خالق جان ویک فیلم Just Watch Me با بازی جرالد باتلر را می‌سازد

علی محمدپناه
۱۶:۰۹ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
جرالد باتلر

خالق جان ویک قرار است فیلم Just Watch Me را بسازد. جرالد باتلر نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد.

قرار است رمان جذاب دیگری به یک فیلم سینمایی اکشن و هیجان‌انگیز تبدیل شود. رمان فقط من را تماشا کن (Just Watch Me) نوشته جف لیندزی (Jeff Lindsay) قرار است مورد اقتباس قرار بگیرد. جف لیندزی در کارنامه خود، نوشتن رمان‌های دکستر (Dexter) را دارد.

خالق فیلم جان ویک (John Wick) و نویسنده فیلم هیچکس (Nobody) یعنی درک کولستاد (Derek Kolstad) قرار است وظیفه نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی این فیلم را در دست داشته باشد.

رمان «فقط من را تماشا کن» بر محوریت شخصیتی شبیه به رابین هود است که کسانی که ثروت زیادی دارند را تعقیب می‎‌کند. او به دنبال آن است تا ثروت این افراد پولدار را از آن‌ها بستاند. این شخص، رایلی ولف نام دارد که به دنبال سرقت با ارزش‌ترین مجموعه جواهرات در سرتاسر جهان یعنی مجموعه جواهرات ایران است.

او برای انجام این سرقت هیجان‌انگیز تنها نخواهد بود و تیمی را گردهم خواهد آورد. در حال حاضر، هیچ اطلاعی از اینکه این فیلم قرار است چه زمانی روی پرده سینماها اکران گردد، مشخص نشده است. با این حال، با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از فصل زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی شروع شود. پس انتظار می‌رود که این فیلم تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ رنگ پرده سینماها را به خود نبیند.

منبع: کولایدر

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید