یوبیسافت: بازی Skull and Bones حالا متمرکز بر بخش چندنفره است
یوبیسافت (Ubisoft) تأیید کرد بازی Skull and Bones که مدتی طولانی در دست ساخت بود، اکنون بر بخش چند نفره متمرکز است.
بازی Skull & Bones از زمان معرفی اولیهی خود در ۲۰۱۷، بارها تأخیر خورد و اکنون، از اعلام تأخیر قبلی ۹ ماه گذشته است.
روز پنجشنبه، مدیر مالی ارشد یوبیسافت، فردریک دوگت (Frédérick Duguet)، در آخرین جلسهی گزارش مالی این شرکت، اطلاعات تازهای از مسیر کنونی این بازی به اشتراک گذاشت:
این آیپی جدید بسیار امیدوارکننده است و بر چندنفره بودن تمرکز دارد که با استراتژی ما برای آوردن رقابت چندنفره و کوآپ به یک بازی جهان آزاد عظیم با فانتزیهای جذاب، همخوانی دارد. البته که این رویکرد باعث افزایش زمان ساخت بازی شد، اما از کارگردانی هنری و پیشرفت بازی تا به اینجای کار، راضی هستیم.
فردریک دوگت
بازی Skull & Bones در اولین معرفی خود، بازیای توصیف شد که در آن، بازیبازان میتوانند به تنهایی یا با دوستانشان در اقیانوس هند گشت و گذار کنند.
در سال ۲۰۲۰، منابع خبری VGC خاطرنشان کردند که این بازی مسیر خود را تغییر داده است و در مسیر تبدیل به یک بازی سرویس محور حرکت میکند.
این مورد نیز اعلام شد که بازی، دنیایی پایدار دارد و مأموریتها، شخصیتها و پیرنگهایی را شامل میشود که در طول زمان و بر اساس اعمال تمامی بازیبازان، تغییر میکنند و تکامل مییابند.
بنا بر جزئیات جدیدی که اینسایدری به نام تام هندرسون (Tom Henderson) اخیراً منتشر کرده بود، Skull & Bones از عناصر بقا نیز بهره خواهد برد. بازیبازان سفر خود را با قایقی ساده آغاز میکنند و نیاز دارند به دنبال منابع بگردند و مأموریتها را به پایان برسانند تا بتوانند کشتی بسازند. پیشرفت بازیباز نیز بر اساس مقدار ارز دریافتی از تکمیل مأموریتها، یورشها، انتقال بار، و غارت سایرین صورت میگیرد.
این بازی طی سال مالی آیندهی یوبیسافت یعنی از آوریل ۲۰۲۲ تا آوریل ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
از یوبی غیر از این هم انتظار نمیرفت
تا وقتی از این دست زباله های سرویس محور استقبال بشه بایدم شاهد عرضه انواع مختلفش بشیم
شما چطور میتونی این حرفو بزنی؟
اونم وقتی سونی داره ۱۰ تا سرویس محور شاهکار میسازه؟😭😭
وقتی بازی شاهکاری مثل دستینی هستش که الان همراه خالق هیلو جفتشون دست سونین😡😡😡
اصلا هم فشار نخوردم😐
چی رو به چی ربط میدید خدایی !
سونی داره مثل یوبیسافت همه بازی های خودش رو لایو سرویس میکنه ؟!!!
الان گاد آو وار یا آنچارتد لایو سرویس شدن ؟!!!
یه خبر اومد سونی قراره تا پایان مارس ۲۰۲۶ ۱۰ تا انحصاری لایو سرویس عرضه بکنه این هم حالا این وسط شده دکل !
حداقل درست متن رو بخونید قراره ۱۰ تا لایو سرویس بسازه که بیشترشون هم IP جدید هستن نه اینکه رسما بیاد دنباله بازی های داستان محور خودش رو سرویس محور بکنه !!!
همون لست جدای از نسخه اصلیش داره ساخته میشه و از نسخه اول بخش مولتی داشت
Twisted Metal هم که اصلا داستان محور نبوده در اون حد
«تا وقتی از این دست زباله های سرویس محور استقبال بشه بایدم شاهد عرضه انواع مختلفش بشیم»
فرد بالایی حرفی از سرویس محور شدن بازی خاصی نزده…. همه بازیای سرویس محورو گفته…
پس کل کامنتت رو هواس😁
بازی سرویس محور زباله ست چه مال سونی باشه چه مال مایکرو چه مال هر شرکت دیگه . بازی سرویس محور فقط پول سازه برای شرکت سازننده همین هیچ عمقی نداره برای خالی کردن جیب گیمرا ساخته میشه اصلا طوری طراحی میشه که وسوسه بشی که مدام پول زیاد توش خرج کنی سونی برای درامد بیشتر داره در کنار بازیهای داستان محور شاهکاری که میسازه سرویس محورم میسازه اونم زمانی که مایکروسافت با خرید ناشرهای غول بازار سونیو کوچیک و کوچیک تر میکنه و درامدشو کمتر میکنه
میتونی دربارش گریه کنی
اونکه مختص پیسی فناست برای کل تحقیرایی که پلتفرمشون دچارش شده از فیفای نسل هشتی تا نیومدن بازیهای راکستار تا دو سال یا حسرت ابدی رد دد یک و بلادبورن تعدادش زیاده نمیصرفه بیشتر از این بگم
صاحب اکانت cry about it رو پیدا کردم😃
تفننی هم که شده بعضی وقتا یکم از مغزت استفاده کن به نظرم😃
افرین کاراگاه😂
یکم فکر کن….
اومدی سرویس محور های یوبیسافت رو با سونی که هنوز یه دونه هم منتشر نکرده مقایسه میکنی اون هم در حالیکه یوبی داره بازی های خودش رو سرویس محور میکنه ولی سونی داره سرویس محور جدید میسازه بعد میگید حرف من رو هوا هست ؟!!!
جالبه …
اووو چقد نوشتیا ،برو کامنت دومیم رو دوباره بخون بهتر بفهمی
زیر همون پست استودیوهای سازنده بازی های سرویس محور برای سونی نظرمو در مورد سونی هم گفتم، میتونی بری بخونی
اینکه کی بازی رو میسازه واسه من فرقی نداره، سرویس محور باشه زباله ای بیش نیست!
تا دیروز گیم های سرویس محور رو مجانی بازی میکردیم توش یه سری پول خرج میکردن، الان باید واسه گیم پس و اسپارتاکوس پول بدیم تا بتونیم همونو بازی کنیم
راه جدید خالی کردن جیب مردم
خدایی تو e3 ۲۰۱۷من با این خیلی حال کردم چون عاشق زندگی دزدای دریایی هستم اما از اون موقع هی میگن این ورش کجه، نمیدونم اونورش کجه، بابا خب باید مثل آدم بشنید بسازیدش دیگه حالا باز خوبه اینجا میگه راضیم از پیشرفتش
واقعا به قول یکی از دوستان باید مدیریت ر و بدن دست اون تیمی که تریلر هاشون رو میسازه
دقیقا
اولین بار که تریلرشو دیدم حال و هوای کشتی رانیش انگار نسخه دوم بلک فلگ بود خیلی شبیه بود گفتم یه بازی خوب قراره بیاد
احتمالا یوبیسافت قرار نیس دیگه بازی داستانی بده اون اواتار هم صرفا چون از قبل در حال ساخت بوده نتونستن عوضش کنن وگرنه اونم سرویس محور میکردن لعنت بهت یوبیسافت با بیشترین استودیو و کارمند ولی کمترین ارزش سهامی رو بین ناشرای هم اندازه خودش داره معلومه داره گند میزنه به این صنعت
بنظرتون میتونه سی آف تیوز رو شکست بده چون یه جورایی مثل اونه فقط گرافیک واقع گرایانه
به خیلی چیز ها بستگی داره، از یکطرف این بازی حداقل نمایش های جذاب و بنظر گیم پلی خوبی داره (حداقل دوسال پیش که اینجوری بنظر میومد :/) و ازطرفی سی آف تیوز الان به یه بازی پخته تبدیل شده و به تازگی ایونت های داستانی شروع کرده که دقیقا همون چیزیه که از یه بازی دزد دریایی می خوای، یعنی ماجراجویی های راز آلود که آخرش به یه گنج یا مکان مخفی برسی.
یوبیسافت عرضه هورایزن رو به گوریلا تبریک گفت
معمولا این کار رو استودیو های خوده سونی انجام میدن اخه هرکی هم تبریک بگه ..یوبیسافت ؟ازش بعیده یا داره مثل پلتینیوم گیمز نخ میده یا اینکه خریده شده
خبریه ؟ نظرتون رو بگین یکم بحث کنیم 🙂
هیچ چیز غیر ممکن نیست …
والا نمیدونم
از یه طرف بندای نامکو توییت مرتبط به پلی استیشن می زنه
از یه طرف یوبیسافت به استودیوی سونی تبربک میگه (کاری که هیچوقت و برای هیچ بازی ای انجام نداده بود!)
از یه طرف کپکام شمارش معکوس زده (اینم سابقه نداشته)
از یه طرف اسکوئرانیکس چندتا از بازیای بزرگ آیندش انحصاری پلیاستیشنن.
مغزم درد می کنه دیگه
سونی اگه اسکوئرانیکس رو بخره خیلی واضح میگم به شدت احمقه
هیمن الان ۹۰ درصد بازیهای این ناشر رو انحصاری کرده بعد بیاد بخرتش خیلی دیوانگیه
ای پی دهن پرکن هم نداره جز فاینال فانتزی و تومب ریدر باندای نامکو هم احتمالا قراره یه همکاری باشه چون استودیوی خاصی نداره قیمتش هم بالاست
فقط میمونه کپکام و یوبیسافت که من به شخصه یوبیسافت رو ترجیح میدم ولی خب جمع کردنش سخته ..وضعش خیلی خراب تر از اکتیویژنه
اون توییت بندای نامکو که یه عکس از ساختمان مرکزی پلی استیشن گذاشته بودن خیلی جالب بود برام
چند تا احتمال داره به نظرم
۱ – ممکنه سونی برای ساخت یه بازی فایتینگ انحصاری با بندای قرارداد بسته باشه چون میدونید که سونی مسابقات evo رو در اختیار داره
بندای هم صاحب دو تا از محبوب ترین عناوین فایتینگه
تکن و سول کالیبر
۲ – ممکنه با همکاری بندای نامکو قصد ورود به حوزه متاورس رو داشته باشه چون اگه اشتباه نکنم یه خبر خونده بودم که بندای نامکو ۱۳۰ میلیون دلار برای متاورس سرمایه گذاری کرده
۳ – گزینه آخر که احتمالش خیلی پایینه از نظر من تصاحب بندای نامکو توسط سونیه که من بعید میدونم سونی سراغش بره قیمت بالایی داره بندای
امیدوارم به سرنوشت هایپر اسکیپ دچار نشه
چون بازی واقعا پتانسیل های زیادی داره
امیدوارم این تاخیر ها به نفع بازی تموم شده باشن
یه نفر گفته بنظرتون بازی مثل sot میشه ؟
باید بگم مدیونید فکر کنید بعد از این همه آشفتگی بازی درست میشه اونم بازی که زیر دست یوبیسافت است مطمئنم این بازی بازی خوبی نمیشه و سرور هاش هم زود خاموش میشه
نگفتم مثل اون میشه گفتم میتونه شکستش بده؟ چون رویکرد جفتشون یه چیزه جفتشون هم آنلاین و سرویس محور
من برعکس امید دارم چون مثل اینکه طبق شایعات برعکس بقیه بازی ها این روند توسعش بدون مشکل طی شده و آماده تره بعد تغییر تیم بازی سازی و تغییر رویکرد بازی ریبوت شده و مراحل توسعش از اون به بعد به خوبی پیش رفته
بنظرم واقعا پتانسیلش رو داره