بازیهای بعدی Battlefield در قالب جهانی مشترک ارائه میشوند
الکترونیک آرتس بهتازگی از طراحی یک جهان به هم متصل در مجموعهی Battlefield خبر داده است و به نظر میرسد که این شرکت قصد دارد فرنچایز مذکور را گسترش دهد.
طبق اطلاعات ارائه شده، ظاهراً الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به مانند کاری که اکتیویژن (Activison) با سری Call of Duty انجام داد (انتشار سالانهی یک نسخهی جدید، در کنار پشتیبانی از بخش Warzone و عنوان Call of Duty Mobile)، قصد دارد تا جای ممکن سری Battlefield را نیز گسترش دهد و این امر میتواند شامل بازیهای جدید استودیوهای زیرمجموعهی EA از جمله استودیوی Ripple Effect باشد.
وینس زامپلا (Vince Zampella)، یکی از بنیانگزاران استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) که اکنون بر روی فرنچایز Battlefield تمرکز دارد، در مصاحبه با GameSpot توضیح داد که هدف آنها جایگزین کردن بازی Battlefield 2042 نیست، بلکه قصد ایجاد یک “جهان Battlefield متصل” را دارند.
آقای زامپلا در این باره گفت:
این موضوع از بسیاری جهات یک استراتژی مشخص است. ما به تکامل و رشد بازی Battlefield 2042 ادامه خواهیم داد و انواع جدیدی از تجربیات و مدلهای تجاری را در طول مسیر کشف خواهیم کرد تا بتوانیم به این پایه اضافه کنیم تا مجموعهای عالی از تجربیات را برای بازیکنان خود فراهم نماییم. در این دنیا، جهان با شخصیتها و روایتهای مشترک به هم مرتبط هستند. این جهان همچنین با جامعهی کاربری ما ساخته شده است؛ زیرا ما از قدرت پورتال و محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده میکنیم که خلاقیت را در دست بازیکنان قرار میدهد.
در این مرحله، برنامههای جهان متصل Battlefield مبهم به نظر میرسد، زیرا ظاهراً الکترونیک آرتس در مراحل اولیهی ساخت آن قرار دارد. پیشتر اعلام شده بود که که Battlefield Mobile توسط استودیوی اینداستریال تویز (Industrial Toys) در دست توسعه قرار دارد. این استودیو توسط Alex Seropian، رئیس سابق شرکت بانجی (Bungie) تأسیس شده است. الکترونیک آرتس اخیراً پیشنهاد کرده است که یک بازی رایگان جدید از سری Battlefield در آینده ارائه شود، اگرچه وینس زامپلا چیزی را رسماً تایید نکرده است.
همچنین ظاهراً یک بازی دیگر از مجموعهی Battlefield توسط استودیوی Ripple Effect که در واقع همان DICE LA سابق است، در دست ساخت قرار دارد. در همین حال، استودیوی جدید مستقر در سیاتل که توسط مارکوس لتو، یکی از خالقین سری Halo، تاسیس شد، در حال کار بر روی ساخت جهان و روایت در فرنچایز Battlefield است. الکترونیک آرتس نشان داد که هر کدام از استودیوها در حال کار بر روی یک “تجربهی جدید” در دنیای Battlefield هستند.
زامپلا در پایان گفت:
ما قصد داریم یک جهان Battlefield بسازیم. جهانی با پروژههای متعدد که با بازیکن ارتباط دارند. ما قصد داریم Battlefield را رشد دهیم و با بازیکنانی که از طریق تجربیات و مدلهای تجاری مختلف بازی میکنند، ملاقات کنیم. از طرف دیگر، بازی موبایل Battlefield که توسط اینداستریال تویز در دست توسعه است، در سال آینده عرضه خواهد شد.
نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ لطفاً دیدگاههای خود را به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
بیخیال فقط توی نسخه بعدی یه کمپین فوق طولانی بدین بجاش یه مولتی جمع و جورم کنارش بزارین والا بهتره
بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ رو تو استیم ریفاند کردم به جاش دایینگ لایت ۲ رو خریدم و خیلی هم خوشحالم اینکارو کردم