یک شخص ناشناس دامنهی وبسایت بازی Silent Hill را خریده است
شخصی از ناکجاآباد آمد و برای خنده، دامنه سایت بازی Silent Hill را خرید. این اولینباری نیست که شرکت کونامی مالکیت وبسایت بازیاش را از دست میدهد.
اینکه کونامی (Konami) به یکی از مهمترین فرانچایزهایش یعنی سایلنت هیل (Silent Hill) اهمیت نمیدهد دیگر تبدیل به یک «میم» بامزهی گسترده شده است. پس از ۱۰ سال از عرضه آخرین بازی جدی که نام سایلنت هیل را یدک میکشید، مهمترین حضور این بازی مربوط میشود به Cross Overها و بستههای الحاقی برای عناوین دیگر. اما حالا ناشر این مجموعه دستهگل بزرگتری کاشته و چون مالکیتاش را از دامنه وبسایت تمدید نکرده، شخص دیگری توانسته سایت بازی Silent Hill را خریداری کند.
تازه این اولین بار هم نیست که چنین اتفاقی برای کونامی میافتد. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹، وبسایت silenthill.com با قیمت حدود ۹۸۳۵ دلاری برای فروش دیده شد اما زودتر از همه، کونامی خود آمد و مالکیت را تمدید کرد. اینبار اما، یک شخص ناشناس برای خنده با پولهایش سریعتر از شرکت ژاپنی دست به کار شد و اگر عبارت silenthill.com را در مرورگر مورد علاقهتان جستجو کنید، با عبارتی از ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) مواجه میشوید که میگوید:
ای کاش هیچوقت آن کلههرمی لعنتی را طراحی نمیکردم.
-ماساهیرو ایتو-
ایتو طراح هنری بازی Silent Hill 2 بود که موفق شد هیولایی بسازد که در آینده برای دنیای بازیهای ویدیویی یک نماد معروف باشد؛ آنقدر معروف که او در یک پست حذف شده بگوید: «استفاده از [شخصیت] کلههرمی در اینهمه بازی فقط او را بیارزشتر میکند.» جالب است بدانید که ایدهی کلههرمی از علاقه ایتو به تانکها و ماشینهای جنگی، مخصوصاً یک تانک آلمانی با نام «ببرِ پادشاه» در جنگ جهانی آمده بود. ایتو با ترکیب دو علاقه قدیمی خود موفق شد یک کاراکتر بهیادماندنی بسازد.
درحالی که کونامی و ماشینهای پاچینکو کنار یکدیگر در جایی نامعلوم زندگیشان را میچرخانند و میگذارند که مجموعهی Silent Hill گور خودش را حفر کند، کارگردان بازی اول از این سری، یعنی کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama) بههمراه آهنگساز قدیمی سری، آقای Akira Yamaoka، خود روی یک بازی ترسناک با نام Slitterhead کار میکنند. بنابراین، فعلاً گزینهی منطقی آن است که بهجای عکسالعمل کونامی، منتظر بازی جدید آنها باشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بیشتر ناراحت کنندس تا بامزه این میم های حال و هوای کنونی سایلنت هیل، ولی خوب نخندیم چی کار کنیم d:
اصلا نتونستم با این فرانچایز خو بگیرم دوربین بازی بسیار بد طراحی شده بود داستانش بسیار گُنگ بود و……
کونامی باید بره یه ای پی جدید بسازه به نظرم
چه بیخیالن واسه شوخی ۱۰ هزار دلار خرج کردن…
اون شخص ناشناس کوجیماست حالا ببنید من کی گفتم 🤙
کونامی دقیقا روحیات ۱ سامورایی داره که چیزی برای باخت نداره و دنیا رو به ۱ورش گرفته! چند وقت دیگه دیدین هاراگیری کرد و خودش رو به ۱ شرکت دیگه ( به قیمت ۱ ین) فروخت، تعجب نکنید.
میم سگ دوج بزرگ و کوچک👇
کارگردان های خلاق یک دهه پیش:
میازاکی:چون در زمان نوجوانی رمان های انگلیسی میخوندم اما بخاطر اینکه زبان انگلیسی ام ضعیف بود همیشه بخش های از داستان که متوجه نمیشدم رو مثل پازل از ذهن خودم پر میکردم و حالا بازی های خودم هم برای مخاطب همین حالت رو دارن.
ماساهیروایتو:چون به تانک های ببر پادشاه در زمان جنگ جهانی علاقه داشتم کله هرمی را خلق کردم.
کارگردان های امروزی:داداش فیلم جدید نساختن اسکین اضافه کنیم؟