سود اسکوئر اینکس از انتقال Guardians of the Galaxy به گیم پس
گزارشها حاکی از آن هستند که شرکت اسکوئر اینکس از انتقال بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس مبلغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار دریافت کرده است.
دیوید گیبسون (David Gibson) به عنوان تحلیلگر ارشد شرکت MST Financial طی توییتی ادعا کرد که شرکت مایکروسافت احتمالاً مبلغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار را به شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) پرداخت کرده تا این شرکت با انتقال بازی موفق Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس موافقت کند.
البته، این رقم هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما گیبسون خاطرنشان کرد که برآورد او بر اساس “صحبتهایش با شرکت اسکوئر اینکس و سایر منابع” بوده است و همچنین تجربهی بیش از یک دههای او به عنوان تحلیلگر متمرکز بر روی شرکت اسکوئر اینکس در این نتیجه گیری کمک شایانی کردهاند.
وی گفت:
برای کسانی که مشتاق هستند تا بدانند این اعداد از کجا میآیند باید ذکر کنم که حدود ۱۵ سال اخیر من صرف تحلیل شرکت اسکوئر انیکس شده است و مرتباً با اعضای این شرکت در حال تماس هستم. این قرارداد از سوی ایکس باکس محرمانه است و من برای بدست آوردن این برآورد با منابعم در اسکوئر اینکس و سایرین صحبت کردم.
بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy پس از انتشار در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ به شدت مورد توجه مخاطبین و علاقهمندان قرار گرفت. شرکت اسکوئر اینکس همواره به دلیل محرمانه نگه داشتن اطلاعاتی از قبیل آمار فروش بازیها مشهور است، اما با توجه به گزارش درآمد سه ماههی اخیر این شرکت متوجه خواهیم شد که علیرغم روند صعودی فروش این بازی، همچنان این شرکت از آمار فروش کلی آن رضایت ندارد. این بازی پس از عنوان Avengers، به عنوان دومین بازی اسکوئر اینکس شناخته میشود که براساس کامیکهای مارول (Marvel) ساخته میشود.
بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy هم اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار دارد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خیلی رقم کمیه
ینی تقریبا فروش ۱۰۰ هزار نسخه😐😐
اگه واقعی باشه که خیییلی کمه
با ده میلیون میتونی ده تا خونه ۱۰۰۰ متری بخری و این برای یه بازی اندازه فروشش توی ۶ ماه هست… شما زیاد خریدای ۸۰ میلیاردی دیدی به چشمت نمیاد داش
جالبه همین دیشب گذاشتمش تو لیست دانلود😂
بازیه فوق العادیه، به لطف گیم پس چند روز پیش شروع کردم، یکی از بهترین تجربه ها بوده تا این لحظه
دمشون گرم واقعا من خودم هنوز بازی نکردم ولی تعریف ازش زیاد شندیم ارزش بازی کردن رو داره؟
چرا که نه
من که هنوز وسطای بازیم،
ولی آره، کاملا ارزش بازی کردن رو داره
هه مایکروسافت یه همچین مبلغ های عظیمی صرف گیمپس میکنه بعد سونی فنا توقع دارن سونی با گیمپس رقابت کنه 🤣
نهایت چند تا بازی ایندی و بازی های ۴ سال پیش بیاد رو اسپارتاکوس
نه دیگه نشد (سرمون درد گرفت)
از هیلو با گرافیک نسل هفتمی و ده هزار پلیر آنلاین که با ۵۰۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده بود خیلی بهتر بود. کلا بهتره ایکس باکس جای ساخت بازی پول بده بازیهای خوب بیاره رو گیمپس
کسی داره هیلو رو مسخره میکنه که آخرین شوتر فرست پارتیش کیلزون با متا ۷۰ از جفت سمت منتقدین و کاربرا بوده ک همون ده هزار پلیر آنلاین هم براش آرزو دست نیافتنیه😂😂 مثالش مثل این میمونه مگس شیر رو مسخره کنه 🤡
آخرین شوتر سونی دستینی واچ کویین با متای ۸۹ بود که همین الان ۱/۲ میلیون پلیر آنلاین داره. حالا بیشتر فشار بخور
اون شوتر سونی نیست سونی هیچ دستی تو ساختش نداشته انحصاری نیست و کلا هیچ دخلی تو ساختش نداشته حالا حالا ها باید با جمله آخرین شوتر فرست پارتی پلی استیشن کیلزون متا هفتاد کنار بیایید🤣🤣🤣🤣🤣
ظاهرا تو معنای فرست پارتی رو نمیدونی وقتی استودیویی یه بازی بسازه صاحب اون استودیو هم سونی باشه هنگام عرضه اون بازی میشه فرست پارتی مثل قضیه دث لوپ که انحصاری زمانی سونیه اما فرست پارتی ماکروسافت حساب میشه
خوب اگر اینطور باشه پس باید افتخارات بتسدا و سه تا گوتی اون رو هم بزاریم پای مایکروسافت؟ اگر منطق شما رو بخوایم پیش بگیریم پس الان مایکروسافت سه تا گوتی داره، این اصلا با عقل جور در نمیاد سونی هیچ نقشی تو توسعه عنوان دستینی نداشته و اینکه سونی مالک فعلی بانجی به حساب میاد دلیل نمیشه که گذشته بانجی و چیزایی که قبلا و بدون مدیریت سونی بهشون رسیده رو به پای سونی بنویسیم
بتسدا که دوتا گوتی داره جدا از اون این بازیا زمانی که عرضه شدن ماکروسافت صاحب بتسدا بود؟؟؟نه نبود برا همین حساب نمیشن ولی جایزه ها سایکناتس و دث لوپ و گوست وایر براش حساب میشن چون فرست پارتین زمان عرضشون مالکشون بود همونطور که دث لوپ و سایکناتس فرست پارتی ماکرو هستن اینم فرست پارتی سونیه
شما داری منطق خودت رو برای اثبات یه حرفی پیش میکشی و این چیزی نیست که بقیه هم بتونن اون رو یه تصور عادی در نظر بگیرن، دوست عزیز اولا گوتی های بتسدا ۳ تا هستن چون با وجود اینکه سال ۲۰۰۸ gtaIV گوتی و برنده مهمترین جایزه اون سال شد ولی تو بحث تعداد جوایز گوناگون فالوت ۳ مثل کامیون از رو gtaIV رد شد و بیشترین جایزه همون سال رو به خودش اختصاص داد
نکته بعدی هم اینکه تا اونجا که ما یادمون میاد تو همین سایت هر کسی از سایکوناتس به عنوان یه بازی از مایکروسافت نام برد ده نفر هجوم آوردن سمتش گفتن نه خیر بازی رو ps4 هم موجوده و ربطی به اکس باکس نداره، در حالی که تازه مایکروسافت هم مالک استودیو و آیپی و ناشر اون هم بوده ولی هیچکس زیر بار نمیرفت که سایکوناتس کوچکترین ربطی به مایکروسافت داره، خوب چطور سر اون قضیه همین منطق که چون مایکروسافت مالک آیپیه کسی قبول نمیکرد ربطش به مایکروسافت رو؟ اگر قراره منطقی رو پیش زمینه ادعایی بکنیم باید برای تمامی مباحث از همون منطق و استدلال پیروی کنیم در غیر اینصورت یه دوگانگی خیلی تابلویی پیش میاد، چه بخواید و چه نخواید رفیق دستینی ابدا ربطی به سونی نداره و سونی جز اینکه مالک استودیو سازندست هیچ نقشی نه تو توسعه بازی داشته و نه حتی سیاستی در اداره اون استودیو
شما به من بگو وقتی دستینی دو نسخه بازی ازش عرضه میشه آیا سونی دستی تو ساختش داشته؟ نه خیر آیا ناشران بوده؟ بازم نه خیر
سونیم زمانی میشه چیزی از بانجی رو به اون ربط داد که یه بازی توسط خود سونی پروژه ساختش از بانجی استارت بخوره و با نظارت و مدیریت سونی به موفقیت برسه اونوقت میشه به پای سونی زد اون افتخارات رو
وگرنه اگر این رو قبول نداشته باشید طبق منطق خودتون بازم میرسید به حرف اولم که مایکروسافت با در اختیار داشتن بتسدا الان دارای ۲ گوتی به گفته شما و ۳ گوتی به گفته بنده هم هست
همه حرف من اینه تا زمانی که چیزی به شرکت مالک استودیو ربطی نداشته باشه و جزو سیاست های گذشته اون استودیو باشه نتیجش نمیشه اونو مرتبط با ناشر فعلی دونست، مثلا ربط عنوانی مثل سایکوناتس رو برای مایکروسافت میشه اشاره داشته به کمک های مالی لازم برای توسعه این بازی و حمایت استودیو برای اینکار از سوی مایکرو دونست، همچنین ناشر این بازی هم مایکرو محسوب میشه ولی آیا سونی ناشر دستینی یا بسته های الحاقی اون بوده و دستی تو توسعه اونا داشته؟ فقط صرفا مالک استودیو سازندست در حال حاضر و اصلا بقیه موارد هیچ ربطی به سونی ندارن در رابطه با بانجی
بتسدا دو تا گوتی داره نه سه تا !!!
دو *گوتی* و سه *بیگ وینر*
من بیگ وینر هارو حساب کردم عزیز، وگرنه خودم میدونم گوتی سال ۲۰۰۸ تو مهمترین جایزه سال رو gtaIV برنده شد، اما خوب اگر همین بیگ وینر هارو به عنوان گوتی حساب نکنیم پس لست ۱ و آنچارتد ۴ هم انگار گوتی نشدن!
ولی آیا شما جایی میبینی کسی گوتی اصلی اون سال که اورواچ بود معترف باشه؟ نه دیگه ولی چون آنچارتد۴ اون سال جوایز رو درو کرد اکثرا اونو رو به عنوان گوتی واقعی سال ۲۰۱۶ میدونن
مورد بعدی هم اینکه من بحثم سر این نبود که تعداد گوتی های بتسدا رو بشمارم بلکه اون ترول شبح گیمفا اومده میگه داره دستینی و برخی موفقیتاشو ربط میده به سونی جوری که انگار بانجی زیر نظر سونی دستینی رو توسعه داده؟ آیا واقعا اینطوره؟ قطعا خیر، هر چیزی رو باید زمانی به نام یه کمپانی زد که تو مدیریت و توسعه اون پروژه نقش کلیدی داشته، در غیر اینصورت نمیتونم بفهمم ربط دستینی به سونی چیه و چرا باید به اسم سونی نوشته بشه، مثال منم در همین راستا بود و به این منظور که بگم وقتی مایکروسافت دستی تو ساخت و توسعه اسکایریم و ابلیویون و فالوت ۳ نداشته پس صرفا نباید چون حالا بتسدا زیر مجموعه مایکروسافت افتخارات این استودیو رو به حساب مایکرو گذاشت ولی اگر با منطق همون شبح گیمفا بخوایم حساب کنیم پس الان مایکروسافت سه تا گوتی هم داره چرا چون مالک بتسداست! این اصلا استدلال منطقی و جالبی نیست
موفق باشید
تا جایی که یادمه gta 4 مثل کامیون از روی fallout 3 رد شد دوست عزیز
مراسم spike که gta 4 برنده جایزه بهترین بازی سال و بهترین اکشن ادونچر و بهترین صداپیشه مرد شد ( معتبر ترین مراسم جایزه بازی سال )
از نظر متا هم که متاش از فال اوت ۳ بالاتر شد
فروش که از فال اوت ۳ خیلی بهتر بود
وبسایت های مثل ign و GameSpot به بازی نمره ی کامل ۱۰ دادن
بازی در سال ۲۰۱۷ ( ۹ سال پس از عرضه) هنوز ترند سوم توییچ بود ( بین بازیها )
میمونه یک بیگ وینر ( کلا بازیهای راک استار زیاد بیگ وینر نشدن )
خوب با این تفاسیر معلمومه که کدوم بازی بهترین بازی سال بود
همچنین ارزش مراسم بازی سال چه spike و goty همیشه از بیگ وینر بیشتر بوده
همچنین بله لست ۱ و انچارتد ۴ گوتی نشدن بلکه gta v و اورواچ گوتی شدن
به قول شما پس death stranding بازی سال ۲۰۱۹ هستش !!!!
سال ۲۰۰۸ هم gta 4 با شکست دادن متا گیر ۴ ( متا ۹۴ ) و فال اوت ( متا ۹۳ ) و gears 2 ( متا ۹۳ ) و little big planet با متای ( ۹۵ ) بهترین بازی سال شد
فال اوت ۳ تنها تونست جایزه ی بهترین rpg سال رو ببره
در حالی gta 4 علاوه بر جایزه سال جایزه بهترین اکشن ادونچر و صداپیشه مرد رو هم گرفت
من خودم با شبح گیمفا موافق نیستم ( چرت و پرت زیاد میگه ) ولی خواستم قضیه ی بازی سال ( goty ) سال ۲۰۰۸ معلوم بشه
خوب عزیز شما داری یه سبک سخت پسندی مثل rpg غربی اونم بازی بتسدا رو با یه بازی عامه پسند که از بچه ۳ ساله تا آدم ۳۰ ساله میشناسن مقایسه میکنی و این اصلا منطقی نیست چون فروش فالوت نسبت به سبکی که داره عالی بوده و اصلا بحث من فروش نبود نمیدونم چرا شما به این مورد رو گوشزد کردید چون اتفاقا فروش هیچوقت ملاک برتری نیست به خصوص وقتی یه بازی میتونه به لحاظ سبک همه پسندی که داره فروش زیادی رو تجربه کنه اونم بازی ای مثل جی تی ای، البته که بازیای راکستار عالین ولی نه تو سبک با بازیای بتسدا قابل مقایسه هستن و نه در مبحث فروش، ولی در رابطه با اهمیت گوتی باید بگم سر این موضوع اختلاف نظر های زیادی وجود داره و افراد زیادی بیگ وینر رو به عنوان گوتی واقعی میدونن و عده ای مهمترین رویداد هر سال رو که از ۲۰۱۴ تا به حال با عنوان tga در حال انجامه، اما من شخصا میران جوایز و مجموع اون رو در یک سال رو برتری بزرگتری نسبت به تک مراسم tga میدونم، البته این نظر منه هیچ تاکید مستقیمی هم بر درست بودنش ندارم، اما اگر طبق گفته شما تنها مهمترین رویداد سال یا رویداد های سال ملاک بهترین بازی سال باشه پس به طور حتم دیگه نباید لست۱، آنچارتد۴ و دث استرندینگ رو گوتی به حساب بیاریم چون همه اینا تو مهمترین رویداد های سال های خودشون برنده عنوان گوتی نشدن ولی در عوض در نهایت بیشترین جوایز رو از مراجع مختلف به خودشون اختصاص دادن
هر چند من بیشتر بحثم با اون شبح گیمفا بود که از بس دورو و آفتاب پرسته که حد نداره تا دیروز امثال این میگفتن که مثلا دثلوپ هیچ ربطی به مایکروسافت نداره( و در همین حین گند کاری کراسفایرو به مایکرو نسبت میدادن) ولی حالا چون سونی بانجی رو خریده دیگه رکورد ها و اعداد ارقام به ثبت رسیده توسط دستینی رو هم به نام سونی ثبت میکنن و این غیر قابل قبوله در غیر اینصورت منم بهش گفتم برای مثال که اگر دستینی بابت اینکه سونی مالک بانجیه موفقیتاش به سونی میرسه پس با این حساب موفقیتای سابق تمام استودیو های فعلی مایکروسافتم قبل از پیوستن به زیر مجموعه به اون(مایکرو) تعلق میگیره(طبق منطق خود این فن بویا)
البته خودم اشاره داشتم در جوابی که به شما دادم که gtaIV گوتی رویداد های مهم سال ۲۰۰۸ بود ولی در نهایت بیگ وینر به فالوت ۳ رسید و انصافا حقشم بود چون یه قدم مثبت برای نقش آفرینی غربی به حساب میومد
در کل سال ۲۰۰۸ رقابت اساسی بین همین دو عنوان بود و با تمام این ها فالوت ۳ خیلی خوب تونست خودش رو در دید گیمرا ها قرار بده با وجود بازی عامه پسندی مثل gta در دل گیمرا جا کنه و محبوبیت بالایی به دست بیاره
از صحبت و بحث باهاتون لذت بردم و خوشحالم بعد از مدت ها تونستم این فرصت رو پیدا کنم🌹🌹🌹
مگه دستینی زیر نظر سونی خلق شده که میگی شوتر سونی!؟ کلا رد دادی مثل اینکه دیگه داری از ریشه مزخرف میگی، بعدشم همین بانجی که از دکلش بالا میری خودش خالق همین هیلو بوده که هیتش میکنی و افتخاراتش مال زمانی بوده که زیر نظر مایکرو هیلو رو میساخته، هر وقت بانجی یه شوتر داستان محور( آیپی جدید) با متای بالای ۹۰ زیر نظر مدیریت سونی عرضه کرد بعد بیا از دکلش بالا برو حالا ام فشار بخور چون این واژه فشارو اصلا برای شخص تو ابداع کردن
https://s6.uupload.ir/files/screenshot_2022-03-28-23-59-12_6kya.png
حالا بماند
ویچ کویین شوتر سونی نیست و تمام حقوقش به بانجی تعلق داره، بازی مستقل هم نیست و دی ال سیه
پ.ن : لینک چیز خاصی نداره تایید کنید
من که راضیم این همه بازی خوب انقدر ارزون بازی کنم 🙂
تا کجا فن بازی؟
ما که داریم لذت میبریم از هیلو شما ناراحتی به بقیه ربطی نداره دوست عزیز
گیمپس که به ضرر جامعه گیم بود که
I am groot
هم اسکوئر اینکس سود کرده هم کاربران گیم پس.دمشون گرم😻
واقعا حال داد بازیه underrate ای هست تقریبا
من که پوله خرید ایکس باکس ندارم چی
امیدوارم همه ی ایکس باکسا بسوزدند تا من کمتر بسوزم
سرویسی که سالانه حدود سه میلیارد دلار درآمد داره ( ۲۵ میلیون ضربدر ۱۰ دلار به صورت میانگین ضربدر ۱۲ ) واسش کاملا منطقیه که یک بازی بزرگ تریپل ای رو با این هزینه اضافه کنه، در ضمن همین عنوانین بزرگ باعث جلب کلی مشترک جدید میشه!😇😇
به امید اضافه شدن فارکرای ۶ به زودی!😍🐒
فعلا نمیشه سود گیم پس رو بررسی کرد
هم تعداد کاربران به شدت محرمانه هست هم هزینه ها
سود دهی یه بخش از یه شرکت به ما کاربرا ارتباطی نداره
گیم بزن کیف کن این فن بوی بازی ها ماله سونی بازاست
میگم شما کاش بری بخش حسابداری مایکروسافت . ما رو گرفتی با این محاسبات ؟
اولا ۲۵ میلیون کاربر برای کل کسانیه که حساب گیمپس دارن . مایکرو برخلاف سونی که همیشه از کلمه فعال استفاده میکنه ، استفاده نمیکنه . یعنی اون ۲۵ میلیون مشخص نیست که الان حسابشون فعاله یا نه . یعنی ممکنه فقط یک ماه گرفته باشن و بعدش دیگه نگرفته باشن و جز این ۲۵ میلیون محسوب میشن
دوما ، اگر مشترک جدید گیمپس باشی ، تا سه ماه با ۱ دلار در ماه میتونی عضو بشی و نه ۱۰ دلار
سوما بخش بسیار بسیار بزرگی از درآمد گیمپس ، صرف همین هزینههای قرار دادن بازیهای بعدی میشه
پس به نظر من گیمپس فعلا حتی به سوددهی نرسیده یا به سود بسیار کمی رسیده
بازیش خوب بود با وجود اینکه کلا از فضاهای ابرقهرمانی به جز بتمن بدم میاد ولی این جالب بودتشویق شدم فیلمشو ببینم بعد از بازی کردنش که البته بعد نیم ساعت پشیمون شدم
گیم پس ماشالله خداست
همیشه گفتم
گیم پس داشته باش
پادشاهی کن