر داشت الا نگاد او وار شده اکشن ادونچر شما نباید بیای از لحاظ سیستم مبارزه با به جرأت میشه گفت یکی از ۳ هک اند اسلش برتر تاریخ مقایسش کنی
          همه ما گاد او وار های قدیمی رو دوست داشتیم ولی دبگه نیاز به یک تغییر وجود داشت
          چیزی که واضحه اینه شما باید ببینی کمبو های گاد او وار برای یک بازی اکشن ادونچر چطوره که بنظر من عالیع
          راجب سیستم پاداش
          ببین داداش ما دو سبک بازی داریم
          یه سبک که از کمبو ها و قابلیت ها استفاده می کنه و نبردی جذاب ارائه میده
          یه سبک که فقط یه کار رو هی تکرارا میکنه
          شما میگی سبک اول چون جذاب تره باید پاداش بیشتری داشته باشه
          خب این حرف غلطه ببین کسی که از سبک اول استفاده کنه خب هم یه جاهایی بازی براش آسون تر میشه یه جاهایی سخت تر مثل سبک دوم
          شما نباید انتظار داشته باشی که بازی ساز بیاد یکی رو بر اون یکی برتری بده
          شما مهم اینه بازی میکنی خودت لذت ببری اگه لذت بردی خب برد اصلی رو کردی چون ما بازی میکنیم که لذت ببریم نه که xp بگیریم
          مثلا یه مثال بزنم یادمه قدیما رفیقام میگفتن فلان مرحله کالاف خیلی سخته ۲ بار مرده که ردش کنه
          خو من حقیقتش میتونم با ۱ بار مردن اون بازی رو برم ولی اینکار رو انجام نمیدم چرا چون لذتی نداره واسم هی بارم کاور بگیرم قایم شم و فلان
          هی میدویدم سمت دشمن و میپریدم و مسخره بازی در میاوردم شاید ۲۰ بار میمردم ولی لذت میبردم از بازی کردن
          گاد هم همینه شما باید هدفت لذت بردن باشه که یه سبستم مبارزه رو درک کنی
          نه اینکه چرا xp نمیده خو xp نده
          کسی که با اون سبک اول بازی میکنه اگه لذت ببره یعنی برد واقعی رو از بازی کرده چون هدف بازی لذت بردنه
          شرمنده اگه طولانی شد

          Albert
      • راستی اینم خواستم بگم خیلی خوبه یکی بیاد اینجوری راجب بازی که دوست نداشته صحبت کنه نه مثل این دلقک بازی هایی که توی کامنتا راه افتاده

        Witcher Geralt𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰
    • کامنت جالبی بود
      کاش امکانش بود باقسمت‌های قبلیش به صورت یه مقاله توی سایت منتشر می‌شد

      ArnaldBahramEMPEROR NIMA SHAMSXERXES
    • Azita گفت:

      انصافا بازی رو که بنظرم بهترین اکشن مبارزه ای نسل هستم بودرو اینجوری کورکورانه میکوبی باید یک بازی بهتر از اینم معرفی کنی.. اگر به این میگی بد پس هورایزون و الدن و … باید افتضاح باشن دیگه نه؟

  • Pouya گفت:

    آقای کریمی مثل اینکه دیوید جفی( خالق گاد آف وار) هم از منبعش داخل سونی شنیده که بازی امسال منتشر میشه

    Moein MM2EMPEROR NIMA SHAMSTlou part 2 game of the centuryپدر بزرگ دانته و ویرجیلMrHill93
  • کابوس ۲۰۲۲ همچنان پا برجاست تا الان فقط یه الدن اومده بود ولی حالا چیزی که مقدوره این هست مه سازنده ها نیگن ۲۰۲۲ بعد یه شایعه میگه ۲۰۲۳؟شایعه بیشتر سند هست یا سازندگان؟؟؟ ولی بازم شایعه الکی نمیگه چون تازه کار صداپیشگی یکی از شخصیت ها تموم شده و باید وایسیم تا بازی رو پولیش کنن.

    Moein MM2ShinjiMikamimajidam
  • GHOST_SHADOW گفت:

    سلام دوستان من تازه به این سایت ( به این جنگ ) اومدم
    اگه میشه به خاطر من یه چند روزی آتش بس کنید

    Moein MM2Haj_Hosseinهمسایه ( فن بوی = پنچری )ArnaldLone wolf𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Tlou part 2 game of the centuryعلیA,,shGramy kmore
  • MrHill93 گفت:

    مهم نیس‌ هرچی با کیفیت تر بهتر
    اگه مث گاد ۲۰۱۸
    تو آپریل ۲۰۲۳ منتشر کنن باحال میشه
    تو سالگرد ۶ سالگیش 😁

    Moein MM2ShinjiMikamiHaj_HosseinAlbertTlou part 2 game of the centurygeraltEMPEROR NIMA SHAMS
  • سونی فنا تاخیر استارفیلد و ردفال رو مسخره میکردن باز هم سر خودشون اومد😹😹😹
    الحق که چوب خدا صدا نداره😹😹😹
    #کارما
    تاخیر لست ۲ هم اولین بار همین سایت گفت پس قطعی بدونیدش

    Moein MM2ABDVDاتزیو آدیتورهKratos MillerHaj_Hosseinscorpionesهمسایه ( فن بوی = پنچری )K1majidamAlbertmore
  • A,,sh گفت:

    تاخیرم بخوره اشکال نداره بلاخره لاین آپ امسال سونی عالی بوده از اون طرف سال ۲۰۲۳ ماکرو بازیای بزرگ زیاد داره گادم اون موقع بیاد یکم وزنه رو متعادل میکنه سال بعد

    Haj_Hosseinmajidammohammad reza gamer
  • به امید تاخیر نخوردن
    ی سفره حضرت ابولفضل همگی بگیریم🥲😢

    Skyrim : The Elder Scrolls VعلیEMPEROR NIMA SHAMS
  • چند ساعت قبل اومدن این خبر پیش بینی کردم تاخیر میخوره و الان شایعش پخش شده

    majidamAlbertSkyrim : The Elder Scrolls VTlou part 2 game of the centuryainzmohammad reza gamerShinjiMikamigeraltEMPEROR NIMA SHAMS
  • Ryder گفت:

    موردی داشتیم که ۲سال تاخیر بخوره؟
    خیلی بعید میدونم رگناروک تاخیر بخوره چون همینطوریش یسال تاخیر خورده

  • هیچ اتفاقی نمیوفته این یک شایعه هست پادکست های اینفلوسر اکس باکس از تاخیر نخوردن گاد آف وار رگنارک دیوانه شدن و شروع کردن به کوبیدن بازی از الان همینه همیشه از فوربیدن وست بگیر تا حالا هم این به این شایئات توجه نداشته باشید تا منبع رسمی اون رو تایید نکرده !!!!!!! خام نشید !!!!

    عموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)EMPEROR NIMA SHAMS
  • Haj_Hossein گفت:

    خودشون تایید کردن ۲۰۲۲ میاد،احتمال تاخیر خیلی کمه.

    Haj_HosseinEMPEROR NIMA SHAMSTlou part 2 game of the century
  • Nathan گفت:

    اگه گاد تاخیر بخوره احتمال زیاد الدن رکورد لست رو بزنه

    ABDVDRoozbehFocusShinjiMikamiهمسایه ( فن بوی = پنچری )EMPEROR NIMA SHAMS
  • من مشکلی ندارم چون دوست دارم خوب از آب در بیاد

  • Pcfan arash گفت:

    چقدر عقبی.شرایر سریع تکذیبش کرد

    shadowپدر بزرگ دانته و ویرجیلKurosEMPEROR NIMA SHAMS
  • darkwarrior گفت:

    تابلو بود ک تاخیر میخوره
    خیلی بهتر شد ک تاخیر خورد بااین وضعیت بازیای زیادی ک توراهه

  • Porfosor گفت:

    خخخخخخخ
    حال psها که استار فیلد رو مسخره می کردند
    گوتی۲۲😂😂😂😂😂😂😂😂

    اتزیو آدیتورهEMPEROR NIMA SHAMS
  • Asir console گفت:

    خدای جنگ بازی خوبیه ولی متاسفانه در برابر الدن رینگ و bloodborne حرفی برای گفتن نداره

    اتزیو آدیتورهABDVDRoozbehFocusEMPEROR NIMA SHAMSShinjiMikami
  • sorena گفت:

    اگه درست باشه: الدن رینگ👇

    https://s6.uupload.ir/files/20220501_205857_n5ox.jpg

    ShinjiMikami
  • چقدر مسخره…
    مثلا قرار بود یه گیم اواردز وحشتناک ببینیم ولی با این وضعیت قطع به یقین الدن رینگ بازی سال خواهد شد ولی از اونطرف و در ۲۰۲۳ و با وجود بازی های بزرگ دیگه حتما هیجان انگیز تر هم میشه گیم اواردز

    RoozbehFocus
  • خودشونم فهمیدن جلوی الدن رینگ شانسی ندارن.. در هرصورت الدن رینگ گوتی امساله چون فراتر از شاهکار بود

    RoozbehFocusاتزیو آدیتوره
شایعه: God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است -