بلیزارد در حال ساخت یک بازی کاملا جدید در سبک بقا است
بلیزارد (Blizzard) اعلام کرده است که در حال توسعهی یک بازی AAA جدید در سبک بقا برای رایانههای شخصی و کنسولهای نامشخص است.
این بازی که هنوز نام مشخصی ندارد، در دنیایی کاملاً جدید اتفاق میافتد، که با ویژگیهای فانتزی و علمی تخیلی موجود در آثار بلیزارد ارتباطی ندارد. این شرکت طی بیانیهای اعلام کرد:
ما در ماجراجویی بعدی خود به یک دنیای نو که خانهای برای یک بازی بقای کاملاً جدید برای رایانههای شخصی و کنسول است، سفر میکنیم. این دنیا قلمروی وسیعی از احتمالات در انتظار کاوش بوده و پر از قهرمانانیست که هنوز ملاقات نکردهایم، داستانهایی که هنوز گفته نشدهاند و ماجراهایی که باید آنها را زندگی کنیم.
ظاهرا بلیزارد در حال حاضر پرسنل خود را تکمیل میکند و به دنبال کارکنان در نقشهای طراحی هنری و مهندسی در این پروژه است، چنان که در ادامهی این بیانیه گفته شده:
به مدت سی سال، بلیزارد جهانهایی را برای میلیونها گیمر در سراسر جهان ایجاد کرده است. این امر مستلزم یک تیم متنوع از توسعه دهندگان است که مایل به ارائهی صدای خود، گوش دادن و شنیده شدن هستند.
آیا بازیهای سبک بقا را دوست دارید؟ آیا میخواهید در مراحل اولیهی یک پروژهی جدید در دنیای جدید به یک تیم متشکل از توسعه دهندگان با تجربه بپیوندید و به نوشتن فصل بعدی داستان بلیزارد کمک کنید؟ این فراخوان شما برای ماجراجویی است.
بلیزارد گفته است که در سالهای اخیر بیش از هر زمانی در تاریخ خود، روی پروژههای جدید کار میکند که شامل Overwatch 2 و Diablo 4 میشوند و اخیراً حداقل تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتادند.
همانطور که میدانید مایکروسافت، شرکت مادر ایکسباکس، هفتهی گذشته اعلام کرد که قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را با قراردادی ۶۸.۷ میلیارد دلاری خریداری کند که بزرگترین معامله در صنعت بازی به شمار میرود. انتظار میرود این خرید که به مایکروسافت مالکیت انحصاری Call of Duty، Warcraft، Overwatch، Crash Bandicoot، Guitar Hero و غیره را میدهد، تا ژوئن ۲۰۲۳ به سرانجام برسد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
نظرات
آخ جوووووووونم
به احتمال ۱۰۱٪ عااااالی میشه
صد درصد انحصاری هست
چون آی پی جدید هست و مثل کالاف پر طرفدار نیست
به به
به احتمال زیاد …..
۱.انحصاریه
۲.انحصاری نیست
نوشته console نه consoles
احتمالا انحصاریه
کلابریل هم نظرش همینه
داستانشم لیک شده
اسپویل
.
.
.
.
شما کارمند جدید بلیزارد هستید که باید جون سالم به در ببرید
بابا این بلیزارد خیلی غوله، همین الان دوتا بازیه بزرگ در دست ساخت داره و نصف تعداد کارمند های اکتیویژن مال بلیزارده. جالبه میگن ۹ تا استودیو داره ولی از جزئیاتش کسی خبر نداره و مثله اینکه هویت مخصوص به خودشون رو ندارن، یجورایی مثل راکستار که شعبه های مختلف داره ولی درنهایت همه به اسم راکستار میشناسنش.
درمورد این بازی فکر نمی کنم شکی توش باشه که انحصاری خواهد بود چون تازه شروع کردن و هنوز دارن آدم جذب می کنن و امیدوارم بعد از تصاحبش روند ساخت بازی بهتر و سریعتر طی بشه تا شاید بتونیم تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ ببینیمش.
استویدویهاش فکر کنم اینجوری هستن
team 1 WOW
team 2 overwatch
team 3 diablo
team 4 support
team 5 support
team 6 support
team 7 new idea
team 8 new idea
team 9 new idea
این چیزیه که گفتن اما مثل اینکه بیشتر از ۹ تا استودیو دارن که معلوم نیست چیکار میکنن
داره تغییراتی داخل روند شرکت رخ میده
امیدوارم بت یک بازی عالی و درجه یک طرف باشیم
هرچه از بلیزارد رسد نکوست 😍
خداوندگار معبود چی داره میسازه؟
به به
مایکروسافت جون هرکیو دوس داری کنار rpg بزن خط ساخت بازیای سبک ترس و بقا
منتظرم بلیزارد یه بازی در سبک ترس و بقا خفنشو بسازه 👌🏻 امیدوارم انلاین نباشه و داستانی باشه. البته که هایپ نمیکنم خودمو و منتظرم بازی رو معرفی کنن. چه عالی که بلیزارد هم به سبک ترس و بقا بازی میسازه.
واقعا بی نظیره برام که این روزا بازیایی مثل کالیستو و همچنین الن ویک ۲ از طرف رمدی به عنوان سبک ترس و بقا ساخته میشن. حقیقتا عالیه👌🏻
در آخر باید بگم بنظر میرسه اورواچ ۲ و دیابلو ۴ در کنار همین بازی بنظرم انحصاری پیسی و ایکس باکس خواهند شد. واضحه
مهندس بلیزارد فقط بازی آنلاین میسازه، چون تخصص داره روی بازی های آنلاین، خدا کنه آنلاین نباشه و داستانی باشه؟؟ 😹😹😹
تو رو خدا در مورد هر چی میخوای نظر بده، در مورد بلیزارد نده که هیچی نمیدونی ازش، فقط اسمش رو شنیدی.
چه ربطی داره؟ خخ
پلی گراند ریسینگ ساز، rpg ساز شد. ابسیدین و اینگزایل که بازیای کوچیک میساختن الان شدن rpg ساز . مشین گیمز شوتر ساز، ایندیانا جونز میسازه و …
با خرید مایکروسافت بعید نیست تغییراتی در استدیو ها ایجاد بشه 😂 همه میدونن بلیزارد انلاین میسازه. شما ها با یه اطلاعات کوچیک یا سرچ ساده، فکر میکنید نابغه هستید خخ
.
همه ی این موارد حاصل از فشاره. خلاصه شعر و جفنگیاتون رو ریپ نکنین
آخه بچه ی مولتی اکانت اطلاعات تو متاسفانه کوچیکه، الان دو روزه مایکرو خریدتش افتاده سر زبونت؟ بلیزارد این بار اولش نیست که خریداری میشه، این بار دومش هست، و هر کی هم خریدتش هیچوقت به سبک و ترکیب و شیوه بازی سازیشون دست نزده و هیچ تغییری اعمال نکرده در کلیت شرکت، چون اینا هم کارشون رو بلد هستن و بازی هاشون پول ساز ترین بازی ها هستن، حالا تو بشین حرف مفت بزن، چون مایکرو خریدتش نظر کارشناسی ارائه بنما😹😹
آتیش از آسمون بیاد بلیزارد مسیر خودش رو داره، کسی هم کاری بهش نداره.
داستانی رو بذار در کوزه آبش رو بخور، بلیزارد فقط آنلاین میسازه.😹😹😹
O2 این حرفت احمقانه است احمقانه
سه گانه وارکرفت ؟
استار کرفت؟
دیابلو ؟
اینا چین پس ؟
خدایی یه چیزهایی میگین ها
در مورد جنابعالی
اولا انتظار نداری که توی ده ی ۹۰ کسی بیاد به این شکلی که میبینی الان آنلاین بازی کنه؟ بازی های این شرکت از حدودا سال ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ به این ور آنلاین محور میشن ، اگر انتظار داری که سال ۱۹۹۴ ملت بشینن وارکرافت یک رو آنلاین بازی کنن خب پس احتمالا هخامنشیان هم با لامبورگینی میرفتن تخت جمشید، گرچه همین وارکرافت فروزن ترون سرور آنلاین داشته، دیابلو هم مثلا توی سال ۱۹۹۶ matchmaking support آنلاین داشته، استارکرافت هم به همین شکل تقریبا حوصله توضیح دادنش رو ندارم.
و اینکه متاسفانه حرف تو احمقانه بود نه من، بلیزارد یه کمپانی آنلاین محور هست، بازیهایی که نوشتی از یه تایمی قابلیت های قدیمی آنلاین رو دارا میشن و اگر قرار بود آفلاین باشن نسخه های جدیدش هم آفلاین باید ساخته میشد و جالبه برام ۳ تا بازی اسم آوردی که ۲ تاش real time strategy هستن و یکی دیگشم آر پی جی اکشن، اینی که دوست داری یا فکر میکنی که بازی های استراتژی آفلاین خیلی جالبه بازی کردنش، خنده داره برام😹😹😹
بازی هایی که اسم بردی ذاتا آنلاین محور هستن، همون موقع هم بر همین اساس ساخته شدن، چون بلیزارد توی ایران که نبوده، وسط آمریکا بوده از آینده تکنولوژی تقریبا با خبر بوده و آینده نگری کرده، بلیزارد فقط بازی آنلاین میسازد و تمام…….
از خدایان ساخت بازی آنلاین انتظار داریکه یه بازی داستانمحور تحویلت بدن 🤣🤣🤣
کار با حرف اون ندارم ولی خدایان ساخت بازی آنلاین خدایان ساخت بازی سینگل که دوستان بهش به اشتباه میگن داستان محور هم هستنا:)
سلام
معلومه تا همین یک هفته پیش نمیدونستی بلیزارد چی هست و چه سبک بازی میساخته
مثل قضیه بتسدا تازه بعد ازخریداری شدنشون فهمیدی همچین شرکت هایی وجود داشتن😹😹😹
اوه اوه اوه اوه
وقتشه دوباره به دوران وارکرفت ۳ و wow برگردی.
الانم کارش درسته ولی اون زمان کجا.
به نظر شما سرعت کارشون با توجه به اینکه حدود ۵۰۰۰ نفر اگه اشباه نکنم نیرو دارن کم نیست؟مثلا دیابلو تا سال ۲۰۲۴ ممکنه طول بکشه مدت ساختش یا اورواچم معلوم نیست ولی اونم فک کنم ۲۰۲۳ باشه.
بالاخره بلیزارد چند سالیه که اونقدر روی فرم نبوده و همچنین داره از عناوین بزرگی مثل wow پشتیبانی میکنه که همینا خودش نیاز به صرف انرژی و نیرو داره. خوشبختانه با این خبر تایید شد که دارن سه تا بازی بزرگ رو توسعه میدن و اگر همینجوری جلو برن خود بلیزارد پتانسیل اینو داره که مثل یه ناشر جدا هرسال یک یا چند بازی عرضه کنه. البته که نباید اینو از یاد برد که بازی های بلیزارد اغلب بخش مولتی پلیر بزرگی دارن و این خودش بلیزارد رو مجبور به پشتیبانی طولانی مدت از اون عناوین می کنه و مثل عناوین داستانی نیست که بعد از عرضه بازی برن سراغ پروژه بعدی.
بله درسته تمرکز ویژه ای رو بخش های انلاین بازیاشون دارن و یکی از قدیمی ترین انلاین سازها هستن.و بازی دیابلو ۱ هم بخش انلاین داره و الان نسخه تحت وب داره که میشه بازی کرد
ویه تعداد پروژه کنسل شده دارن که کم هم نیستن مثلا دیابلو ۳ فک کنم بعد از ۳ سال توسعه لغو میشه و بعد چن سال دوباره از اول شروع به ساخت میکنن خلاصه خیلی حساسیت و وسواس بالایی دارن برای کاراشون که همین خوبه
♨ بررسی و جمعبندی اتفاقات مربوط به خریداری شدن اکتیویژن/بلیزارد توسط مایکروسافت:
۱. استودیو Toys for Bob سال ۲۰۱۷ ریمیک تریلوژی Crash Bandicoot (پورت ها)، سال ۲۰۱۸ ریمیک تریلوژی Spyro، سال ۲۰۲۰ عنوان Crash Bandicoot 4 و سال ۲۰۲۱ نسخه های نسل نهمی و پورت سوییچ Crash Bandicoot 4 رو منتشر کرد. اکتیویژن همین چند ماه پیش بود که اعلام کرد قصد داره همچین استودیو بااستعدادی رو تعطیل کنه و تبدیل به تیم ساپورت CoD بشن. دقیقا کاری که سال ۲۰۱۴ با استودیو Neversoft(سازنده سری Tony Hawk’s و Guitar Hero) کرد. این وسط اومدن مایکروسافت مانع تعطیل شدن استودیو و تیم خلاقش شد.
۲. روز خرید اکتیویژن عکسی که توسط ایکسباکس منتشر شد ولی بعد آپدیت شد و اسم سه تا استودیو که درواقع تیم ساپورت CoD بودن اضافه شد. بین اینا فقط Solid State اعلام کرده بود قراره یک شوتر AAA موبایلی جدید از فرنچایز CoD بسازه. حالا میشه انتظار داشت دو استودیو دیگه هم بخاطر حضورشون مستقل بشن و روی بازی های اختصاصی خودشون کار کنن.
۳. توی بلاگ رسمی Xbox News وقتی اسم استودیو های اصلی رو نام میبرن، Radical Entertainment هم هست. درصورتی که استودیو سال ۲۰۱۷ تعطیل شده بود(به اصطلاح shut down) و رسما اعلام شد تبدیل به یه تیم ساپورت برای بقیه استودیو ها شده. ولی الان که Xbox تو دسته استودیو های اصلی نام میبره احتمالا هدفشون اینه مستقل بشن و دوباره رادیکال تشکیل بشه.(این استودیو توسعه دهنده Prototype 1,2 بود)
۴. بعد از خرید، مایکروسافت اعلام کرد سیاستش برای اکتیویژن و بلیزارد تمرکز روی ساخت سیکوئل و ریبوت عناوینه نه برگردوندن همون عناوین قدیمی با ریمستر و ریمیک. اینطوری احتمالا شاهد برگشت خیلی از آیپی های قدیمی باشیم. (فکر کنم تنها نکته منفیش اینه دیگه نباید منتظر ریمستر مدرن وارفر ۳ باشیم)
۵. این هنوز رسمی اعلام نشده ولی اکثر ژورنالیست های معتبر گفتن مایکروسافت قراره سری CoD رو از عرضه سالانه خارج کنه. این مورد چشم انداز خیلی مهمی برای آینده استودیو های ساپورته. مطمئنا اسلجهمر، اینفینیتی وارد و تریآرک همچنان به ساخت نسخه های جدید CoD ادامه میدن و Demonware هم به عنوان ساپورت به اکتیویژن و بلیزارد کمک میکنه. ولی بقیه استودیو های ساپورت مانند Beenox میتونن بازی های خودشونو بسازن مثل عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled که به تنهایی توسعه داد و سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. همچنین High Moon Studios که توسعه دهنده سه گانه Transformers و بازی قدرندیده Deadpool بود میتونه به روال قبل به ساخت بازی های خودش ادامه بده.
۶. اعتصاب Raven Software که واشنگتن پست درموردش گفته بود این اعتصاب هیچ زمان پایانی نداره مگراینکه مدیریت پاسخشون رو بده، بالاخره بعد از دوماه مدیریت حاضر به انجام رایگیری شد و اعتصاب تموم شد.
۷. مورد آخر هم شروع ساماندهی تیم ها و پروژه ها توسط مایکروسافت بود که روز بعد از اعلام خرید توسط کارمندان اکتیویژن بلیزارد گزارش شد. همچنین ایجاد امنیت تو استودیو ها که ساتیا نادلا به عنوان مهمترین هدفشون اعلام کرد. برکنار شدن بابی کوتیک از مدیریت هم که گفته شد احتمالا بعد از خرید نهایی انجام میشه؛ هرچند باید ۳۷۵ میلیون دلار برای برکناری بهش پرداخت کنن
اکتی داره درست میشه…
آیا به قدرت فیل ایمان نیاورده اید ؟
بیا بعد چند ده سال بلاخره آی پی جدید دارن میسازن
بعد بیاید بگید خریده یه ضرر گیمه
سلام
جدا فکر میکنی این بازی رو تو همین یک هفته که مایکروسافت اکتیویژن بلیزارد رو خرید میسازن بچه؟😹😹😹
این بازی تصمیم ساختنش حداقل دو ساله گرفته شده
صدرصد مثل استارفیلد انحصاریه و عملا خوده نیبل هم تایید کرد عبارت consoles رو به console تغییر داد
خوراک گیم پس
چیزی که درباره ی خرید های مایکرو دوست دارم ( اگر بشه الان بلیزارد رو هم جزوش قرار داد ) اینه که فقط به انحصاری کردن آیدی های قدیم دست نمیزنه ، بلکه بیشتر سعی میکنه آیپی جدید بسازه
مثلا آرکین الان داره ردفال رو میسازه و ماشین گیمز ( بدترین استودیوی تاریخ بعد از کوانتیک دریم ) داره ایندیانا جونز میسازه و بثزدا هم که استارفیلد ، از اونجایی که از بقیه ی استودیو ها خبری نیست میشه حساب کرد روش که اونا هم آیپی جدید در دست توسعه دارن ، حتی سازنده ی جاست کاز که یهو از ذهنم پرید اسمش و مایکرو نخریدتش هم داره براشون آیپی جدید میسازه
و این بنظر من محشره ، چه برای صنعت گیم چه برای خود مایکرو ، چه برای ما ، و نشون میده که مایکرو ریسک پذیریش خیلی بیشتر از اینه که امثال ماشین گیمز رو به همون وولفنشتین محدود کنه
“ماشین گیمز ( بدترین استودیوی تاریخ بعد از کوانتیک دریم )”
خونت دیگه حلال شد کاکو
خودتو بپا در چندروز آتی میخوام بکشمت😂
کاماندر جان
تا حدی می تونم اینو قبول کنم. به قول یکی تیم ایکس باکس هم بالاخره تصمیم گرفته مثل سونی دست استودیوهاش رو باز بذاره که چیزی که دوست دارن رو بسازن.
ولی این تازه قدم اوله. به قول آقای چمنی تیم پلی استیشن علاوه بر آزادی عمل، هنرشون تو جهت دهی (نه اجبار) به استودیوهاست (نمونش bend). این چیزیه که از تیم ایکس باکس بر نمیاد. این مواردی که فرمودی نتیجه یکم امنیت مالی بیشتریه که ایکس باکس به مدیرای زنیمکس داده نه الزاما نتیجه مایکرو منیجمنت استودیوها (البته می دونم که در نهایت سر و تهش یکیه).
پ.ن. نمی دونم چرا تو گیمفا اینقدر از خریدای مایکروسافت خوشحالن بعضیا. من تا حالا ندیدم کسی خوشحال شده باشه. همه جا صحبت از اینه که مایکروسافت سابقه بدی تو مقوله مونوپولی داره و این خریدا در واقع زنگ خطره و اصلا جای خوشحالی نداره.
((ماکروسافت سابق بدی در منوپولی داره))
بعد این حرف اپل و امازون:
ماکروسافت منوپولی میکنه؟😂😂😂😂😂 پس ما چیکار میکنیم
یا تو نمیدونی اپل وامازون چیا خریدن یا معنی منوپولی نمیدونی
بعدشم تو امریکا تا زمانی که خرید مستقیم حریف نباشه مشکلی باهاش ندارن
مثلا انودیا میخواست آرم بخره نذاشتن چون حریف مستقیمش بود ولی اینجا اکتی حریف ماکروسافت نی پس مشکلی نداره
بعدشم خیلییی ناراحتی از این حرکت یه راه بیشتر جلوت نی بروسازمان ملل شکایت کنن 😂 جدید
میگم دوست دارن صنعت گیم(سونی فنا هستن) همه فردا جلوی سازمان ملل متحد بست بشین شاید فرجی شد
بقیش رو بنظرم کلی گفتی که خب من هیچی نمیتونم بگم در جوابت چون درسته
ولی درباره ی پ.ن بخاطر وضعیت نابود اکتیویژن بلیزارد:/
بنظرم خیلی واضحه که افراد غیر فن بوی از خرید مایکرو خوشحال نیستن و اگر هم باشن دلیلش خرید نیست ، دلیل چیز دیگست که وضعیت اکتی و بلیزارد مهم ترینش میتونه باشه
وضعیتشون باب میل نبود واقعا (مخصوصا به نظرم بلیزارد). مایکروسافت تو هر چی بد باشه تو سرو سامون دادن به این شرایط کارش خوبه.
با تمام نظرتون موافقم به خصوص اینکه عناوین زیادی هست که سالها اکتی بهشون دست نزده و پتانسیل بالایی دارن به جز اون قسمت “بدترین استدیو بعد از کوانتیک دریم” ! درسته که استدیوی جوون و جویای نامی هستن ولی ببینید ساخت old school shooter کار هر کسی نیست. اید سافتور با اون قدمت توی نسل ۷ بیخیال wolf شد و داد یه نسخه رو استدیوی raven بسازه. اینکه یه استدیوی جدید بیاد یکی از قدیمیترین و معروفترین آی پی های شوتر رو بسازه و موفق بشه شاهکار کرده و الا میتونستن خیلی راحت برن سراغ یه بازی انلاین. یعنی از city interactive و farm 51 که به سختی بازی خوب ازشون پیدا میشه هم بد ترن ؟! نگید از این حرفا خوبیت نداره !
جفت اونا بازی خوب ساختن ، مثلا سیتی اینترکتیو الدست سول رو همین امسال ساخت که واقعا محشره ، نسخه ی یک اسنایپر هم بد نبود و چیز نویی بود ، بعدش خورد تو دیوار
مزرعه ی ۵۱:) ، هم چرنوبیلایت رو ساخته که بنظرم خیلی جذاب بود ، بازی نابی بود
اینا به کنار اصلا فاز ماشین گیمز رو درک نمیکنم
با داستان و بقیه ی مخلفات کار نداریم و هدف فقط گیم پلیه ، تو گیم پلی بازیا اومدن یه سری مکانیک کاملا پخش پلای سلامتی و آرمور و نیمه اپن وورلد بودن ( نشه حسابش کرد هم مپ داره بازی:)) و نحوه ی چینش دشمنا و خود مپ و اینا رو سر هم کردن ، بعضی وقتا هم یه سری مکانیک مزخرف جدید هم مثل اون ویلچر اضافه میشه بهش
یعنی گیم پلی و گان پلی بازی دوومه ، ولی انقدر چینش و طراحی مراحل بازی بده که واقعا اصلا معلوم نیست داری کالاف بازی میکنی یا فارکرای یا دووم ، یه چیزی بین ایناست که معلوم نیست چیه و چیز زیبایی هم نیست
خب به خاطر همین میگم به سختی میشه بازی خوب ازشون پیدا کرد به نسبت تعداد بازیهاشون بگیم. البته چرنوبیلیت رو فرصت نکردم تجربه کنم ولی تعریفشو زیاد شنیدم.
بیشتر مواردی که گفتید به نظرم در خدمت سبک و خود بازیه. البته درسته که یه جاهایی زیاده روی هم کردن ولی خب این استدیو میخواست خیلی زود خودشو در بین شوتر سازان برتر جا کنه که موفق هم شد. از طرفی انگار میخواد همزمان هم آزمون و خطا کنه و هم حفظ آبرو کنه. به عنوان مثال young blood که اصلا توجیهی برای ساختش وجود نداشت ولی ساختن ببینن طرفدراان چه واکنشی نشون میدن. جدای از این حرفا نسخه ی ماشین گیمز به مراتب اصیل تر از نسخه ی ۲۰۰۹ هست. اینو به عنوان یک فن این سری میگم. به هر حال نظرات متفاوته شخصا wolf ماشین گیمز رو فوق العاده میدونم اما نه بهترین نسخه ی سری. در کل ایندیانا جونز رو بذاریم کنار چون امتحان سخت و بزرگیه برای این استدیو فکر میکنم بعد از اون با wolfenstein 3 باید به پختگی کامل رسیده باشن
“فقط به انحصاری کردن آیدی های قدیم دست نمیزنه”
یطور میگی انگار خیلی مطمئنی از این قضیه بعدش ماشین گیمز بدترین استودیوی تاریخ بعد از کوانتیک دریکز؟ 😂😂😂😂😂😂
ماشین گیمز بدترین استودیوی تاریخ بعد از کوانتیک دریمز؟
😂😂😂😂😂😂
هرچی از بلیزارد رسد نکوست
این نسل به گمونم ترسناک ترین نسلی میشه که گیمر ها تو این همه سال خواهند دید
کدام آبی یا سبز؟
مسئله این است
دوستان عزیز ! از این به بعد مولتی پلتفرم بودن یا نبودن بازیهای اکتیویژن بلیزارد و بتسدا و آرکین و….فقط و فقط و فقط توسط منافع مایکروسافت مشخص خواهد شد…..چرا که صاحب این اثار مایکروسافت هستش(البته بعد از یکسال دیگه)….پس بهتره ازین به بعد به این دید به این اثار نگاه کنیم…..در ضمن مایکروسافت حدود هشتادمیلیارد دلار رو واس رضای خدا و خلق خدا خرج نکرده….واس به انحصار کشیدن صنعت بازی در دستان خودش خرج کرده.
چه اسمی 😂😂 اه کریتوس میگیرتت (شوخی)😁😁