شایعه: اولین تریلر بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد
پس از تایید خبر توسعهی بازی GTA 6 توسط راکستار، به نظر میرسد که طرفداران مجموعهی Grand Theft Auto باید خود را آمادهی نمایش این بازی در سال جاری میلادی کنند.
آیا واقعاً راکستار در حال توسعهی GTA 6 است؟ این سوال چند سالی بود که تبدیل به یکی از کابوسهای طرفداران مجموعهی Grand Theft Auto شده بود و خوشبختانه شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) جمعهی گذشته آن را به صورت رسمی تایید کرد. البته، این موضوع که این بازی چه مدت تحت توسعه قرار داشته است و چه زمانی عرضه خواهد شد هنوز در هالهای از ابهام قرار دارد.
جالب است بدانید که پیش از تایید توسعهی بازی GTA 6 توسط راکستار، اینسایدری به نام TezFun این موضوع (تایید توسعه) را پیشبینی کرده بود و اخیراً نیز وی چنین ادعا میکند که اولین نمایش این بازی در سال جاری میلادی یعنی ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.
وی چنین اذعان داشت که:
اولین تریلر GTA 6 در سال جاری (میلادی) منتشر میشود.
منتظر انتشار معرفیهای ابتدایی و عادی باشید، نظیر اولین تریلر منتشر شده از بازی GTA 5. این کار (ساخت تریلر) در حال انجام است.
همچنین Tez خاطرنشان کرد که شرکت تیک-تو (Take-Two) احتمالاً در طی اعلامیهی مرتبط با آمار مالی خود که امروز (۷ فوریه) منتشر خواهد شد، اطلاعاتی منتشر خواهد کرد که بیش بیشتری در مورد برنامههای راکستار در مورد GTA 6 به ما خواهد داد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
حداقل یه زمانی مشخص کنند واسه تریلر یا تیزر هم کافیه
بعدش کی قرار بیاد بنظرتون؟
همچنین Tez خاطرنشان کرد که شرکت تیک-تو (Take-Two) احتمالاً در طی اعلامیهی مرتبط با آمار مالی خود که امروز (۷ فوریه) منتشر خواهد شد، اطلاعاتی منتشر خواهد کرد که بیش بیشتری در مورد برنامههای راکستار در مورد GTA 6 به ما خواهد داد.
این قضیه بعید نیست و احتمالا حداقل یک تریلر خشک و خالی از بازی ببینیم چون نمیشه که صرفا تاییدش کنن و بعد برن دوسال بعدش تریلر بدن.
پ.ن: الان که دارن فکر میکنم بایوشاک هم همینطوریه و ساختش تایید شده ولی هنوز یک تریلر هم ازش ندادن😐
یه شایعه هم قبلن اومده بود که توی همین سال ۲۰۲۲ میلادی به صورت رسمی gta VI معرفی میشه.
و مطمئنم که تا اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی بازیش منتشر میشه.
و این نسل احتمال میدم راکستار گیمز، ۳ تا بازی منتشر میکنه.
gta VIکه ساختش تایید شد.
بولی ۲ و رد دد ردمپشن III میمونه!!
رد دد ۳ هم که ساختش لو رفت تقریبا و یکی از کارمندای راکستار سوتی داد سر ساختش
اون فقط یه اشتباه تایپی بود تصحیح شد
سلام
چی شد اسمت رو از Aloy برگردوندی دوباره Ellie شکست عشقی خوردی فک کنم😹😹😹
احتمالا بخاطر قیافش بوده
امید وارم ۲۰۲۵ عرضه بشه و همچنین یکم از فاز مبتذل بیاد بیرون(منظور از مبتذل مثل gta های قبلیه و مثلا مثل رد دد ۲ باشه) لطفا یک کاراکتر بسازید مثل ارتور که هم باهاش بشه ارتباط برقرار کرد و هم باور پذیر باشه نه سه تا مثل gta v و همچنین هرچیزی دلیل داشته باشه مثل خلبانی شخصیت و مثلا باید قبلش در کلاسی چیزی شرکت کنیم یا اینکه مدرک خلبانی ای چیزی تو خونه باشه
چشم بهشون میگم. دستور دیگه ای بود بگین
هرچی بسازه حقه.. گنگ کاراکتر های وی و شیرین زبونی هاشون از مال رد ددیا هم بهتر بودن
ی نسل بدون gta
با اینکه باورش سخته اما رد دد ۲ انقدر عالی بود که جای نبود جی تی ای رو پر کرده بود
جزئیات gtaV و رد دد ۲ ب حدی زیاد بود که برای ساخت بازی ایده ها موتور گرافیکی نقشه ها و مکانیزم ها سالها وقت صرف کردن
قطعا یک نسل صبر کردن برای همچین بازی ارزشش رو خواهد داشت
رد دد جای gta رو پر کرده بود؟؟؟!!! دسر که جای یه وعده کامل رو گرفته ک این اولین بار باشه؟ حیف وقتی که واسه رد دد گذاشت میتونست صرف توسعه بیشتر gta بشه.. رد دد یه ظلم بود یه اختلال
فقط تریلرش رکورد هرچی نمایش و معرفی بوده رو میزنه!
اگر همه از یوتیوب ببینن اره… در غیر اینصورت کپی ها جزو آمار نمیشن… هرچند کل دنیا این تریلرو میبینه
احتمالا تو رویدادی که پلی استیشن در اخر این ماه یا ماه بعد برگزار میکنه تریلر رو نشون میدن ( البته شاید هم خود راکستار یه برنامه ویژه برای معرفیش داشته باشه)
راکستار اصولا داخل رویدادی شرکت نمیکنه برای بازی های بزرگ و جدید. اکثرا سیاست کاریشون مبنی بر رونمایی ساده در وبسایت رسمی راکستاره. نیازی هم به event نداره. مگر این که امسال یه تصمیم متفاوت بگیرن برای اولین بار.
اوه اوه
نمیتونم تصور کنم آزادی عملی بیشتر از رد دد۲
اما راکستار همیشه نشون داده که سلطان این کار هستش و فقط خودش رو دست خودش میتونه بلند بشه
خدا را از شایعه معرفی به شایعه تریلر رسیدیم
خب فکر نکنین تریلری که منتشر خواهد قرار گیم پلی نشون بدن
مطمئن باشین یه vi نشون میدن
بعد اون vi تبدیل میشه به vice city
بعد توی اون کلمه vice cityتوی بکگردانش یه اسکرین شات از بازی رو نشون میدن
ینی غیر این باشه
من دیلیت اکانت میکنم
دست مریزاد ♥️♥️♥️
۲۰۲۲ همونطور که حدس میزدم یکی از خفن ترین سال ها تو زمینه گیم هست… فقط انتشار تریلر از GTA VI رو کم داشت…
اگه بیاد رسما کره زمین دو نیم میشه
اگه با همین فرمون بریم جلو تا ۲۰۲۳ یا ۴ میاد
نمیخوام جو منفی درست کنم ولی جی تی ای وی و ردد ۲ دو تا مشکل داشتن یکیش تکسچر های ضعیف بود شاید چون محیط بازی بزرگه اینجوری ولی تو بازی اگه روی زمین یا دیوار زوم کنی پیکسل های بی کیفیتش دیده میشه میتونیم بگیم کنسول های نسل ۸ چون اس اس دی نداشتن نمیتونستن توی محیطی به این بزرگی از تکسچر های با کیفیت تری استفاده کنن ولی توی نسل ۹ اگه این مشکل حل نشه واقعا ناامید کنندس مشکل دوم هم اینه بازی در مراحل آزادی عمل نداره و تمام مراحل جفت بازی کاملا خطی بودن و این قضیه هم لذت بازی رو کم میکنه هم ارزش تکرار بازی رو شدیدا پایین میاره امیدوارم این مشکل هم توی gta vi حل بشه
سلام
برای بار چندم میگم. 🙃
اگه منظورتون از آزادی عمل اینه که آرتور رو بتونی اصلا سمت مزرعه نبری،خب این انتظار بیهوده و غلطیه. (پایین تر میگم چرا)
ولی اگه منظورتون در کل مراحله، رعایت شده.
خب حالا بریم بررسی کنیم.
چرا اون انتظار غلطیه؟
چون که اولا دیگه اینجوری بازی هویت خودشو از دست میداد و داستان به کل فرق میکرد، و بعد هم بخاطر اینکه بازی نقش آفرینی میشد!
ولی در کل مراحل؛
اگه به اندازه کافی وقت بذاری و انواع سناریو ها رو بری، میبینی که بازی تقریبا برای هر حرکتت، یک برنامه داره. (ویدئو هاش موجوده)
خودمم این کار رو امتحان کردم، و کف کردم. (اگه خواستید خاطرمو بگم)
ولی Gta v قبول دارم.
جز چند مرحله سرقت که میتونی شیوه سرقت رو امتحان کنی، انتخاب دیگه ای نیست.
هر چند باز با قسمت تکرار پذیر نبودن حرفتون مشکل دارم. 😂
من خودم Gta v رو تا حالا ۶ بار تموم کردم (قابل توجه اون دو دوستی که تو پست تایید Gta 6 الکی ازش دفاع کردند و فکر کردند من ندونسته حرف میزنم.) برای همین هر انتقادی هم بهش وارد کنم از روی منطق و تجربه میگم. 😉(قطعا دوستانی هستن که از من هم بیشتر رفتنش، ولی ۶ تا سیو ۸۹ درصد، دفعات کمی نیست ها برای اظهار نظر 😄)
و بخاطر این میگم gta v تکراری نمیشه ،چون داستانش موقعیت های هیجان انگیز و اکشن زیادی داره. (دلیل اینکه تو انگلستان انقدر فروش میره، یکی همین آنلاینش و دیگری داستانش)
مگه اینکه بعد از ۶ بار تکراری بشه که….
بله برای من شده. 😂
.
در کل این فقط حرف شما نیست که میگید rdr2 آزادی عملش کمه، و احتمالا دوستان زیادی موافقن.
ولی در جواب بهتون بازی هم میگم: وقت بذارید 🙂🍻
(برای حرف هام این همه توضیح آوردم که نگین آره این فنبوی راکستاره بایدم اینو بگه و…….. 🤝)
اگه به اندازه کافی وقت بذاری و انواع سناریو ها رو بری، میبینی که بازی تقریبا برای هر حرکتت، یک برنامه داره.
برای هر حرکت برنامه نداره بلکه برای اکثر سناریو ها برنامه داره اگه هم برنامه ای که ما داریم جزو برنامه های مشخص شده نباشه بازی پیغام MISSION FAILED رو نشون میده
اسپویل یکی از مراحل بازی
توی یکی از مراحل بازی که فکر کنم تو چپتر ۶ بود ما میریم شخصیت سیدی ادلر رو ازاد کنیم یک جاده بود یک رودخونه هم سمت راست یک پل هم روی رودخونه بود کلی مامور هم وسط جاده بودن من از زیر رودخونه میخواستم رد شم برم به سمت اون خونه ای که توش سیدی گیر افتاده من از زیر پل رد شدم اما بازی نزاشت پس تمام حالت ها پیش بینی نشده دقت کنید من نمخواستم از راه منحرف شم و به یک سمت دیگه برم من فقط میخواستم میانبر بزنم
توی بازی جی تی ای سن اندرس من این مشکل رو اصلا مشاهده نکردم حتی اگه ماشین خراب میشد اگه شخصیت همراه اسیب نمیدید مرحله متوقف نمیشد اما در ساخته های جدید راکستار این مشکل وجود داره من بازی gta iv رو تجربه نکردم اما فکر کنم که این مشکل خطی شدن مراحل از اونجا شروع شده
خب من هم گفتم تقریبا هر حرکت 😐😂
خودتون هم میگید” اکثر سناریو ها ”
خب همین کافی نیست؟ تازه برای هر کدوم یک موقعیت و دیالوگ جدید به وجود میاد. (نه این که سرسری رد بشه.)
واقعا کدوم بازی این همه آزادی عملی که شما دنبالشین رو میده؟ 😄
همون Gta san andreas هم محدودیت های خودشو داشت، و اتفاقا بعضی مراحل اگه از ماشین مشخص شده استفاده نمیکردی، برات Failed میآورد.
ولی آره آزادی عملش بیشتر بود.
خب حالا که شما موقعیت خودتون رو گفتید، من هم موقعیت خودمو بگم.
یک روز گفتم مراحل rdr2 رو اصلا برخلاف چیزی که میگه برم و واقعا کیف داد.(چپتر ۴)
باید به یک بنده خدا کمک میکردم یک تله رو بلند کنه ولی من اصلا هیچ
آخر هم خودش بیخیال شد مرحله ادامه پیدا کرد😂
یا مثلا یک جا میگفت که اینجا نزدیکمون تمساحه تکون نخورید ولی من از عمد تکون خوردم، اون غرغر های مرده که هیچی، داچ هم بعد از رفع خطر باهام دعوا کرد 😂
خلاصه مکالمه:
مرده: لطفا وقتی بهتون میگم تکون نخورید، به حرفم گوش کنید!
داچ: راست میگه آرتور میخوای ما رو به کشتن بدی؟!! 😂(قطعا جمله بندی و لحن بامزهتری داشت!)
.
خیلی خوشم اومد از این حرکت راکستار و بهم ثابت شد همچین هم دست پلیر رو محدود نمیکنه. بشخصه خودم فکر میکردم برام Failed بیاره 😁
فقط جاهایی محدود میکنه که رو” داستان بازی” تاثیر بذاره….
.
من هم حرفم این نیست که rdr 2 در زمینه آزادی عمل حرف نداره، ولی اینجور هم که رواج شده نیست.
در کل قصد جدال نداشتم، فقط میخواستم روشنسازی کنم 😄🤝🍻
حرفتو قبول دارم باید مثل بعضی از مراحل مثل همین که نام بردی باید ازادی عمل بیشتری داشته باشن (اسپویل پایان رد دد ۲ اگه بازیش نکردین ادامه این کامنتو نخونین).
مثلا مرحله ای که ارتور میمیره مسیر باید درست باشه و خطی بشه تا یه سناریو خوب بشه نه اینکه مثل بازی های ار پی جی مرگ های مختلف داشته باشه
سلام خدمت شما دوست عزیز
در مورد مراحل عنوان gta iv باید بگم اتفاقا نسبت به بازیهای دیگر راک استار مراحلش ازادی عمل در تعدادی از مراحل به خوبی رعایت شده حتی من یک جا خوندم که اقای دن هاوسر معتقد بوده که مراحل gta san andreas خیلی خطی بودن به همین دلیل مراحل gta iv رو به شدت باز تر و آزاد تر طراحی کردن که این موضوع کاملا در طول بازی مشهوده راستشو رو بخواید این مشکل در gta v شروع شد ( به جز سرقت ها )
تو gta v اصلا در حدی نیست که بشه بهش گفت مشکل
رد دد بخاطر این مشکله چون تو مثلا یجا سمت چپ رفتن راست بری fail میشی ولی v درسته مراحلش خطی ان اما رومخ بازیکن نیست خطی بودنش.خطی بودن هم فاکتور بگیریم دیزاین مراحلش از همه نظر عالی کار شده و تنوع خیلی بهتری نسبت به iv دارن
سلام
کامنت شما رو خوندم و از خوندنشم لذت تمام رو بردم
خوب در مورد طراحی مراحل در نسخه iv باید گفت که نسبت به دیگر بازیهای راک استار ما شاهد آزادی عمل خیلی بیشتری هستیم برای مثال ما در برخی از مراحل آزادی خیلی زیادی داریم که واقعا ارزش بازی رو میبره بالا متأسفانه در نسخه v ما مراحل ناب زیادی داریم اما متأسفانه به پلیر آزادی عمل نمیده !! بخاطر همینکه من طراحی ماموریت ها در نسخه iv رو بهتر میدونم نسبت به v یا حتی san andreas
ماموریت های gta v عالی هستن اما از نظر من تو یاد نمی مونن زیاد چونکه ما نظیر شو تو فیلم های زیادی دیده بودیم و یجورایی کلیشه ای محسوب میشین نقطه ی ضعف دیگه ای داره در طراحی ماموریت ها اینکه اکشن ها به شدت سینمایی کار شدن و یجورایی برخی از ماموریت ها خیلی کات سینی هستن در حالی که در iv ما ماموریت هایی داشتیم که ما واقعا تو هیچ بازیه ما مثلشو ندیده بودیم نسخه v تنوع objective ظاهری داشت بیشتر متأسفانه
در راک استار میتونست gta v رو خیلی بهتر بسازه از نظر طراحی ماموریت ها و طراحی مپ و ظاهری بودن مپ بازی ( چونکه ما تعداد خیلی کمی مکان داشتیم که میتونستیم وادشون بشیم ) و جزئیات محیط و داستان و … بازی نسبت به بازیهای قبلی پسرفت هایی داشت
( نظر شخصی )
چرا باید کلیشه ای باشه؟بازی مراحلش ست پیس محورن یچی مثل سری آنچارتد
حتی مراحل فرعی هم دیزاین خوبی دارن
(مراحل پاپاراتزی و یه یارویی که باهاش چالش چتر نجات داشتی حرفمو ثابت میکنن)
v گفتم که مراحلش مدلش خطیه و لزوما ایراد نیست،ولی رد دد مزاحلش خطی ان و بیش از حد خطی که ایراده
اتفاقا مراحل IV با وجود کمتر خطی بودن،کلیشه ای ترن چون ۹۵ درسد اوقات با ماشین میری یجا و یک گله آدم میکشی(لطفا سعی نکن اینو تکذیب کنی،تنها نقطه ضعفی که از خود iv میشه گرفت همین تکراری بودن مراحله)
مپ v هم درسته ساختمونای قابل ورودش کم بود ولب از نظر فعالیت های فرعی ای که میشد داخلش انجام داد ۴ ۵ برابر iv بود
داستان v هم از iv پایین تر میدونمش ولی بد نیس لزوما،داستانش بیشتر تو بطنش دارکه تا ظاهر و کلیتش مثل iv
بنظرم با توجه به سه شخصیته بودن خوب تونستن داستانو جمع کنن هر استودیو دیگه ای بود کنترل شخصیت پردازیو از دست میداد
V بهتر از IV نباشه بدتر هم نیست در سخت گیرانه ترین حالت ممکن ازش یخورده پایین تره و در بهترین حالت ممکن یذره بالاتر
در ضمن لول دیزاین سن آندریاس خیلی راحت بهترین لول دیزاین کل سری یا حتی تاریخ راکستار بود.بازی بالای ۱۰۰ تا مرحله اصلی داشت ولی هیچوقت تکراری نبودن و ازادی عمل بالایی هم داشتن(مثال ماموریت area 69)
بعد سن آندریاس هم v و بعدش وایس سیتی و iv تو یک جایگاهن از نظر لول دیزاین
(لول دیزاین هیچکدوم از بازیای سری واقعا ضعیف نیست و هرکدوم به شیوه خودشون عالین)
اتفاقا مراحل IV با وجود کمتر خطی بودن،کلیشه ای ترن چون ۹۵ درصد اوقات با ماشین میری یجا و یک گله آدم میکشی
واقعا این حرف شما رو درک نمی کنم الان ما تو gta v و san andreas اژدها یا موجود فضای میکشیم !!! تمام بازیهای gta این روند کلی رو دارن اما این اصلا مهم نیست چونکه تنوع ظاهری objective ها اصلا چیز مهمی نیست مثلا یک بازی ممکنه شما رو نردیک به ده بار سراغ یک نوع ماموریت میفرسته ماموریت هایی که تنوع ظاهری objective دارن اما در عمل شما دارید ۱۰ ها بار اون ماموریت ها رو تکرار میکنید با یک روند یکسان
در مورد gta iv واقعا کجا ۹۵ درصد ماموریت ها اینطورین!! اتفاقا ما ماموریت هایی در نسخه iv داریم که تو سری واقعا نظیر ندارن !!
در حالی که کل مراحل gta v جذابیت مرحله ماموریت هایی مثل three leaf clover رو ندارن !!!
الان یک بازی مثل hitman نود درصد objective هاش اینه که یک نفر رو ترور کن اما چونکه روند انجام این objective هر بار فرق میکنه اصلا حس تکراری به ادم دست نمیده
الان در سری gta وقتی ما داریم در یک مرحله یک گله آدم میکشیم قطعا این روند ادم کشتن در ماموریت هایی بعدی فرق میکنه !!
مورد بعدی اینکه san andreas مرحله بیخود کم نداشت ( ضعف محسوب نمیشه ) برای مثال مراحل اون یارو زیرو و …. که انگار سازندها بخاطر شکنجه بازیکن این مرحله رو در بازی قرار دارن !!
اتفاقا امروز دریک سایت انگلیسی زبان داشتن یک مقاله در مورد ۱۰ بازی برتر تاریخ از نظر لول دیزاین رو مطالعه میکردم در این رتبه بندی gta iv بهترین بازی راک استار از نظر لول دیزاین و هشتمین بازی تاریخ از این نظر لقب گرفت گوش کنید ۸ مین بازی تاریخ از نظر لول دیزاین نویسنده هم دلایل زیادی آورده بودکه واقعا قانع کننده بودن !!!
باگ خورده نمیتونم به کامنت پایینت مستقیم ریپلای بزنم
از یه گله آدم بکش منظورم چیه؟اینه که تو دقیقا باید با ماشین بری یجا، یه گله آدم رو بکشی.کل دیزاین مرحله همینه.three leaf clover؟ مرحله دزدی از بانک paleto bay والا از نظر دیزاین هیچ کمی از این نداره.ماموریت های زیرو هم اختیاری بودن و ایده شون هم اتفاقا خیلی جالب بود،مشکلش قدیمی شدن بازی و کلانکی بودن کنترلا برا الانه.از مراحل فرعی بگیم که میتونم از جاب های لیتل جیکوب بگم که اونام هیچ چیز خاصی نداشتن
شما معلومه تعصب زیادی و الکی رو نسخه iv داری،وگرنه این که ماموریتای iv از یجای به بعد تکراری میشن و تنوع بهتری دارن تو v رو همه قبول دارن و اصلا نمیشه ردش کرد
شما اصلا جواب کامنت رو ندادید دوست عزیز فقط نظرات شخصی خودتونو گفتید من بالا در یک کامنت طولانی جواب حرف هایی شما رو دادم لطفا جواب حرف ها بالا رو بدید با دلیل نه نظر شخصی تونو ان هم بدون دلیل
جوابتو که دادم
دوباره بخون.بعدشم شما الان کامنت میدین نظر شخصیتون نیست؟هر حرفی که میزنیم نظر شخصیه.
حرف های من اثبات شده
توسط منتقدا
حرف شما شخصیه چونکه هیچ منتقدی به لول دیزاین iv ایراد نگرفته
خوندنم جواب ۷۰ درصد حرف های بالای من رو ندادید این ۳۰ درصد هم فقط نظر شخصی بدون منطق ارائه کردید
تکسچر ها به لطف کنسول اشغال سری اس به همین منوال در این نسل خواهد موند
تقریبا با حرفت موافقم ، مرحله ها اونطوری هم که میگین پلیرو زندانی نمیکنه ، در اصل مراحل خطی شدن تا سناریو بازی منطقی پیش بره ، میتونستن ازادی عمل بیشتری هم بزارن
راجب تکسچرز ها ، gta v برای نسل هفت بود ، این به کنار ، ولی RED DEAD 2 تکسچرز ها خیلی با کیفیت طراحی شدن ، تکسچرز محیط هم خیلی خوب کار شده ، اینکه زوم کنیم رو کف زمین با ذره بین و پیکسل ببینیم دیگه عادیه.. در ضمن ، بازی رو نباید با بازی های نسل نهمی الان مقایسه کنیم تو زمینه تکسچرز *
و اینکه ssd فقط باعث میشه فرایند بارگزاری (لود شدن ) سریعتر پیش بره ، اون دیگه مشکل سخت افزاری کنسول ها میشه که تکسچرز با کیفیت تر نمیشه گذاشت
پردازنده گرافیک هم تاثیر داره ولی در شرایطی که بازی جهان باز باشه و تکسچرز ها هم با کیفیت باشن بخاطر حجم بالای تکسچرز ها اطلاعات به صورت کامل به پردازنده گرافیک نمیرسه و توی هارد گیر میکنه به عنوان مثال هارد پی اس ۴ با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه اطلاعات رو لود میکنه و تکسچرز های جی تی ای وی به سرعت حداقل ۸۰ مگابایت بر ثانیه برای لود شدن نیاز دارن تا اینجا همه چیز اوکیه اما وقتی که کیفیت تکسچرز هارو بالا ببریم و نیاز به سرعت ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه باشه اون موقع هر چقدر هم پردازنده گرافیک قوی باشه تکسچرز ها به پردازنده گرافیک نمیرسن و در نتیجه بازی اجرا نمیشه
پس سرعت لود شدن هم در این قضیه تاثیر گذار هست
GTA 6 قطعا بی نظیر خواهد بود.
آقا این بازی نیومده چرا همه باید بگن شاهکار؟! مگه اصلا تریلری چیزی دادن؟ کسی چرا به این موارد معترض نیست😂 فقط معترض هستن برای استارفیلد و فیبل و …
خب چون مولتیه اینطوره صد در صد خخ
.
البته هنوزم من فاز خیلیارو نفهمیدم که در شایعات دروغین و چرت از راکستار بد میگفتن ولی الان خوب شدن 😂 من همیشه به راکستار و استدیو هایی که مد نظرم هستن ایمان دارم، چون میدونم چی میسازن.
رد دد ۲ در ۲۰۱۸ منتشر شد و اینکه خیلیا انتظار داشتن تا ۲۰۲۱ یا همین ۲۰۲۲، نسخه ششم GTA منتشر بشه، طرز تفکر و انتظار خودشون اشتباه بوده. مگه دارن شکلات میسازن؟😑 کدوم بازی به اندازه همین رد دد جزئیات داره؟ من حاضرم برای چنین تیم شاهکار سازی ۱۰ سال هم صبر کنم.
.
GTA 6 هر سالی بیاد مدعی گوتی خواهد بود. ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۳ اواخرش برای انتشار این شاهکار مناسبه. من که نظرم رو ۲۰۲۴ هست.
شاید ساختش رو قبل رد دد شروع کرده باشن و تمرکز اکثریت کارمندهای ماهر رو gta بوده باشه
🤩🤩🤩🤩
خبرهای GTA 6 دارن زیاد میشن .راکستار باید امسال یک تریلر بده.
Tez2 به نظرم از جیسون شرایر و تام هندرسون توی بازی های راکستار ماهرتره
قطعا امسال تریلر داریم از gta6
طبق صحبت های جیسون شرایر و بقیه منابع تیک تو قطعا امروز به gta6 اشاره مستقیم داره و احتمالا بیانیه بده دربارش
دیگه همه شرکتا اولویت اولشون شده پول!مرد حسابی ۹ ساله داری gta v رو میدوشی…
تو این ۹ سال یه تریلر که هیچی؛تیزر هم که هیچی؛حداقل یه خبر رسمی در مورد این بازی میدادی،توسعه دهنده گفته این بازی قراره خاص باشه!!!بعد نزدیک به یک دهه میخواستی بازی خاص نسازی مستر؟
یک دهه؟ اون رد دد ردمپشم ۲ مسخره تمام وقتی که میتونستن برای توسعه بیشتر gta vi بزارن رو گرفت چیکار به gta v داری؟ تمام بودجشون تمام محبوبیتشون از همین سری gta بوده اگه بازی بعدیش انقد ب تعویق افتاده فقط و فقط بخاطر وجود نحس رد دد۲ هست… Gta ساختن تو خون راکستاره و سری gta همیشه تو گیم و سینما سرتر بودن و اولویت اول سرگرمی هامن
رد دد مسخره؟اینو کجای دلم بزارم؟😂
راکستار یه زمانی تو بازه تقریبا ده ساله ۴ تا نسخه اصلی gta میساخت!!حالا شما از سایر فرانچایزا و دی ال سی ها فاکتور بگیر
بنده هم که نگفتم gta v بازی بدی بوده!ولی دقت کنید از زمانی که بخش آنلاین gta v راه اندازی شد تا امروز راکستار چنتا بازی ساخته؟
همین طرفداری بیجای امثال شماست که باعث شده شرکتا هرکاری دوست دارن میکنن
از ماست که بر ماست….
خب مشخصه اگه تریلر بیاد انتشار بازی نهایتا تا ۳ ماه دیگه باشه چون راکستار وقتی تریلر میده و بازیشو معرفی میکنه که باریس تقریبا تموم شده باشه
اها بخاطر همین تریلر gta و رد دد رو دوسال قبل انشار داد؟
ممنون از آقای مناف زاده🙌🌹
بهترین استدیو تاریخ داره میاد برای رونمایی از بازی مورد انتظارش،
سفت بچسبید طوفانش برتون نداره 😉🔥
راکسگاااااااااد😍