هفتهی بعد اخبار جدیدی از The Callisto Protocol منتشر میشود
به گفتهی رئیس استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance Studios)، هفتهی آینده، اخبار جدیدی از The Callisto Protocol منتشر خواهد شد.
این بازی ابتدا در رویداد The Game Awards 2020 معرفی شده بود و تا کنون، تنها یک تریلر سینماتیک از آن انتشار یافته است. اکنون، با توجه به توییت اخیر گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، رئیس استرایکینگ دیستنس، شاید ویدئویی از گیمپلی این عنوان در هفتهی آتی منتشر شود.
تیم سازندهی این عنوان، ساخت فرنچایز ترس و بقای Dead Space را در کارنامه دارد و The Callisto Protocol برداشتی جدید از این سبک بازی خواهد بود. این عنوان در تاریخ نامشخصی از سال جاری برای رایانههای شخصی و کنسولها منتشر خواهد شد.
وقایع بازی در سال ۲۳۲۰ و روی یکی از قمرهای سیارهی ژوپیتر به نام کالیستو رخ میدهد و شما وظیفه دارید از زندان محافظت شدهی Black Iron فرار کرده و به رازهای مخوف آن پی ببرید. در مجموع، میتوان ترکیبی از داستانگویی گیرا، اکشن و ترس را از این عنوان انتظار داشت.
همچنین، این بازی ۳۰۰ سال آیندهی جهان PUBG را به نمایش میگذارد. در واقع، ناشر بازی PUBG یعنی PUBG Corp در سال ۲۰۱۹ استودیوی استرایکینگ دیستنس را تأسیس کرد تا بازیهایی بسازد که داستانشان در جهان این بازی به وقوع میپیوندد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
من نسبت به این بازی هایپم بیشتره تا ریمیک دد اسپیس
چون این بازی سازنده هاش همون سازنده های دد اسپیس هستن و میدونن چ محتوایی به طرفدارش بدن تا راضی بشه ولی ریمیک دد اسپیس همون محتوای قدیمه با گرافیک و یکمی تغیرات جزئی
این یه داستان جدید و اتمسفر فوق العاده رو ارائه میده ک تجربش با دوال سنس بی نظیره
فقط امیدوارم ناامید نکنن
برای این بازی از ریمیک دد اسپیس هم بیشتر هایپم تریلری که پخش کردن خودش یه تنه ترسناک بودن و جو سنگین بازی رو نشون میداد اینکه خالق دد اسپیس هم روش کار میکنه و اعضای قدیمی ویسرال گیمز توش هستن هم آدمو بیشتر بهش امیدوار میکنه
آخ که چقد براش هایپم
فکرشو بکنید که دارید توی یه فضایی با محیط تاریک و مریض و اتمسفریک، به جلو حرکت میکنید و دوربین بازی هم ثابته و ترسِ اینکه توی این تاریکی و زندانا، چه چیزی انتظارمونو میکشه، واقعاً دلهره آوره و منم که از این گیم، همین حس و حال رو میخوام🤤😍
ینی کاری کنه که تو کل بازی نفس نفس زدنا از شدت استرس همرامون باشه
ولی نه مثل اوت لست ۱ و ۲ که تو کل بازی فقط باید فرار میکردیم. مطمئنن توی این بازی میشه حمله کرد و از خودمون دفاع کنیم اما وسایلا محدود باشن و بازی اکشن نشه تا جایی که میشه
و اینکه امیدوارم هیولاهای زیادی داشته باشه
البته خداروشکر توی بازی اَوت لست تریالز، اون مشکلِ صرفاً فرار، حل شده و اینکه میتونیم توش هم حمله کنیم و هم تله کار بزاریم و فک کنم مخفی کاری هم داشته باشه(اگه تریلر گیم پلیشو دیده باشین، متوجه میشین که توی یه قسمت از بازی،طرف داشته با مخفی کاری از کنار یه هیولا رد میشده) این قضیه باعث میشه بازی تکرارپذیری بیشتری رو به خودش ببینه؛ چون فقط فرار کردن نیستش که باعث بشه طرف کنه، من اگه باز بخوام بازیو از اول شروع کنم، فقط باید فرار کنم و این میره رو مخم ؛ پس همین یه بار کافیه…
و مطمئنن اون حس ترس هم وجود داره توی بازی و فک نکنین چون حالا میتونیم حمله کنیم و تله کار بزاریم، پس دیگه اون حس ترس رو برامون به ارمغان نمیاره. مطمئنن سازنده های بازی، انمی های رو جوری طراحی کردن که برای کشتنشون قلق وجود داشته باشه و مطمئنن وسایل هم به صورت محدود توی اتاقا وجود دارن نه اینکه یه مسلسل بدن دستمون و بگن برو جلو.
در کل منی که عاشق گیم داستان محور و آفلاین هستم، فقط نگران اینم که نکنه اوت لست تریالز، اصن آفلاین نباشه و همچین خداکنه بازیش اپیزودی نباشه. خیلی براش هایپم؛ هم برای کالیستو پروتکل و هم برای اوت لست تریالز😍
همون فرار کردن تو out last, مخصوصا نسخه دوش، خیلی لذت بخش بود و خب سبک بازی این مدلی بود که سازندها خیلی خوب از پسش بر اومده بودن، تو نسل هشت اگه یه بازی واقعا ترسناک بود همین out last 2 بود، ریمیک evil 2 هم با اینکه خوش ساخت بود، خیلی ترسناک نبود، خیلی بده که بازی های فوق ترسناکی امثال dead space و out last تعدادشون کمه، شاید یکی از دلایلش چندان سودده نبودنشونه
Glen Schofield افسانه ای 😎