تیم توسعهی Abandoned تماسهایی با توسعهدهندگان Silent Hill داشتهاند
توسعهدهندگان بازی جنجالی Abandoned اخیراً تایید کردند که تماسهایی با شرکت کونامی (Konami) و تیم توسعهی مجموعهی Silent Hill داشتهاند.
پس از معرفی رسمی بازی Abandoned در ماه آوریل ۲۰۲۱، اخبار رسمی پیرامون این بازی تماماً تحت شعاع شایعات و تئوریهای عجیب و غریب قرار گرفت. بسیاری از گیمرها همچنان تصور میکنند که توسعهی این عنوان بر عهدهی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) قرار دارد و با بازی جدیدی از مجموعهی Silent Hill روبرو هستیم. البته، تئوریهای مطرح شده از جمله ترجمهی نام کارگردان این بازی و عادت کوجیما در معرفی عناوین خود به شکل مرموز تا حدودی این فرضیه را تایید میکنند و از طرف مقابل، ممکن است که استودیوی توسعهدهندهی این بازی تنها قصد داشته باشد تا بدین روش به بازاریابی عنوان خود بپردازد.
به هر ترتیب، حسن قهرمان (Hasan Kahraman) طی مصاحبهی اخیر خود در پادکست Sacred Symbols به عنوان کارگردان بازی Abandoned اظهار داشت که هرگز با هیدئو کوجیما ملاقات نکرده و یا حتی با او صحبت نکرده است، اما تماسهایی با شرکت کونامی داشته است. وی اظهار داشت که به دلیل تأثیرهای گستردهی تئوریها و ایجاد شدن جوی سمی تصمیم گرفته است تا با کونامی ارتباط برقرار کند و در این زمینه از آنها مشورت بگیرد.
وی گفت:
من با آنها (کونامی) به این دلیل تماس گرفتم که استرس شدیدی داشتم. مردم فکر میکردند که این بازی Silent Hill است و وضعیت از کنترل ما خارج شده بود. ما به عنوان یک توسعهدهندهی کوچک بازیهای ویدیویی هرگز مخاطبان زیادی نداشتیم و بیتجربه هستیم. من به شرکت کونامی گفتم که “هرگز قصد ما ایجاد چنین وضعیتی نبوده است”. همچنین، باید اضافه کنم که سونی خیلی “باحال” است و به ما این آزادی را میدهد تا هر کاری که میخواهیم را انجام دهیم.
اکنون و با فروکش کردن تب داغ تئوریهای پیرامون بازی Abandoned، به نظر میرسد که با یک بازی مستقل روبرو باشیم و این عنوان هیچ ارتباطی با آیپی Silent Hill نداشته باشد. اما این که آیا این بازی از بازیهایی مانند Silent Hill الهام خواهد گرفت یا نه هنوز مشخص نیست.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اصلا برام مهم نیست انقد اینا ما رو نفهم فرض کرد و مسخره کرد که ارزش نداره
وقتی بازی نمیتونه مستقل برای خودش هویت داشته باشه و اینقدر قوی نیست که دیده بشه میاد از نام یک بازی دیگه استفاده میکنه!!!
“هرگز قصد ما ایجاد چنین وضعیتی نبوده است”.
اخه مرد حسابی فامیلیت به ژاپنی میشه هیدئو
بک گراند توییترت جزیره کوچیک میذاری به ژاپنی میشه کوجیما
اصلا خود کوجیما هم باشه باز این دیگه زیادهرویه، خود کوجیما همین الانم رو یه مرز باریکه، DS واقعا بد بود و تنها چیزی که نجاتش داد اسم کوجیما بود، ground zero یه مرحله با محتوی خیلی پایین بود که ۳۰ دلار فروخته شد و phantom pain داستانش نیمه تموم بود، که مجموع همه اینا از نظر من برای تموم شدن یه اسطوره کافیه، همین که هنوز باقیه به لطف نسخههای خوب قدیمیه و البته گیم پلی خوب phantom pain
باشه مام باور کردیم
دیگه برام پشیزی اهمیت نداره آن خسته شدم انقدر در این باره شایعه شنیدم
حتی اگه بهترین بازی خلق شده توسط انسان بشه ،من یکی حتی دیسلایکم حرومش نمیکنم 🤣🤣🤣😎
کوجیما به خودش زنگ زده؟