خالق Silent Hill به دنبال ساخت عنوانی شبیه به آن است
کیچی تویاما (Keiichi Toyama)، خالق فرنچایز Silent Hill و موسس استودیوی بوکه گیمز (Bokeh Game)، به تازگی اعلام کرد که دوست دارد عنوانی شبیه به Silent Hill بسازد.
کیچی تویاما استودیوی بوکه گیمز را در سال ۲۰۲۰ تاسیس کرد و اولین بازی ویدیویی این استودیو، عنوان Slitterhead خواهد بود که در مراسم The Game Awards 2021 معرفی شد. به تازگی کیچی تویاما، جونیا اکورا (Junya Okura)، مدیر ارشد فناوری و کازونوبو ساتو (Kazunobu Sato) به عنوان مدیر ارشد عملیات و تهیهکنندهی استودیو بوکه گیمز در پرسش و پاسخی شرکت کردند.
وقتی از کیچی تویاما پرسیده شد که چه بازیهایی پس از عنوان Slitterhead تولید میکند، پاسخ داد:
دوست دارم روزی کاری با تمی شبیه به آثار ترسناک روانشناختی کلاسیک، همانند Silent Hill بسازم. با این حال، ترجیح میدهم این پروژه را زمانی بسازم که با منابع نسبتاً محدود مانند بودجهی کم، کار میکنم. در حال حاضر، ما کارکنانی داریم که توانایی کار روی آثار اکشن را دارند. من میخواهم از مهارتهای آنها برای رفتن به مسیری دیگر استفاده کنم. با این حال، همچنان دوست دارم، روزی عنوانی شخصیتر بسازم.
آقای تویاما ادامه داد که با این که بازی Slitterhead المانهای اکشن دارد، اما ژانر ترسناک روانشناختی نیز در این عنوان نقش دارد. کیچی تویاما گفت:
هدف من یک بازی بود که بتوان از بخش اکشن آن لذت برد، اما مفهوم آن صرفاً حول محور کشتن دشمنان نباشد. دوست دارم این اثر با ذهن گیمر مناقشه داشته باشد و باعث شود که بازیکنان تمایلی به ورود به بعضی از نبردها نداشته باشند. امیدوارم این بازی علاوه بر ژانر اکشن، به ژانر درام نیز دست یابد.
به نظر میرسد که متعادل کردن دو بخش ترسناک و اکشن بازی Slitterhead دشوارترین قسمت توسعهی این عنوان باشد. با این حال تویاما باور دارد که توسعهدهندگان این اثر به این هدف رسیدهاند. کینچی تویاما گفت:
اولین هدف من این است که این بازی به طور کامل وارد ژانر وحشت نشود. این عنوان شامل چندین ژانر است که در آنها وحشت نیز حاضر است. میخواهم که این اثر جامعهی بزرگی از گیمرها را جذب کند و حتی افرادی که معمولاً بازی های ترسناک را تجربه نمیکنند نیز، این عنوان را تجربه کنند.
با این که تاریخ انتشار بازی Slitterhead مشخص نیست، اما کینچی تویاما خبر داده که عنوان Slitterhead سال ۲۰۲۳ برای رایانههای شخصی عرضه میشود. استودیوی بوکه گیمز پیشتر اعلام کرده بود که علاقهمند به انتشار آثار خود برای تمامی کنسولها است و در نتیجه احتمالاً این بازی برای ایکسباکس سری ایکس/اس و پلیاستیشن ۵ نیز، منتشر میشود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
هعب🙁🙁
یاد سایلنت هیل افتادم
چقدر ترسیدم سرش بچه بودم بازی کردم😁
جالبه چند نوع ژانر رو با هم داخل بهزی بیاریم که هم اکشن و هم ترسناک روانشناختی داشته باشیم و گاهی اوقات سراغ بعضی ماموریت ها نریم
اصلا با ژانر ترسناک انرژی خاصی میدن همراه با ترس اما اونم کونامی بسازه اوف چی بشه
بازی مطمئنا مولتیه بعد اون بلایی که سونی سر جپن استودیو آورد مگه میشه که اعضاش در بوکه گیمبازیشو انحصار پلی استیشن کنند همین خالق سایلنت هیل خودش تو جپن استودیو بود