شرکت Take-Two کیفیت عناوین پس از GTA Trilogy را تضمین میکند
کمپانی تیک تو (Take-Two) در اقدامی به سهامداران خود اطمینان دارد که سطح کیفی سری عناوین GTA تغییری نکرده و مشکلات GTA Trilogy یک “اتفاق تصادفی” بودهاند.
عنوان GTA Trilogy از بازیهایی به شمار میرفت که طرفداران و مخاطبین انتظارات بسیار زیادی از آن داشتند، اما مشکلات فنی متعدد و خارج شدن آن از دسترس کاربران رایانههای شخصی به صورت موقت به دلیل وجود موسیقیهای لایسنس نشده باعث شد که عملکرد کمپانی راکستار (Rockstar) و توسعهدهندههای این عنوان مورد انتقادهای بسیار شدیدی قرار بگیرد.
مشکلات فنی متعدد و عدم دسترسی موقتی کاربران رایانههای شخصی به این بازی باعث شد که راکستار از طرفداران خود عذرخواهی کرده و برای ارتقای وضعیت فنی این اثر آپدیتهایی را منتشر کرد. در جریان گزارش مالی کمپانی راکستار، از آنها پرسیده شد که با توجه به عرضهی ناموفق GTA Trilogy، برنامهای برای تغییر روند کنترل کیفی آثار آیندهی خود دارند یا خیر؟
رییس کمپانی راکستار یعنی آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) پاسخ به این سوال اظهار داشت:
هدف ما ارائهی محصولاتی با بالاترین کیفیت است و بر این موضوع متمرکز شدهایم.
او در مورد عرضهی ناموفق GTA Trilogy اظهار داشت:
GTA trilogy در روز عرضه مشکلات متعددی داشت که با عرضهی آپدیتها بسیاری از آنها را رفع کردیم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارند که با آپدیتهای آینده برطرف خواهند شد.
زلنیک اضافه کرد:
ما پیش از این در کمپانی راکستار سابقهی افت کیفیت را نسبت به عناوین سابق خود داشتهایم، اما تمامی آنها تحت شرایطی “خاص” رخ دادهاند و ما قصد داریم تا حد امکان کیفیت عناوین خود را بالا نگهداریم.
علیرغم مشکلاتی که در روز عرضهی عنوان GTA Trilogy وجود داشتند، با توجه به اظهارات کمپانی راکستار به نظر میرسد که عملکرد تجاری این اثر انتظارات این شرکت را برآورده کرده است و موفق به فروش ده میلیون نسخهای شده است.
ما از عملکرد تجاری عنوان GTA Trilogy بسیار راضی هستیم اما ایرادات کیفیای وجود دارند که باید برطرف شوند. من فکر میکنم که همهی ما از کیفیت این بازی در روز عرضه ناراضی بودیم، اما خوشحال هستم که تا به امروز بسیاری از این ایرادات و مشکلات فنی رفع شدهاند، آپدیتهای بیشتری منتشر خواهند شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
تضمین درست است
تنها استودیوی که هنوز من ناامید نکرده حتی یک بار
ضمانت هم نکنه بازم قبول چون این شرکت مثل بقیه شرکت ها نیست
دروغ های مثل سی دی با سایپر یا. EA یا konami
سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت شما
متشکرم بابت تذکری که دادید
ترجمه کل حرف ها : درباره کیفیت gta vi نگران نباشید
از این که خودشون قبول دارن محصولشون ایراد و مشکل داره و اوکی نیست خیلی خوشم اومد،
نه ترو خدا انکارش کنن 🙂
بازی ۲۰ سال پیشو با کیفیت داغون دادن ۲ ۳ روزم که برای pc بازا قابل اجرا نبود خودم بازیش کردم بیشتر ریمستر کاشی صرامیک بود الانم ۳ ۴ ماهه پیش مردم خریدن ناراضین دیگه. میگفتن مشکل نداره خنده دار بود
این حرکتشون کار تجاریه اونجوری نیست که مدیر عامل بگه ببخشید کیفیتش پایین بود بخاطر اینکه دادیم دست یک استدیو کم تجربه تا اونجا که تونستیم پول زدیم به جیب و الان ما به اشتباهمون پی بردیم و دیگه رضایت مشتری رو تو اولویت قرار میدیم
خیلی خنده داره ادم بازی بیست سال پیشو با ۱۰۷۰ اجرا کنه افت فریم داشته باشه
البته
بازی بیست سال پیش با شیدر های خیلی سنگین و افکت های گاد
بایدم تضمین کنی و دیگه هم خراب نکنی چون با کله سقوط میکنی تیک تو جان، البته ۹۹درصد مطمئنم که gtaviدوباره مثل رددد۲انقلابی در صنعت گیم ایجاد میکنه و فراتر از انتظارات عمل میکنه.
توی یوتوب دیدم کیفیت خوبی داره. باحاله سبک گرافیکش.
امیدوارم به دوران اوج خودشون برگردن و کیفیت عناوین خودشون هم همیشه حفظ بکنن 👍
مشکل اینه که شماها کیفیت gta trilogyرو هم تضمین کرده بودین
فراتر از یک ریمستر ساده
مشکل اینجاست جای یک دونه ریمیک از یک دونهgtaسه تا gtaریمستر دادن تازه یک جوری درستش کرده بودن که رو گوشی هم بشه بازی کرد.
شما دیگه لطف کنید و بدونید که “تضمین” درسته……انقدر دیدن غلطهای املایی و نوشتاری در کامنتها رایج شده که آدم فقط حسرت میخوره از اینکه روزبروز داریم بسمت “بیسواد” تر شدن پیش میریم. لااقل شما دیگه بیشتر حساس باشید نسبت به این مقوله.
جناب با سواد روزبروز غلطه روز به روز درسته. بسمت هم نادرسته به سمت کلمه ی درستیه. به هیچ وقت با یه کلمه ادغام نمیشه. اگر زحمتی براتون نداره یه عکس از برگه های امتحان املای دوران تحصیلتون ارسال کنین املای درست کلمات رو یاد بگیریم و سطح سوادمون بره بالاتر. اشتباه تایپی برای همه پیش میاد و بعضی اشکالات املایی هم از عمده برای جنبه ی طنز موضوعات. لازم نیس اینهمه حساسیت به خرج بدین یه تذکر ساده برای تصحیح کلمه ی نادرست تو خبر هم کفایت میکنه.
قبل از عرضه gta6 :
«ما پیش از این در کمپانی راکستار سابقهی افت کیفیت …»
بعد از عرضه gta6 :
«gta6 هم یکی از این شرایط خاص ها بود 😑»
ولی خب من با رددد ۲ بیشتر حال کردم ، دنیاش زنده تر بود
مطمئنم که gta vi انقلاب بعدی صنعتی گیم و به نظرم راکستار و تیک تو با این حرفا دارن به این مورد اشاره میکنن
به نظر من انقلاب اصلی gta vi هوش مصنوعی فوق العادشه
بچه ها توی توییتر غوغاست چند روزه کارمندای راکستارم هایپ دارن بالا میبرن
خیلی جالبه گیم آوردز دوروز پیش توئیت زده gta بعدی به نظرتون تو کدوم شهرها و مناطقه
من که دارم نابود میشم توییتر شده gta6
مطمئنم امسال اولین تریلر میاد بیرون و قطعا حداقل ۷۰ درصد بازی ساخته شده که تایید شده
حدس من انتشار تریلر اول تو ۲۰۲۲ و انتشار بازی توی ۲۰۲۴
علت اصلی هایپم پتنتیه که راکستار و تیک تو پارسال ثبت کردن
قطعا هوش مصنوعی جدید تو gta بعدی میبینیم😍😍😍
لعنت به راکستار که با این نسخه آشغال باعث شد سونی دوماه بازی بزرگ ماه دو نسخه آشغال تریلوژی رو به عنوان بازی بزرگ ماه بکنه تو پاچه ما مشترکین ps now🤬
خب دیگه خیالم راحت شد😐👌🏻
😂
فک کنم چیز قشنگی بشه🙂