مدت زمان ۵۰۰ ساعت برای بازی Dying Light 2 دقیق نبوده است
استودیوی تکلند (Techland)، سازندهی بازی Dying Light 2، پیرامون ۵۰۰ ساعت زمان لازم برای به پایان رسیدن این بازی توضیحاتی ارائه داد.
روز شنبهی این هفته (۱۸ دی ۱۴۰۰) توییتر بازی Dying Light 2 در پیامی اعلام کرد که برای به پایان رساندن این عنوان به حداقل ۵۰۰ ساعت، برابر با طی کردن مسیر ورشو تا مادرید، زمان نیاز دارید. با این که این پیام جوی مثبت داشت، اما با بازخورد منفی هواداران مواجه شد که باور داشتند ۵۰۰ ساعت برای یک بازی تکنفره زیاد است.
حالا استودیوی پشت این بازی، تکلند، پیامی دیگر در توییتر منتشر کرده و در آن اعلام کرده که برای به پایان رساندن داستان بازی Dying Light 2، تنها به ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.
استودیوی تکلند در پیام توییتر خود نوشت:
ما میخواهیم پیام پیشین خود مبنی بر مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Dying Light 2 را تصریح کنیم.
عنوان Dying Light 2: Stay Human برای گیمرهایی با روش بازی متفاوت طراحی شده است و هر فرد به نحوهای که علاقه دارد به گشت و گذار در این جهان خواهد پرداخت.
در پایان نیز تصویری جدید منتشر شده که توضیحات بیشتری ارائه میدهد:
- ۲۰ ساعت برای به پایان رساندن خط داستانی اصلی
- ۸۰ ساعت برای به پایان رساندن خط داستانی اصلی و تمام مراحل فرعی
- ۵۰۰ ساعت برای چک کردن تمام نقاط نقشه، به دست آوردن تمام پایانها، انتخاب تمام دیالوگها و یافتن تمام اشیای کلکسیونی
بازی Dying Light 2: Stay Human با تاخیرهای بسیاری روبهرو شد، اما در نهایت در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
در آبان ماه سال جاری آقای تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح بازی Dying Light 2، اعلام کرد که این بازی دیگر تاخیر نخواهد داشت و در آذرماه پیامی مبنی بر به پایان رسیدن مراحل ساخت این اثر منتشر شد.
میتوانید از اینجا گیمپلی ۱۵ دقیقهای بازی Dying Light 2 را مشاهده کنید و از اینجا سیستم مورد نیاز این عنوان را مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
اسید😂😂😂
از اولم چیز دیگه ای فکر نمیکردیم، بعضیا جوگیر شده بودند هیت میدادن که قراره یه بازی با ساید کوئست های تکراری و حوصله سر بر باشه.
ولی بازی قراره خیلی خفن تر از این حرفا بشه
اینطور که شنیدم نیاز به اتصال دائم به اینترنت داره درسته ؟
خیر
دمت گرم
معلومه از قصد اون ۵۰۰ ساعت رو با اون مقایسه پیاده روی گذاشتن تا درمورد بازیشون صحبت بشه (دقیقا اتفاقی که افتاد) و بعدش بیان بگن ماموریت های اصلی داستانی اندازه یه بازیه خطیه :/
مشخص بود و بنظرم اصلا نباید همچین عددی رو منتشر میکردن، هدف شون Marketing الکی بود که تاثیر منفی هم داشت.
قاعدتا امکان نداره ۵۰۰ ساعت محتوای Unique توی بازی باشه مگه اینکه هم فیلر کپی پیست شده باشن (مثل اپن ورلد های جناب یوبیسافت)
احساس میکنم برای این عنوان هم Sweet Spot حدود ۶۰-۷۰ ساعت کافی باشه برای playthrough اول. نسخه ی اول که Action RPG نبود حدود ۴۵ ساعت طول کشید با DLC ش
سلام
اینکه بگی بازیت از Assassin’s Creed Valhalla دو برابر طولانی تر هست شیوه مارکتینگ جالبی نیست
یادش بخیر یک دورانی بازی می اومد نهایتاً ۱۵ ساعت بود مینشستی تموم میشد میگفتی تورو بخیرو مارو بسلامت
الآن همه بازی ها الکی کش دار و طولانی و ۱۰۰۰ تا کالکتیبل و انتخاب دیالوگ های طولانی و برو ۶۰ ساعت فچ کوئست انجام بده تا بلکه بتونی فقط خط اصلی داستانی رو تموم کنی
کاتسینا و الکی راه رفتنارو نگفتی . البته بازی طولانی شاهکارم داریم مثل اسکایریم 🙂
اون یه زمانی که شما میگی قیمت بازی خیلی ناچیز بود برامون مهم نبود طولانی باشه یا کوتاه الان من باید دو میلیون پول بازی بدم خب معلومه ترجیح میدم بازیی که باشه که به هزینه ش بیارزه
۵۰۰ ساعت برای چک کردن تمام نقاط نقشه، به دست آوردن تمام پایانها، انتخاب تمام دیالوگها و یافتن تمام اشیای کلکسیونی
هیچوقت دروغ های تبلیغاتی رو باور نکنید
Red dead 2 با اینکه راکستار پشتش بود اینهمه زمان لازم نداشت
اون ۳۶۰ روزی هم که من توی پست قبلی مربوط به این بازی گفتم تموم میکنم دقیق نبوده است.۸۰ ساعت با مراحل فرعی روزی دو ساعت میرم ۴۰ روز سرگرمم میکنه .
چرا مثلا بازخورد منفی میدن؟ خب چه اشکالی داره یه بازی طولانی باشه که مدت ها سرگرمت کنه به جای اینکه ۱۰ ساعته بری تمومش کنی و بعدش دیگه بازی نداشته باشی که بری مثلا ۳ نسخه اخیر اساسین همه بالای ۵۰ ساعت هستن بدون در نظر گرفتن دی ال سی ها خود من به شخصه ترجیح میدم بازی طولانی باشه از رد دد هم همین ایراد رو گرفته بودن یه مشت حرفای مسخره اگه بازی درست حسابی محتوا داشته باشه خیلیم عالیه که طولانی باشه و dying light مطمئنم به اندازه کافی محتوا داره که تکراری نشه
چون اونجا اکثر گیمرا حتی داستان بازی رو هم تموم نمیکنن ولی اینجا وقتی شما خدا تومن پول ب بازی میدی از اینکه محتوای زیادی داشته باشه خوشحالم میشی. من که واقعا وقتی شنیدم اینهمه محتوا داره خیلی خوشحال شدم. برنامه ریزی کردم اینو با الدن رینگ تهیه کنم تا یکی دو ماه بعد از عید هم سرگرمم. الدن رینگ که میمونه تو کلکسیونم و اینو بازی هورایزن جدید عوض میکنم و مشغول اون میشم
باورت میشه این صحنه این کامنتتو خوندم انگار دوباره تکرار شده یا تو خواب دیدم😐😐
دژاوو
بازی ها تا وقتی تنوع داشته باشن و کپی پیست نباشن هر چقد هم طولانی بشن مشکلی نداره مثلا همون ردد اصلا تکراری نمیشد ولی وقتی یک بازی داستانش ۵۰۰ ساعت باشه قطعا تکراری میشه
من خودم بازی اینساید رو با نهایت ۴ ساعت گیم پلی (که خیلی ها سر همین قضیه هیتش کردن) رو به ۹۰ درصد بازی ها ترجیه میدم چون هر فریم بازی با نهایت دقت ساخته شده و بجای اینکه تو ۱ سال ۵۰ ساعت گیم پلی با محتوا تکراری بدن بیرون تو ۶ سال ۴ ساعت گیم پلی شاهکار بدون هیچ گونه تکراری ساختن که ساعت ها آدم رو به فکر میبره
نکته ای که وجود داره اینه که ما نمیریم یک بازی رو برای ساعت های بیشتری سرگرم شدن بخریم و این قضیه مثل این میمونه بگیم هر فیلم ۲ ساعتی بهتر از هر فیلم ۱ ساعت و نیم هست چون زمان بیشتری مارو سرگرم میکنه
من نمیدونم اونجا چرا همه ناراحتن از اینکه بازی محتوای زیادی داره. ولی اینجا وقتی کلی پول بازی رو میدی انتظار داری بازی محتوای زیاد داشته باشه و من از اینکه شنیدم ۵۰۰ ساعت محتوا داره واقعا خوشحال شدم چون میدونم وقتی دو میلیون پول بازی رو میدم واقعا ازش راضیم و کلی سرگرم میشم
طولانی تر باشه بهتر و سرگرم کننده تر از داستانهای ۷ ساعته بازیهای ۷۰ دلاریه قطعا این بازی اینطوره ۸۰ ساعت زمان هم برای یه بازی اوپن ورلد چیزی نیست و برای کساتی که تازه وارد باشن تو این بازی زمان بیشتری صرف تمام کردنش میشه
بدون شک از محدود بازیهای امسال هستش که میتونه بهترین بازی سال بشه
اگه این بازی بره زیر مجموعه مایکروسافت یا سونی بیشتر مورد حمایت سهامداران ایرانی قراره میگیره
اگه کسی دنبال داستان کوتا هستش کال اف بهترین گزینه هست
دقیقا همونطوری ک تو اون پست قبلی گفته بودم
۵۰۰ ساعت برای چند پلی ترو مختلف هست که اگه تو اون پلی ترو ها دیالوگ ها تو عوض کنی دوباره سراغ کالکتیبل ها بگردی
ولی خب طبق گفته خودشون کسایی هستن که حتی بالای ۵۰۰ ساعت پلی میدنش
ی توییچر هست بالای ۸ هزار ساعت سه تا نسخه borderlands و بازی کرده و همچنان داره بازی میکنه
موقعی ارزش داره که داستان اصلی انقدر باشه، کشته مرده داستان های طولانی مثل اسکایریم و ویچرم
با این اوصاف فکر کنم CDPR زمان کامل کردن سایبرپانک رو باید ۶۰۰ ۷۰۰ ساعت اعلام میکرد 😀