سونی نام تجاری بازی The Order 1886 را ثبت کرد
شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment)، به تازگی نام تجاری عنوان انحصاری خود یعنی The Order 1886 را در آمریکای شمالی، به نام خود ثبت کرده است.
احتمالا شرکت سونی قصد داشته تا علامت تجاری این بازی را برای خود نگه دارد. با این حال ممکن است این شرکت در آینده برای این اثر برنامههایی داشته باشد. اما با وجود اینکه استودیوی توسعه دهندهی The Order 1886 یعنی رِدی اَت داون (Ready At Dawn)، سال گذشته توسط فیسبوک (Facebook) خریداری شد، اگر شاهد دنبالهای برای این بازی باشیم، توسط این استودیو نخواهد بود.
بازی The Order 1886 در ۱ اسفند سال ۱۳۹۳ ( ۲۰ دسامبر سال ۲۰۱۵ ) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد و با بازخوردهای خوبی از سوی منتقدان مواجه نشد. شما میتوانید نقد و بررسی این عنوان را از اینجا مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ترجیحاً بهتره توسعه The Order II به دستان توانمند سانتا مونیکا و یا ناتیداگ سپرده بشه.
سانتا که خودش مشغول دوتا پروژه دیگه اس، ناتی داگ هم نباید بیکار باشه حتما اوناهم مشغولن
شاید ساکرپانچ گزینه بهتری باشه
سانتامونیکا و ناتی داگ هر کدوم چند تا پروژه دارن و امکان نداره اینو بتونن بسازن.
سانتا؟ ناتی داگ قبول دارم اما سانتا تجربه ای نه در شوتر سوم شخص داره و نه فضای مدرن این بازی.
دوست عزیز
خود The order 1886 با کمک سانتا ساخته شده
عجب😬😬😬😬 پس اگر منو نمی قولین شاید بشه گفت چرا ضعیف ظاهر شده و می تونه ناشی از بی تجربگی سازنده هاش باشه.
کاپیتان استقونی قولدن نداله ژناب
( کاپیتان استخونی خوردن نداره جناب )
چرا بقولیم فدات شم ؛ اینجا آدم میاد تا یاد بگیره
.
بازی ایراد اساسیش کم بودنه ؛ ۶ ساعت مدت زمان کل بازیه که حدودا ۴ ساعتش کات سینه
از طرفی سانتا بیشتر روی بحث گرافیک و محیط بازی کار کرده که نتجیش شاهکاره ؛ خود ردی ات داون روی گیمپلی و مکانیزم ها کار کرده که جای بهتر شدن داشت از طرفی بحث تنوع اسلحه و حس القا هیجان در حین مبارزات با گرگینه فوق العاده بوده
اگه بازی بالای ۱۵ ساعت بود قطعا متاش فرسخ ها بالاتر میرفت گرچه به نظرم با همین وضع متاش می بایست بالای ۷۵ باشه
چه جالب
جناب خود سانتا به ساخت The Order 1886 به read at dawn کمک کرد !
و حتی یه زمان خود سانتا مونیکا داشت شوتر میساخت !!!
ترجیحا بهتره اوردر دو لغو بشه تا وقت اونا تلف نشه:)
نظرت درباره منحل شدن یوبی چیه🤔
اونجوری وقت ما تلف نمیشه 😉
یوبیسافت : استودیو ، ناشر
اوردر : یه بازی افتضاح که حتی نمیشه بهش گفت بازی
سگ بازیای داوود قفس شرف دارن به اوردر
اوردر بازی خوبی بود بازی های داوود قفس هم خوب هستن – به همه سلیقه ها احترام بزارید
جمع کن بابا
یوبی فن ها حق اظهار نظر درباره بازی های حضرت قفس رو ندارن !
وقتی سطح رضایت شما در حد امثال یوبی باشه یعنی آثار قفس فرسخ ها از سطح انتظار شما بالاتره و بخاطر همین آثارشو درک نمیکنین و فکر میکنین آشغاله
وقتی شما یوبی رو به عنوان یه ناشر و استودیو عالی قبول دارین به این معناست از لول دیزاین و گرافیک و شخصیت پردازی کوچیییییک ترین اطلاعاتی ندارین و فکر میکنم همین باعث میشه به خودتون اجازه بدین درباره آثار امثال کیج و کوجیما نظر بدین !
.
پ.ن : کل ۱۶ هزار نفر یوبی اگه روهم جمع شن میتونن موشن کپچر NPC این بازی رو بسازن؟!!!!😏
بند اول که هیچی شعر محض بود
ولی بند دوم
من یوبی رو استودیو یا ناشر عالی نمیدونم ولی استودیو یا ناشر که هست!
طبیعتاً منحل شدن یه استودیو یا ناشر اونم یوبیسافت که حداقل سالی یه بازی با متای هشتاد میده بدتر از لغو شدن نسخه ی بعدی یه بازیه که هر چند تا نسخه هم ازش بیاد عمرا از یه فاجعه فراتر نمیره!
اوردر ۱۸۸۶ تنها چیزی که داشت گرافیک بود!
گرافیک رو بزار کنار
نه موسیقی هاش آنچنان محشر بود
نه داستان حتی متوسطی داشت
نه گیم پلیش حتی بد بود!
موسیقی meh
داستان بد
گیم پلی هم که نداشت کلا:)
مثل گیرز که افت کرده شیردوشی شده نه؟
خیلی دوسش داشتم
تم و فضای بازی در کنار ظاهر کاراکترا و انمیها فوقالعاده بودن
از صمیم قلب امیدوارم ادامهی این بازی ساخته بشه
ایرادای بازی اول گرفته بشه ، میتونم یه عنوان عالی ببینیم
اما مشکل اینه که کی میخواد جای ردی اتداون بگیره؟!
داداش ینی تا الان ناتی داگ شوتر نساخته؟ منظورم یه بازی کاملن شوتر نیست. تنها استودیویی که میتونی یه گیم خفن از این آی پی بسازه، به نظرم ناتی داگه. ماشالله تو زمینه انیمیشن هم که غولیه برای خودش و امیدوارم خیلی سریعتر قسمت دوم این بازی ساخته بشه. یه چیز نابی بود اصن. نبرد با گرگینه ها توی لندن ویکتوریایی😍😍
نه اصلا بحث این نیستش که ناتیداگ نمیتونه
موضوع اینه که الان هر استدیویی برنامههای ۳-۴ سال دیگه خودشم ریخته
این بازی باید دست کسی بیوفته که هم سرش خلوت هم این بازی قراره براشون یه آزمون باشه
بین استدیوهای سونی ، نمیدونم اگه قرار به ساختن باشه کی این کارو انجام میده
یه سری هستن به بازیای ایکس باکس میگن متا زرد ولی یادشون نمیاد همین The Order 1886 و ۲ نسخه Knack از بنیانگذاران متا زرد تو نسل ۸ و جز فاجعه ترین بازی ها بودن
بنیانگذار متا زرد Ryse بود شما سنت قد نمیده
Order 1886 خدایی اندرریتد بود ؛ حقش این نبود
بزرگترین ایرادش کوتاه بودن بود وگرنه از نظر گرافیک و داستان و تنوع اسلحه و پویایی محیط و ….. عالی بود
کوتاه بودن ایراد نیست.
بااااشه
خبر مرگم اومدم با خیال راحت کامنت ها رو بخونم اینو دیدم الان چرا دنبال دعوایی؟؟ کی الان درباره بازی های مایکرو گفت ؟؟ بس کنید دیگه هر پست میری یکی میخواد جو رو بهم بزنه😑
Ryse son of room با متا ۶۳
اولین متا زرد نسل پیش که انحصاری ایکس باکس بوده سلام میکند
بنیان گذاره متای قرمز ایکس باکس هستش با بازی انحصاری واقعیش که فقط روی ایکس باکس موجوده و پایینترین متای قرمز در انحصاری ها رو داره
شاهکاری به اسم Fighter within با متای شاهکار قرمز ۲۳ و یوزر اسکور ۲.۸
اینکه خوبه. نسبت به اونی که من گذاشتم گاده😂 متا ۷۳ بد نیست چسبیده به ۷۵ که متای سبزه (: ولی ۲۳🙂
فشاری که بهت وارد شد، وصف نشدنیه سهند کوچولو. اگه دقت کنی، سازنده کیلزون همونیه که هورایزن زیرو دان با متای ۸۹ و کیلزون ۲ با متای بالای ۹۰ رو داده بیرون!!😂
الانم که داره خودشو برای انتشار هورایزن۲: فوربیدن وِست آماده میکنه. باز خوبه پلی استیشن یه کیلزون متا زرد داره که شما ازش، مثلن برای فشاری کردن سونی فنا استفاده کنین ولی شما ایکس فنا دنیایی از گیمای متا زرد هستین که باعث میشه دست ما برای فشاری کردنتون خیلی باز باشه😂😉
خوبه اون شروع کرد!
لعنت بهت پسر پاره شدم😂😂😂😂
چه تبلیغاتی داشت مخصوصا که چند تا خبر نگار پشت درهای بسته بردن بازی نمایش دادن و تعریفهایی هم کرد این شخص.منم رفتم بازی تهیه کردم فقط ۵ دقیقه ادامه دادم و تمام.بازی یکنواخت و خسته کننده و سیستم تیراندازی حوصله سربر تکراری.انصافا که سونی تو کیلزون۲ سنگ تمام گذاشت .حتی کیلزون۳ و هیلو جدید به گرد پای کلزون۲ نمیرسه
داش ۵ دقیقه اولش سینماتیکه ، اصلا به گیمپلی رسیدی که حرف می زنی؟😂
منظورت بازی رو تو یوتیوب دیدی دیگه کوله ترین؟ Cole train
یکی از بهترین بازیای نسل هشته برام
چار پنج باری تمومش کردم حرف نداشت،کاش نسخه دومش ساخته میشد،این بازی خیلی حیفه
با اینکه نسخه اول یکی از بدترین بازیهایی بود که در نسل هشت رفتم ولی به نظرم این آیپی بخاطر پیش زمینه داستانیش پتانسیل خیلی بالایی داره. اگه یه شانس دیگه دریافت کنه نسخه بعدی میتونه بازی خوبی بشه.
من هم بدترین بازی ای که بازی کردم گیرز ۴ بود خداییش روی هارد نمیمرد ربات کشی شده بود پاکش کردم
البته گیرز ۵ خداییش قشنگ بود بهش ۸۰ تا ۸۴ میدم البته ایراداتی زیادی داشت.
محیط بزرگ و بی محتوای سندباکسی
فیزیک بد که کاراکترت تو کامیون و .. فرو میره
باگ
روی هارد نمیمیره و روی اینسین بازی کردم که واقعا سخت میشد ( البته سخت شدنش نکته مثبته )
پایان مسخره
۲۰ دسامبر همون ۲۹ آذر نمیشه؟
به ریبوت این بازی خیلی امید دارم
اینجور که معلومه سونی نمیخواد ولش کنه و تمایل داره که ادامه ی این اثر ساخته بشه اما با یه گیم پلی آزادتر و گیم تایم بیشتر و کاتسینای کمتر.
امیدوارم ساخته بشه
خیلی هم عالی👍😍 نسخه اول خیلی خوب بود من ازش لذت بردم و تا الان در حسرت نسخه دوم بودم…
بازی پتانسیلش بالاس حیفه از ایپیش استفاده نکنن
اگه میخان ادامه ش بدن باس بسپارن دست ناتی داگی سانتایی یا حتی اینسومنیاک
احتمال زیاد میدنش دست بند استودیو شاید هم اون استودیو جدید ها که خریدن
بازی خیلی خوبیه ولی بیشتر کات سین بود….همین موضوع به ضررش تموم شد
این بازی پتانسیل های زیادی داشت که میتونستن تو قسمت ۲ برطرفش بکنن و یه بازی عالی و بهتر بسازن
به نظرم سانتا مونیکا یا ناتی داگ گزینه های مناسبی هستن برای ساخت دنباله بازی مخصوصا سانتا که به ساخت بازی با Ready at Dawn نقش داشته
من که ازش خوشم اومد گرافیکش عالی بود داستان و گیم پلی نسبتا خوبی هم داشت فقط کوتاه بود
واااااای !!!!
یعنی ممکنه دنبالش بیاد
این گیم با فاصله با گرافیک ترین بازی در نسل هشتم بود و رو دستش نیست (البته با اومدن انریل انجین ۵ دور از انتظار نیست)
ای کاش بدن دست ناتی داگ یا سانتا مونیکا
یه دستی به گیم پلی اش بزنند
لست ۲ و انچارتد ۴ و رددد۲ سلام رسوندن😐
اونها هم گرافیک خیلی زیادی دارن
اما اوردر اول نسل اومد و گرافیک به اون جزییات نیست
حتی لست ۲ و انچارتد ۴ و ردد ۲ که برای من جز بهترین بازی ها هستن هم به نظرم چنین گرافیکی ندارن
با احترام نظر شخصی
با خوندن این خبر خداییش خوشحال شدم. بازیش قشنگ بود حیفه ادامش ساخته نشه تنها ایرادش کوتاه بودن بازی و کات سین زیاد بود همین. به اینکه مبارزات تن به تنش با گرگینه ها تو تمیارستان حرف نداشت. البته مخفی کاریش ساده بود. این اولین بازی ای بود که روی پلی ۴ بازی کردم ۱۵ تومان یک هفته اجاره کرده بودم نمیدونستم کوتاهه تو سه روز بازیش کردم فکر کنم ( روزی ۱ ۲ ساعت ) اول بازی گرافیکش رو دیدم پشمام ریخته بود که چجوری این کنسول اسلیم باریک با این قیمت میتونه همچین گرافیکی داشته باشه
این بازی فقط در یک کلمه توصیف میشه: اتمسفر!!!
خدای اتمسفره این بازی. ترکیب طراحی مراحل و صداگذاری یه اتمسفر خفن و لعنتی درست کرده بود. یادمه وقتی بازیش کردم دهنم باز مونده بود و با خودم گفتم اگه اول نسل اینه پس اخرش چیه؟!!! واقعا شاهکار بود و ایده بسیار خفن و جدیدی داشت. یکی از دنیاهای زیبای گیپ همین دوره ویوتوریا و استیم پانکیه. ولی دو ایراد بزرگ داشت: یکی کوتاه بودن بازی که تا میرفتی گرم بشی بازی تموم میشد و یکی هم بسته بودن گیمپلی. خیلی دستت رو بسته نگه میداشت و اصلا خلاقیت پ. ش. م بود. ولی با میزان کاتسینهاش اوکی بودم. هیچ اشکالی نداره کاتسین زباد باشه بشرطی که گیمپلی غنی باشه. مث متال گیر ۴. ولی دث فقط کات سین بود و گیمپلی صفر.
لذتی که این بازی اوایل نسل ۸ بهم داد رو با هیچ بازی دیگه ای تا الان تجربه نکردم . گرافیک فوق العاده ، اتمسفر عالی ، فیزیک ، داستان . شلیک کردن با اسلحه یه حس خوبی داشت. تنها مشکلش کم بودن گیم پلی بود . داستان جوری بود که به نظرم میتونست در برهه های زمانی دیگه ای هم ادامه پیدا کنه و منتظر بودم نسخه دوم با گیمپلی بیشتر و کامل تر منتشر بشه که متاسفانه دیگه خبری ازش نشد .