آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا

آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟

علی محمدپناه
۲۰:۰۰ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
انیمه حمله به تایتان attack on titan

جدیدترین قسمت منتشر شده برای انیمه Attack On Titan اشاره به یک دنباله احتمالی دارد.

هشدار اسپویل برای مانگا و انیمه!

به تازگی، قسمت ۸۲ انیمه حمله به تایتان (Attack On Titan)، منتشر شده است. در این قسمت، اشاره به یک مناقشه تازه می‌شود که می‌تواند در یک دنباله مورد بررسی قرار بگیرد و پایان داستان در مانگا را بهتر و واضح‌تر به تصویر بکشد.

فصل چهارم انیمه «حمله به تایتان»، آخرین قسمت از این انیمه خواهد بود؛ این انیمه با ترکیبی از ژانر وحشت و فتنه‌های سیاسی، موفق شده تا روایتی جذاب را به نمایش بگذارد. با این حال، با نزدیک شدن به پایان این انیمه، ساخت یک دنباله برای آن چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

مانگای حمله به تایتان نوشته هاجیمه ایسایاما (Hajime Isayama) به صورت باز به پایان رسیده است و فضا کافی برای ادامه داستان وجود دارد و در این داستان جدید، دهه‌ها بعد، احتمال اینکه یک نسل کاملا جدید از تایتان‌ها برخیزند، وجود دارد.

هر چند، انیمه «حمله به تایتان»، این گونه نیست و این خط داستانی را دنبال نمی‌کند. در قسمت ۸۲ انیمه، ارن یگر رهبری ارتشی از تایتان‌های غول‌پیکر درون دیوارها را بر عهده دارد تا به سراسر جهان برود و تمام جمعیت بشریت را از بین ببرد و تنها سرزمین پارادایس و ساکنان آن باقی بمانند.

برخی از الدیان‌ها، ارن را به عنوان یک ناجی می‌بینند و برخی دیگر، او را یک قاتل و دیوانه می‌دانند. در هر صورت، فرقه یگریست به رهبری فلوک، در حال حاضر کنترل جزیره پارادایس را در دست دارد. در بخش اول فصل چهارم انیمه، فلوک شخصا فرماندهی کمپ آموزشی کادت را در دست گرفت و تازه‌‍واردها را مجبور کرد تا مربی این اردوگاه یعنی کیث شدیث را تا پای مرگ کتک بزنند. هر چند، کیث بعدا این جوانان را از دست تایتان‌ها نجات می‌دهد و آن‌ها از این بابت، اندکی احساس شرم می‌کنند.

در قسمت ۸۲ انیمه «حمله به تایتان»، این سربازان کمپ کادت از مربی سابق خود عذرخواهی می‌کنند اما کیث به آن‌ها می‌گوید که اطاعت از یگریست‌های طرفدار ارن، حرکت بسیار هوشمندانه‌ای است. کیث در آخرین درس خود به این کارآموزان، می‌گوید که دستورات فلوک را پیروی کنند و زنده بمانند.

او در ادامه اضافه می‌کند که ممکن است روزی برسد که لازم باشد تا آن‌ها دست به قیام بزنند. از همین رو، از آن‌ها می‌خواهد تا سعی کنند زنده بمانند. در حقیقت، کیث از این سربازان می‌خواهد تا یک انجمن پنهانی تشکیل دهند که شبیه به انجمن مخفی الدیایی‌های درون مارلی است.

آن‌ها خود را همرنگ یگریست‌ها می‌کنند و از دستورات فلوک اطاعت می‌کنند و منتظر می‌مانند تا اینکه در زمان مناسب، حمله کنند. در نهایت، آن‌ها برای باز پس گرفتن جزیره پارادایس از یگریست‌ها تلاش خواهند کرد. کیث به دنبال آن است تا پایه یک کودتای دیگر را بریزد.

با این حال، خوانندگان مانگای حمله به تایتان می‌دانند که کودتای دیگری وجود نخواهد داشت و در روایت این مانگا، چنین مسئله‌ای وجود ندارد و جزیره پارادایس تحت کنترل طرفداران ارن یگر باقی می‌ماند.

انیمه حمله به تایتان attack on titan

اما در انیمه و به لطف کیث، یک گروه بر خلاف یگریست‌ها تشکیل خواهد شد. کارآموزان قبلی اردوگاه آموزشی که توسط مربی سابق خود نجات پیدا کرده‌اند، از درون، علیه طرفداران ارن یگر برنامه‌ریزی خواهند کرد.

کیث جرقه‌های یک انقلاب را در قسمت ۸۲ انیمه روشن کرده است که ممکن است یکی از رازهای باقی مانده از پایان مانگا را توضیح داده باشد. با اینکه در پایان مانگا، یگریست‌ها کنترل جزیره پارادایس را در دست می‌گیرند اما داستان در اینجا به پایان نمی‌رسد.

فصل آخر مانگا، یک جنگ دیگر علیه یک دشمن ناشناخته و مرموز را نشان می‌دهد که مشکلاتی را برای الدیایی‌ها ایجا کرده است و نشان دهنده آن است که تمام کارهای ارن یگر بی‌فایده بوده است. البته، اشاره شده که این دشمن از کشوری دیگر است اما این احتمال وجود دارد که شورشیان کیث با نیروهای خارجی ارتباط برقرار کردند تا علیه طرفداران یگر مبارزه کنند. این احتمال می‌رود که این شورش و انقلاب پایه‌ریزی شده توسط کیث به یک جنگ تمام عیار دیگر ختم گردد.

نبرد یگریست‌ها در برابر شورشیان کیث می‌تواند در یک دنباله احتمالی برای انیمه «حمله به تایتان» مورد بررسی قرار بگیرد. بنابر آنچه که در فصل‌های پایانی مانگای حمله به تایتان وجود داشته است، هر گونه دنباله برای این داستان در آنچه از جزیره پارادایس باقی مانده است، رخ خواهد داد.

این دنباله می‌تواند از طریق صحنه‌های فلش‌بک توضیح داد که چطور جزیره پارادایس توسط یک شورش علیه یگریست‌ها نابود شده است. یک نبرد به چنین مقیاس بزرگی مطمئنا ناشی از صحبت‌های کیث در انیمه «حمله به تایتان» خواهد بود. کیث، یک مربی بوده که گریشا را در بیرون دیوارها پیدا کرده، ارن را به یک سرباز تبدیل کرده و اکنون، جرقه یک انقلاب را روشن کرده است؛ انقلابی که ممکن است باعث نابودی جزیره پارادایس شود.


انیمه «حمله به تایتان» در حال پخش است و در حال حاضر، هیچ خبری در مورد ساخت دنباله‌ای از آن منتشر نشده است.

Gramy kHunTeR007IrNAbayandeathwingserenتی‌تاپ طلاییdamhazerیوهان

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • damhazer گفت:

    من مانگا رو نخوندم ولی نه.
    نباید ساخته بشه به نظرم. اگه ایسایاما تونسته باشه یه پایان منطقی و موجه درست کنه اصلا نیازی نیست دنباله ایی ازش درست بشه و اگه بشه احتمالا ازش واسه مقاصد شیردوشی استفاده می کنن به نظرم

    StellaHunTeR007IrNerenNima ZabihiBerserkیوهان
  • MR_William گفت:

    خود ادیتور ایسایاما تایید کرد که ایسایاما به هیچ عنوان علاقه ای برای ساخت سکوئل برای داستان نداره و داستان به هیچ عنوان سکوئل نمیگیره

    StellaیوهانHunTeR007IrN
  • Nima Zabihi گفت:

    این فصل عجیب غریب شروع شد و الان هم هر قسمت عجیب تر میشه… امیدوارم در چند قسمت آینده تموم شه چون واقعا صبر کردن برای یک پارت دیگه یا سینمایی… خیلی سخت میشه.

    اسپویل

    ولی در اینکه ارن تغییر کرده شکی نیست، واقعا دلم برای میکاسا و آرمین و بقیه هنگ پیشرو میسوزه دیگه مشخصه خسته شدن، حتی در این قسمت های ۸۱ و ۸۲ هم با اینکه خیلی ها با رفتار ارن مخالفن ولی میخوان تموم شه، حالا هرچیزی پیش اومد… اومد.

    نمیخوام جانب داری کنم ولی حالا هرچقدر فکر میکنم به نظرم بهتر بود ارن توسط هیستوریا خورده میشد… الان کم کم دارم درک میکنم چرا با الدیایی ها اینجوری برخورد میشه، چونکه اونها قدرت دارن و قدرت براساس کسی که به دست میارتش خطرناک میشه.

    پ.ن: استدیو ماپا هم خیلی خوب کار کرده تغییر استدیو با تغییر تم انیمه خیلی سازگار بوده

    Stellaیوهان
    • MR_William گفت:

      اها پس ارن باید دست دست می‌کرد تا ، پارادایس منقرض بشه ؟
      هیستوریا اگه ارن و میخورد مثل فریدا و شاه های قبل بخاطر پیمان ضد جنگ از قدرت غول مادر نمیتونست استفاده کنه و بعدش پردایس تخریب میشد ، خیلی اموزنده بود

      StellaNima Zabihi
      • Nima Zabihi گفت:

        بله… نظرتون کاملا محترمه
        ولی الان چی؟ الان پارادایس تا مرز نابودی رفته و بقیه کشور ها هم با این شرایط در تهدید جدی هستن… نمیخوام مکانیکی تصمیم بگیرم ولی ارن باید متوقف میشد.
        میخوام بگم که بله اگر قرار باشه بین “نابودی جزیره پارادایس و بقای نژاد پرستی که نسبت به ادلیایی ها اتفاق میفته” و “نابودی تمام ملت های خارج” یکی رو انتخاب کنم… قطعا انتخابم گزینه اوله”… و این انتخاب درستی از نظر منه.

        Stella
        • MR_William گفت:

          صحیح ولی من هم بین بقای عزیزام و خونواده ام یا بقیه اولی رو انتخاب میکنم ، درست یا غلط داستان به سمتی رفته که چرخه هرگز تموم نمیشه ، ارن ۴ سال از عمرش مونده و اینطور که مشخصه فعلا بدون اسپویل
          حاضر نیست ریسک کنه سر قضیه کاملا قابل درک

          Stella
          • Good finish گفت:

            سلام شما هنوز فک میکنین پایان متفاوته با مانگا

            StellaMR_William
            • MR_William گفت:

              من هنوزم همین فکر رو دارم ، دو قسمت اخر این پارت مشخص میکنه که سینمایی یا پارت ۳ متفاوت خواهد بود یا خیر ، منطقی نیست کات رو بخاطر زودتر بستن انجام داده باشن یکی از مهم ترین پلاتهای داستانی هست و بخش مهمی از رابطه ارن و میکاسا ، اگه قرار بز کوتاه کردن باشه میشد از چپتر های ۱۲۴ تا ۱۲۷ زد که از بخشی از داستان هست که از نظر داستانی و وکیفیت داستان ضعیف ترهست ؟ من نظرم هم این هست که پایان داستان متفاوت هست و با تئوری لوپ شکل میگیره ، این چپتر نقطه ی مهمی هست و احتمالا یک تغییر بزرگ داره ، که برای سوپرایز کردن احتمالا نا اخر فصل نگه داشتن چون بنظرم دوقسمت اخر تغییرات بزرگی داره تا پایان متفاوتی داشته باشه ، یک بنده خدایی هم میگفت که شاید بخاطر اینکه کل اتفاقات قبل و تویک خط بیارن اینکارو کردن که بنظرم منطقی نیست چون اون نقطه ای که چپتر ۱۲۳ بود بیشترین تاثیز گذاری زو داشت ,
              “ شاید اگه جوابم متفاوت بود اتفاقات جور دیگه ای رقم میخورد “

              StellaerenGood finish
              • Good finish گفت:

                سلام من فک میکنم اگه اول چپتر ۱۲۷ که جان نشون میده با میکاسا و یک بچه هم کات بخوره دیگه به احتمال ۱۰۰ درصد پایان متفاوته ولی اگه کات نخوره احتمال پایان متفاوت کمه و میکاسا و نمیخوام اسمشو بگم خودتون میدونین باهم هستند باید منتظر باشیم این چپتر در یکشنبه ای که داره میاد نه در بعدی نشون داده میشه پس باید امیدوارم باشیم کات بخوره اگه بخوره احتمال رسیدن ارن و میکاسا به هم خیلی بالا میشه شاید هردو بمیرن ولی کنار هم باشن بعد مرگ یا زنده باشن

                Stella
                • MR_William گفت:

                  همم جین نه ، اگر تئوری تایم لوپ رو در نظر بگیرم ، نظر خودم اینه میکاسا باعث تایم لوپ هست ، منبع اقتباس اصلی اتک muv luv هست یه ویژوال ناول هست که از رو استیم میتونی تحربه کنی ایسایاما اتک رو یک ماولاو شکافته شده معرفی میکنه حتی خیلی از دیالوگ ها به عین کپی شده در همین حد بگم ، حالا چی این وسط تغییر میکنه بنظر من تصمیم ارن متفاوت خواهد بود که احتمالا تو سه قسمت اخر پارت دو خواهیم دید ، واژه رسیدن هممم ، بنظر من اگر پایانی متفاوت تو انیمه داشتی باشیم پایان مانگا در برابرش پایان خوش محسوب میشه

                  StellaGood finish
              • Good finish گفت:

                سلام یعنی شما میگین پایان بدتره؟
                فک نکنم خیلیا به همین بد بودنش اعتراض کردن احتمالش پایینه.
                باید منتظر بود فقط

                Stella
                • MR_William گفت:

                  پایان مانگا ضعیف بود ، پایان انیمه ضعیف نخواهد بود منظورم اینه که تلخ تر خواهد شد ،
                  تئوری تایم لوپ خلاصش این هست که ارن داره لوپ میشه داخل زمان که احتمالا توسط میکاسا هست که این مشابه سومیکا و تاکرو داخل بازی ماولاو هست ، اینکه چطور میکاسا میتونه اینکارو انجام بده یا مربوط به اکرمن + هیزورو بودنش هست یا مربوط به چپتر ۵۰ هست وقتی که ارن برای بار اول از قدرت تایتان مادر. استفاده میکنه و میگه اینکارو ( شال و دور میکاسا پیچیدن ) هر چندبار که بخوای هم انجام میدم ،
                  اشاره ای که به مانگا و قسمت اول لاست گرل کردی هم درست ، لاست گرل و هیروشی سکو نوشته که همین الان هم screen writer انیمه هست و تغییرات ی که تو انیمه نسبت به مانگا شده رو ایشون تحت نظر ایسایما نوشته پس مطمئنم که ایشون چیز بیخود نمینویسه یک قضیه ای پشت نوشته شدن لاست گرل هست ، نظر شخصی من این هست ارن داخل مانگا
                  ۱. بیخیال ازادی شد بقچل لیوای که میگفت : give up on your dream and die
                  از ازادی که همیشه میخواست دست کشید و مرد ولی تونست به دوستاش ازادی و ببخشه
                  ، هرچند ارن میگفت که رو پردایس ریسک نمیکنه ولی ریسک کرد و اینده رو به دوستاش سپرد که امر چپتر ۱۳۹.۵ دیدیم جالب در نیومد ،
                  ارن همیشه میگفت اگر کسی بخواد ازادی منو ازم بگیر جونشو ازش میگیرم، ولی چون خودش از ازادیش دست کشید با انگیزه با دوستاش درگیر نشد ، و از همه مهتر داخل چپتر ۱۳۹ ارن میگه
                  اینده ناگزیر بوده که کاملا مخالف هسته ارن بود ولی اتفاق افتاد چون ارن بیخیال شده بود ، ولی ارن داخل انیمه که تایم لاین سوم هست احتمالا برعکس همه ی اینها عمل میکنه
                  تئوری تایم لوپ میکه داستان چندین تایم لاین هست ولی به صورت کلی ما سه تایم لاین داریم که اولی : چپتر ۱۳۸ ارن با میکاسا با هم فرار میکنن و تا ۴ سال تا زمان مرگ ارن با هم زندگی میکنن
                  تایم لاین دوم مانگا و سوم انیمه
                  یکی از این چیزایی که بیشتر این تئوری رو پشتیبانی کرد هم قسمت سوم همین پارت ۲ بود که وقتی ارن سرش جدا شد ما مجموعه ای از مموری شادر هارو دیدیم که یکیش از بخش au caste مانگا بود که ارن با ارمین و میکاسا میرن سینما!
                  یکی دیگه هم از همون بخش بود که ارن و دوستاش میرن سونا !
                  از همه مهمتر مموری شارد میکاسا رو ما دیدیم که شال میکاسا سیاه بود در حالی که باید قرمز باشه ، ولی جالبه که شال میکاسا برعکس انیمه که قرمز هست تو نسخه رسمی مانگا سیاه هست ، خلاصه بگم اتفاقاتی داره میفته که مشکوک هست
                  اما بنظر من ارن زنده میمونه و احتمالا دوستهاش رو هم از دست میده ، مستقیم یا غیر مستقیم میکششون ، چون که تمامی اهنگ های لینک هورایزن نوید ، تنهایی در غروب و گلهایی که برای ازادی پر پر سدن رو میده

                  StellaGood finish
              • Good finish گفت:

                این تئوری تایم لوپ چیه دقیقا و کجا میشه خوندش میشه بگید ممنون میشم

                Stella
              • Good finish گفت:

                در همین تئوری خوندم چیزی که اصلا فک نمیکردم حلقه زمانی واقعا چیشده این یه جا هست که گریشا پدر ارن به میکاسا میگه شاید فقط تو بتونی ارن از سرنوشتش نجات بدی. درباره ی این چه توضیحی دارید یعنی امکان زنده بودن ارن هست؟
                یه جا گفتین تصمیم ارن متفاوت خواهد بودمنظورتون چی یعنی از کشتار دست برداره؟؟؟

                Stella
              • Good finish گفت:

                واقعا معلوم نیست این ایسایاما اخرش چه میکنه امن ترین شخصیت میکاسا هست و قطعا نمیمیره این شکی درش نیست ولی آرمین احتمالش زیاد هست
                امیدوارم همون طور که میگید ارن زنده بمونه
                من یک چیزی که واقعا بدم اومد این بود که ایسایاما دو تا شخصیت مورد علاقه خودشو زنده نگه داشت امیدوارم به بینندگان اثرش احترام بذاره نه خودش

                Stella
                • MR_William گفت:

                  اتفاقا بنظر من ارمین امن ترین کارکتر هست ، مرگ میکاسا محتمل تر هست ولی خب ایسایاما دیوونست 😂 باید دید

                  Stella
              • Good finish گفت:

                یک تیکه ذهن منو درگیر کرده نگاه کنید یک قسمت از مانگا هست که ارن دست میکاسا رو گرفته و دارن فرار میکنن دقیقا همون لباسایی به تن دارن که مربوط به چپتر ۱۲۳ هست که کات خورده پس جایی که ارن به میکاسا میگه من برای تو چی هستم به احتمال زیاد میکاسا نمیگه خانواده و حس واقعیشو میگه که ارن اونجا دست میکاسا رو میگیره و میرن اگه این بشه که احتمالش بالاست خیلی خوب میشه

                Stella
                • MR_William گفت:

                  بنظر من این اتفاق افتاده ، چپتر ۱۳۸ اسمش هست long dream ، وقتی که نشون میده مثل یک رویا ، ارن و میکاسا باهم فرار میکنن و میرن و ارن هم رامبلینگ رو شروع میکنه ، تو انیمه که این اتفاق نیوفتاده دوست من رامبلینگ شروع شد !
                  ولی تئوری تایم لوپ میگه که این اتفاق داخل تایم لاین اول افتاده

                  Stella
              • Good finish گفت:

                اگه این احتمال فرارشون باهم رد میشه پس این کات کردن چپتر۱۲۳ فقط برا کوتاه کردن بود
                واینکه منظورتون از تایم لاین اول که میگین اتفاق افتاده چی هست یعنی در دنیای خیالی اتفاق افتاده یا در واقعیت قبل رامبلینگ اتفاق افتاده ممنون میشم بگین 🌻
                و بنظرتون ارن وسط راه تصمیمش عوض میشه منظورتون اینه

                Stella
                • MR_William گفت:

                  اره یعنی دنیایی بوده که ارن رامبلینگ رو انجام نداده ، با میکاسا فرار کردن و بعد هم ارن بخاطر نفرین ۱۳ سال میمیره (چپتر۱۳۸ ) یادمون باشه هر پلاتی داخل اتک معرفی میشهیک دروغ هست ، و بهترین دروغ دروغیه که حقیقت قاطیش باشه ، تو اون دنیا رامبلینگ اتفاق نیوفتاد ، داخل انیمه ارن ناقص انجام داد و چهار پنجم دنیارو نابود کرد ، و داخل انیمه بنظرم همه ی بیرون از پردایس رو با خاک یکسان میکنه

                  Stella
              • Good finish گفت:

                سلام فک نکنم همه رو نابود کنه چون که مارلی و دوستاش دارن جمع میشن تا جلو بگیرن واقعا این وسط چی تغییر میکنه نمیدونم واینه ارن قدرتاشونو نگرفته پس جلوشو میگیرن به احتمال زیاد پس چی تغییر میکنه واقعا

                Stella
                • MR_William گفت:

                  سوال خوبیه چی تغییر میکنه که ارن میخواد زنده بمونه ، اینکه جلوی ارن رو گرفتن بیشتر بخاطر این بود که خودش انگیزه کامل نداشت والا قدرت فاوندر مطلقه

          • Good finish گفت:

            و اینکه شما میدونین چرا چپتر ۱۲۳ کات خورده برای سریع تموم کردن انیمه هست یا نه میخوان تغییراتی بدن اخه بخش مهمی هم کات خورده که درک بیشتری از رابطه بین ارن و میکاسا میده اگه برا تموم کردن باشه که بد بخشی حذف شده وافعا

            StellaMR_William
            • Stella گفت:

              من فکر میکنم، به جای تایم لوپ، چرخه رو داریم… و در این بین، خاطرات کاراکتر ها از دوره های مختلف، تو این دوره قاطی شده…
              واقعا خیلی عجیب شده و بدون شک هر پایانی هم که باشه، بازم نمیتونه به تمام سوال های ما جواب بده…
              من که فعلا خوشحالم رنگ چشم یمیر و با دلیل اینکه چرا ارن تو بچگی خواب اینده رو دید رو فهمیدم:″›

              • Stella گفت:

                راستی جایی سراغ دارین IU caste رو با ترجمه فارسی قرار داده باشه؟؛-؛

                • MR_William گفت:

                  فک نکنم تابحال کسی کار کرده باشه چون تیمای ایرانی معمولا جلدی ترجمه نمیکنن و چپتر به چپتر ترجمه میکنن ، ولی au caste داخل جلد ها هست ، نسخه دیجیتا که حجم بالایی داره رو از منهوافا میتونس دانلود کنی ولی انگلیسی هست باز سوال داشتی پ بده

              • Good finish گفت:

                سلام خب دلیلش چی هست ؟
                تو اون خواب میکاساو اروین و لیوای و… مردن ولی در مانگا که زنده موندن! میشه توضیح بدید
                و خوشحالین برای چی دقیقا؟ 🤔

              • MR_William گفت:

                ببین خوب گفتی اتفاقا چون کروگر به گریشا میگه اگه میخوای این چرخه رو تموم کنی باید ماموریت رو به اتمام برسونی که منظورش از چرخه میتونه foreshadow به همین منظور تو باشه ، چون که کروگر به گریشا میکه ممکنه این خاطر منظور به تو نباشه ، و خب کروگر به گریشا هم میگه تشکیل خانواده بده ، که خب بنظر من میتونن فاکتور های جالبی در طول داستان باشن ، حدس خود من این هست که به سوالات زیادی پاسخ نمیده وحتی ممکنه مفهوم لوپ و چرخه هم به ما توصیح نده و بسپره به درک مخاطب !! اگه منطورم و متوجه میشی چون این کار اتکه مثلا ما قسمت ۳ پارت ۲ مموری شاردهایی رو میبینیم که از au caste خوب ، کسایی که فقط انیمه دیدن که نمیفهمنش ولی کسی که خونده میدونه این احتمال مولتی ورس ، جهان موازی یا همون چرخه باشه ، یعنی باز بسته به مخاطبه و بنظر من این قضیه جذابیتش و چند برابر میکنه اینکه داستان کشش برای تصور کردن داشته باشه

                Good finish
                • Good finish گفت:

                  ممنون از توضیحات خوبتون
                  فقط اینکه شما فک میکنین چه چیزی تغییر میکنه نسبت به مانگا چون همونطور که گفتم مارلی و دوستای ارن متحد میشن پس فک نکنم ارن کامل از بین ببره چون قدرتاشونم نگرفته نمیدونم چیو تغییر میده اصلا شاید هیچیو تغییر نده اه

                • Good finish گفت:

                  قسمت بعدی اگه میکاسا با اونو نشون داد که فک کنم پایان عوض نشه چون این زمینه رو میده به مخاطب امیدوارم اینم کات شده باشه واقعا چپتر ۱۲۳ کجا میخوان بیارنش نکنه کلا حذفش کردن هی 😦

                • Good finish گفت:

                  سلام پایان تغییر نمیکنه ولی اضافه هایی خواهد داشت برای پایان بندی بهتر. بعد اون تیکه که میکاسا میمیره شالم دوره گردنشه که در مانگا هست در اون دنیا بلند میشه پیش ارن که اینطوری به قول خود ایسایاما هر دو طرف واقعا دیگه راضی میشن از پایان مهم رسیدن این دو بهم بود پایان عالی برای این انیمه شاهکار و به یاد ماندنی

    • Stella گفت:

      اره، نمیفهمم چرا همش غر میزنن، گرافیک خوب نیست🤧

  • Titan گفت:

    فقط ارن به میکاسا برسه بقیش مهم نیس

    StellaMR_WilliamS
  • eren گفت:

    یکم ریسک بزرگیه بخوان دنباله بسازن ممکنه به اندازه نسخه اصلیش نتونه موفق بشه

    Stella
آیا دنباله‌ای برای Attack On Titan ساخته می‌شود؟ - گیمفا