تمام اطلاعات موجود از عنوان بتل رویال Dr Disrespect
استریمر محبوب Dr Disrespect، پس از تاسیس استودیوی میدنایت سوسایتی (Midnight Society) قصد دارد با توسعهی اثری بتلرویال، به رقابت با عناوین CoD و Apex بپردازد.
هرشل بیِم چهارم با نام مستعار Dr Disrespect، به دلیل ظاهر و رفتار عجیب خود، یکی از محبوبترین استریمرهای توییچ و یوتیوب به شمار میرود. او با استفاده از سابقهای که در صنعت توسعهی بازیهای ویدیویی دارد، استودیوی خود را با نام میدنایت سوسایتی تاسیس کرده است و قصد دارد با توسعهی اثری نوآورانه با سبک بتل رویال، به رقابت با بازیهای محبوب این ژانر از جمله Warzone و Apex Legends بپردازد. ظاهرا این استریمر پس از انتقادهای پیاپی از عناوین بتل رویال، خود دست به کار شده است.
جزئیات این پروژه
Dr Disrecpect، در یکی از استریمهای اخیر خود، با نمایش چندین تصویر مفهومی اعلام کرد که استودیوی میدنایت سوسایتی در حال توسعهی یک اثر PvP آنلاین، با طراحی “عمودی” است و قرار است این عنوان تماما در موتور Unreal Engine 5 توسعه پیدا کند.
با توجه به این تصاویر مفهومی، میتوان گفت که مخاطبین قرار است در یک آسمانخراش در حال سوختن با یکدیگر به نبرد بپردازند و در عین حال از آتش که آرام آرام به طبقات بالاتر میرسد و به نوعی مکانیک “دایره” در این بازی است، فرار کنند.
توسعهی این عنوان نیز قرار است وضعیت متفاوتی داشته باشد. توسعهدهندگان قصد دارند تا با ایجاد انجمنی به نام Day Zero Community، به صورت مستقیم با مخاطبین خود در روند توسعه ارتباط داشته باشند و از بازخوردهای آنها برای بهبود زمینههای مختلف گیمپلی کمک بگیرند.
همچنین گفته میشود که این اثر در هنگام عرضه، دارای حالت Ranked خواهد بود. به گفتهی استودیوی میدنایت سوسایتی، آنها قرار است از بازخورد و نظرهای بازیکنان، تیمهای eSport و تولیدکنندگان محتوا در مورد طراحی قابلیتها، مکانیکهای گیمپلی و متعادل سازی جنبههای مختلف این عنوان، استفاده کنند.
الهامات این پروژه
Dr Disrespect تقریبا هر اثری که در آن اسلحهای برای شلیک کردن وجود دارد را بازی میکند و به عقیدهی او، یک شوتر باید سریع، خشن و پر هیجان باشد. او پس از موفقیتی که در PUBG داشت، کاملا شیفتهی عناوین سبک بتلرویال شد. به گفتهی Dr Disrespect، بازیهای چندنفره مثل Halo Infinite برای زنده ماندن، نیاز به بخش بتلرویال دارند.
او همچنین در طی ماههای گذشته، انتقادات بسیار زیادی از سیستم صداگذاری و سرورهای Warzone کرده است و در نهایت پس از یک Rage Quit حسابی، این بازی را حذف کرد!
با وجود چنین اتفاقاتی، انتظار میرود که Dr Disrespect قصد دارد تا تمام اشتباهات این عناوین را در پروژهی بتل رویال خود، جبران نماید.
توسعهدهندگان این پروژه
Dr Disrespect استودیوی میدنایت سوسایتی را به کمک دو تن از افراد معروف این صنعت یعنی رابرت بولینگ (Robert Bowling) و کوین دلهویو (Quinn DelHoyo) تاسیس کرده است.
رابرت بولینگ، یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) بود که مسئولیت نظارت بر سه گانهی Modern Warfare را در کارنامهی خود دارد، او همچنین با کمپانیهای دیگر همچون EA و NRG سابقهی همکاری داشته است. اما هم اکنون رئیس و یکی از بنیانگذاران استودیوی میدنایت سوسایتی است.
کوین دلهویو نیز همچنین یکی از توسعهدهندگان سابق عناوین Gears of War و Halo به شمار میرود. وی در عناوین مذکور نقش طراح بخش چندنفره، طراح سندباکس و طراح ارشد اسلحهها را بر عهده داشته است. او هم اکنون یکی از بنیانگذاران و مدیر بخش خلاقیت در استودیوی میدنایت سوسایتی میباشد.
همچنین افراد قابل ذکر دیگری در این استودیو وجود دارند که در ادامه میتوانید اسامی آنها را بخوانید:
- سامیت گوپتا (Sumit Gupta): مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران
- رایان تامسون (Ryan Thompson): طراح گیمپلی
- اریک هالکویست (Eric Hallquist): طراح تصاویر مفهومی
- اچبی دوران (HB Duran): بازاریابی و روابط عمومی
رابرت بولینگ همچنین در مورد تیم توسعهدهندگان این بازی بیانیهای را منتشر کرده است:
ما تیم فوقالعادهای را در اختیار داریم، البته از برخی نیروهای کلیدی این استودیو هنوز رونمایی نشده است، اما باید گفت که این فقط آغاز کار تیم ما است.
رابرت بولینگ
ظاهرا با وجود چنین افرادی میتوان انتظار داشت که Dr Disrespect قصد دارد عنوانی با المانهای Call of Duty، Gears of War و Halo را با تمرکز بر “رقابتی بودن” بسازد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
چه ایده باحالی😶
انتظار داشتم یه شوخی باشه ولی مثل اینکه یه چیز کاملا جدی هستش
از نظرم یه بازیکن میتونه خودش ضعف بازی ها رو بفهمه و جبرانش دقیقا مثل یه ماد ساز
جزئیات خیلی جالبی ازش بیرون اومده …
بالا رفتن از یک آسمان خراش در حال سوختن و نبرد با دشمن… و گفتن که قراره اشتباهات عناوین شوتر اول شخص فعلی رو جبران کنه ، هایپ رو برد بالاتر :)))))
هایپ بسیار بسیار بالاست 👌
برو جلو دکتر ؛ هواتو داریم 👍
امیدوارم یک سری دلچسب و زیبا بسازن