اطلاعاتی از محل روایت BioShock 4 فاش شد
یک منبع داخلی معتبر، اطلاعاتی از بازه زمانی و محل روایت نسخهی بعدی BioShock فاش کرد. این عنوان چند سالی میشود که توسط کلاود چمبر در دست ساخت قرار دارد.
ژورنالیست مشهور، کالین موریارتی (Colin Moriarty)، مدتی پیش در یک پادکست جزئیات جدیدی از چهارمین نسخهی سری BioShock به اشتراک گذاشت. به گزارش VGC و بر اساس صحبتهای منابع موریارتی، بازی BioShock 4 در سال ۱۹۶۰ روایت میشود و گیمر را به یک شهر خیالی در قطب جنوب میبرد. بازی از نظر قصهگویی و روایت شدیداََ به بازیهای قبلی سری BioShock ارتباط پیدا میکند. همچنین تیم سازنده یعنی کلاود چمبر (Cloud Chamber) سال ۲۰۲۲ را برای عرضه، هدف قرار داده است.
موریارتی در این باره گفت:
بازی در شهری به نام Borealis در قطب جنوب روایت میشود و بازه زمانی آن نیز حوالی دههی ۱۹۶۰ خواهد بود. نام رمزی پروژه نیز Parkside بوده و به من گفته شده که برای رسیدن به یک فرمول صحیح، تیم سازنده آزادی کامل دارد.
از دیدگاه اطلاعات داخلی، این بازی تا حد زیادی یک رمز و راز است و به خوبی از آن محافظت میشود تا جزئیات مهمی فاش نشود. آنها کاملاََ به این موضوع آگاهی دارند که این اثر (BioShock 4) با بازیهای کن لوین (Ken Levine)، خالق سری BioShock، مقایسه خواهد شد. راستی، بازی بعدی لوین نیز توسط تیک-تو (Take-Two) منتشر خواهد شد.
شرکت توکِی گیمز (2K Games) دسامبر سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که مراحل ساخت نسخهی جدیدی از سری BioShock آغاز شده است و این پروسه چندین سال ادامه خواهد داشت. قابل توجه است که جاناتان پلینگ (Jonathan Pelling)، طراح اولین بازی BioShock و کارگردان خلاق نسخهی Infinite، وظیفهی هدیات و کارگردانی تیم طراحی بازی جدید را بر عهده دارد.
چندین سازندهی ارشد سری BioShock نیز روی نسخهی چهارم کار میکنند، بنابراین به نظر نمیرسد که چندان جای نگرانیای وجود داشته باشد.
مدتی پیش، اطلاعات دیگری از BioShock 4 لو رفته بود که صحت آنها هنوز مشخص نیست. هفتهی آینده مراسم The Game Awards 2021 برگزار خواهد شد، شاید در این رویداد شاهد معرفی این اثر باشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
احتمالا بایوشاک ۴ نمایشی در گیم اواردز داشته باشه.
اگر ۲۰۲۲ بیاد و عالی ظاهر بشه، برای نامزدی و حتی گوتی شدن حرف زیادی برای گفتن داره البته بنظر شخصیم قطعا اینطور خواهد بود. چون تیم سازندش عالیه.
امیدوارم بایوشاک ۴ مثل قسمت های پیشین خود هیاهو به پا کنه.
البته اینکه بگید نام بایوشاک بقدری بزرگ هست که توانایی گوتی شدن داره میتونه درست باشه اما اینکه واقعا در عمل اتفاق بیافته قطعا ربطی به نام بزرگش نداره و فقط کیفیت بازی هست که میتونه چنین احتمالی رو ایجاد کنه . کما اینکه بنظر من همینکه نام سری بایوشاک رو یدک میکشه انتظارات رو بسیار بالا خواهد برد و چه بسا این موضوع کار رو براش سخت تر هم بکنه . البته فراموش نکنیم که در گذشته بارها شاهد این بودیم که آخرین نسخه یک سری بزرگ چه بلایی بر سر کل سری آورده . نمونه خیلی ساده ش مافیا و مس افکت و…..
امیدوارم موفق بشن و بایوشاک ۴ نامی بزرگ مثل ۳ شماره قبلی بشه کار سختی دارن اما غیر ممکن نیست ، دهه ۶۰ و قطب جنوب جذاب به نظر میاد
WTF محسن خودتو دیس میدی D:D: ?
دستم اشتباهی خورد :)))
چقدر کار سختی داره این بازی
چون باید اسم سنگین بایوشاک رو به دوش بکشه
اگه سال۲۰۲۲ بیاد از نظر پربار بودن با سال۲۰۱۱ برابری میکنه
چون هرچی بازی بزرگه و صاحب نامه سال بعد میاد
پ.ن:بنازم آقای کریمی این روزا دارین خیلی زحمت میکشین
بیشتر خبر هارو شما کار میکنید
واقعا خسته نباشین
امیدوارم بزودی با بازی کردن الدن رینگ خستگی از تنتون بره
آقای آقابابایی اگر هستین لطفا از خودتون نش ن بدید تا از سلامتیتون مطمعن بشیم
هعی. اون ایده که می گفت دوتا شهر موازی ن Opposite هم دیگه روی فضا/هوا رو خیلی بیشتر دوست داشتم. ایده ی خیلی خاصی بود برای یه گیم، مخصوصا بایوشاک
شهری به نام Borealis اما در قطب جنوب ! تضاد اسمی جالب…….راستی به نظرتون بایوشاک بعدی بدون Ken Levine میتونه به یک شاهکار تبدیل بشه ؟ البته وقتیکه متوجه شدم کارگردان نسخه infinite قرار هست کارگردان نسخه بعدی باشه خیالم راحت شد . برای من نسخه infinite جذاب ترین و بهترین نسخه بایوشاک بود . نظر شما چیه ؟
به نام خدا . تمساح هستم و به نظرم نسخه یک بهترین نسخه هست . “معمولا” بازی هایی که استارت یک چیز بزرگ رو میزنن را نمیشه فراموش کرد مثل نسخه های اول از متالگیر و هافلایف و گیرز و هیلو و … .حالا چه بسا نسخه ی یک انقدری بزرگ باشه که به نظر خیلی ها ، بهترین نسخه هم باشه . مثل همین بایوشاک . امیدوارم کن لوین سر کار باشه و ول نکنه بازی رو به امان خدا . به امان خدا
بهترین بایوشاک فقط نسخه اول
خبر خوب برای سعید آقابابایی …
فکر کنید کن لوین بیاد روی استیج گیم اواردز ، از بازیش رونمایی کنه. بعد تریلر بازی پخش بشه و آخرش بزنه بایوشاک. میدونم غیرممکنه ولی اگه اتفاق بیفته از خوشحالی سکته میکنم.
ای کاش یه ریمیک تمام عیار از بایوشوک ۲۰۰۷ ساخته بشه .
به نظرت نیازه ؟. با انریل انجین ۳ طوری بایوشاک رو ساختن که همین الانش خداست . همون اول که از زیر اب میایم بیرون و رفلکس اتش توی اب میفته ، یادمه موهای بدنم صاف شده بود و کم کم ریخت . البته دوباره در امد خدارو شکر . باز نگین مارمولک ها مگه مو دارن . دارن اقا دارن
اتمسفر بازی همینجوری هم خداس ولی خب یه ریمیک نسل ۹ ی میتونه به مرز سکته برسونه
بایوشوک زیر اوقیانوس یه حال دیگه ای داره .
قشنگی ویدیو گیم همینه. جاهایی میبره تو رو که ادم های غیر گیمر نمیتونن برن .
امیدوارم داستانشم در حد قبلیا باشه. البته بدون کن لوین یکم در مورد این قضیه حس خوبی ندارم