گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد

گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد

امیرعلی قربان‌پور
۱۳:۱۸ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد

تام هندرسون (Tom Henderson) از رسانه‌ی exputer، گزارشی جدید از بازی Skull and Bones منتشر کرده است و طی آن به بررسی مبارزات بازی پرداخته است.

او در سپتامبر ۲۰۲۱ طی توییتی و با استناد به چندین منبع، به جزئیات این بازی اشاره کرده بود. اکنون، پس از گذشت هشت ماه از آن گزارش، اطلاعات جدیدی افشا شده است که بر گزارش مذکور صحه می‌گذارد. یکی از این موارد، عدم وجود مبارزات تن به تن بازیکنان در خشکی است. در واقع، این بازی تنها شامل جنگ دریایی خواهد بود.

در آن زمان گمان می‌رفت که یوبیسافت (Ubisoft) به دلیل روند سخت توسعه‌ی این عنوان هنوز این قابلیت را به بازی اضافه نکرده است، اما، آخرین ویدئوی بازی که دیروز فاش شد، نشان می‌دهد قضیه چیز دیگری است. نبرد تن به تن زمینی و دریایی در Skull and Bones جایی ندارد. در واقع، اگرچه می‌توانید اعمالی نظیر کشت محصولاتی چون چوب و غذا را انجام بدهید، اما نمی‌توانید از کشتی‌تان خارج شوید. به جای آن باید از کشتی‌تان به خشکی نگاه کنید و با انتخاب محصولاتتان و فشردن دکمه‌ها، آن‌ها را برداشت کنید.

حتی غارت اردوگاه‌ها و قلعه‌ها نیز به ماندن در کشتی محدود شده است، به شکلی که ابتدا باید هدف مورد نظرتان را با شلیک توپ به سمتشان تضعیف کنید تا پس از آن، خدمه‌ی کشتی‌تان برای شما به آن هدف حمله‌ور شوند. اگرچه خارج شدن از کشتی مقدور است، اما به صحبت با NPCها برای ارتقای کشتی و فروش دارایی‌هایتان محدود می‌شود.

از زمان معرفی ابتدایی این عنوان در E3 2017 مشخص شد که Skull and Bones از نبردهای دریایی Assassin’s Creed IV: Black Flag الهام گرفته است. بازی در کشتی‌ای کوچک آغاز می‌شود و برای ارتقا آن به منابع نیاز است. کشتی‌ها در پنج گروه مختلف از نظر اندازه دسته‌بندی شده‌اند و بنا بر سبک بازی شما، یکی از سه حالت Combat ،Cargo و Exploration را خواهند داشت. هر یک از این کشتی‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود. حالت مبارزه در برابر حملات دشمنان مقاوم‌تر است، حالت باربری، بار بیش‌تری را در کشتی جای می‌دهد و حالت کاوش، سرعت بالاتر را برای آن به ارمغان می‌آورد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، روحیه‌ی خدمه‌ی کشتی است و اگر میزان روحیه‌ی آن‌ها تا حد زیادی پایین بیاید، امکان شورش علیه شما وجود خواهد داشت. اثربخش‌ترین عامل بالانگه داشتن روحیه‌ی آن‌ها نیز تهیه‌ی خوراکشان خواهد بود. واضح است که بخش اعظم بازی را نبرد دریایی تشکیل می‌دهد. برخی از رویدادها نیز امکان غارت کشتی‌های تجاری را برای شما فراهم می‌کنند، اما به گفته‌ی برخی منابع، این رویدادها در زمان عرضه‌ی بازی شامل موجودات افسانه‌ای نیز خواهند شد.

با همه‌ی این تفاسیر، نمی‌توان مخاطب هدف یوبیسافت برای این بازی را دقیقاً مشخص کرد. نبود کاوش و مبارزات تن به تن خارج از کشتی به مزاج بسیاری از بازی‌بازان تلخ خواهد آمد و با وجود بازی‌هایی چون Sea of Thieves، کار یوبسافت در جلب توجه مخاطبان، سخت خواهد بود.

شایان ذکر است که طراح ارشد این بازی یعنی آنتونی هنری (Antonie Henry) پس از هشت سال کار روی این پروژه، در ژانویه‌ی ۲۰۲۲ یوبیسافت را ترک کرد.

بازی Skull and Bones در ماه آوریل (۱۲ تا ۱۰ اردیبهشت) سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Moein MM2KHEDER_Pro_GamerDARKSIRENگیمر خسته از بی پولیalinerdامینVisible 6-tigh manAlireza1882Gramy kCapitanEspressoJin sakaiعلیMengo『▿𝑆𝐻𝐴𝐻 ◈𝑆𝐸𝑁𝐴𝑇𝑂𝑅▾』کاپتان استخونیmeysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد
گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گزارش: سیستم مبارزات Skull and Bones افتضاح به‌نظر می‌رسد