یوبیسافت: Beyond Good and Evil 2 جاهطلبانهترین پروژه شرکت است
یوبیسافت (Ubisoft) گمان میکند که عنوان Beyond Good and Evil، جاهطلبانهترین عنوان شرکت تا به امروز خواهد بود.
یوبیسافت فهرستی بلندی از بازیهایی دارد که بهطور رسمی معرفی شدهاند، اما به دلیل مشکلات توسعه بارها به تعویق افتادهاند. در این فهرست نسبتا بزرگ، ساخت هیچ عنوانی به اندازه بازی Beyond Good and Evil 2 طول نکشیده است. دنبالهای که مدتها است منتظرش هستیم، در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. بدون بهروزرسانیهای خبری در سالهای متوالی و عدم اشاره به زمان عرضهی آن، به نظر میرسید که روند ساخت این بازی به سختی پیش میرود. با این حال، یوبیسافت اصرار دارد که Beyond Good and Evil 2 هنوز در راه است و ارزش صبر کردن را دارد.
شرکت یوبیسافت بارسلونا (Ubisoft Barcelona) که یکی از چندین استودیو پشتیبانی ناشر فرانسوی بوده و به استودیو یوبیسافت مونپلیه (Ubisoft Montpellier) در توسعه بازیها کمک می کند، یک فهرست شغلی را برای جذب انیماتور ارشد به اشتراک گذاشت. این فهرست به خودی خود یک لیست نسبتا معمولی به نظر میرسد و چیز زیادی در آن وجود ندارد که چشمها را به خود جلب کند، اما صفحه توییتری که لیست را به اشتراک گذاشت، جسورانه اعلام میکند که Beyond Good and Evil 2 یکی از جاهطلبانهترین پروژههای یوبیسافت تا به امروز خواهد بود.
در این مرحله، مردم به بازیهایی چشمک میزنند که واقعا به بازار میآیند، نه بازیهایی که به دنبال جاهطلبیهای عظیم هستند، اما هرگز پیشرفتی واقعی ندارند. تقریبا یک سال پیش، یوبیسافت گفت که Beyond Good and Evil 2 به خوبی در حال ساخت است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی برای ارائه وجود ندارد. جای تعجب نیست که گزارشهای نوامبر سال گذشته حاکی از آن است که هنوز سالها تا عرضه بازی فاصله داریم. اوایل امسال شایعه شد که بازی هنوز در مراحل پیش تولید است.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
خسته نباشه 🥲
اگه شرکتی بتونه مس سی دی پراجکت بعد از بیشتر از نیم دهه روند توسعه تو روز عرضه گند بزنه یوبیسافته
بازی معرفی شد
هوشصد تا استودیو بعنوان سازنده بازی اعلام شد
بعد وسطش به طرفدار ها گفتن بیاید ایده بدید براش محتوا بسازید بذاریم تو بازی
تهش هم هیچی
خسته نباشید
پیر شدیم سر این گیم به خدا
هر بار هم فقط میاین یه توضیح کوچیک دربارش میدن و میرن حداقل گیمپلی نشون بدید البته اگه بازی اصلا وارد مراحل Post Production شده باشه که به گیمپلی نشون دادن رسیده باشه البته
دو سه سال پیش بود گیمپلی نشون دادن
البته فک کنم از مرحله پیش پیش تولید بود، چون مبارزات فاجعه بودن، راحت بهت بگم در حد نسل ۶
من گیمپلی رو ندیده بودم جالب شد
امیدوارم بالاخره یه کاری براش بکنن
انتظار داشتم این جمله رو در مورد سری بازی اساسین بشنوم نه این!
چرا با خوندن تیتر خندم گرفت؟😂
چرا اینقد طولش میدن مگه چی دارن درست میکنن
لقمه بزرگتر از دهن
جاه طلبانه هم باشه باز یوبیباگ هستی 😂
یوبی سافت عمرا بتونه این آی پی خفنشو بعد از سال ها احیا کنه اینم مثل بقیه آی پی هاش میشه که گند زد بهشون. دیگه امیدی یه یوبی سافت نیست یه شرکت شکست خوردس که داره نفس های آخرشو میکشه هر چه زودتر باید فروخته بشه تا تغییرات کامل مدیریتی درش صورت بگیره قطها اون موقعس که دوباره به اوج می رسه مگرنه با این اوضاع مدیریت محاله این شرکت سرپا بشه.
این بازی نقش بسیار مهمی در تصویر یوبی سافت در ذهن بازی بازها داره چون یوبی میتونه با عرضه یک عنوان باکیفیت و موفق نشون بده هنوز هم یک چیزایی تو چنته داره و به خوش ساخت بودن بازی هاش اهمیت میده. نکته جالب اینه که یوبی برای اولین باره که بازی های معرفی شده اش برای عرضه در آینده کمه. این جمله هزاران بار توسط طرفداران طی ۵ ۶ سال اخیر گفته شده ولی امیدوارم یویی به آی پی های قدیمیش سری بزنه و در صورت موفق بودن ریمیک پاپ و اسپلینترسل عناوین ارزشمند غیرفعال رو فراموش نکنه.
والا با این بازی های تکراری که این چند وقت ساختی آنچنان هایپ ایجاد نمیکنه.
یکی این حرفو میزنه که بازی های قبلی همه شاهکار باشن بعد بگه این بازی جدیدی که داریم میسازیم قرار بهتر از اونها باشه در کل مثل همیشه تریلر جالب بیرون دادن ولی اینکه خود بازی چی میشه باید صبر کرد.
رکورد ساخت طولانی ترین بازی تو گینس یوبی میخواد ثبت کنه
star citizen هم همینو میگفت
دمت گرم فقط عرضشم بکنی بد نیست
این اتاشفالا چیه
یه نسخه اساسین مثله سیندیکیت یا یونیتی بده
یه اساسین که واقعا اساسین باشه
ما هنوز نفهمیدیم این پروژه که میگن گیمه یا فقط تئوریه ساخت یک گیمه!
سلام
تو خبر هم میزنندش، دیواری کوتاهتر از یوبیسافت نیست.