بازی Sifu به هنگام عرضه شامل درجات سختی متفاوت نخواهد بود
بازی Sifu بدون شک یکی از جذابترین عناوینی است که در ابتدای سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال اگر به دنبال راهی آسانتر برای گرفتن انتقام هستید، باید گفت که این مسیر پیش روی شما نخواهد بود.
سیستم مبارزات منحصر به فرد Sifu باعث شده تا توجهات زیادی به این بازی جلب شود. در Sifu قرار است با استفاده از کونگ فو دشمنان خود را از سر راه بردارید تا به انتقام نزدیکتر شوید. همچنین در این بازی شاهد سیستم جالب دیگری هستیم که در آن با هر بار مردن کمی پیرتر میشوید. پیر شدن شامل مزایا و معایب خاص خودش است. با هر بار مردن به قدرت شما افزوده میشود، اما در عوض شاهد کاهش نوار سلامتیتان هستیم.
با توجه به اینکه چند ماهی تا انتشار بازی باقی مانده، نمیتوان با قاطعیت در مورد دشواری بازی نظر داد. با این حال در تریلرهای بازی این طور به نظر میرسد که قرار است با بازی چالش برانگیزی طرف باشیم. همچنین حالا به تازگی مشخص شده که اگر به دنبال راهی آسانتر برای رسیدن به انتقام هستید باید کمی بیشتر منتظر بمانید. به تازگی و در مصاحبهای با MP1st، تهیهکنندهی اجرایی استودیوی اسلوکلپ (Sloclap) اعلام کرده که در بازی Sifu خبری از درجات سختی متفاوت نخواهد بود. به گفتهی او مردن و پیر شدن بخش مهمی از تجربهی سیستم مبارزات بازی به صورت کامل هستند، چرا که یادگیری تمام مهارتها و مکانیکها بدون مردن ممکن نخواهد بود:
ما میخواهیم که Sifu بازیبازان را به چالش بکشد و آنها را مجبور به یادگیری و بهبود کند. قابلیت برخاستن از مرگ به بازیبازان اجازه خواهد داد تا از اشتباهات خود درس بگیرند و به آنها فرصت امتحان دوباره داده میشود. با این حال بهای مرگ دائما افزایش خواهد یافت. برای تکمیل بازی باید در مبارزات به استادی برسید.
البته وی افزود که شاید پس از انتشار بازی اسلوکلپ کمی به احتمال افزودن درجات سختی مختلف به بازی فکر کند. بازی Sifu در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ (۸ فوریه ۲۰۲۲) در دسترس دارندگان کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵ و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- کارگردان Black Myth Wukong: محدودیت سختافزاری سری اس علت عدم عرضه بازی برای Xbox است
نظرات
خب همون موقع که گفته بودین عرضه میکردین😐
مثل بازی های سولز
حس میکنم طرفدارای tekken و street fighter قراره از این بازی حسابی لذت ببرن
خودم به شخصه دلم میخواد تجربش کنم اما حس میکنم بعد از ۴،۵ ساعت تکراری بشه امیدوارم تنوع دشمنانش زیاد باشه ک این تکرار کمتر حس شه
بر اساس چیزی که من خوندم کل بازی ۱ ساعت و نیمه تو قضیه تکرار خیلی تاکید داره همونطور که سازنده ها روش تمرکز داره
سیستم حالبی داره برای مرگ که عواقب مخصوص خودش رو داره. نه مثل بقیه که کلا یا کل بازی از اول میشه یا ده قدم عقب برت میگردونه کلا مردن یا نمردن تاثیری جز پر شدن دوباره نوار سلامتی نداره