میازاکی: Elden Ring الهام بخش آیندهی فرام سافتور خواهد بود
کارگردان Elden Ring معتقد است که با وجود مشخص نبودن آیندهی استودیو، عرضهی موفقیتآمیز این اثر الهام بخش آیندهی فرام سافتور (From Software) خواهد شد.
چهرهی درخشان سالهای اخیر صنعت گیم، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، در مصاحبهی اخیر خود با مجلهی فامیتسو (Famitsu)، دربارهی آیندهی استودیوی فرام سافتور اظهار نظر کرد. او معتقد است که هرچند آینده به طور واضح مشخص نیست، اما Elden Ring اثرگذاری عظیمی روی آیندهی استودیو خواهد داشت و الهام بخش پروژههای بعدی فرام سافتور خواهد بود.
میازاکی همچنین یادآوری کرد که خلق Elden Ring تنها به لطف افزایش منابع و تعداد کارمندان استودیو امکانپذیر بوده است. خالق Elden Ring امیدوار است که این بازی باعث تلاشهای چالش برانگیزتری از سوی استودیو شود که با توجه به جهان وسیع این اثر، هدف کوچکی نخواهد بود.
پس از موفقیت عظیم Elden Ring، گزارشهای مختلفی از بازی آیندهی فرام سافتور به گوش میرسد. یکی از مهمترین این گزارشها اشاره به ساخت نسخهی جدید Armored Core دارد. عنوان Armored Core V به عنوان آخرین نسخهی این فرانچایز در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
واقعا تاثیر گذاری به شدت زیادی رو روی صنعت گیم توو ۱۰ سال اخیر گذاشته
کار میازاکی زمانی ارزشمندتر میشه که سبکو ژانریو خلق کرد که اصلا تجاری نبود و فقط پشتش دغدغهی شخصی کارگردان اثر وجود داشت
بشخصه فکر میکنم بازی جدیدشون این ویژگی ها رو خواهد داشت
۱. مولتی پلتفرم( از سود پی سی و اکس باکس دیگه نمیگذره)
۲. بازی جهان باز
۳. دنیای غنی مانند الدن رینگ
۴. گیم پلی الهام گرفته از بلاد بورن و الدن
۵.درجه سختی کمی آسانتر یا هم سطح با الدن (البته سولز بورن سخت نیست فقط صبر و آشنایی با مکانیسم بازی رو میطلبه)
احتمالا بازی جدیدشون رو شروع کردن یا قراره شروع بکن
دارن مطمئنا ایده پردازی می کنن مگه نه ازش صحبت نمی کردن 🔥🔥🔥
هر کاری می کنی بکن فقط جان هرکی دوست داری تبدیل نشی به راکستار شعبه ژاپن هر ده سال یک بازی بدی …یه مشکلی که فرام سافتور داره اینکه به راحتی مالکیت آثارش را از دست می ده به نظرم باید در برنامه های آینده شون در مورد این رویه یک تجدید نظری بکنن ..احتمالا الدن رینگ هم مثل بلادبورن فقط یک تک نسخه خواهد بود ولی اگر دنیاش را گسترش بدن خیلی جالب میشه حداقل تا الان چیزی که من از بازی دیدم و تجربه کردم اینکه ظرفیت های بازی از لحاظ داستانی خیلی بیشتر از بلادبورن و دارک سولز است
میازاکی که از همه پروژه هاش الهام میگیره و این شکی نیست ولی تا ببینیم نوسنده اثر بعدی میازاکی کی باشه ؟
نویسنده تمامی بازیهای فرام سافتور خود میازاکی هست از جمله الدن رینگ. مارتین فقط یه سری نکات پیشزمینهای رو نوشته.
درسته خبر دارم چون داستان و ستون الدن رینگ و تاریخچه جهان الدن رینگ رو جرج نوشته و میازاکی هز اونها الهام گرفته
عکس وسطی عالیه قشنگ جون میده برای گذاشتن رو پروف 😁
ظاهرا عکس زمان دارک ۳ هست . الان اون وسطی دیگه نیست . بال زد رفته تو اسمونا . اون ۲ تای کناری هم دارن به اسمون نگاه میکنن که تا کجا اوج میگیره .
امیدوارم منابع چه از لحاظ کارمند چه از لحاظ مالی از اینی هم که هست بیشتر بشه تا ضعف گرافیک فنی هم جبران کنن بجز این مساعل بازی بدون نقص هست باس ها که بالانس هستن اسلحه ها یکی ازیکی بهتر ارزش چندین بار تجربه هم که داره مپ پر جزییات ذره به ذره مپ محتوا هست یعنی اگه یک جای نقشه خالی بود بدون حتما یک چیزی رو از قلم انداختی و…
اگه مثل دارک سول استاندارد باشه میشه همینجوری تمومش کرد
اگه مثل سکیرو غیراستاندارد باشه ترینر میخاد
راستی بلاد بورنم استاندارد بود چی بود بلاد بورن شاهکار بود
امیدوارم توی همه ی بازی هاشون آنتی چیت بزنن تا دیگه کسی نتونه از ترینر های لعنتی استفاده کنه 🗿😏
ترینر چون افلاینه انتی چیت تشخیصش نمیده برای همین فایده ای نداره XD
چقدر این بازی زیباست.
من ۳۵ ساعته دارم بازی می کنم.
رسیدم به Mountaintops of the Giants که منطقه ای برفی هست.
هر چی می گذره بیشتر ازش خوشم میاد و دلیل نمره بالای منتقدان را بهتر متوجه میشم.
چه قدر زود
شما ۹۵ درصد باس هارو نزدی اصلا
بازی ۱۰۴ تا باس داره همین حدود ها
باس های اصلیش کمتر از ۱۵ تاس توی پایان ranni که من دارم همین پایان رو میرم
و به صورت کلی ۱۰۰ خورده ای باس داره که اکثرا فرعی هستن
تو هر پایان باس ها متفاوت هستن مثلا تو پایان ساده شما باس استل و malenia رو نمیزنی (سخت ترین باس بازی)
شما خودتون پایان رو انتخاب میکنید چجوری باشه با انجام دادن ماموریت های npc های مختلف مثل شاهدخت عزیز ماه ranni
۱۰۴؟ خندم گرفت
برو تو یوتیوب تعداد باس ها بیشتر از ۱۲۵ هست
با شیش پایان شایدم بیشتر
من امروز رسیدم altus plateau دارم آروم پیش میرم و خودم رو آماده میکنم برای Radahn
خیلی باس سخت و قوی هست
به نظرتون برای شروع سبک سولزبورن کدوم بازی رو بازی کنم که میازاکی ساخته باشه؟؟
Bloodborne رو نمی تونم بازی کنم چون ps4 ندارم:/
اگه بلاد بورن رو نمیتونی بهترین شروع دارک سولز ۳ هستش
سکیرو هم راحته اگه خوب پری کنی
بعضی باس هاش انقدر سریع میزنن باید پشت هم دکمه پری رو بزنی پشت هم.. سریع انگار داری توی گادهای ps2 رو بازی میکنی دکمه دایره رو میزنی به همین صورت…
انقدر پری میکنی تا پاستچر باس پر شه و تمام کننده بزنی
یه باس بود بالای قلعه اسمش هم فکرک نم ashin بود اول داستان هم میبینیش اون بنده خدا انقدر سریع حمله میکرد باید پشت هم پری میکردی تا پاستچرش پر شه چون واقعا نمی شد به صورت عادی زدتش
اگه پری رو خوب یادبگیری از تمامی سولز ها راحت تر میشه
ولی خب چون سبک مبارزاتش کاملا متفاوته اصلا برای ورود به الدن رینگ خوب نیس
بهترین شروع بدون شک دارک سولز ۳ هستش در صورت دسترسی نداشتن به بلاد بورن
دارک۲یا۳بعدش سکیرو بزن بعدش هم اگه دسترسی داشتیniohبعد از تموم کردن nioh هیچ سولزی دیگه برات سخت نیست البته اگه بتونی تموم کنیniohرو.
نیوح ۱ که راحته
۲ خیلی سخته البته با یه سلاح که اسمش یادم نیست بازی راحت تر میشه یه کاتانا هست خیلی بیلد خوبی میشه
نسبت به بقیه سولزها اصلا راحت نیست بدبختی تابه بیاد مناسب برسی داغون میشی مثلا صحنه آهسته کردن دشمنو…کلی طول میکشه تا به اون لول برسی.
دارک ریمستر
لطفا جای ارمورد کور تورو خدا یه سولز دیگه بساز اصلا از بازی رباتی خوشم نمیاد
برگای خودم ریخته الدن رینگ میزان بازی منو زده ۹۰ ساعت
چطور ۹۰ ساعت بازیش کردم واقعا معتاد کنندس
هنوز که هنوزه سره باس malenia گیر کردم اصلا هم دلم نمیخواد بازی تموم شه فعلا میگردم دارم باس های کوچیک و فرعی رو میزنم تا اخر برم سراغ malenia
اگه کسی به malenia رسید اعلام کنه با هم اینجا اشک بریزیم
فازه دوش اصلا رحم نمیکنه اصلا نمیتونی حتی flask بخوری از بس پشت هم حمله میکنه
کو اپ بازی هنوز مشکل داره نمیدونم چرا واقعا این همه سولز بازی کردم از دیمن سولز بلادبورن و دارک سولز ۲ بگیر تا الدن رینگ
دارک سولز ۳ هم روز عرضه بازیش کردم مثل الدن رنیگ ولی چنین مشکلی نداشتن نمیدونم چرا اینجوریه
دلم میخواد کاتانای malenia رو بگیرم برم pvp ولی اصلا summon نمیکنه
قبلا همش ارور unable to summon میداد
الان این ارور رو نمیده بازیکن احضار میشه ولی یهو همین که احضار میشه سریع میزنه برگشت به خانه (اون بازیکنی که احضار شد منظورمه)
اصلا هم ایتم استفاده نمیکنن چون انیمیشن داره استفادش همین که احضار میشن سریع برمیگردن نمیدونم چرا اینجوریه
حتی بگیم اره ۱۰ نفر خودشون برگشتن ولی اخه هرچی احضار میکنم همه شون همینن همه شون ..امکان نداره همه شون بخوان برگردن به دنیاشون ..کسی دیگه هم این مشکل رو داره ؟
امیدوارم درست شه اصلا یه pvp نتونستم برم
بازی بسیار عالی هستش کسایی که عاشق این سبکن اصلا دریغ نکنن
کسایی که قصد ورود به این بازی رو دارن پیشنهاد میدم از الدن رینگ شروع نکنید چون سخت تر از خوده بازی های قبلیه
به نظرم بهترین شروع میتونه بلاد بورن و دارک سولز ۳ باشه راحت تر از بقیه هستن
سید پاشو برزرک و بساز با گاتز بریم سلاخی دیمن ها اینطوری نمیشه بازی هات روز به روز حق تر اما یه نگاهی هم به منبع الهام بازی هات بنداز ذاتا سازندش فوت شد حداقل یه گیم خوب به یادگار بزار😔
یه بازی بساز با دنیایی به خوبی elden ring و بالانسی و سختی به اندازه bloodborne
من elden ring رو با دوهزار trick های خاص تمومش کردم
خیلی خیلی غیر منطقی سخت بود ( با کلاس astrologer رفتم جلو)
دست youtube و محتوا ساز هاش درد نکنه جایی که نزدیک بود بازی رو delete کنم ( سر باس fire gaint) گلیچش رو بهم نشون داد باس رو بردم بالا سخره انداختمش پایین مثل دبه صدا داد
سر meliketh که زار زدم نزدیک بود یه دسته باخت بدم سرش
به متاهل ها توصیه نمیکنم بازی رو خشمتون رو سر خانواده خالی میکنین
من خودم سر داداش کوچیکم خالی میکردم lmao 🤣 😂 😆
به نظرم درجه سختی بلادبورن خیلی عالی بود به طوری که منی که تا اون موقع سویلز بازی نکرده بودم و کژویال گیمر بودم رو شیفته خودش کرد
ایولا خیلی خوشحالم که انقدر دیده شدن و تیمشون هی داره بزرگتر میشه واقعا لذت بخشه ببینی استودیو مورد علاقت چقدر خلاقه و پیشرفت میکنه
حدود ۴۱ ساعتیه دارم گیمو میزنم بشدت معتاد کنندس بازی بشدت ریواردینگ و دلپذیره گیمپلی نسخه بهبود یاقته دارکسولز ۳ هست و سینری و گرافیک هنری گیم حرف نداره
اماااااااااااااااا
آیا بازی فلسفه و هسته اصلی گیم های قبلی رو گسترش و پیشرفت داده؟ جواب من یک خیر تلخه و حتی بنظرم پسرفتم داشته
باس دیزاین بازی واقعا مشکل داره و بزرگترین ضعف الدن رینگه!!! ضعفی که تو گیمای قبلی به کل حل شده بود و واقعا ناراحت کنندس حالا مشکلات دیگه مثل ری اسکین مووست های باس گیمای قبلی و تکرار و استقاده بیش از حد اونا و همچنین بالانس نبودن بیلد هایی مثل سورسری هم هست
در کل بنظرم میتونست گیم خیلی بهتری بشه هرچند که اولین اوپن ورلدشونه و یکجورهایی طبیعیه اما خب مشکلات رو باید گفت دیگه
ایشالا گیم بعدی هم سکیرو ۲