پوستر تماشایی فیلم The Batman منتشر شد

علی محمدپناه
۱۵:۰۰ ۱۴۰۰/۱۱/۱۹

پوستری برای فیلم The Batman منتشر شده است که نسبت به دیگر پوسترهای فیلم متفاوت‌تر است.

کمتر از یک ماه تا اکران فیلم بتمن (The Batman) روی پرده سینماها باقی مانده و در همین راستا، یک پوستر آیمکس برای این فیلم منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید. فیلم بتمن، از جمله موردانتظارترین فیلم‌های حال حاضر به شمار می‌رود و تاکنون چندین تریلر، تیزر و پوستر برای آن منتشر شده است.

این پوستر همانند دیگر پوسترهای منتشر شده برای این فیلم، دارای رنگ قرمز، نارنجی و سیاه است اما در این پوستر جدید، جزئیات زیادی وجود دارند که شما را برای مدتی، به خود خیره می‌کند. در نگاه اول به این پوستر، می‌توان اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش کت‌وومن، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بروس وین یا بتمن را مشاهده کرد.

با این وجود، اگر بهتر به این پوستر نگاه کنید، متوجه علامت بتمن به رنگ قرمز می‌شوید. در دو سمت این علامت، می‌توان بروس وین و پنگوئن را مشاهده کرد که احتمالا نماینده قشر برجسته شهر گاتهام و دنیای زیرزمینی و مجرمانه این شهر هستند.

علاوه بر این، از شخصیت‌های بتمن، کت‌وومن و پنگوئن چندین تصویر وجود دارد که آن‌ها را در وضعیت‌های متفاوتی نشان می‌دهد که ممکن است چیز خاصی نباشد اما اگر معنای عمیقی داشته باشد، با دیدن فیلم متوجه آن خواهیم شد. همچنین، بت‌موبیل را در این پوستر می‌توان مشاهده کرد.

در هر صورت، این پوستر تازه، نشانه‌ دیگری از هوشمندی عوامل سازنده در رابطه با بازاریابی فیلم بتمن است. این پوستر به بیننده یادآور می‌شود که با وجود ذکاوت ریدلر و برنامه‌های هوشمندانه‌اش، بتمن همچنان روی شهر گاتهام تسلط دارد. فیلم بتمن قرار است در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰) روی پرده سینماها اکران شود. پس از ۴۵ روز، این فیلم در سرویس آنلاین اچ‌بی‌او عرضه خواهد شد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENآرینCorvoSpider-Mah04P.morgan 𔓙.Atomic Soldierharvey bentgreatRGramy kزمین 52

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید