بازی Everwild از عناصر چندنفره زیادی استفاده میکند
یک برنامهنویس از استودیو ریر (Rare) فاش کرد که بازی جدید آنها که Everwild نام دارد، دارای دنیایی در مقیاس بزرگ است که روی عناصر چندنفره تمرکز دارد.
بازی Everwild اخیرا تحت پردهای از رمز و راز قرار گرفته است و اطلاعات زیادی جز موارد کوچکی از بازی مشخص نیست. اکنون یک برنامهنویس از استودیوی ریر، توسعه دهنده بازیهای محبوبی چون Sea of Thieves، فاش کرده است که بازی دارای یک دنیای چند نفره و بزرگ است. اون میگوید که طرفداران نباید امید خود را از دست بدهند. استودیو ریر که در حال حاضر متعلق به مایکروسافت است، یک توسعهدهنده افسانهای است که توسط برادران استمپر (Stamper) در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد.
این استودیو پیشتر برای ساخت Banjo-Kazooie، Donkey Kong Country، چند بازی Kinect و Sea of Thieves شناخته شده است. Everwild جدیدترین بازی انحصاری ریر است که در آن بازیکنان کنترل موجوداتی بهنام Eternals را در دست خواهند گرفت، گروه کوچکی از انسانها که ارتباطی جادویی با دنیای طبیعی اطراف خود دارند. این بازی در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و در حال توسعه است. توسعهدهندهای از ریر برخی از ویژگیهای اصلی و مورد انتظار از دنیای Everwild را شرح داده است.
همانطور که در شرح وظایف توسعهدهنده در این بازی اشاره شده است، Everwild میتواند دنیای چندنفره گستردهای داشته باشد، شبیه به دنیای Sea of Thieves. همچنین گفته میشود که توسعهدهندگان برای گیمپلی تکنفره، سیستمهای هوش مصنوعی پیشرفتهای را ساختهاند که به نظر میرسد روی المانهای PvE تمرکز دارند؛سیستمهایی که در بازی Sea of Thieves نیز به شدت مورد استفاده قرار میگیرند. تعجبآور نیست که توسعهدهندگان ریر، برخی از عناصر را از عنوان Sea of Thieves برای Everwild قرض گرفته باشند.
اینکه چیز جدیدی را در یک بازی جدید امتحان کنید؛ غیرقابل پیشبینی است و این تنها یکی از خطرات آن است. پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه Everwild باید از نو ساخته شود، انتظار میرود که ریر نیاز به بازگشت به اصول اولیه داشته باشد. اگر بازی الگوهایی از سیستم جادویی Forsaken بگیرد، میتواند از سیستم جادویی خود به صورت خلاقانه به عنوان راهی بدون خشونت، برای تعامل بازیکنان با دنیای بازی استفاده کند.
با توجه به اینکه دنیای Everwild اکنون در مقیاس بزرگ و با المانهای PvE ساخته میشود، پس هنوز جای حدس و گمان در مورد اینکه چگونه ممکن است در دنیای Everwild با بازیکنان جهان ارتباط برقرار کرد، برقرار است. با جو آرامی که Everwild در تریلرهای خود به نمایش میگذارد، این پتانسیل را دارد که تجربهای آرامشبخشتر را ارائه کند. اگر ریر این مسیر را طی کند و از ویژگیهای چندنفره به طور مشابهای استفاده کند، به یک تجربه جالب در گیمپلی بازی تبدیل میشود. بازی Everwild برای PC و Xbox Series X/S در حال توسعه است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ریر کارشو بلده واقعا
ولی فک کنم این بازی از اول قرار بود تک نفره باشه نه؟
یا من اشتباه دارم
به نمایش و دنیای زیباش نمیخورد با چند نفره بودن سر و کار داشته باشه
از Donkey Country تا Sea of Thieves خیلی فاصلست. ظاهرا Everwild هم قراره به نوعی در ادامه روند SoT باشه. به شخصه این رویه رو دوست ندارم. ترجیح میدم Rare پلتفرمر بسازه. ولی با این وجود دوست دارم Rare به اوج خودش برگرده، حالا با هر سبک و سلیقه ای که دوست دارن.
Rare کارش تو این زمینه خیلی درسته اینم مثله بقیه فوق العاده از اب در میاد
وای یک بازی چند نفره با گرافیک هنری 😍😍😍 از تریلرش معلوم بود که کپی بقیه بازی ها نیست و کاملا نوآورانه است
آقای اکس باکس ترو قرآن بیا و همین سینگل پلیر بساز هر کی رفته سمت مولتی خیر ندیده. از ما گفتن بود
من منظورم everwild نبود بلکه به طور کلی گفتم که سمت سرویس محور و این مسخره بازیا نره
😊
۱. خیلیا از جمله من از بازیای سرویس محور لذت میبرم
2. سرویس محور بودن به کیفیت بازی ربطی نداره
3. میبینی سونی همه بازیای خوبش سینگل پلیره چون خلاقیتشو داشته سرویس محور بود هم همین
4. سرویس محور مسخره بازی نیست
5. با کامنت تو ایکس باکس از ساخت بازیای سرویس محور دست نمیکشه
بعد از موفقیت فوق العاده Sea of Thievesمعلوم بود که استودیو ریر به یکی از غول های دنیای بازی هایی با مقیاس بزرگ و چندنفره تبدیل شده و تجربه و استعدادشون تو همین سبک هست
مجبور کردنشون به ساخت عناوینی با سبک متفاوت عاقلانه نیست
Another Live Service Game؟؟؟
ایول.
ممنون از آقای رنجبر🙌🌹
خیلی دوس دارم این بازی موفقیت چشمگیری برای ریر رقم بزنه چون استدیویی هست که لیاقتشو داره اما این چند ساله افت قابل توجهی رو تجربه کرده🔥
داداش تو همون کاربر insiderman سایت بغلی ؟
آره همونه.
کاربر جنرال سایت گیمفا رو هم می دونم که اون طرف با چه نام کاربری ای هستش. (ولی برای حفظ آبرو لو نمی دمش)
حالا کیه بگو کنجکاو شدم 😁
اره داداش
یه اکانت به همین اسم(insiderman) هم تو همین سایت دارم اما ماهی یه بار بهش سر میزنم
خوشبختم داداش منم کاربر اتزیو تو سایت بغلم فکر کنم همدیگه رو خوب بشناسیم 😁
به هر حال اگه اونجا باهات بد حرف زدم شرمنده چون اصلا نمیشناختمت
نه داداش مشکلی نیس
خوشبختم از اشنایی باهات
انشالله کنار هم روز ها و سال های خوبی رو داشته باشیم👌🌹
ریر با sea of theives و سی و پنج میلیون پلیر در اوج خودش قرار داره.حتما باید همین راه رو ادامه بده تا در اینده هم موفق باشه