نقدها و نمرات فیلم Crimes of the Future

علی محمدپناه
۱۹:۰۲ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
فیلم Crimes of the Future

نقدها و نمرات فیلم Crimes of the Future ساخته دیوید کراننبرگ منتشر شده‌اند که نسبتا مثبت بوده‌اند.

فیلم جنایات آینده (Crimes of the Future) جدیدترین اثر ساخته دیوید کراننبرگ (David Cronenberg) است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، نویسندگی فیلم‌نامه آن را نیز برعهده داشته است. فیلم «جنایات آینده» اثری علمی-تخیلی، درام و ترسناک با بازی کریستن استوارت (Kristen Stewart)، ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) و لئا سیدو (Léa Seydoux) در نقش‌های اصلی است.

دیوید کراننبرگ پس از سال‌ها بار دیگر فیلمی در ژانر علمی-تخیلی و ترسناک خلق کرده و بار دیگر استعداد خودش را در این زمینه به تصویر کشیده است. این فیلم در وب سایت راتن تومیتوز امتیاز ۷۸ درصد را بدست آورده که بر اساس ۱۴۵ نقد منتشر شده برای آن است. در وب سایت متاکریتیک نیز بر اساس ۴۳ نقد امتیاز ۶۷ از صد برای آن به ثبت رسیده است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر در مورد فیلم «جنایات آینده» قرار دارد.

نظر منتقدان

فیلم Crimes of the Future

«۸۳/۱۰۰ The Film Stage | منتقد: روری اوکانر»

فیلم «جنایات آینده»، خیره‌کننده، ناهموار، اغواکننده و معیوب است و تنها دیوید کراننبرگ می‌توانسته چنین اثری خلق کند.

«۸۳/۱۰۰ The Playlist | منتقد: چارلز برامسکو»

دیوید کراننبرگ موفق شده تا بار دیگر به سبک خاص خود باز گردد و برای طرفداران آثار و سبک خود، فیلمی جذاب و تماشایی خلق کند.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

از ابتدا تا انتهای فیلم «جنایات آینده» می‌توان سبک و تاثیرگذاری کارگردان دیوید کراننبرگ را احساس کرد. از سوی دیگر، شکوفایی نویسندگی و تیکه کلام‌های او را می‌توان در داستان فیلم مشاهده کرد. این فیلم مبهم و عجیب که به رابطه بین زندگی اورگانیک و ماده مصنوعی می‌پردازد، ارتباط بیشتری با آثار کلاسیک کراننبرگ دارد و توانسته اثری رضایت‌بخش و جالب باشد.

«۸۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «جنایات آینده» همانند بسیاری از آثار دیوید کراننبرگ، یک تجربه سینمایی فکری، پرزحمت و دلهره‌آور است. این فیلم، کابوسی وحشتناک است که مدام شما را وادار می‌کند تا در مورد معنای آن تفکر کنید.

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: تومریس لافلی»

این فیلم چندان انقلابی نیست و بیشتر از آنکه ترسناک باشد، اضطراب‌آور است. اما همچنان اثری جذاب و تحریک‌آمیز از دیوید کراننبرگ به شمار می‌رود.

«۶۰/۱۰۰ IGN | منتقد: سیدنت ادلاخا»

فیلم «جنایات آینده» ساخته دیوید کراننبرگ موفق می‌شود ایده‌های بسیار عالی در مورد «وحشت جسمی» ارائه کند و آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد اما نمی‌داند با آن‌ها چه کار کند.

«۶۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: کلینت ورتینگتون»

فیلم راز و رمزهای زیادی را ارائه می‌کند اما همه آن‌ها را حل نمی‌کند. با این وجود، فیلم «جنایات آینده» اثری قانع‎‌کننده و جالب‌توجه با بازی ویگو مورتنسن، لئا سیدو و کریستن استوارت است که خودش توجه بینندگان را جذب می‌کند.

riversideDARKSIRENmeysambscorpiones

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GrandWarden گفت:

    نمرات فیلم قابل قبول به نظر میرسه و طرفداران ژانر بادی هورر میتونن بعد از تماشای تیتان دلی از عزا در بیارن!
    خیلی خوبه که هنوز در سینما به ژانرهای کم طرفدارتر و به نوعی آوانگارد هم پرداخته میشه هر چند تعدادشون بسیار پایینه و طرفداران باید وقفه های طولانی رو تحمل کنن.