کارگردان بازی Elden Ring پیرامون گیمپلی آن توضیحاتی داد
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software) و کارگردان بازی Elden Ring، پیرامون سیستم مبارزات و گیمپلی این عنوان توضیحاتی را داد.
آقای میازاکی در جواب به نگرانی هواداران، اعلام کرد که بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری با اسب یا مبارزه از روی اسب کند. جنگیدن در حالی که سوار بر اسب هستید، کاملاً به سلیقهی خودتان بستگی دارد.
آقای هیدتاکا میازاکی گفت:
در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری با اسب یا مبارزه سوار بر اسب را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیتهایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزهی سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیتها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آنها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونهای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزهی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیتهایی به شمار میرود که در دسترس گیمرها قرار میگیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیتهای مواجه شده را انتخاب میکنند.
در مصاحبهای دیگر، آقای میازاکی خبر داد که از فرنچایزهای The Lord Of The Rings و The Eternal Champion به عنوان منبع الهام برای بازی Elden Ring استفاده کرده است.
عنوان Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، ایکسباکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خیلی خیلی عالیه پس
مبارزه روی اسب خیلی خوبه و حال میده ولی متاسفانه خیلی از بازی ها حتی بازی های شاهکار نتونستن اون طور که من دوست دارم شمشیر زنی روی اسب رو به نمایش بگذارند ( البته گوست آف توشیما خوب بود ) امیدوارم الدن رینگ هم سیستم مبارزه خیلی خوبی داشته باشه از دو ماه پیش دارم پولامو جمع میکنم 😂
من که اکانت ظرفیت ۲ میگیرم
دیسک نمی ارزه
فک کن تو قرن ۲۱ به سوشیما بگی توشیما 😑
البته ت خیلی سوسکی قبل س تلفظ میشه اما نه در حدی که فرد متوجه تفاوت بشه
دوستانی که آلمانی بلدن قطعا میگیرن چی میگم
tsunami و tsushima مثل zwei تلفظ میشن
اشتباه تایپی بود
مایل به شو آف؟😂
نه ب ولله 😅
به اون دوست عزیزمون هم تیکه ننداختم ؛ فک کنم یه مقدار خشن گفتم
اگه اون دوستمون ناراحت شد ازش معذرت میخوام 🙏
دقیقا درست گفتی ، در ژاپنی همون حروف کاتاکانا و هیراگانا رو که بلد باشی قشنگ اون ت نرم کوچیک تلفظش میاد دستت – مثالت دربارهٔ آلمانی هم درسته ، تو خوانش اسم نیچه هم همین نکته رعایت میشه – نمی دونم الان واسه چی منفی دادن….
چون از خودش خوشم نمیاد؟:)
این علاقه ۲ طرفست 😁
همچنین:)
عالیه مبارزه روی اسب بی نظیر کار شده ..اما خیلی قدرمند میشی واسه باسا !!! شاید تو نسخه نهایی ضعیف ترش کنن..البته خیلی از باسا اصلن اجازه استفاده از اسب نداری.
این میازاکیه…ساختن سکیرو و سولزبورنها هم کار هرکسی نبود ولی این ساخت….
سلام و احترام خدمت جناب آقای شهبازنژاد.
یک نکتهی ریز برای دوستداران و علاقمندان به بازیهای ویدیویی و همچنین کسانی که حدأقلهایی از توسعهی یک بازی ویدیویی میدانند و آن اینکه:
اگر در یک اثر جهان باز، گیمر مدام مجبور به استفادهی مکرر از قابلیت Fast Travel (طیالعرض!!!) شود، بدانید که یک جای کار در بحث Level Design ایراد داشته و باید آن را اصلاح کرد.
Elden Ring اولین روایت تیم Fromsoftware در یک جهان باز و بزرگ است که اگر بتواند از این مهم سربلند بیرون آید (همچون آثاری به مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Red Dead Redemption 2) قطعاً راه را برای این استودیوی کاربلد و چیرهدست در آینده هموار خواهد نمود.
بارها و بارها شخص میازاکی عنوان نمودهاند که قرار نیست تا چیزی به گیمر تحمیل شود و این مهم یعنی تجربهی هر شخص با شخصی دیگر میتواند متمایز باشد. (یکی از المانهای عناوین Sandbox این مورد میباشد. تأکید میکنم یکی از المانها!)
سخت است قضاوت از روی اطلاعات جسته و گریختهی منتشر شده از این عنوان، قبل از آنکه بخواهیم آن را به صورت کامل تجربه کنیم اما تا بدین جای کار عمیقاً به میازاکی و تیم ایشان ایمان داشته و دارم که با یک محصول و اثر خوب و باکیفیت روبهرو خواهم شد و بنده را نیز اقناع خواهد نمود.
عاشق این مرد هستم!!!
واقعا جوری بازی میسازه انگار که واسه این کار به دنیا اومده و مهندس بازی سازیه.فقط واسه درکش کافی راه های مخفی مراحل بازی هایش پیدا کنید و بگید واو چیکار کرده ایننن
گیم پلی که ثابت شده س.همیشه دوس داشتم این گیم پلی و ازادی عمل رو تو بازی های the elder scrolls ببینم.
ار پی جی بتسدا گیم پلی فرام سافتور رو ایشالا برای نسخه ششم ببینیم
البته اسکایریم وقتی اومد هیچ کم کسری نداشت و بهترین بازی که انجام دادم ولی همون گیم پلی برای ایندهش جواب نیست.باید یه چیزی مثله همین الدن رینگ باشه با همین ازادی عمل.
چقدر سخته انتظار ….
یک شاهکار دیگه تا یک یا دو سال درگیرش میشم …
چقدر بلادبورن بازی کردم یادش بخیر دیگه چشم بسته میتونستم مراحل رو برم …
GOTY 2022🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
💎🏆💎
Kratos:😂