تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد

تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد

محمد حسین کریمی
۱۸:۴۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد

مدتی پیش از طریق یک نظرسنجی، اطلاعاتی حول پروژه بعدی فرام سافتور (From Software) یعنی نسخه‌ی جدید Armored Core فاش شد. حالا تصاویر مربوطه لو رفته است.

در حال حاضر جزئیات رسمی‌ای از این اثر در دست نیست و ما نمی‌دانیم که با Armored Core VI مواجه هستیم یا تیم سازنده قصد دارد این سری را ریبوت کند.

در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

تصاویر به دلیل واتر‌مارک‌های نظرسنجی کیفیت کمی دارند. همچنین دو تیزر ۳۰ ثانیه‌ای ضمیمه‌ی نظرسنجی شده بود که هنوز فاش نشده‌اند.

Melange، یک ماده ناشناخته که می‌تواند به پیشرفت جوامع انسانی کمک کند. در گذشته، این ماده باعث رخداد یک فاجعه‌ی میان‌کهکشانی روی سیاره‌ی بشتر (Bashtar) شد که به دنبال آن، سیستم ستاره‌ای اطراف این سیاره نابود گشت. دهه‌ها بعد، واکنش Melange باری دیگر در سیاره‌ی بشتر یافت شد. برای به دست آوردن این ماده‌ی ناشناخته، دولت‌ها، سازمان‌ها، فرقه‌های مختلف و گروهی ناشناس از جنگجویان که شخصیت اصلی یکی از آن‌ها است، با یکدیگر درگیر شدند.

بازی یک شوتر سوم شخص اکشن با محوریت مکا (Mecha) است که شما را در دنیایی علمی-تخیلی (Sci-Fi) با اکشن پویا و نقشه‌ای به شدت وسیع قرار می‌دهد. شما با دشمنان سرسخت به شکل مبارزه از راه دور (با تفنگ) و نزدیک (از طریق تیغه‌ها) مبارزه خواهید کرد.

دنیای علمی-تخیلی، خلق شده توسط هیدتاکا میازاکی

نگاه منحصر به فرد و عمیق فرام سافتور در قبال یک روایت چند لایه‌ای عمیق علمی-تخیلی.

یک میدان وسیع که چشم‌اندازی از جهانی چند لایه‌ای است

در یک نقشه‌ی وسیع و سه بعدی، شما می‌توانید مقیاس جهانی با محوریت مکا را حس کنید. نقشه‌های بسیار متنوع دشمنان چالش‌برانگیز متعددی را به شما ارائه می‌دهند و موقعیت‌های به دقت طراحی‌ شده‌ای را شامل می‌شوند که تکرار آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

مبارزه از راه دور و نزدیک باعث می‌شود درگیری را به خوبی حس کنید

این بازی نه تنها مبارزه از راه دور با تفنگ‌ها را ارائه می‌دهد، بلکه مبارزات از فاصله‌ی نزدیک با تیغه‌ها و سپر‌ها را نیز شامل می‌شود. این طراحی باعث می‌شود نوعی سرعت را در گیم‌پلی حس کنید. شما باید استراتژی دفاعی و حمله‌ای را در مبارزات انتخاب کنید.

سطح بالای آزادی شخصی‌سازی

قطعات مختلف بدن Mech خود را شخصی‌سازی کنید. با سطح بالای شخصی‌سازی، شما می‌توانید یک Mech با استایل خاص گیم‌پلی خود طراحی کنید. شما چه رویکردی را ترجیح می‌دهید، مبارزه از راه نزدیک و سرعت عمل بالا یا مبارزه از راه دور با استراتژی‌های دقیق؟

یکی از کاربران ریست‌اِرا (ResetERA) در نظرسنجی مشتریان حول بازی جدیدی از سری Armored Core شرکت کرده و تصاویری از این بازی به همراه دو ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای مشاهده کرده است. وی همچنین توانست توضیحات زیر را در نظرسنجی مشتریان به دست بیاورد:

فرام سافتور (From Software) در حال حاضر به سختی روی Elden Ring کار می‌کند که ماه آینده میلادی (۲۵ فوریه) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با این وجود، به نظر می‌رسد که بخش قابل توجهی از پروسه ساخت بازی بعدی این استودیو طی شده است.

DARKSIRENHard gamerعلیWoundsآرین...Eternal...RedgurddamhazerNietjGramy kSina Morganفرید@alistaralinerdMillennium Earlmasoud souls gamerJonah hex (حامی حقوق بز 🗿🐐🐐🐐🐐)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • این احساس رو القاء میکنه که سیستم مبارزات از نزدیکش پیروی مبارزات Sekiro هستش و شامل دیفلکت و پاسچر میشه. باعث خوشحالیه که فرام سافتور سیاست همیشگی خودش رو حفظ کرده و با تمرکز روی مواردی که طرفداران انتظار دارن قصد داره پشت سر هم بازی‌های گیم‌پلی محور رلیز کنه و مدام کانسپت‌های مختلف رو زیر و رو میکنه. یکی از نگرانی‌ها این بود که بعد از الدن رینگ به سمت پروژه‌های اوپن ورلد برن و ۵ سالی یک بار بازی ازشون ببینیم که یک کابوسه برای فن های استودیو. بخش برنامه‌ریزی و پری پروداکشن فرام سافتور باید یکی از کاربلدترین Project Managerها رو داشته باشه، چنین سطح از کیفیتی با این فاصله‌ی زمانی جای تعجب داره.

    Atomic Soldiervitto corleoneفریدDARKSIRENArtoriasنyasiآرینRedgurdSpider-Mandamhazermore
    • ترکیب ژانر علمی تخیلی و مکا با سیستم کامبت فرام سافتور یه چیز رویایی هست با اون تکنولوژی ها و تنوع های اسلحه ی پیشرفته ی این ژانر و این دوران اونم وقتی دست استودیویی مثل فرام سافتور باشه می‌تونه تبدیل به یکی از عمیق ترین و متنوع ترین سیستم مبارزات تو گیم ها بشه . و از اونور یکی از زیبا ترین ژانر ها از نظر بصری رو انتخاب کردن اونم با طراح های فرام سافتور ! فقط یه چیز می‌خوام اونم این هست که این شایعه درست باشه

      Chiefvitto corleoneنyasiWoundsآرینalinerd...Eternal...RedgurdAli11086محمد حسین کریمی
      • Ur didact گفت:

        گیم پلی بازی های فرام خیلی مایکرو هست به نظرم؛ اگه به DeS و DS1 نگاه کنیم. هر موقع فرام خواسته یک المان به بازی هاش اصافه کنه یا pace بازی یا فریم انیمیشن ها (مخصوصا فریم های roll) رو تغییر بده نگران شدم چون به نظرم تاثیر بزرگی رو گیم پلی بازی هاش میذاره (همونطور که DS1 و DS3 خیلی متفاوت play میشن) چون علاوه بر تغییراتی که توی pace و انیمیشن سلاح ها و کرکتر اصلی اعمال میشه متعاقبا برای enemyها هم باید تدبیر مناسب اندیشیده بشه مخصوصا بازی های فرام که گیم پلیشون خیلی reactive هست.
        ولی در طول سالها با تجربه DS3 و بلادبورن، سکیرو که فرمولش با فرمول سولزبورن کاملا متفاوت بود و یک تجربه «قریب به ۱۰۰درصد» جدید بود و بزرگترین ریسک فرام بوده تا به این لحظه -حداقل به لحاظ گیم پلی- و همین اواخر با تجربه نتورک تست الدن رینگ تا حد زیادی ازشون مطمئن شدم.
        موقع تجربه نتورک تست الدن رینگ خیلی نگران implement صحیح المان های jump و posture توی بازی بودم که بعد از تجربه حدود ۵۰ ساعته ام از نتورک تست (هکی) میتونم بگم جفت المان ها عالی تعبیه شدن چه به صورت مستقل چه در ترکیب با یکدیگر. هم پلیر رو تشویق میکنن برای effective بازی کردن از استایل «تایم درست دش و R1 اسپم» فاصله بگیرن و حمله های سنگین تر (R2) رو دخیل بکنن، هم اجازه میدن به علت موقعیت هایی که جامپ توی encounterها فراهم میکنه بازتر فکر کنن. پشت استایل به ظاهر سولزوار الدن رینگ موقعیت ها، weak pointها، حمله ها، hitboxها و تایمنیگ هایی هست که بهره بری از جامپ رو تشویق میکنه و حتی جامپ رو به roll ترجیح میده بعضا. گیم پلی بازی موقع مواجهه با انمی troll در اوج خودش هست. تمام المان های گیم پلی توی این encounter خودشون رو به وضوح نشون میدن و استفاده از همشون rewarding هست.
        جامپ برای تارگت کردن weak point، حمله هایی که AOEشون فقط روی زمین پخش میشه که جاخالی دادنشون با جامپ اسون تر از roll هست و موقعیت رو برای ضدحمله و تارگت کردن weak point هم فراهم میکنه (تشویق به جامپ)، posture breaking که در ترکیب با موارد قبلی و استفاده از حملات سنگین عالی کار میکنه و خیلی rewarding و satisfying هست.
        تنها مکانیکی که به شخصه ازش راضی نبودم guard counter بود که به نظرم بیش از اندازه posture dmg میداد
        خلاصه که فرام واقعا نشون داده که میتونه به استایل ماکرو و ظریف گیم پلی خودش المان های جدید اصافه کنن که سیستم فعلی رو compliment کنه.
        از همین الان برای armored core هم یکمی استرس دارم. خیلی جهش بزرگیه از همه لحاظ. از medieval dark fantasy به sci-fi و mecha ولی باور دارم که میتونن انجامش بدن. هم تنوع میشه هم چالش بزرگیه براشون هم چه عیبی داره take و visionشون رو در سبک sci-fi و mecha ببینیم. خیلی هیجان زدم و باور دارم باز هم شاهکار تحویل میدن

        فریدMillennium Earl
    • Ali11086 گفت:

      آقای کریمی به نظرتون با همون فاصله ۳ ساله عرضه میشه ؟
      و اینکه با اون شایعه قبلی که درباره بازی بعدی فرام‌ سافتور بود و می‌گفت علمی تخیلی و ناشر اکتیویژن مرتبط هست و دلیل گرافیک بالا هم می‌تونه همین باشه ؟

      Chief@alistar
  • Wounds گفت:

    کاش می رفتن سراغ یک عنوان بهتر مثلا دنباله دارک سولز یا بلادبورن …من که فعلا هایپ نیستم و این تصاویر هم جالب نبودن الان فقط و فقط الدن رینگ در اولویت است ولاغیر

    GamefanaliboostaniHard gamerعلیRedgurdSpider-Man@alistarمحمد حسین کریمی
    • من شخصا از بازی‌های مِکا استقبال می‌کنم و اسکرین شات‌ها برای من امیدوارکننده اس و به این تحول خوش‌آمد میگم. اما مهم‌تر از همه‌ی اینا انتخاب این پروژه به عنوان بازی بعدی فرام سافتور هستش که بزرگ‌ترین امید رو به طرفدارها و حتی غیرطرفدارها میده. این که فرام سافتور برای پروژه بعدی به سمت بازی‌ای رفته که مخاطبین خاصی داره و به مذاق غربی ها خوش نمیاد. این که تقریبا ۱۰ سال آی پی خاموشی بوده این که در حال حاضر سولز داره به اوج خودش میرسه و بازار بیشتر به یک DS 4 یا BB 2 گرایش داره. ناگهان انتخاب فرام سافتور یک اثر به شدت خاص هستش. این یعنی فرام سافتور هر چی دوست داشته باشه میسازه و بخش مالی اولویت اول نیست. دلیل موفقیت و منحصر به فرد بودن آثار فرام سافتور اینه که همه‌ی بازی‌ها passion Project هستن نه سفارشی و مالی.

      DARKSIRENpacman remasteredArtoriasنyasiWoundsalinerdRedgurddamhazerAli11086@alistarmore
      • shir taziyeh گفت:

        یه سوال داشتم اقای کریمی
        بنظرتون بلادبورن ادامه پیدا میکنه ؟
        چون به بهترین شکل ممکن تموم شد و یکی از فلسفی ترین و کامل ترین داستان ها بود
        امکان ادامه هست ؟ یا اگه ادامه پیدا کنه میتونن اون داستان عظیم رو به شکل دیگه ای روایت کنن که در حد نسخه اول بدون نقص عظیم و زیبا باشه ؟
        شما خودتون بنظرتون ادامه پیدا کنه توسط فرام یا کلا ادامه پیدا نکنه ؟

      • Wounds گفت:

        از این لحاظ به این موضوع نگاه نکرده بودم واقعا برای من طرفدار جای خوشحالیه که همچین تفکر بر استودیو مورد علاقم حاکمه

        محمد حسین کریمی
      • دقیقا وقتی رفتن سراغ این پروژه من با شادی پیش خودم گفتم اینا عجب دیوونه‌هایی هستن بجای اینکه برن سراغ سود تپل مپل تضمین شده رفتن سر وقت یه آی‌پی قدیمی که سابقا توفیق زیادی هم نداشته. فرام‌سافتور تا اینجا برعکس بیشتر استودیوها بجای اینکه به فکر پر کردن جیبش باشه به فکر احترام و رضایت بازیبازهاست…ده بیست تا استودیوی بزرگ این شکلی توی صنعت وجود داشتند بهشت گیمرا می‌شد

        محمد حسین کریمی
  • هر چیزی که باعث بشه استودیوها از تکرار دربیان رو دوست دارم، به نظرم برای همینم هست که شایعۀ Bully 2 هم برای خیلی‌ها جذابه.

    آرینRedgurdSpider-ManAli11086Commander jensenمحمد حسین کریمیP.morgan 𔓙
  • اینکه یه بازی با حال و هوای متفاوت (حداقل از نظر بصری) قراره از فرام ببینیم واقعا برای من هیجان انگیزه! نمیشه درست تشخیص داد ولی بعضی از تصاویر حالت گرافیک داخل بازی دارن! اینکه فرام سافتور توسعه چند بازی رو باهم پیش میبره بر کسی پوشیده نیست ولی با در نظر گرفتن اینکه الدن رینگ هنوز نیومده این بازی خیلی کامل به نظر میرسه!

    ChiefSpider-ManRedgurdMillennium Earlمحمد حسین کریمی
  • shir taziyeh گفت:

    استاد میازاکی ایندفعه اومده دیزاین های خفنش رو با ربات ها نشون بده هایپم خیلی بالاست

  • از عکسا که چیزی نفهمیدم ولی یه نظرتون سولز لایکه؟

    Hard gamerRedgurdSpider-Man
  • Aldia گفت:

    این سری به Metal Wolf Chaos ربط داره؟ فکر کنم هر دوتاشو فرام سافتور ساخته.

  • Redgurd گفت:

    خوب به نظر میرسه با اینکه چیز زیادی معلوم نیست.
    این بازی هم اگه اشتباه نکنم چن ساله پیش میازاکی گفته بود میخوایم بسازیم و چندین بار بهش اشاره کرده بود حتی قبله الدن رینگ.
    به نظر میاد که از این به بعد بازباشون با حالت جهان ازاد مخصوص فرامسافتور ساخته میشه.امیدوارم در اینده ادامه سکیرو هم ساخته بشه با ترکیب تمام پیشرفتای که تا الان کسب کردن
    چن وقت پیشم یه سری شایعه درمورد جزییات بازی و گیم پلی و اینجور چیزا دراومده بود به نظر درست میاد

  • نگاه میازاکی به تکنولوژی و انسان سیاره‌ای باید جالب باشه، با توجه به جهان های ویژه و مخصوصی که با دارک سولز و بلادبورن خلق کرده

  • Jonathan گفت:

    سلام آقای کریمی.یک سوال.این armored core کلا چجور سبکی هست بازیش؟ واقعا به نظر شما ترکیب این بازی با آلمان های سولز لایک نتیجه خوبی میده؟ من آنچنان اطلاعاتی از سبک سولز و بازی های سولز لایک ندارم.به خاطر همین می خواستم نظر شما رو در مورد این موضوع بدونم.

  • Uncle kojima گفت:

    این فرام سافتور ی پا اینسامیاک برای خودشه😐

  • انصافا که منتظر آرمور کور جدید هستم
    این نشون میده این استودیو از ریسک نمی ترسه و نخواهد ترسید
    امید وارم شاهکار بشه

  • آرین گفت:

    سلام، شب همگی بخیر.
    چون اسم Armored Core اومد و شایعه شده بازی جدید نسخه ششم و جدیدترین نسخه Armored Core هست، بعد نیست کمی با این سری آشنا شویم.
    سری Armored Core بازی‌هایی در سبک تیراندازی و شوتر سوم‌شخص است که گیمر را در نقش یک سرباز خصوصی (مزدور) قرار می‌دهد، آن هم در فضایی علمی_تخیلی.
    نقش اصلی که ما باشیم، از دستگاهی به اسم mech استفاده می‌کنیم، این mechها در واقع ربات‌های بزرگی هستند که توسط انسانها کنترل می‌شوند.
    در مراحل مختلف هم ما با مکاهای متفاوتی روبرو می‌شیم که یا توسط انسان کنترل می‌شن یا توسط کامپیوتر و هوش مصنوعی.
    و گیمر بعد از پایان هر مرحله هم پاداشی می‌گیرد (پول و…)
    و اگر وسط مرحله ببازد، تا جایی که آمده پاداش می‌گیرد.
    سازنده اصلی و اول و آخر این سری، from Software بوده و هست.
    اولین نسخه در سال ۱۹۹۷ و در ژاپن و برای کنسول پلی‌استیشن ۱ منتشر شد.
    و طراح ارشد اون هم شوجی کاواموری بوده.
    این آقا انیمه‌ساز (macross، patlabor و…) و بازیساز ژاپنی ست و در حال حاضر ۶۱ ساله.
    اخیرا هم در پروژه‌های DMC 5 و Call of Duty Mobile همکاری داشته و طراحی‌هایی انجام دادند.
    و پیشینه و هنر قوی‌ای دارند و فرانچایزهای زیادی (من جمله همین مورد، Armored Core) را تولید کردند.
    آخرین نسخه این سری در سال ۲۰۱۳ توسط باندای نامکو منتشر شد که Armored Core: Verdict Day نام داشت.
    تا حالا ۲۳ عنوان فرعی و اصلی از Armored Core منتشر شده و نسخه‌های مختلفی از بازی در پلی‌استیشن ۱ تا ۳ و پلی ویتا و ایکس‌باکس ۳۶۰ و حتی موبایل موجود هستند.
    سازنده بازی‌ها همیشه From Software بوده اما ناشرها هر چند سال یکبار تغییر می‌کردند و رفت‌وآمد زیادی داشتند که اینطور بوده:
    Sony Computer Entertainment (1997)
    ASCII Entertainment (1998)
    Agetec (2000-2006)
    Ubisoft (2001, 2008)
    Metro3D (2002-2003)
    ۵۰۵ Games (2006-2007)
    Red Ant Enterprises (2006)
    Sega (2007)
    Bandai Namco Entertainment (2012-2013)

    که این بزرگواران دست به دست هم داده و جمیعا این عناوین را منتشر کردند:

    ۱۹۹۷ Armored Core
    Armored Core: Project Phantasma
    ۱۹۹۸
    ۱۹۹۹ Armored Core: Master of Arena
    ۲۰۰۰ Armored Core 2
    ۲۰۰۱ Armored Core 2: Another Age
    ۲۰۰۲ Armored Core 3
    ۲۰۰۳ Silent Line: Armored Core
    ۲۰۰۴ Armored Core: Nexus
    ۲۰۰۴ Armored Core: Mobile Mission
    ۲۰۰۴ Armored Core: Nine Breaker
    ۲۰۰۴ Armored Core: Formula Front
    ۲۰۰۵ Armored Core: Last Raven
    ۲۰۰۵ Armored Core: Mobile 2
    ۲۰۰۵ Armored Core: Mobile Online
    ۲۰۰۶ Armored Core 4
    ۲۰۰۷ Armored Core: Mobile 3
    ۲۰۰۸ Armored Core: Mobile 4
    ۲۰۰۸ Armored Core: For Answer
    ۲۰۰۹ Armored Core 3 Portable
    ۲۰۰۹ Armored Core: Silent Line Portable
    ۲۰۱۰ Armored Core: Last Raven Portable
    ۲۰۱۱، استثنائا امثال رو به خودشون استراحت دادند!
    ۲۰۱۲ Armored Core V
    ۲۰۱۳ Armored Core: Verdict Day
    هیدتاکا میازاکی هم تو ساخت ۳ نسخه از بازی‌ها حضور مستقیم داشته:
    طراح، Armored Core: Last Raven 2005
    کارگردان، Armored Core 4 2006
    کارگردان، Armored Core: For Answer 2008

    در کل سری قدیمی و باپشتوانه‌ای ست و حضور دوباره‌اش می‌تونه خیلی مفید باشه.

    ChiefSpacman remastered🤘Mohsenj74
تصاویری از Armored Core بازی بعدی فرام سافتور فاش شد