اثر جدید خالق Silent Hill سبکهای متعددی را پوشش میدهد
آقای کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، خالق Silent Hill، در بازی جدید خود از ژانرهای متفاوت برای بیان بهتر وحشت استفاده خواهد کرد.
بعد از جدایی کیچیرو تویاما، خالق Siren و Gravity Rush، از سونی و تشکیل استودیوی بوکه (Bokeh Game Studio)، تیم سازنده روی ساخت اثر جدیدشان یعنی Slitterhead متمرکز شده است. به تازگی در ویدیوی جدید این بازی، کیچیرو تویاما در کنار جونیا اکورا (Junya Okura) و کازونبو ساتو (Kazunobu Sato) در مورد اثر جدیدشان صحبت میکنند.
کیچیرو تویاما سخنان جالبی را در مورد سبک Slitterhead به شرح زیر بر زبان آورد:
بازی جدید ما کاملا وارد ژانر وحشت نمیشود، بلکه ژانرهای مختلفی را در برمیگیرد و از آنها برای بیان وحشت استفاده میکند. من میخواستم این اثر در دسترس افراد بیشتری، از جمله افرادی که فوبیا دارند و معمولا بازیهای ترسناک بازی نمیکنند، قرار بگیرد.من میخواهم مخاطبان بتوانند از صحنههای اکشن بازی من لذت ببرند، اما در عین حال بازی صرفا به سلاخی کردن دشمنان محدود نشود. من میخواهم که Slitterhead ذهن بازیکن را آشفته کند و او را نسبت به بعضی مبارزات اجباری بی میل کند. من میخواهم همزمان اکشن، ترس و دراما را باهم داشته باشم.
تریلر معرفی بازی حاوی صحنههای اکشن زیادی بود، جونایا اکورا در این مورد گفت:
ما میخواهیم روی سرگرمی بیشتر از ترس اضافی کار کنیم، هدف ما گونهای از بازی است که بازیکنان به خاطر ترس آن را رها نکنند، اما همزمان از جوانب مختلف آن بترسند. Slitterhead حاوی مراحل سریع و کند مختلفی میشود، من میخواهم که مراحل کند حاوی المانهای ترس باشند. با این روش توازن مناسبی بین اکشن و ترس ایجاد میشود.
تویاما در مورد امکان ساخت DLC و افزونههای بعد از عرضه اعتقاد دارد که ابتدا لازم است بازی پایه به حد زیادی قوی باشد. کازونبو ساتو در این مورد اضافه کرد:
پیش از این، این گونه تصمیمات بر عهده سونی بود. در شرایط فعلی ما، بسیار خوب است که امکان ادامه دادن در آینده وجود دارد. اگر درخواست عمومی برای ساخت افزونه برای بازی به اندازه کافی زیاد شود، ما هم آن را بیپاسخ نخواهیم گذاشت.
عنوان Slitterhead توسط سازندگان آثار تحسین شدهای از جمله Siren ،Gravity Rush و The Last Guardian در دست ساخت است. این اثر در زمان نامشخصی برای همهی پلتفرمها منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
حقیقتا از یه بازیساز بزرگی مثل تویاما انتظارم بیشترم بود نمیگم بازی جدیدش بد میشه ولی واقعا از فردی که یه زمانی یه فرنچایز افسانه ای مثل سایلنت هیل رو ساخته توقعم بیشتر بود دوست داشتم دوباره یه بازی شبیه به سایرن یا سایلنت هیل بسازه و نره سمت همه پسند شدن
همش نباید زیر سایه اثر قدیمیش باشه…قبول دارم اثر جدیدش به پای سایلنت هیل ابدا نمیرسه ولی باید سراغ چیزای جدید بره مخصوصا وقتی که کونامی هیچ حرکتی برای ایپی خودش نمیزنه اونوقت تویوما چیکار کنه