شایعه: جزئیاتی از بازی Assassin’s Creed Infinity منتشر شد
بهتازگی یکی از کاربران سایت Reddit که ظاهراً در یکی از شعبههای شرکت یوبیسافت کار میکند، اطلاعاتی از بازی Assassin’s Creed Infinity را منتشر کرده است.
طبق گفتههای کاربر throwawayubi2021، بازی Assassin’s Creed Infinity به عنوان یک اثر رایگان در نظر گرفته شده بود، اما مدل بیزینسی آن هنوز در حال بحث و بررسی است. برای این بازی قیمت ۶۰ دلاری در نظر گرفته شده است و ناشر و توسعهدهنده هنوز در حال بررسی جزئیات در مورد کسب درآمد هستند. همچنین ظاهراً این بازی قرار است برای کنسولهای نسل نهم، گوگل استیدیا و رایانههای شخصی منتشر شود و فعلاً خبری از عرضه روی کنسولهای نسل هشتم نیست.
ساختار بازی Assassin’s Creed Infinity مبتنی بر حالتهای تکنفره و Co-Op است و قابلیت شخصیسازی نیز وجود دارد. از این نظر بازی مذکور تجربهای شبیه به عنوان Destiny 2 را ارائه میدهد. به عنوان مثال، یک جهان مرکزی مشترک شبیه به برج در Destiny 2 وجود دارد. این بخش در دوران مدرن جریان دارد؛ جایی که قهرمان ساخته شدهی شما میتواند با NPCها صحبت کند، ماموریتهای مختلف را دریافت نماید و به پیشرفت خود در داستان بازی ادامه دهد.
همچنین در این بازی، چند دورهی زمانی مختلف برای سفر وجود دارد که به آن «Eras» گفته میشود و دقیقاً مانند نحوهی کارکرد سیارات در Destiny 2 عمل میکند. در این قسمت شما به عنوان آواتار Animus خود بازی خواهید کرد.
ظاهراً داستان Assassin’s Creed Infinity سرراست و بدون پیچیدگی است. شما در کنار اساسینهای دیگر در دوران مدرن، با همکاری یکدیگر باید قبل از تمپلارها، رازهای قطعات عدن (Pieces of Eden) را کشف کنید. این بازی در دورههای زمانی مختلفی جریان دارد، اما در نقاط کلیدی پیشرفت، مانند آموزش و در طول سایر محتواها و ماموریتهای انفرادی، شما به عنوان شخصیت امروزی خود بازی خواهید کرد. این شامل چند ماموریت داستانی کامل است که در آن شما مخفیانه در اطراف سازههای شرکت Abstergo، قادر به استفاده از مخفیکاری در اطراف یک منطقه شهر، مبارزه با نگهبانان امنیتی و موارد دیگر خواهید بود. هدف از قرار دادن دورههای مختلف، جلب رضایت هرچه بیشتر بازار است، بنابراین مکانهای آشنا از عناوین قدیمی این سری و همچنین مکانهای جدید منحصر به فرد نیز در این بازی وجود دارد.
قرار است در زمان عرضهی بازی Assassin’s Creed Infinity، چند دورهی زمانی متفاوت با داستانهای مختلف وجود داشته باشد. اما در محتوای پس از عرضه، در هر فصل یک دوره و داستان جدید به این بازی اضافه میشود.
بر اساس ادعای throwawayubi2021، دورههای فعلی بازی Assassin’s Creed Infinity به شرح زیر است.
- رم، سال ۱۵۰۲ میلادی: این اولین دورهای است که در دسترس گیمرها قرار میگیرد و شما در نقش یکی از Assassinهایی که توسط Ezio در طول رویدادهای AC: Brotherhood استخدام شدهاند، بازی خواهید کرد. اینجا جایی است که آموزش و همچنین اولین ماموریت اصلی انجام میشود.
- فرانسه، سال ۱۹۴۳: این دوره مکانیک جدیدی را معرفی میکند و شامل سلاحهای گرم کامل است. مکانیزمهای گانپلی این بخش تا حدود زیادی از Watch Dogs: Legion الهام گرفته است و به گونهای پیادهسازی شدهاند تا با سایر بخشهای بازی سازگاری داشته باشند. با این حال، مبارزات تن به تن و استفاده از سلاح سرد همچنان در این قسمت وجود دارد. داستان این بخش در مورد گروهی از Assassinهایی است که با لشکر ۲ زرهی، برای کمک به آزادسازی پاریس و نابودی افسران و رهبران مرتبط با تمپلارها همکاری میکنند.
- چین، سال ۱۶۴۳: در این قسمت، شما و سایر Assassinها به شورش دهقانان محلی در طول سلسلهی مینگ کمک خواهید کرد. این بخش هنوز در مراحل اولیهی توسعه قرار دارد و فعلاً اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. دو دورهی زمانی دیگر در هنگام انتشار بازی در دسترس هستند، اما هنوز مشخص نشدهاند.
لازم به یادآوری است که این اطلاعات ارائه شده شایعه هستند و فعلاً نمیتوان در خصوص درستی آن اطمینان داشت. شرکت یوبیسافت (Ubisoft) هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Assassin’s Creed Infinity اعلام نکرده است. یوبیسافت پیشتر اعلام کرد که این بازی، یک عنوان رایگان نخواهد بود.
نظر شما در مورد اطلاعات منتشر شده از بازی Assassin’s Creed Infinity چیست؟ دیدگاههای خود را به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
چه مسخره👎 نسازه بهتره…
😐بزار حداقل تریلر بدن بعد هیت کن عرضه پیشکش
به تریلرای یوبیسافت دلتو خوش نکن.
تریلر دادن داره اخه ؟ از همین الان کل گیم معلومه کل این نسل یوبیسافت بازیاش یکی بوده
کل ماموریت های بازی اینجوریه که باید بری تو یه کمپ یه سری دشمن بکشی بعد دوباره یه ماموریت دیگه دوباره یه کمپ دیگه کلی ادم بکشی
از اودیسی و والهالا و واچ داگز لیجن بگیر تا فارکرای ۶ کل بازیای یوبیسافت همینن
کدوم تریلر برادر من میدونم فن اساسینز کریدی از پروفت معلومه (البته همونم اساسین نیست ) من خودم عاشق این سری ام به معنای کلمه .. از هر مجموعه و فرنچایز دیگه ای توی تاریخ صنعت گیم بیشتر دوستش دارم ولی اون اواخر داشت گند میزد یوبیسافت (اودیسی هم بازی عالی ای بود با توجه به چیزایی که دیدم و شنیدم ولی اساسین نبود ) … تا اینکه با والهالا یه کم امیدوار شدیم .. اینم دارن با اینفینیتی خرابش میکنن .
نیایید بگید که اینم داستان داره و شاید بهش بشه امیدوار بود .. یوبی دیگه زیادی سمت پول رفته
با یسری جاهای حرفت کاملا موافقم.اینم که یوبی رفته سمته پول کاملا درسته من همه اینارو میدونم و قبول دارم خودمم دل خوشی از این کاراش و سیاست های جدیدش ندارم
اما من مشکلم با هیتراست.بازی هنوز اصلا معلوم نیست چیه یاین داشمون داره هیت میکنه(خودمم راضی ب این تغییر نبودم ولی خب نمیامم هیت بدم)
ببین عزیز هیتر همه جا هست شما اگه تونستی یه بازی شاهکار یا غیر شاهکار مثال بزن که هیتر و فنبوی نداشته باشه .. غیرممکنه … من واقعیتش امیدوارم این بازی با سر بخوره زمین که یوبی یه کم آدم شه و حساب کار دستش بیاد .. آخه اساسینز کرید رو چه به سرویس محور بودن ؟ :/
Assassin قبلی عنوان موفقی بوده پس حداقل یک امیدی وجود داره
کدوم قسمتش مسخره بود ،شاید سرویس محور باشه ولی عنوان موفقی باشه مثل اورواچ
“”Assassin قبلی عنوان موفقی بوده پس حداقل یک امیدی وجود داره””
.
🔫😐
من واسه منطقی ترین کاربر سایت جوابی ندارم
سلام!
به سر خود شلیک نکنید، آن سر برای زایش افکار پویا و شفاف ساختهشدهاست!
خب من برای شما احترام قائلم ولی هنوز نفهمیدم دقیقا چه مشکلی با اساسینز کرید دارید، یه تفضلی بفرمایید لطفا!
سلام
من خودم حامی مالی پروژهای، حتی یک روز هم کار تعطیل نخواهد شد.
#شوخی
دوست عزیز من، این شایعه بنظرم میتونه غلط باشد.
شما توجه کنید قیمت بازی ۶۰ دلار اعلام شده، در حالیکه امکان نداره ۷۰ دلار نباشد، مگر میشود؟
بعد اینکه به بازی جدید به چشم استراحت و تغییر فاز نگاه کنیم، لزوما چنین تغییراتی بد نیست اما اگر شایعات حقیقت داشتهباشند من شخصا انتظار بیشتری از داستان بازی داشتم.
نمیدونم پایان والهالا رو یادتون هست یا نه ولی کاملا داستان باز موند برای ادامه و من فکر میکنم اون داستان در این بازی ادامه خواهدداشت.
این جمله رو از پست خوندم و کامنتو دادم:
.
“ظاهراً داستان Assassin’s Creed Infinity سرراست و بدون پیچیدگی است”
سلام
متأسفانه امکانش هست.
ممکنه بیشتر رو سرمی کار کنند ولی همون GTA V هم بخش داستانی معرکهای داشت.
خیلی فرق میکنه اگه بخش داستانی خوب باشه یا نباشه.
بله بخش داستانی gta v نسبت به داستان سری های قبلی gta ضعیف بود ولی به تنهایی و در مقابل دیگر بازیها خوب بود واقعا
سلام
آره استادجان، همین دقیقا!
نسبت به خودش پسرفت داشت ولی باز بعنوان یه بازی مستقل خیلی عالی بود.
همین که این بازی شبیه بازی دستینی هست پس برای این بازی هایپ شدم و بی صبرانه منتظر معرفی رسمی این بازی هستم . امیدورام که بازی در خور و سرگرم کننده ای باشه . و به خوبی ازش پشتیبانی بشه
هعی
چه کردی یوبی چه کردی
وای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم یه کارایی میکنه انگار جنگ شده واقعا چرا
اطلاعات جذاب بنظر میان اگه خوب اجرا بشن خصوصا از نظر فنی(چون ببشتر هیترا بخاطر باگ های کوچیک بازی هم هیت میکنن بازیاشو) قطعا بازی خوبی میشه
“”چون ببشتر هیترا بخاطر باگ های کوچیک بازی هم هیت میکنن بازیاشو””
.
🔫😐
غیر از اینه؟مثال بزنم؟اون اسلحه رو هم غلاف کن داداش زخمیمون کردی😂❤
سلام
هیت کردن پدیده شایعهای ست و هر بازیای از شر این بلا در عذاب است.
بیشترش هم بخاطر جامعه و فضای سطحینگر و شوخ گیمرها ست.
اصولا یه علت بروز باگ، بازی کردن غلط خود گیمر است.
باگ های کوچیک؟ باورت میشه من بخاطر یه باگ بعد از ۵۰ ساعت نتونستم والهالا رو ادامه بدم؟ یه باگ وحشتناک پیش اومد و هر کاری کردم درست نشد. بدترین باگی بود که تو زندگیم دیدم. ولی با این حال بازم والهالا بازی باکیفیتی بود و من بهش نمره ۸.۸ میدم. اگه باگ نداشت شاید اولین اساسینی می شد که بهش نمره بالای ۹ میدم
سلام
درود بر شما عزیز! ایول دارید!
متأسفانه باگ بازیخرابکن بازی خیلی خیلی خیلی زیاد است! خیلی!
من خودم دو سه جا بهش برخوردم، یکی منطقه اسنوتینگهمشایر و دیگری مراحل آزگارد بخش دوم.
معمولا با سیو دوباره و این کارها حل میشه اما در هر صورت چنین خطایی نابخشودنی ست. (بمعنای اینکه خیلی مهم و تأثیرگذار هست)
باگ اینطوری، دو سه تا خیلی بد داره بازی ولی باگهای از جنس دیگه یا مثلا گلیچ من ندیدم اما حکایتها میگن نسخه کنسولی همچین مشکلاتی هم داره.
بخشیش ترسناک و نگران کننده بود…
بخشی دیگش هم کمی امیدواری یا هیجان داشت…باز باید دید چی میشه
ایده جالبیه ولی چون سرویس محور میشه امیدی نیست😶
سلام، شب بخیر
امیدت به خدا باشد دلاور! انقدر زود ناامید نکن خودت رو.
هیچی دیگه ، لابد میخان مثله هیتمن اپیزود اپیزود بدن .
اگر بتونن بازی رو خوب دربیارن و از پتانسیل سرویس محور بودن بخوبی استفاده کنن من بشخصه استقبال میکنم چون ایدش ایدهی خوبیه و باید دید یوبیسافت کنونی تا چه حد میتونه از پتانسیل های این ایده استفاده کنه.
همون تغییری که سال هاست سری Assassin’s Creed بش نیاز داره بالاخره داره رخ میده, همین طرحو میشه تو فارکرای و واچ داگز هم بکار ببره و از سردرگمی نجاتشون بده
یه جور مثل همین دستنی دیگه
ببینم دستنی باید اتصال دائم نت داشته باشی
چجوریه ؟؟
سلام عزیز
قبلا تقریبا خود یوبیسافت تأیید کرد.
ایده چنین بازیای از موفقیت بخش آنلاین GTA V اومده.
زیاد با دستینی یا مثلا فورتنایت شاخبهشاخ نمیشه.
کاشکی به جای این بازی ریمک assassins creed 2 رو میساخت شما فکر کن پارکور در حد یونیتی گرفیک والهالا و یه گیم پلی مشتی توی ونیز اینتالیا چی می شد
دقیقا
سلام عزیز، شب بخیر
یه بازی میساختند، کل داستان اتزیو بزرگ! چه خود نسخه دوم، چه برادرهود، چه رولیشنز، چه ماجراهای چین و داستانهای فرعی.
خلاصه از صفر تا صد اتزیو.
به نظرم الطائر بیشتر به همچین بازیی نیاز داره تا اتزیو آئودیتوره دا فیرنزه کبیر!
سلام
آره، پس اول الطائر رو بسازند، باز اتزیو حداقل ۳ تا بازی مستقیم با خودش داشت.
میتونه جالب باشه.
این خودش یه نوآوریه یعنی بیای یه بازی که به هیچ وجه قابلیت سرویس شدن نداره رو تبدیل به یه بازی سرویس محور کنی XD
مثل بعضی دوستان نمیگم نابودی یوبیسافت به جاش بهتره بگیم ای کاش اون شخصی که این تصمیمات رو میگیره حالا چه سهامدار چه مدیریت فقط امیدوارم این ادما یه جوری با کله بخورن زمین که مجبور شن یوبیسافت رو درست کنن وگرنه هیچ وقت ارزو نمیکنم یه شرکت با ده ها هزار کارمند نابود شه
بعضی موقع ها به خودم میگم ای کاش بازی هایی مثل فورتنایت که خودم بازیش کردم و لذت بردم از بازی کردنشون و لحظات فانی که درست کرد ولی ای کاش این بازیا درست نمی شدن که بزرگترین فرانچایز های این صنعت بیان برای پول گند بزنن به این صنعت و هر سال بازی های بیشتری از این مدل ساخته شن
assassin’s creed valhalla همین الان سرویس محوره استاد
سلام
نه بزرگوار فکر نمیکنم، سرویسمحور نیست ها؟
پروفسور مگه من حرفی از والهالا زدم سرویس محوره یا نه ؟ من در مورد خوده فرانچایز حرف زدم که شامل والهالا هم میشه
پروفسور بودن خیلی سخته ها خیلی زحمت میکشی تو سایت
وقتی میگی یه بازی که به هیچ وجه قابلیت سرویس شدن نداره یعنی همین، هیچ بازی نیست که قابلیت سرویس محور شدن رو نداشته باشه جز بازی های نسل قدیم که امکان اتصال به اینترنت نداشتن
ای کاش حالت نقش افرینی طورشو ادامه بدن.دستینی اگه تک نفره بری انچنان لذتی نداره.اکر بخواد اونجوری طراحی بشه داستانشو ابکی میسازن به احتمال زیاد چون حتی منم که به داستان خیلی توجه میکنم اگه با رفیقم بازی کنم اکثرشو اسکیپ میکنم.
ایده قشنگیه.
خیلی شبیه اون شرکت داخل بازی تو نسخه بلک فلگه.
امیدوارم بقیه هم یاد بگیرن.
البته حالت آنلاین بلک فلگ زیاد خوب نبود
به نظر من اساسینس دیگه از ریشه هاش فاصله گرفته . من از بلک فلاگ با این ip آشنا شدم و برای من بهترین اثر در بین تمام بازی های این سری بود؛ اما بعد از این اثر تمام بازی های ساخته شدش افت زیادی کرد؛ شاید بخاطر انتشار هرساله این فرانچز و دادن یک اثر با داستانی آبکی و گیم پلی های تکراری به بازی بازان. البته والهالا واقعا یک بازی کاملیه، اما از هسته اولیه اساسینیش بسیار دور شده و به یک بازی ویچر مانند تبدیل شده .
سلام
دور از جونتون ولی خود بلکفلگ چندان هویت اساسینز قویای نداره و خیلی از ریشهها فاصله گرفته.
اگر با این تفکر پیش بریم وگرنه بنظر خودم عالی ست بلکفلگ!
عجیبه شما به این نتیجه رسیدید.
اما اینم خاطرنشان بکنیم عزیز جان، والهالا اصلا شبیه ویچر نیست ها! کجاش شبیه ویچره؟ داستانش؟ دبزاینش؟ روایتش؟ گیمپلیاش؟
الهامات هست ولی اینطوری که میفرمائید نیست.
بازی تو گیمپلی و مبارزات کمی از God of War 2018 الهام گرفته.
بیشتر تو دوربینش، فیزیکش، کمبوهاش، جلوههای ویژه و صدالبته المانهایی مثل جاخالی دادن.
از ویچر، بیشتر بازی گوئنت رو داریم، شاید ایده وجود یک بازی محلی الهام بازی بوده، بازی Orlog.
که خود همین بازی منشأ تاریخی و فرهنگی داره انگار و واقعی هم هست تا حدی.
و کاملا هم متفاوت از گوئنت هست.
در کل بنظرم الهامات چنان نیست که خیلی بهش توجه کرد.
زیاد برای بازیش هایپ نیستم چون هیچ تفکری راجب حالت چند نفرش ندارم که خوب باشه و بعید بدونم خوب در بیاد ،اونم با درنظر گرفتن حالت چند نفره نسخه های قدیمی
البته از حق نگزریم یوبیسافت همیشه ایده های خوبی داره البته اگه بتونه اونارو بدرستی انجام بده،تا زمانی که یه تریلر یا گیم پلی معتبری ندیدیم نباید قضاوت کنیم
دارین با فرنچایز مورد علاقم چیکار میکنید لعنتیا !
آخه اساسین کرید چیش به سرویس محور و کوآپ میخوره !
هعی assassin’s creed سرویس محور
کاری ب خود بازی ندارم با سرویس محور بودنش مشکل دارم حالا حتی اگه میخواد بازی خوب هم باشه