کارگردان Returnal از سطح دشواری بازی میگوید
هری کروگر (Harry Krueger)، کارگردان Returnal میگوید که توسعهدهندگان همیشه میتوانند بازیها را در دسترستر کنند، اما چالشهای ساخت گیمپلی و روایت Returnal امری جداییناپذیر هستند.
کارگردان این بازی در PS I Love You XOXO حضور داشت. روزنامهنگار کهنهکار، گرگ میلر (Greg Miller)، نظر کارگردان را پیرامون دشواری Returnal و چگونگی تاثیر آن بر سطح دسترسی بازی پرسید. او پاسخ داد:
این مهم همیشه چالشی جذاب و بزرگ برای ما خواهد بود. من فکر میکنم که ما همیشه میتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و همیشه میتوانیم پشتیبانی بیشتری را برای روشهای مختلف کنترل بازی ارائه کنیم. من فکر میکنم وقتی صحبت از این چالش میشود، مسئله این است که چه نوع تجربهای با Returnal دارید.
کروگر همچنین گفت که معتقد است سختی بالای بازی, به ساختار روایی بازی وابسته است و اگر چالشی وجود نداشته باشد، ممکن است بازیکنان کمتر با داستان درگیر شوند. او گفت:
به نظر من از بسیاری جهات، داستان و گیم پلی بازی جدایی ناپذیر هستند. [به عنوان مثال]، شخصیت سلین، بارها و بارها درباره مردن صحبت میکند و اینکه چگونه این مشکل، چالشی غیرقابل حل است و او نمیتواند بیش از این ادامه دهد. اینجا نزولی به سمت جنون وجود دارد که صرفا به دلیل چالشهایی است که او در حال مواجه شدن با آنها است. چالش های او از بسیاری جهات، چالشهای بازیکن نیز هستند.
او ادامه داد:
اگر به شما اجازه داده شود که از یک باس بدون هیچ چالشی پیشی گرفته و یا فقط از نقطه A به B به C بروید، احساس میکنید که کمی ناهماهنگی در گیمپلی به وجود آمده است. بازی به شما میگوید که مسیر واقعا چالش برانگیز است و شما در حال غلبه بر این موانع هستید، اما مجبور نیستید آن اصطکاک را تجربه کنید.
در بازی Returnal، بازیکنان در سیاره مرموز آتروپوس سفر میکنند تا دریابند چرا سلین، قهرمان داستان، هر بار که میمیرد در محل سقوط کشتی خود از خواب بیدار میشود. معمولا هنگامی که بازیکنی میمیرد، دوباره به ابتدای بازی فرستاده میشود و چیزی جز چند ارتقای مشخص برایش باقی نمیماند. این در حالی است که Returnal هیچ درجهی سختیای ندارد و در زمان انتشار به بازیکنان اجازه نمیداد که بازی خود را پس از شروع، به حالت تعلیق درآورند.
بهروزرسانی اخیر بازی، پشتیبانی کامل از Co-op را به کمپین اصلی بازی اضافه کرد و چالش را کمی کمتر کرد. Returnal در زمان عرضه با استقبال گرم منتقدان روبرو شد و هفته گذشته برنده بهترین بازی در جوایز BAFTA Games شد. این بازی همچنین برنده جایزه دستاورد صوتی، موسیقی و نقش اصلی شد که به جین پری (Jane Perry) برای بازی در نقش سلن واسوس تعلق گرفت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا نمیدونم چرا به این بازی اینقدر بی توجهی میشه از سمت گیمرا واقعا بازی بود که به نظر من استاندارد های جدیدی ایجاد کرد تو سبک خودش
گیم پلی فوق العاده ایی داشت من ۳ بار تمومش کردم و حدود ۳۰ بار مرده ام تو این بازی حتی یک ذره هم ازش نا امید نشده ام
صدا گذاری فوق العاده ایی داشت
طراحی مراحل عالی
روایت داستان با سبک جدید
حتی الان دوباره بخوام بازیش کنم برام تازگی داره
داداش کلا ۳۰ بار مردی با ۳ بار تموم کردن بازی؟
ینی به طور میانگین هر دور ۱۰ بار مردی
مشخصه هاردکور پلیری
یکی از بهترین بازی های سوم شخص شوتر 🤤
سلام.
این بازی برای ps4 هم هست؟
نمیدونم والاااااا
به قول بعضیا: (این گیم دوشواری داره)
خارج از بحث فان این سبک گیم خودش سخته و باید در نظر بگیرین همه چیز ممکنه با ۱ اشتباه به اول برگرده
ولی با اسون تر شدنش مشکل دارم چونکه اون هیجان حس (این سبک) رو کمتر میکنه
و خارج از فن بازی چون این سبک رو دوست دارم یکی سری سولز ( اون این شکلی نبود ولی چون سبکش سخته خوشم میاد) و دیگه این گیم رو خیلی علاقه بهش دارم
سلام
این بازی یک شکست دیگر برای سونی بود
پس از انتشار بازی اعلام شد سونی از متا و فروش این بازی راضی نبود و نسخه این دوم ساخته نخواهد شد.
کلا ۵۰۰ هزار تا فروخت و سر همین تو کمتر از یکسال داره میاد روی سرویس جدید سونی
الان هم سازنده بازی رو مجبور کرده مثل بند که به جای ساخت نسخه دوم آیپی جدید بسازه
آزادی عمل استودیو های سونی= 0
شما که کلاً بازیتون فروش نداره همش صفره 😂😂😂😂😂😎🤤🤤🤤 بعدشم این یک شکست نبود بلکه یک پیروزی برای سونی هست .
تموم شد خیلی تاثیر گذار بود
برو همون هیلوی اشغالت را با ۱۰ هزار پلیر انلاین را بازی کن.
بازیای شاهکار برای تو خوب نیست.
سلام
بعد داداش با گوگل ترنسلیت اینا رو ترجمه کردی؟
ای کاش، ای کاش، ای کاش Co-op رو به ریترنال اضافه نمیکردند؛ انزوا و تنهایی که شما در طول داستان و محیط تجربه میکنید، رکن اساسی بازی بود؛ صحبت هایی که در ذهن سلین شکل میگیره و نزاع های ذهنی که تجربه میکنه، همه بخش مهمی از داستان هستند. حالا تصور کنید یکنفر دیگه بیاد و به شما کمک کنه، و احتمالا بعد از زدن هر باس هم باهم دیگه تیبگ کنید…. پیشنهاد میکنم کو-آپ نرید.
بازیش عاایه
برای این بازی سرویس PS Plus Extra باید گرفت
دلیل فروش نسبتا پایینش اینه خیلی ها PS5 ندارن که این شاهکار برن
من که حتما میرمش
دشوار نبود بازیش ولی اینکه سیو نداشت خیلی ناجور بود که اونم من کلک زدم هر جا سیو میشد میومدم از بازی بیرون دانلود میکردم رو فضای ابری دوباره میرفتم تو بازی با این روش تا آخرشم رفتم با تشکر
جالبه موقع الدن رینگ هیچکس این موضوع رو قبول نداشت ولی ریترنال دقییا همون حرفو گفته ولی بازم همه قبول دارنش (((:
همون زمانی که بازی عرضه شد هم خیلی ها سر سخت بودنش بهش اعتراض کردن حتی کامنت ها و پست ها و اخبار دربارش هست
شاهکار این بازی از هر نظر…از نظر فنی هم یه نسل نهمی عالی.. فریم ثابت ۹۹ درصد رو ۶۰ لذت دوال سنس رهگیری پرتو کیفیت بافتهای مثال زدنی و با شایستگی فلن اولین جازیشم برد. …اونقدا هم سخت نیست که میگن..من نسبتن راحت پلاتش کردم.
دوشواری؟؟؟!!!! دوشواری نداره اینجا! خیلیم عالی!!!!
بی توجهی نمیشه
متاسفانه پلی ۵ نداریم بازیش کنیم
کاش نسل هشتمیشم میدادن