سریال Ted Lasso با فصل سوم به کار خود پایان خواهد داد

ایلیا عسگری
۱۵:۰۰ ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

نویسنده و بازیگر سریال Ted Lasso اعلام کرد که فصل سوم به عنوان پایان این مجموعه از سرویس اپل‌ تی‌وی‌پلاس در نظر گرفته شده است.

یکی از سریال‌های موفق و محبوب چند سال گذشته که از سوی سرویس اپل‌ تی‌وی‌پلاس پخش شد، Ted Lasso نام داشت که رقم زننده لحظات بسیار ماندگاری بوده است. با این حال طرفداران این مجموعه تلویزیونی باید برای خداحافظی با آن آماده شوند.

برت گلدشتاین (Brett Goldstein) که هم به عنوان نویسنده و هم یکی از بازیگران اصلی مجموعه تد لاسو شناخته می‌شود، در مصاحبه جدید خود درباره روند ساخت فصل سوم صحبت کرده است. طبق صحبت‌های او، بازیگران و تیم پشت صحنه با فرض ساخت تنها سه فصل به این مجموعه پیوستند و هنوز مشخص نیست که پس از پایان این فصل، شاهد ادامه‌ای برای آن خواهیم بود یا خیر!

این مجموعه براساس سه فصل برنامه ریزی شده بود و هشدار اسپویل، همگی بازیگران خواهند مرد!

این همان داستانی است که برای روایت آن علاقه داشتم. این همان محصولی است که با بازیگران و افراد پشت صحنه قصد ساختش را داشتیم. با این حال ما برای ساخت سه فصل برنامه‌ریزی داشتیم و فعلاً تا همین جا پیش خواهیم آمد. کسی چه می‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ من که نمی‌دانم!

این مجموعه که تهیه‌کنندگی آن بر عهده افرادی همچون جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) و بیل لارنس (Bill Lawrence) است، روایت‌گر یک مربی فوتبال آمریکایی با هنرنمایی سودیکیس می‌باشد که وظیفه هدایت یک باشگاه فوتبال در کشور انگلیس را بر عهده گرفته و با افراد این تیم ارتباط برقرار می‌نماید. مجموعه‌ای که تا به حال دو فصل از آن پخش شده و با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو بوده است.

همچنین سریال تد لاسو تنها مجموعه تلویزیونی تاریخ می‌باشد که یک فصل از آن نامزد کسب ۲۰ جایزه امی بوده است.

هنوز تاریخ انتشاری برای پخش فصل سوم این مجموعه از سوی کمپانی اپل اعلام نشده است.

منبع: مووی‌وب

کاکاسنگیNathan MillerDARKSIRENAmir Hossein006meysambگیمری عادی

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید