دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا

دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد

علی محمدپناه
۱۴:۰۴ ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
سرویس آنلاین نتفلیکس

به دنبال حمله روسیه به کشور اوکراین، نتفلیکس اعلام کرده که سرویس آنلاین خود را در این کشور متوقف کرده است.

مدتی است که از حمله روسیه به کشور اوکراین گذشته است؛ به دنبال این تهاجم، کشورها و کمپانی‌های مختلف، به شیوه‌های مختلف کشور روسیه را تحریم کرده‌اند. یکی از این کمپانی‌ها نیز نتفلیکس است. این کمپانی به تازگی اعلام کرده که سرویس خود در این کشور را متوقف کرده است.

سرویس آنلاین نتفلیکس حدود یک سال پیش در کشور روسیه فعالیت خود را شروع کرده بود و در طی این مدت، نزدیک به یک میلیون کاربر در آن عضو شده بودند. حال، نتفلیکس دسترسی این یک میلیون کاربر روسی خود را قطع کرده است.

کمپانی‌های دیگر نیز اکران فیلم‌های خود در روسیه را متوقق کرده‌اند. اکران فیلم بتمن (The Batman) محصول کمپانی برادران وارنر، فیلم سونیک خارپشت ۲ (Sonic the Hedgehog 2) محصول کمپانی پارامونت و فیلم موربیوس (Morbius) محصول کمپانی سونی در کشور روسیه به حالت تعلیق در آمده‌اند.

بنابر گزارش‌ها، سرویس نتفلیکس در روسیه از دسترس خارج شده است؛ با این حال،‌ هنوز مشخص نشده که بازپرداخت‌های مشترکان روسی این سرویس چگونه انجام خواهد شد. علاوه بر این، سرویس نتفلیکس ساخت سریال اوریجینال زاتو (Zato) را که در کشور روسیه در جریان بوده است را به حالت تعلیق درآورده است.

کمپانی نتفلیکس دو پروژه دیگر در کشور روسیه تولید کرده است که فیلمبرداری آن‌ها به پایان رسیده است اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها در این سرویس پخش خواهند شد یا خیر. یکی از این فیلم‌ها، فیلم آنا کی (Anna K) است که اولین فیلم اوریجینال روسی سرویس آنلاین نتفلیکس محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس رمان آنا کارنینا (Anna Karenina) نوشته لئو تولستوی (Leo Tolstoy) است.

از سوی دیگر، کمپانی CD Projekt Red نیز در اقداماتی، فروش تمام بازی‌های موجود خود در روسیه را متوقف کرده است.

منبع: اسکرین رنت

eren1100DARKSIRENLeon S. Kennedyvergil2maxVito scalettasnowgirlJin sakaiThe hunt is comingRezaGtxVisible 6-tigh manعلیThomas fu**ing shelbyegoodRyan BonesBHAALStar1Lonesome guy (در شوک عظمت گرالت سیبیلو)Marioman

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا
دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Wolf گفت:

    ما اصلا اینو تو کشورمون داشتیم که بخواد قطع بشه ؟خخخخخخخ بنظر خوبه ملت های دیگه چیزایی که مردم ایران به خصوص جوانان کشیدن رو یه تست بکنن

    Lucciola BalladerenWolf1100MariomanDream in Red (Playstation T)K1Leon S. KennedyHaj_HosseinAmirboldmore
  • Mãhdīær گفت:

    اندکی از بدبختی های مارو تازه داره مزه میکنه😏🤓

    eren1100K1adams-khersiHaj_HosseinAmirbold.RockJin sakaiThomas fu**ing shelbyRezaGtx
  • Ryan Bones گفت:

    بهایی که تا الان روسیه داده مثل یک قطره دریاییه که ایران تو این چندین دهه داده.این تحریم هام فقط دارن راه رو برای مذاکرات سختتر میکنند. تحریم های بی ربط مانند تحریم ورزشکاران روس

    eren1100MariomanDream in Red (Playstation T)K1Leon S. KennedyHaj_HosseinAmirboldVito scalettaStar1more
  • Kaladin گفت:

    در همین گیمفا زیر پست صحبت های دیوید لینچ بزرگ درباره پوتین، گفتم در این جنگ هم ناتو و آمریکا مقصر هستند و هم روسیه مقصر و متجاوز هست.
    همون موقع هم گفتم پوتین تو بد تله ای گیر میفته. ۳ بانک معتبر روسی که بیشترین تبادلات مالی در آمریکا رو داشتند مسدود شدند. در همون روز اول ۳۰ درصد از ارزش پول روسیه کاسته شد. دولت بورس رو چندین روز تعطیل کرده . اکثر کشور های جهان بر ضد این تجاوز بسیج شدن و از همه مهم تر آلمان قرارداد های گاز خودش رو با روسیه فعلا تعلیق کرده.
    آلمان با روسیه قراردادی داشتند به نام نورد استریم ۲ ، بر طبق این پیمان اقتصادی (خط لوله انتقال گاز شمال و شمال اروپای شمالی) روسیه گاز آلمان رو تعمین میکرد و اگر این اتفاق رخ میداد یعنی آلمان یه قدم خیلی بزرگ برمیداشت برای استقلال از آمریکا (بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا در اروپا در آلمان هست و ارتش آلمان بدون اجازه پنتاگون آب هم نمیخوره)
    و اگر آلمان اینکار رو بکنه کشور های دیگه ی اروپایی هم به دنبال اون حرکت میکنند و این یعنی یه آژیر خطر برای آمریکا. برای همین این جنگ بهترین نتایج رو برای امریکا داشت.
    اگر از روز اول خبر ها رو دنبال کرده باشید یادتون هست که تنها کشور اروپایی که در روز های اول تجاوز روسیه به اوکراین این کار رو محکوم نکرد آلمان بود !
    همچنین اگر اخبار رو دنبال کرده باشید حتما شنیدید مسئولین اروپایی بعد از تحریم روسیه چند روز گذشته آمدن قطر برای افزایش مبادلات انرژی (گاز).
    ایران روسیه و قطر بیشترین ذخایر گاز رو دارند.
    حالا این ها رو گفتم که به این برسم. ما تو این اوضاع بهترین فرصت رو داریم که از فرصت بوجود آمده استفاده کنیم و واقعا نه شرقی و نه غربی باشیم و به منافع ملی برسیم .ولی یه سری احمق دارن… روسیه رو میبوسن و این روسیه لعنتی متجاوز همین دیروز اعلام کرده آمریکا باید کتبی به ما بگه با این تحریم های جدید بعد از احیای برجام حقوق ما در ایران رعایت بشه والا احیا بی احیا !!!!!!
    خودش داره غرق میشه ما رو هم انداخته وسط درگیر بازی های کثیفش کنه .
    لعنت به امریکا و صد لعنت به روسیه

    eren1100Dream in Red (Playstation T)Vito scalettaHaj_HosseinAmirboldsaman_mmn.Rocksnowgirlmajidammore
    • یه سوال فنی به مغزم خطور کرد
      حتما برای تبادل گاز باید از خط لوله استفاده کرد؟

      AmirboldKaladin
      • Kaladin گفت:

        والا من تخصص لازم رو ندارم برای جواب به این سوال ولی طبق مقاله ای که الآن خوندم برای انتقال یک نوع از گاز های مایع از کشتی های مخصوصی هم میشه استفاده کرد ولی بهترین راه برای انتقال گاز به مسافت های دور (صادر یا وارد کردن از کشور های دیگه ) یا حتی مسافت های نزدیک همین خطوط لوله گازی هست.
        این سایته رو هم یه نگاه بنداز
        https://web.archive.org/web/20160821003050/https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2117.html
        تو این سایته که وابسته به CIA آمریکا هست آمار خطوط لوله گاز کشور های مختلف رو مقایسه کردن. البته آمار برای سال ۲۰۱۴ هست .
        بر طبق این آمار آمریکا تقریبا ۲ ملیون خط لوله گاز طبیعی داره !
        ایران ۲۱ هزار کیلومتر.آلمان ۲۶ هزار کیلومتر.
        ………………………………………………………………………………………………………………
        “پروژه نورد استریم به دلیل نگرانی از افزایش نفوذ روسیه در اروپا و به دلیل کاهش غیر-مستقیم هزینه‌های ترانزیت از خط لوله‌های فعلی در مرکز و شرق اروپا، با مخالفت شدید ایالات متحده و اوکراین و همچنین سایر کشورهای اروپای مرکزی و شرقی روبرو شده‌است. اولاف شولز، صدراعظم آلمان، صدور گواهینامه نورد استریم ۲ را در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ به حالت تعلیق درآورد، علت این امر اقدام ولادیمیر پوتین؛ رهبری روسیه، در به رسمیت شناختن دو منطقه خودمخدار دونتسک و لوهانسک واقع در خاک اوکراین بود”
        منبع خبر بالا هم خبرگزاری رویترز هست .

        1100The hunt is comingVito scaletta
  • TekkenGod گفت:

    وقتی میخوان کشورهای دیگه رو تحت فشار قرار بدن سرویسهایی مثل نتفلیکس رو قطع میکنن. اونوقت تو مرز پرگهر با این تفکر که نتفلیکس و یوتیوب و فیسبوک و.. برای ضربه زدن به ما ساخته شده بصورت خودجوش توسط خودمون مسدود میشه

    eren1100K1
  • levine گفت:

    خدا را شکر جنگ شه هیچ جوری نمی‌توانند ما را تهدید کنن😂😂

    1100SiRSiNaHaj_HosseinAmirbold
  • cyclopfire گفت:

    آخه جنگ و سیاست چه ربطی به ورزشکاران و گیمر ها و … داره؟خب جنگ بین دولت هاست چه ربطی به مردم داره؟مثلا یک گیمر چیکار به دولت روسیه داره که بهش خدمات نمیدین؟
    حالا چیزی که بیشتر عجیبه این هست که چرا یک شرکت بازی ساز یا نتفلیکس یا … باید این تحریم رو اعمال کنه؟دقیقا شده شبیه ایران که دولت خط میده به شرکت ها و ..‌. . باز عجیب تر این هست که غرب گیر میده به سایر دولت ها که چرا سیاست رو وارد ورزش و … میکنین مثلا چرا یک بازیکنان ایران در مقابل بازیکنان اسرائیل بازی نمیکنن ، خب اگر این رو ایراد میدونین پس چرا ورزشکاران روس رو تحریم میکنین یا چرا همین کار ها رو تکرار میکنین؟ مثلا یک آدم سیگاری میتونه به کسی بگه سیگار نکش!
    به نظرم جهان دو قسمت شده اول دولت ها دوم مردم و دولت ها هر کاری بخوان با مردم میکنن فرق هم نداره چه دولت آمریکا باشه چه روسیه و … و دولت ها فقط شعار میدن و عمل نمیکنن.
    امیدوارم روزی برسه که این دولت ها دست از سر مردم بردارن و بزارن مردم نفس بکشن.

    باستیان
  • جالبه به ایران می گفتن مسعله سیاسی با ورزش قاطی نمیشه کرد …ولی ورزشکاران روسیه رو تحریم کردن

دسترسی کاربران کشور روسیه به سرویس نتفلیکس قطع شد - گیمفا