بازی God of War Ragnarok قابلیتهای دسترسی متنوعی خواهد داشت
سونی اطلاعاتی را حول قابلیتهای دسترسی (accessibility) بازی God of War Ragnarok به اشتراک گذاشت، اما همچنان خبری از تاریخ عرضه نیست.
در میان فهرست قابلیتهای دسترسی، شاهد حالتی با کنتراست بالا و همچنین تنظیماتی برای افزایش اندازۀ متون در بازی هستیم. همچنین شما میتوانید اندازۀ آیکونهای مختلف را افزایش دهید. بخش قابل توجهی از این ویژگیها از جملۀ دویدن به صورت خودکار، از نسخۀ PC بازی God of War به اثر جدید راه پیدا کردهاند. شما از طریق وبلاگ رسمی پلی استیشن، میتوانید فهرست و توضیحات کامل حول قابلیتهای مختلف دسترسی را مطالعه کنید.
عنوان God of War Ragnarok برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامهریزی شده است، اما همچنان خبری از تاریخ دقیق انتشار نیست. طبق آگهی شغلی جدیدی که توسط کاربر توییتر، Zuby_Tech، کشف شده است، استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) قصد دارد تا یک مدیر برند را به تیم خود جذب کند تا «توسعه، مدیریت برند و استراتژی تجاری را برای بزرگترین بازی سال و نظارت مستمر روی فرنچایزی داستانی را رهبری نماید».
مدیر بخش انیمیشن God of War Ragnarok نیز مدتی قبل تایید کرد که این بازی با تاخیر مواجه نمیشود و در سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. اخیراً شایعاتی مبنی بر برگزاری یک رویداد State of Play جدید در ماه ژوئن منتشر شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که در رویداد مذکور سرانجام تاریخ انتشار بازی اعلام گردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
تو بیا سلطان تا شهر آزگارد رو مورد عنایت قرار دهیم 🥰🥰🥰🥰
درود بر شما 👏👏👏
💪💪💪💪💪🥰
نماد صنعت گیم …
هرچی از این بازی تعریف و تمجید شه کمه ….
بیا که از ۲۰۱۸منتظرم واقعا همه چیز برای شاهکار شدن فراهمه.
آدم کاربلدی هم رو پروژه هستی کسیه که اگه اشتباه نکنم در پروژه های ساخت گاد دخیل بوده.
یکی از مزایای سونی اینه که بازیساز تربیت میکنه میام میرن یا اصلا روی یک پروژه دیگه کار میکنن اما سطح کیفیت بازی پایین نمیاد.
دوستان خبری از پروژه دوم سانتامونیکا دارید؟
⭕️اطلاعاتی که Oops Leaks از بازی جدید کوری بارلوگ داده
♦️کد نیم : Envelope
🔻یه اثر Psychological SCI-FI Action
♦️شخصیت اصلی با مسائل روانی دست و پنجه نرم میکنه و از خواب سرد (Cryosleep) بیدار میشه
🔻به گفته وی او اینگونه فهمیده که بازی ترکیبی از Hellblade و Prey هستش
چند روز پیش هم دنبال Environment artist میگشتن
مرسی اطلاعات.
کارگردان رگناروک اریک ویلیامز هست. این شخص توی ساخت تمام نسخه های سری دخیل بوده. نقش design consultant رو در توسعه gow ragnarok داشته. شخص کاملا کاربلدی هست
نکته ای که ای کاش بهش اشاره میکردین گیم پلی که خود سونی منتشر کرده
توی این گیم پلی جدید شما میبینید که چقدر بازی از منظر گرافیکی با تریلر اولیه ای که نشون دادن فرق کرده
اصلا همه چیز خیلی سردتر شده بود و واقعا جو بهتری داشت
جزئیات هم رفته بود بالاتر
توییت پلی استیشن رو برید ببینید که ۵ ثانیه که گذاشته دیوونم کرد عجب گرافیکیییی🔥🔥🤤
کیفیت گرافیکی بازی نسبت به Footage قبلی (تریلر گیمپلی سال گذشته) به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده با توجه به کلیپی که سانتا مونیکا در توییتر به اشتراک گذاشته.
ادیت ۱:
https://s6.uupload.ir/files/gow_jcb.jpg
تصویر بالا به عنوان مقایسه. مجبور شدم ویدیوی جدید و گرافیک بهبود یافته رو از توییتر بردارم که کیفیت پایین تریه با این حال تغییرات به طور واضح قابل مشاهده اس. قسمتهای مهم رو مشخص کردم.
اگر گرافیکش در حد فوربیدن وست باشه بی نظیر میشه و اگر بالاترم بره که دیگه رسما میشه انیمیشن خالص ، بی صبرانه دلم میخواد طراحی کرکتر ها رو ببینم چه کردن چون مطمئنم سانتا مونیکا در این زمینه فرازمینی عمل میکنه …
.
اشاره کردم به فوربیدن وست آقا طراحی الوی بی نظیره 😍
منم در حال تجربه فوربیدن وست هستم محسن
واقعا گرافیک فوقالعادهای داره
مخصوصا طراحی خوده شخصیت الوی
فقط با داستان کلیشهایش متاسفانه هنوز کنار نیومدم
چند ساعت بازی کردی هادی جان ؟ داستانش در واقع دنباله شماره قبلی هست و خب در مورد یک قهرمان هست علیه نیرو های شَر 😀 مسلما کلیشه ایی هست ، تا اینجا که رفتم نمیگم داستانش شاهکاره ولی قابل قبول و هیجان انگیزه مخصوصا بعضی جاهاش خوب اوج میگیره…
من گفته بودم گرافیکش از اینم بهتر میشه
یه بازیکه یه سال تا انتشارش مونده بود رو از رو تریلرش که ۳ دقیقه بود نباید قضاوت کرد
عجیبه چرا اون دو قسمت بالا سمت راست تو تصویر سمت راستی یکم تار و مه گرفتن مگه این نسخه بهتر شده نیست ؟
سمت چپی نسخه بهتره. تکسچرها مشخص هستند، داخل ویدیو فضاسازی بهتره و مه غلیظتری داره و دورنما بهتر مشخصه، حقه نزدن که پنهان باشه.
دلیل این که یکم تارتره و شخصیت ها جزئیاتشون مشخص نیست ۱- این که فوتیج جدید کیفیت پایینی داره و از توییتر سیو شده و نسخه بهترش موجود نیست ۲- تصویر رو زمانی کپچر کردم که در حال حرکت بودن کریتوس و آتریوس
نسخه قبلیم دقیقا، گرافیک نهایی نسبت به تریلر اولیه آپگرید داشت
داخل یوتوب بزنید new god of war footage یک ساعت پیش داخل یوتوب گذاشتن.
اونجا کیفیت تکستچر پایین تر نیومده همونطور که آقای کریمی هم گفتن حین حرکت و اینا گرفته شده ولی ویدیو رو که ببیند متوجه تغییرات میشید الان خز لباس اتریاس طبیعی تر شده نسخه پارسال انگار تو هوای آفتابی بوده نه طوفان!!! چه تغییرات خفنی ایجاد کردن.
واقعا به خز لباس اتریاس هم توجه میکنی !! دمت گرم ….
البته منظور شما رو میدونم چیه و مطلبی گذاشتید(از کیفیت بازی و استفاده استودیو از وقت برای بهتر کردن بازی) …
ولی موقع تریلر الدن رینگ ی نفر پست گذاشته بود شمشیر از لباس رد میشه بازی بدرد نمیخوره گفتم خدایا اینا دیگه کی هستن….
داداش جز خز اتریاس مگه چیز دیگه ای نشون دادن و تفاوت سایه ها تو بازی؟
البته اینم بگم برای همینه من دنبال بازی های سونی هستم این بازی ها به ریز ترین جزییات هم توجه میکنن.
فقط اون بدبختی که از شدت سوزش میگفت رگناروک فقط در حد ی دی ال سیه😜
شما گرافیکو نگا کن!! کجای دنیا از این دی ال سیا میدن😂
مشکلات گاد آو وار ۲۰۱۸
قسمت اول : فست تراول
ساختن یه سیستم فست تراول در نسل هشت نباید کار سختی باشه؛ با این وجود سازندههای گاد آو وار ۲۰۱۸ تصمیم گرفتن در پیاده سازی این سیستم خلاقیت اضافه به خرج بدن و با این کار برای خودشون مشکلات جدید بوجود آوردن!
برای فست تراول در بقیه بازیها شما مقصدتون رو انتخاب میکنید، یک صفحه لودینگ میبینید و بعدش بقیه بازیتون رو میرید. به همین سادگی! اما اگه شما در گاد آو وار ۲۰۱۸ مثلا بخواید از میدگارد برید به پیش والکری واقع در اَلفهایم باید :
۱- کُلی راه برید و یا پارو بزنید تا برسید به یک دروازه فست تراول و به مقصد درخت اِرد سفر کنید.
۲- وقتی که مقصدتون رو انتخاب کردید وارد منطقه میان دنیاها بشید و در اونجا کُلی راه برید تا منطقه بعدی لود بشه.
۳- وقتی که منطقه بعدش لود شد باید برید به داخل درخت اِرد و از اونجا به مقصد الفهایم سفر کنید.
۴- بعدش باید صبر کنید تا رنگ اتاق عوض بشه و ریشههای درخت تغییر شکل بدن تا بالاخره منطقه بعدی لود بشه.
۵- بعدش باید دوباره کُلی راه برید و یا پارو بزنید تا برسید به یک دروازه فست تراول دیگه.
۶- از اونجا دوباره مقصدتون رو انتخاب کنید.
۷- دوباره کلی بین منطقه میان دنیاها راه برید تا منطقه بعدی لود بشه و بعدش بالاخره میرسید مقصدتون، یعنی والکری منطقه الفهایم!
وقتی هم که این باس رو زدید باید دوباره تمام این مسخره بازیهارو طِی کنید تا برگردید به میدگارد! خب چرا کُل این فرایند با نمایش یک صفحه لودینگ ساده انجام نمیشه؟ من میتونم خیلی ساده نقشه رو باز کنم، مقصدم رو انتخاب کنم، یه لودینگ ببینم و بعدش برسم پیش والکری. برای چی باید این همه مراحل و کارهای اضافه برای یه فست تراول ساده وجود داشته باشه؟ سازندههای گاد آو وار ۲۰۱۸ به شکل عاجزانهای دوست داشتن که همه بخشهای بازیشون بصورت تَکپلان روایت بشه و فکر کردن که پلیر با دیدن یه صفحه لودینگ ساده از جَو بازی بیرون کشیده میشه! اگه بخوایم اینجوری حساب کنیم وقتی که من بازی رو استُپ میکنم و یا کُشته میشم بازی حالت تَکپلان بودنش رو از دست میده، ولی پلیر هیچموقع با همچین اتفاقی از جَو بازی بیرون کشیده نمیشه؛ پس با دیدن یه صفحه لودینگ ساده موقع فست تراول هم همچین اتفاقی نمیوفته! من حتی میتونم بگم که این کار بیشتر نتیجه معکوس داشته و وقتی که من دارم چند دقیقه از وقتم رو برای انجام یه فست تراول هدر میدم به پیشروی (Pacing) داستان و گیمپلی آسیب وارد میشه و بیشتر از جَو بازی بیرون کشیده میشم! اگه فرایند فست تراول کردن بین دنیاها نیاز به رفتن به درخت اِرد رو نداشت، یا اینکه میشد از هرجایی و بدون نیاز به دروازههای خاص فست تراول رو انجام داد شاید این سیستم زیاد هم بد نمیبود؛ اما وجود این دو شرط در آن واحد باعث شده که فست تراول کردن در این بازی (به ویژه بین دنیاهای مختلف) به شکل باورنکردنی خسته کننده باشه…
مشکلی که مردم با لودینگها دارن بخاطر صبر کردن برای ادامه بازیشون هست، نه بخاطر اینکه دیدن یه صفحه لودینگ اونهارو از جَو بازی بیرون میکشه! گاد آو وار ۲۰۱۸ صفحه لودینگ بین فست تراولهارو حذف کرده و اون رو با چیزی به مراتب کُندتر و خستهکنندهتر جایگزین کرده. به نظر من هیچ دلیل مُوجهی وجود نداره که یه بازی برای چیز سادهای مثل فست تراول اینقدر وقت پلیر رو تلف کنه!
پ.ن کسایی که کامنت قبلی من رو ندیدن قراره حسابی گیج بشن که این دیگه چیه D:
دقیقا…
Here we go again
من انتظار داشتم بین دنیاها راحت بشه سفر کرد و مشکل اصلی برای من فقط همین قسمت بود ولی تو حالت عادی یعنی سفرهایی که تو میدگارد انجام میشه اتفاقا بازی خیلی عالی عمل کرده چون تو اون زمانی که داری سفر میکنی یه شخصیتی به نام میمیر هست که برات داستان تعریف میکنه و روایت داستان پیش میره. بازیساز سعی کرده یه تعادل بین مبارزات و روایت ایجاد کنه. حالا سفر کردن سریع به این شکل مثل شمشیر دو لبه میمونه اگه پلیر از داستان های میمیر و صحبت هایی که در این بین میشه خوشش نیاد این مورد براش اذیت کننده میشه ولی اکثر پلیرها داستان های میمیر براشون جذابه به همین خاطر سفر کردن به مورد خسته کننده تبدیل نمیشه.
نکته مهم: گاد ۲۰۱۸ تاکید زیادی روی بخش روایت داستان بازی داره برای همین خیلی از چیزا را مجبور هست فدا کنه تا در این بخش به کمال برسه. برای همین تو همه بخش ها از جمله سفر کردن سریع تاثیرش رو میتونید ببینید.
ریبوت یعنی همین که داستان نسخه های قبلی رو تو کمترین زمان بگن و گیمری که تازه وارد فرنچایز شده گیج نشه ولی خب درکش برای بعضی دوستان سخته.
چه ربطی داره؟ تقریبا هیچکدوم از صحبتهای بین لودینگها مربوط به نسخههای اصلی نیست! اگه مثل دوست بالایی بگید بازی میخواد با این نوع فست تراول بیشتر به داستان (یا بهتره بگم دنیا سازی) بپردازه تا یه حدی منطقیه (هر چند همون هم میشد به شکلی انجام داد که کمتر وقت بگیره)، ولی این موضوع هیچگونه ربطی به گفتن داستان نسخههای اصلی در کمترین زمان نداره…
اون جایی که اتریاس مریض میشه و کریتوس با میمیر داره درباره گذشته صحبت میکنه یادت نیست؟که میگی اصلا ندارن.
بعدشم به من بگو به جز داستان سرایی حین travel و نوشته های روی دیوار چطوری داستان رو انتقال بدن؟
نمیدونم که دیگه این کامنت رو میبینید یا نه ولی یادمه! برای همین گفتم “تقریبا هیچکدوم”؛ یعنی بجز چند مورد انگشت شمار، بقیه مکالمههای موقع فست تراول مربوط به نسخههای اصلی نیستن و از بین دهها فست تراولی که انجام میدید فقط چندتاشون به اون بازیها مربوط میشن؛ در نتیجه مکالمههای موقع فست تراول کار بسیار کمی برای پرداختن به داستان نسخههای اصلی انجام میدن و گفتن اینکه “این مکالمهها برای پرداختن به داستان نسخههای اصلی هستن” دلیل موجهی برای وقتی که این مکالمهها میگیرن نیست.
همونطور که از اسمش پیداست، فَست تراول باید فَست باشه! من مشکلی با مکالمههایی که موقع سفر با قایق و… اتفاق میوفتن ندارم؛ ولی موقع فست تراول نباید این چیزها وجود داشته باشن و باعث بشن که پلیر دیرتر به مقصدش برسه.
وات د فاز !!!!؟
بند بند وجودم منتظر این بازیهست
مگه می شع ی بازی این قدر خوب باشه
مگه می شع ی شخصیت خشن این قدر دل نشین باشه
از الان منتظر با ابهت ترین صحنه ها و خفنترینمبارزات با خدایان نورث هستیم
سپتامبر: گاد اف وار
نوامبر: فاینال فانتزی ۱۶
دسامبر: لست اف اس ۱ ریمیک
سونی، روح بخش صنعت گیم 💙
فکر کنین کریتوس hammer تور رو بر داره بعد پسرش بشینه پشتش باهاش پرواز کنه بخدا خیلی خفنه😂،بعد بنظرتون آسگارده سانتا مونیکا با طلا درست شده یا با فکر خودشون؟🤔 البته اگر از روی کتاب های ریشه ای نورس درستش کنن باید طلایی باشه
میولنیر(چکش تور)تو افسانه ها اصلا قابلیت پرواز نداره اون ی فانتزی که مارول به میولنیر اضافه کرده
چند وقتپیش سانتامونیکا خبر داده که ی المان جدید ولی با همون مکانیزم تبر کریتوس قراره به بازی اضافه شه یعنی ی سلاح جدید که بشه هم پرتابش کرد هم برش گردوند
خب چه سلاحی تو این مورد از همه شناخته شده تره؟میولنیر تور ، با توجه به سابقه ای که از کریتوس میدونیم اون اول حریفشو سلاخی میکنه بعد لوتش میکنه په بدونین دهن تور سرویسه😜😂
آزگارد به احتمال زیاد طلاییه چون انمی ها و دشمنای جدیدی که تو تریلر پارسال دیدیم از طریق بایفراست(پلی ارتباطی برای سفر بین تمام جهان های نورس)به سمت کریتوس حمله ور میشدن نقاب ها و شاخ های طلایی رنگ داشتن
winter is coming 🔥🔥
داش مگه گیم آف ترونزه😂
واسه گاد باید بگی :
Ragnarök is coming….
وای خدا ، کاش تا جایی که میشه رو بازی کار کنن و عالیش کنن ، مخصوصا گرافیکشو ، اینکه تو این تصاویر جدید گرافیک بهتر شده عالیه ، کاش بهتر ازینشم بکنن ، دیگه فک کنم تریلر جدید تو راه باشه 😍
خدا به همه ام یه ps5 بده تو این گرونیا ، من ps4 امو واسه نیاز مالیم فروختم حیف ولی اگه داشتمشم راگناروکو روش پلی نمیدادم ، راگناروک فقط رو ps5 حال میده 😍😍 با نهایت گرافیک
وای چقد کیف میده فکرشو بکنید یک اتیت آف پلی پونزده دقیقه لپ تاب رو وصل کنی به تیوی چراغ ها خاموش با هدفن وایساده تماشا کنی زیبا نیس(。♡‿♡。)⊂(◉‿◉)つ
فقط ب این فکر میکنم اول بازی میزنه ثور و میکشه تا اخر بازی همر ثور به عنوان ویپن جدید قابل استفاده س
مثلا توی فایت لوایاثن اکس شکسته بشه بعد از همر ثور استفاده کنه تا اخر بازی خیلی خوب میشه
قابلیت زدن صاعقه هم داشته باشه بی نظیر میشه
ولی امیدوارم حداقل تنوع اسلحه ایی داشته باشه
گاد او وار های یک تا سه تو این مورد بی نظیر بودن
یه ویدویوی تقریبا ۵ ثانیه ای پخش شده.
تفاوت خیلی بیشتر شده با توجه به کلیپ(اونم اون کیفیت افتضاح توییتر).
داخل یوتوب خیلی خوب بود از همونجا ببینید بهتره.
گاد ۲۰۱۸ رو که ۱۰۰٪ کرده بودم بیا که ثورو هم به خاک و خون بکشم و کاملت کنم💪
من خیلی اساطیر نورث رو دوست دارم ( این علاقه بعد از آشنایی با بند ملودیک دث متال امون آمارث ایجاد شد ، اگه به متال علاقه دارید حتما گوش کنید )مایکرو فنم اما واسه گاد همیشه هایپم ، منتظرم بیاد یا برم گیم نت یا یوتیوب ((:
دیگه از فایتای خدای این بازی نمیشه گذشت ((:
ایشالله روزی برسه هممون به هر کنسولی که خواستیم دسترسی داشته باشیم و حسرت هیچ گیمی رو دلمون نمونه …