رئیس سابق نینتندو از نفرت خود نسبت به Donkey Konga میگوید
رئیس سابق نینتندو آمریکا، Reggie Fils-Aimé، عنوان ۲۰۰۴ Donkey Konga را به عنوان بدترین بازی که در ساخت آن درگیر بوده است، معرفی کرد.
آقای FIls-Aimé در ادامه تور رسانهای خود برای کتاب جدیدش، در برنامه G4TV حاضر شد و به طور خلاصه در مورد بیزاری خود از اسپین آف اکشنی که توسط تیم Taiko no Tatsujin Namco ساخته شده بود، صحبت کرد. این بازی همراه با یک کنترلر مخصوص DK Bongos، پکیج موسیقی سری Mario و Zelda و همچنین آهنگهای مختلف لایسنس شده به گیمرها عرضه شد. رجی به G4 گفت:
باید به شما بگویم که به عنوان یک مدیر اجرایی، من از Donkey Konga متنفر بودم. من حتی با شرکت مادر دعوا کردم… فکر میکردم این بازی به برند Donkey Kong آسیب میزند. بازی کردن این اثر شخصا برای من جالب نبود. به سختی از موضع خود کوتاه آمدم.
او افزود:
می دانید چیست؟ ما آن را منتشر کردیم، اولین بازی سری که فروش خوبی داشت. اما پسر، من طرفدار آن بازی نبودم.
این نظرات، آخرین انتقاد رئیس سابق نینتندو نسبت به محصولات قدیمی شرکت است. Fils-Aimé در کتاب جدید خود، ادعا کرد که بازوی آمریکایی این شرکت مجبور شد تا Game Boy Micro را در سال ۲۰۰۵، به دلیل عدم همسویی بین بخشهای مختلف تجارت عرضه کند. او گفت که بخش ایالات متحده، قصد متوقف کردن خط تولید Game Boy Advance را داشت و با تبلیغات جمعه سیاه، قصد داشت که موجودی باقیمانده آن را خالی کند. دلیل آن تصمیم این بود که فروش کنسول مذکور در حالت نزولی قرار داشت و بخش آمریکای نینتندو توجه خود را برای موفقیت Nintendo DS متمرکز کرده بود.
در اوایل سال ۲۰۰۵، اندکی پس از اینکه بخش آمریکای نینتندو برنامههای خود را برای فروش بزرگ GBA انجام داد، از برنامههای نینتندو ژاپن برای عرضه Game Boy Micro آگاه شد. Fils-Aimé در این کتاب میگوید:
از دیدگاه من، مفهوم Game Boy Micro یک ایده نامناسب بود. سختافزار فوقالعاده کوچک بود. نه تنها دسترسی به دکمههای کنترل برای افراد بزرگسال با دستان بزرگ دشوار بود، بلکه صفحه نمایش آن نیز کوچک بود. این تصمیم، برخلاف روند فعلی لوازم الکترونیکی در بزرگتر کردن صفحهنمایش بود.
در همان مصاحبه با G4TV، رجی گفت که نینتندو سوییچ، کنسول مورد علاقهی او از شرکت نینتندو است. او گفت:
بازاریابی عالی بود، موقعیتیابی عالی بود، ترکیب بازیها فوقالعاده بود. نه فقط در زمان عرضه، بلکه این موفقیت تا الان ادامه داشته است. بنابراین از دیدگاه من، نینتندو سوییچ نتیجهی همه درسهای آموخته شده توسط شرکت است.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
سلاطین صنعت گیم فقط :
عمو گیب،
دایی رجی
دقیقا.با اولتیمیت مورتال کمبت ۳ سگا موافقم .
خودش هم شبیه donkey kongعه
با سمندره ریو موافقم . یکم شبیش هست
به قیافش میخوره اشپز رستوران باشه تا تا رئیس نینتندو
اشپز ؟ بیشتر میخوره زورگیر باشه . اون نینتندو رو هم معلوم نبست از دست کی به زور گرفته .