بازی Uncharted 4 قرار بود از نوار استقامت استفاده کند
به نظر میرسد که در ابتدا قرار بود شخصیت نیتن دریک (Nathan Drake) در Uncharted 4، دارای نوار استقامت در حین کوهنوردی و دویدن باشد.
جاش شر (Josh Scherr) از ناتی داگ که با نیل دراکمن (Neil Druckmann) داستان بازی A Thief’s End را نوشت و بعدها به تنهایی سناریو The Lost Legacy را به ثبت رساند، آخر هفته مهمان کانال YouTube Couch Soup بود. در این مصاحبه، شر بیشتر در مورد حرفه درخشان خود با ناتی داگ (که بیش از ۲۰ سال طول کشیده است) صحبت کرد و اطلاعاتی در مورد پشت صحنه توسعه Uncharted 4 ارائه داد.
شر قدرت پلی استیشن ۴ را ستود و گفت که پلی استیشن ۴ به طور خاص طراحی شده بود تا با یک پردازنده سلولی و شش SPU، اصلا پیچیده نباشد. او کنسول نسل هشتم سونی را به نسخه فانتزی یک رایانه شخصی رده بالا تشبیه کرد. او معتقد است که این به معنای زمان بیشتری برای توسعهدهندگان بود تا زودتر روی سایر زمینههای یک بازی مانند توسعه داستان آن تمرکز کنند. این گفتگو باعث شد که بحث به Uncharted 4 برسد. شر توضیح داد:
بسیاری از چیزهایی که در اوایل اتفاق میافتند، نمونههای اولیه طراحیهایی هستند که در نهایت به یک بازی تبدیل میشوند. ما به دنبال انجام کارهای جالبی با مکانیک کوهنوردی [در Uncharted 4] بودیم. ما کارهای جالب زیادی را با یک نوار استقامت انجام دادیم و سعی میکردیم این کار را چالشبرانگیزتر کنیم.
با این حال، این ایده در نهایت از بین رفت، زیرا تیم Uncharted 4 احساس کرد که در مسیر نادرستی قرار دارد و این ایده تناقضاتی را اکشن و پارکور بازی ایجاد میکند. شر میگوید:
ما نمیخواستیم مردم به استقامت توجه کنند، آن هم در حالی به دشمنان تیراندازی کرده و انجام کارهای مشابه بودند. ما میخواستیم همه چیز را سریع نگه داریم و پیش برویم.
در عوض، تیم Uncharted 4 روی تکامل مکانیکهای موجود سری متمرکز شد. این امر باعث شد مواردی مانند قلاب معرفی شده و همچنین مکانیک مخفیکاری و بخش رانندگی با ماشین، بسیار پیچیدهتر از بازیهای قبلی باشد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
یه لحظه فکر کردم تاریخ عرضش رو پیسی مشخص شده 🤦♂️🗿
عجله نداشته باش..
تمام بازی ها عرضه میشن برای پیسی اما با فاصله سه الی چهار سال (در مورد انحصاری های مهم اعم از گاد و لست و انچارتد و ….)
چیز اجتناب ناپذیری هست و سونی زمانی که فروش این بازی ها کاملا به پایان رسید اون هارو با قیمت ۶۰ الی ۷۰ دلار مجددا پورت میکنه برای پیسی
به نظر بنده اگر میخواهید انحصاری های خفن رو حتما بازی کنید یک پلی استیشن بگیرید و خیلی به انتظار پورت رو پیسی نشینید درسته پورت میشه اما زمانی که حداقل پی اس پلیر ها و بیشتر مردم بازی رو تموم کردن و از مد افتاده
چهار سال صبر واقعا اذیت کنندس=/
فک میکنیم تا الان وجود نداشته
همه مون دوست داریم که یه پلی استیشن داشته باشیم ولی کو پول – وقتی پول نباشه تو بگو صد سال مجبوریم صبر کنیم
به نظرم کار درستی کردن بازی رو بیش از کند میکرد و هیجان بازی رو میگرفت ولی از حق نگذریم یکی از بهترین تجربه های اکشن ادونچر نسل ۸ بود برای خودم که بهترین بود
نسل ۸ نه، کل تاریخ
ببینید این ناتی داگ چه جواهریه ک یه بازی رو ۷ سال قبل ساخته و امروز هنوز ازش صحبت می شه
این کافی نیست
ببینید ۲۰ سال پیش عجب سه گانه ایی ساخته ک اکتیویژن بعد از چند تا ریمیک دوباره برگشت به همون داستان
واقعا ک این استادیو مقدس هست
چه شاهکاری بود…
از ثانیه به ثانیه اش لذت بردم و معما های سختش به قدری پیچیده بود که من تا به حال تو یک سوال ریاضی انقدر گیر نکرده بودم!
اتفاقا این سری معما زیاد نداشت. انچارتد ۳ بازی کنی میفهمی معما چیه
معما؟!
باید دراکولا بازی کنی تا بفهمی معما یعنی چی
بد نیست به اینم اشاره کنیم بازی کالیستو پروتکول(حالا هر چی مینویسن😀) قراره محتوای انحصاری ps داشته باشه.🧐
:)) این قضیه کالیستو پروتوکل و محتوای انحصاری که گفتی حکم شخصیت اسپایدر من تو بازی مارول اونجرز رو نداشته باشه داش که خیت میشه
نه اشتباه میکنی عزیزم
بازاریابی این بازی با سونی بوده و ضمنا اینم در نظر بگیر تو فضای مجازی مشخص شده برا این بازی خیلی بیشتر از دد اسپیس ریمیک هایپن.
اگه این بازی عالی نبود خیلی از سایتها و منتقدهایی که تجربه هایی از بازی داشتن انقدر ازش تعریف و تمجید نمیکردن.
اما راجب اسپایدی بازی اونجرز بگم در کل این بازی شکست خورد اونم بدجوری شکست خورد و اصلا ربطی به محتوای انحصاریش نداره.
اها متوجه شدم
شاهکاری از شوی ناتی داگ🗿🔥👐
ناتی داگ یعنی عشق دوستادارن سونی وگیمر های خفن که هواداراشو منتظر میزاره ولی وقتی بازی رو میده بیرون نوآوری گرافیک گیم پلی داستان و… خلق میکنه بدون کم وکاست همون تو روز عرضه و دستمزد صبر پلیراش رومیده همرو شگفت زده میکنه دلم لک زده برا یه بازی جدید از این استودیو حالا ریمک یا بازی جدید فرقی نداره…