سازندهی State of Decay 3 به گسترش استودیوی خود ادامه میدهد
استودیوی Undead Labs سالها پس از انتشار بازی State of Decay 2 به پشتیبانی از آن ادامه میدهد. خبر خوب برای طرفداران این فرنچایز این است که این استودیو به گسترش و رشد خود ادامه میدهد.
همین دیروز بود که Undead Labs آپدیت جدیدی را برای State of Decay 2 اعلام کرد. این آپدیت ویژگیهای جدیدی را به بازی اضافه میکند که باعث بهبود تجربهی سندباکس بازی میشود. علی رغم پیشرفتهایی که State of Decay 2 از زمان عرضه داشته، این انحصاری ایکس باکس مشکلاتی دارد که ساختاری هستند. Co-op بدنام بازی مکانیکی دارد که به گیمرها اجازهی گشت و گذار در نقشه را به صورت آزادانه نمیدهد. State of Decay همیشه عنوانی وابسته به انجمن طرفدارانش بوده است. به همین سبب Undead Labs همیشه به طرفداران خود برای آیندهی این فرنچایز گوش داده است.
دو سال پیش بود که مایکروسافت و Undead Labs بازی State of Decay 3 را معرفی کرد. یک تریلر CGI تحسین برانگیز هم برای بازی منتشر شد که خبر از حیوانات زامبی را میداد. یکی از مشکلات State of Decay 2 کمبود تنوع در دشمنان بازی است. پس به نظر میرسد که Undead Labs به دنبال رفع مشکلات بازی قبلی است. این تریلر CGI به جهان عظیمتر هم اشاره میکرد. با توجه به کوچک بودن استودیوی Undead Labs، باید دید که آیا این استودیو موفق به پیادهسازی چنین ایدهای خواهد شد یا خیر.
خبر خوب این است که Undead Labs به دنبال گسترش استودیوی خود است. همین دو هفته پیش بود که شعبهی جدید این استودیو در شهر اورلاندو افتتاح شد. چند تن از افراد مشهور صنعت بازیهای ویدیویی هم به این استودیو پیوستند. جاناتان ولورتون (Johnathan Wolverton) از EA Orlando به عنوان کارگردان طراحی به Undead Labs پیوسته است. سایمون شر (Simon Sherr) که پیش از این بر روی دموی Matrix موتور Unreal Engine 5 کار کرده بود هم جزو کارکنان جدید است.
در حال حاضر مشخص نیست که رونمایی کامل State of Decay 3 چه زمانی انجام خواهد شد. اطلاعات کمی هم از بازی در دسترس است. بازی State of Decay 3 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC در دست توسعه است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
دم مایکرو گرم انصافا…
با اون خراب کاری که استیت اف دیکی ۲ کرد گذاشت استیت اف دیکی ۳ ساخته بشه اون وقت سونی با اون موفقیت های دیزگان نذاشت نسخه دومش ساخته بشه… امیدوارم سران سونی از مایکروسافت یاد بگیرن…
دلیلش اینه که شیوه دید دو تا شرکت فرق داره
سونی براش کیفیت مهمه یه آی پی کیفیت خوبی نداشته باشه کنار گذاشته میشه مگه اینکه استویدو بتونه یه جورایی به سونی اثبات کنه که میتونه شماره بعدی رو با کیفیت بهتر ارایه بده
در حالیکه برا مایکروسافت مهم مخاطبه اثر یعنی اگه یه اثر بد باشه ولی مخاطب زیادی جذب کنه قطعا به شماره بعدی هم اجازه ساخت میده
به همین دلیل شما انتظار Bleeding edge2 نباید داشته باشی
ولی انتظار دنباله State of decay رو چرا
چون اولین مخاطب جذب نکرد ولی دومی کرد
در تکمیل حرفت این دیدگاه از هدف گذاری هاشون میاد، چیزی که برای سونی مهمه دلیل قانع کننده برای خرید بازی و کنسوله که تا مخاطب از کیفیت بازی مطمئن نباشه احتمالا سمت خریدش نمیره یا اگر ببینه کیفیت بازی های پلی استیشن بالا نیست سمت خرید کنسول نمیره، اونطرف ماجرا برای مایکروسافت خرید کنسول و بازی در اولویت پایین تری قرار دارن و براش مهم تر خرید گیمپس و افزایش مخاطب های بازی های ایکس باکسه و همچنین تجربه قبلیش باعث میشه فشار کمتری روی استودیو هاش داشته باشه و سعی کنه توی همون چیزی که خوبن ساپورتشون کنه، همه اینها باعث میشه بازی ای مثل استیت آف دیکی ۳ پروسه ساختش طی بشه و نسخه دوم همچنان پشتیبانی بشه.
ته عزیز به اون خاطر نیست… البته حرفت درسته ولی فکر کنم استیت اف دیکی ۲ رو یکم زود منتشر کردن و الا سازنده اش با استعداده علی الخصوص الان که تیمشون دو برابر شده و یک استودیوی انیمیشن صورت هم راه انداختن…
اون بلیدینگ اج رو هم نینجا تئوری ۴ سال قبل اینکه به مایکرو بپیونده ساختشو شروع کرده بود و به خاطر بی پولی استودیو بود و الا خود استودیو عاشق بازی داستان محوره و عمرا اگه مشکل پول نداشتن سمت بازی آنلاین می رفتن الانم که مایکرو اونا رو خریده تمام پروژه هاشون از جمله هلبلید دو و پروجکت مارا داستان محورن…
دیزگان و استیت او دیکی از بدترین تجربه های عمرم هستن
امیدی حداقل برامن برای نسخه های بعدی نیست
State of decay 2 قرباتی زود عرضه شدن بود که مایکروسافت ۱ سال بیشتر بهشون وقت میداد بازی خیلی بهتر میشد حتی میتونست ۸۰ به بالا بشه
فکر کردم خبر های جدید اومده اما انگار همون خبر قدیمی در متن جدید با یکمی اطلاعات جدید آورده شده.
نسخه یکش بازی معتاد کننده ای بود…زمان خودش واقعا خوب بود ولی حیف که کلی باگ گیم برکر داشت…فرصت نشد نسخه دو رو بگیر وگرنه میگیرمش…
ماکروسافت داره خیلی خوب عمل میکنه
هم با مصرف کننده هم با سازنده ها