روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد

روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد

امیرحسین رنجبر
۱۸:۱۸ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد

شرکت آنتی‌متر گیمز (AntiMatter Games) اعلام کرد که ضمن تمرکز روی ساخت IGI: Origins، به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 نقل مکان کرده است.

اوایل این ماه، توسعه دهنده بریتانیایی آنتی‌متر گیمز که در درجه اول برای ساخت بازی‌های Rising Storm و Rising Storm 2: Vietnam شناخته می‌شود، اعلام کرد که برای ساخت بهتر پروژه‌های آینده خود، به Unreal Engine 5 نقل مکان خواهد کرد. ریچ بارهام (Rich Barham)، مدیرعامل آنتی‌متر گیمز، همچنین اذعان کرد که توسعه بازی‌های متفرقه متوقف شده است تا استودیو کاملا روی تکمیل IGI: Origins تمرکز کند. در بیانیه‌ی رسمی این شرکت آمده است:

در شرکت آنتی‌متر گیمز، ما کاملا متعهد هستیم که بهترین تجربیات بازی را برای بازیکنان خود به ارمغان بیاوریم. به عنوان بخشی از این ابتکار، تیم ما سخت کار کرده است و خوشحال است که به‌روزرسانی‌های پروژه‌های فعلی‌مان را به اشتراک بگذارد. در همین ابتدا، ما با هیجان اعلام می‌کنیم که به Unreal Engine 5 نقل مکان کرده‌ایم! ما مطمئن هستیم که به‌روزرسانی موتورمان تاثیر قابل‌توجهی روی بازی‌های ما خواهد گذاشت و تضمین می‌کند که به قول خود عمل کنیم.

او ادامه داد:

با در نظر گرفتن این هدف، ما رویکردها را تغییر می‌دهیم و نهایت تلاشمان را برای اطمینان از ایجاد بهترین تجربه از بازی IGI: Origins به عمل میاوریم. این بازی تاکنون از طرف جامعه ما حمایت قاطع را دریافت کرده است و ما نمی‌توانیم منتظر اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر باشیم. در عین حال، ما به ارائه به‌روزرسانی‌های منظم در کانال یوتیوب خود ادامه خواهیم داد.

وی اذعان کرد:

در نهایت، همانطور که تلاش‌های خود را روی ساخت IGI: Origins متمرکز می‌کنیم، توسعه بازی ’۸۳ را برای مدت طولانی متوقف خواهیم کرد. ما معتقدیم که گرد هم آوردن تیم کامل، به ما این امکان را می‌دهد که کیفیت بازی Origins را بالاتر قرار ببریم. تیم ما در مورد امکاناتی که جدیدترین فناوری Unreal Engine می‌تواند برای بازی‌های ما به همراه داشته باشد، بسیار هیجان‌زده است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره پیشرفت توسعه خود به اشتراک بگذاریم.

بازی IGI: Origins برای اولین بار در نوامبر ۲۰۱۹ رونمایی شد و طبق گفته استیم، همچنان قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. با این حال، گزارش امروز Enad Global 7 این بازی را در لیست عناوین امسال قرار نداده است.

Moein MM2Your father 😂ChiefEren YeagerDARKSIRENSami 227PlayStation Studios PS5P.morgan 𔓙Jin sakai@alistarAbayanvitto corleoneXerexplayامیر حسینMehregan MTعلیGramy kEllie terminatorEMPEROR NIMA SHAMSKurosmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد
روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

روند توسعه بازی ’۸۳ برای تسریع ساخت IGI: Origins متوقف شد