با مصاحبه جدید کارگردان Lost Soul Aside همراه باشید
حساب رسمی Lost Soul Aside مصاحبه کوتاهی با کارگردان یانگ بینگ (Yang Bing) انجام داد که او درباره بازی، اولین تجربه با پلیاستیشن ۵ و تاثیر آن روی خود صحبت کرد.
در ادامه میتوانید این مصاحبه را مشاهده کنید:
لطفا به طور خلاصه خود و بازی خود را معرفی کنید.
– بازی Lost Soul Aside عنوانی است که در حال حاضر برای [PlayStation] تحت پروژهای به نام ‘China Hero Project’ توسعه مییابد. به واسطه پروژه Lost Soul Aside، من با سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) و برخی از بازیکنان آشنا شدم. از آنجایی که فردی با پیشینه هنری هستم، عاشق بازی کردن هستم. از یک سرگرمی گرفته تا حرفه کاری، بازیها همه چیز در زندگی روزمره من هستند. همه چیز Lost Soul Aside در مورد ایجاد یک تجربه RPG اکشن و روان برای بازیکنان است و ما آن را از طریق ویدیوهای قبلی نشان دادهایم.
اولین تجربیات، خاطرات و احساسات شما با پلی استیشن ۵ چه چیزهایی هستند؟
– وقتی برای اولین بار جعبه پلی استیشن ۵ را باز کردم، صبر نداشتم تا نسخه نسل نهمی Final Fantasy VII Remake را تجربه کنم. در مقایسه با عملکرد کنسولهای نسل قبلی، نرخ ۶۰ فریم در ثانیه، زمان بارگذاری کوتاه و کیفیت بصری بهبود یافته، تردیدهای من در مورد بهبودهای پلی استیشن ۵ در مقایسه با نسل قبل را از بین برد.
بازی موردعلاقه شما روی پلی استیشن ۵ چیست؟ چرا انقدر دوستش دارید؟
– در حال حاضر، طولانیترین بازی من در پلی استیشن ۵، Elden Ring است. در اصل، من طرفدار پر و پا قرص بازیهای سولزلایک نیستم و نمیتوانم از بازیهای سختی و وحشیانه لذت ببرم، اما پس از کاوش در دنیای بازی، نمیتوانم از بازی کردن آن سیر شوم. فکر میکنم توصیف اینکه چرا آن را دوست دارم دشوار است، اما به عبارت ساده، این بیشتر شبیه سرگرمیهای اکتشافی دوران کودکی من است و باعث میشود روزهای خوب گذشته را به یاد بیاورم.
کدام بازی پلی استیشن ۵ الهامبخش شما در ساخت پروژه خودتان بود؟
– بازسازی Demon’s Souls یک بازی نسل نهمی واقعی است و عمیقا تحت تاثیر آن قرار گرفتهام. کیفیت بصری، جلوههای ویژه و دیگر جنبههای گرافیکی آن باعث میشود که به پیشرفتهای بازیهای نسل بعدی پی ببرم. همین امر باعث میشود که بخواهم چیزی مطابق با نسل جدید امتحان کنم.
جزئیاتی از اتفاقات پشت پرده در روند توسعه را با ما به اشتراک بگذار.
– پس از اینکه چند کیت توسعه برای کنسول جدید دریافت کردیم، بلافاصله آزمایشات را انجام دادیم. در کمال تعجب، نسخه بدون بهینهسازی نیز میتوانست عملکرد خوبی روی پلی استیشن ۵ داشته باشد. بعدها با پیشرفت پروژه، پلی استیشن ۵ از یک مهمان جدید به یک دوست قدیمی تبدیل شد. این باعث شد احساس کنیم که در حال حرکت رو به جلو هستیم.
عنوان Lost Soul Aside یک بازی انحصاری است که برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
SONY make.believe
این بازی با ی تیم محدود داره ساخته میشه
زمانی فقط یک نفر در حال ساخت بازی بود!
گرافیک بازی قابل قبول هست
گیم پلی سریع و زیبایی داره همچنین تنوع توی صلاح ها و جادو ها زیاده
دشمنان بازی هنوز جای کار دارن و با استاندارد های روز فاصله داره
ی بازی شرقی الهام گرفته از فاینال ۱۶ و دویل مای کرای که برای عرضه احتیاج به توجه بیشتر و سرمایه گزاری بیشتر داره