ایستراگ جالب Metal Gear Solid در Halo Infinite
در بازی محبوب Halo Infinite، دیالوگ یکی از گرانتها (Grunt) به یکی از باسفایتهای بازی خاطره انگیز Metal Gear Solid که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد، اشاره میکند.
در کلیپی که یکی از کاربران یوتیوب از بازی Halo Infinite منتشر کرده است، ما شاهد یکی از گرانتها هستیم که برای شکست دادن مستر چیف به دوست خود پیشنهاد میدهد که کنترلر را به درگاه “پلیر دوم” متصل کنند، اما از این آنجایی که کنترلرهای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس از چنین قابلیتی بهره نمیبرند، به نظر میرسد که گرانتها نمیتوانند از این طریق نسبت به مستر چیف برتری به دست بیاورند.
لازم به ذکر است که این دیالوگ اشاره به یکی از باسفایتهای عنوان خاطره انگیز اکشن مخفیکاری Metal Gear Solid دارد که در تاریخ ۱۹۹۸ منتشر گردید. هنگام مبارزه با باسفایت Psycho Mantis، او در اقدامی دیوار چهارم را میشکست و با دسترسی دادههای سخت افزار پلیاستیشن حرکات و اعمال کاربر را از پیش حدس میزد و تنها راه شکست دادن او این بود که دسته را جدا کرده و به درگاه مخصوص کاربر دوم متصل کنند تا Psycho Mantis نتواند حرکات پلیر را پیش بینی کند.
توسعه دهندگان Halo Infinite رویکرد خلاقانهای در این اشاره به بازی Metal Gear Solid داشتند و این دیالوگ رد و بدل شده با توجه به قدرت کم گرانتها در برابر مسترچیف منطقی به نظر میرسد. شما در ادامه میتوانید کلیپ منتشر شده از این ایستراگ را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما میتوانید نقد و بررسی Halo Infinite را به قلم امیرحسین رنجبر مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
دوستان سلام یه سوال
من دیشب پلی استیشن ۵ نسخه دیجیتال رو سفارش دادم.
در حال حاضر تلویزیون من
مدل LG LED معمولی ماله چند سال پیش هست و حتی HDR هم نداره
میخاستم بدونم این تلویزیون توانایی اجرای پلی استیشن ۵ و بازهاش رو داره!؟؟؟؟
در حال حاضر پول تلویزیون ندارم اخه ….
ممنون میشم جواب بدین..
سلام
مشکلی نداره
خود کنسول، رزولوشن ۱۰۸۰ رو شناسایی میکنه.
این مورد در xbox series x هم صدق میکنه.
مبارکتون باشه . امیدوارم از خریدتون لذت ببرید
نه مشکلی نداره اگر از کابل hdmi پشتیبانی کنه خود کنسول به صورت اتوماتیک با رزولوشن تلویزیونتون هماهنگ میشه و مشکلی برای اجرای بازیهاش نخواهید داشت . هر چقدر کیفیت رزلوشن و رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشه خوب طبیعیه کیفیت بازی در اون بالاتر میره و جذابتر هست . اما هر تلویزیونی که حتی خیلی قدیمی باشه و درگاه hdmi داشته باشه مشکلی در اجرای بازی کنسولهای نسل نهم نخواهی داشت
👍👍👍🤣
متالگیر؟
کوجیما؟
مایکروسافت؟
آینده؟
واقعا عاشق کوجیما هستم. وقتی بچه بودم زبان بلد نبودم نمیدونستم باید چیکار کنم تا اینکه یکی بهم گفت باید دسته رو از پورت ۱ بزنم به ۲.
اگر دقت کرده باشین کوجیما تو بازیاش همیشه سعی داره که بین واقعیت و بازی مرز مشخص کنه. المان هایی گذاشته تو بازی که بهتون گوش زد کنه همچنان داری بازی میکنی این واقعی نیست. یه چیزی تو مایه های طنز مهران مدیری.
حالا جدا از بحث کوجیما این رادیو “پروپکانی” 🤣 Zeta Halo کلا حرفاش بامزه هست.
پروپکانی=propaganda
من نسخه یک رو تو ps1 چند بار تموم کردم ولی هیچوقت پورت دسته رو جا به جا نکردم
عجب 😅 ولی انصافا گیم خوبی شدااااا خیلی خوش ساخت از آب در اومد
منظورت از خوش ساخت متال گیره دیگه؟😹😹😹
یادش بخیر وقتی این بازی تازه اومده بود تا ۴ روز بازیو تموم کردم روز اخر باس سایکو مانتیس یادم نمیره تقریبا ۴ ساعت توش مونده بودم
کلا این گرانت ها توی بازی دیالوگ های جالبی دارن. وقتی هم میخوابن و میری از پشت بیدارشون میکنی ری اکشنشون خیلی باحاله😂
این گرانت ها خیلی عالین برای دشمن بودن 🤣
چه ایستراگ باحالی 😂
این کاری که تو متال ۱ انجام دادن از اولین شکستن های دیوار چهارم تو بازی ها بود
بی نظیرن این گرانت ها این نسخه هم خیلی دیالوگ محورن و فکر کنم صدا پیشه شون هم یه زمان خوده استاتن بوده
درباره هیلو اینفینیت به شدت از دو هیلو قبلیه ۳۴۳ بهتر هست جوری هست که SX رو برای هیلو روشن میکنم و با هیلو خاموش میشه و عالی کار کرده ۳۴۳
با هیلو های بانجی مقایسه ای نمیکنم چون خوده بانجی هم الان بگن بیا هیلو بساز عمرا نمیتونه مثل هیلو۳ دوباره توسعه بدن
سبک FPS در اشباع ترین حالت خودش هست و متعصب ترین فن XBOX هم فکر نمیکرد اینفینت این قدر خوب دربیاد اونم با اون فاجعه سال قبل
راضیم از بازی
من کلا بازی های کارکتر محور رو همیشه مورد علاقم بودن و هیلو هم حضرت، این نسخه در بهترین با ابهت ترین و با جذبه ترین ورژن خودش هست
اره واقعا در اشباع ترین حالت بازی های شوتر هستیم
ولی نه در بهترین حالت
هیلو در حال حاضر بهترین شوتر میان نسلی هست
ولی سال دیگه با عرضه ی مدرن وارفر ۲ شرایط فرق می کنه
اینفینتی وارد رو ک می شناسی
اینفینتی وارد کارش عالیه . ولی مشکل از اکتیویژنه که اجازه نمی ده درست کار کنن .
آخ گفتی…هیلو ۳ چه جواهری بود!!!
کوجیما قبلا: باس فایت خلاقانه و به یاد ماندنی
کوجیما حالا: فیلم سینمایی خشک و حوصله سر بر
بنده خدا کاتسین اول متال گیر ۴ حدودا ۴۰ دقیقه هست
اون که فیلم سینمایی تره
البته دث استرندینگ آشغالها😹
دقیقا – کوجیما همیشه اسم یه بازی ساز رو یدک می کشید ، اما این در حالی بود که خودشم همیشه گفته بود علاقه اصلیم فیلم و سینما هست – به خاطر همین هم هست که اولش بین زمین و هوا (گیم و سینما) معلق موند (سری متالگیر) و در نهایت عملا به سینما در قالب بازی رو آورد (دث استرندینگ)
و همچنان یک اشاره دیگری به به متال گیر هستد این که یکی از مهارت بازشدنی به شما مهمات بی نهایت رو می دهد ایکون این مهارت یک جمجمه با یک bandana هستد که اشارهای به bandana سالید اسنیک از متال گیر سالید ۲ هستد که در کاتسین به رایدن می گوید که bandana اش بهش مهمات بی نهایت ی دهد و همچنین این آیتم یک آیتم بازشدنی هستد !
این یعنی مایکروسافت کوجیما رو خرید😳
آیا سونی نیز به سرنوشت اکتیویژن دچار میشود؟🙀
دربارهٔ دومی شک نکن
خدا کنه ی متال گیر نسل۹داشته باشیم