اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد

اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه‌تر و شهرهای پویاتر اشاره دارد

محمد حسین کریمی
۲۰:۰۳ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد

وبلاگ رسمی پلی استیشن ساعاتی پیش اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West به اشتراک گذاشت که نوید عنوانی پویا را می‌دهد.

درست همانند بسته‌ی اطلاعاتی قبلی پیرامون عملکرد ماشین‌های گوناگون در Horizon: Forbidden West، وبلاگ پلی استیشن با پستی جدید بازگشته است که به شخصیت‌های غیر قابل بازی مختلف، قبیله‌ها و شهر‌های پرجمعیت اشاره دارد. در این پست NPCها هم از دید داستانی و هم از دید ساختار گیم‌پلی و هوش‌مصنوعی تحلیل شده‌اند.

نویسنده‌ی ارشد بازی Horizon: Forbidden West، اَنی کیتاین (Annie Kitain)، می‌گوید:

در زمان آغاز پروژه مدت زیادی را صرف قبایل مختلف و رویارویی با آن‌ها کردیم. درگیری‌ها و کشمکش‌های اصلی آن‌ها چه هستند، آن‌ها چگونه در قالب کلی داستان جای می‌گیرند و چگونه به دنیای اطراف خود واکنش نشان می‌دهند. به عنوان مثال قبیله‌ی Tenakth را در نظر بگیرید. بسیاری از باورهای آن‌ها تحت تاثیر باقی مانده‌های بیغوله‌های Forbidden West شکل گرفته‌اند و بر خلاف قبایل دیگر، آن‌ها از سه بخش و زیرشاخه‌ی مجزا تشکیل شده‌اند. تاریخ مشترک، اعتقادات و اختلافات میان کاراکترها، شخصیت افراد مختلفی که اِیلوی با آن‌‎ها ملاقات خواهد کرد را شکل داده است.

در بازی جدید، شخصیت‌های غیر قابل بازی که در مبارزات دخالت ندارند، در قالب یک «سیستم جمعیت» جای گرفته‌اند. طراح ارشد دنیای زنده‌ی بازی، اسپن سوگِن (Espen Sogn)، در این باره توضیح زیر را ارائه داد:

در قالبی سیستماتیک، شما به عنوان یک سازنده می‌توانید قوانینی مانند واکنش‌ها، الگوهای راه رفتن و سایر انمیشن‌ها را ارائه دهید. ما یک سیستم رفتاری یا طرز برخورد نیز خواهیم داشت که به کاراکترها هویت می‌دهد. این بدان معنا است که ما می‌توانیم مردمی را ارائه دهیم که به شکلی کاملاََ واقعی رفتار می‌کنند. ما به طور دائم از طریق انیمیشن‌ها، لایه‌های واقع‌گرایانه‌ی مختلفی به بازی اضافه و رفتار آن‌ها را پیچیده‌تر می‌کنیم.

اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد

در بازی سه قبیله‌ی اصلی وجود خواهد داشت:

The Oseram: یک قبیله‌ی اجتماعی پدرسالارانه که بیشتر انیمیشن‌هایی شبیه به ضربه به شانه در آن دیده می‌شود.

The Utaru: مردم این قبیله آرام‌تر از قبلی هستند و با یکدیگر کنار می‌آیند. احساسات بیشتری در میان آن‌ها وجود دارد.

The Tenakth: جبهه‌ی قوی‌تری را دارند و جنگجویان قدرتمندی را شامل می‌شوند.

همگی قبایل و شخصیت‌ها در قالب یک بدنه‌ی روایتی قرار خواهند گرفت و حس نخواهید کرد که هر یک از شخصیت‌ها ساز خود را می‌زنند. از طرفی قبایل مختلف آن قدری متفاوت و متنوع هستند که از فاصله‌ی دور نیز متوجه آن‌ها بشوید. به عنوان مثال اگر انیمیشن آوردن کوزه‌ای آب را متصور شویم؛ یک عضو از قبیله‌ی خشن The Tenakht آن کوزه را روی شانه‌اش می‌گذارد، یک فرد از The Utaru به شکلی صلح‌جویانه کوزه‌ی آب را بغل می‌زند و عضو The Oseram با دستانش آن کوزه‌ی آب را حمل می‌کند.

برای پویایی و واقعی‌تر شدن هر چه بیشتر بازی، شخصیت‌های مختلف انیمیشن‌های گوناگونی را در فعالیت‌های روزمره انجام خواهند داد. تکیه به دیوار، حمل ابزارآلات مختلف، صحبت کردن با دوستان و نوشیدن آب از جمله‌ این فعالیت‌ها خواهند بود.

اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد

بخشی از مهم‌ترین جزئیات منتشر شده از طریق بلاگ پلی استیشن (PS Blog) را در ادامه مطالعه می‌کنید:

  • هر یک از شخصیت‌های غیر قابل بازی در قالب یک “سیستم جمعیت” قرار خواهند گرفت و پیچیدگی‌های رفتاری مختلفی خواهند داشت.
  • شخصیت‌ها هویت خاص خود را خواهند داشت و نوعی سیستم “رفتاری” برای آن‌ها تعبیه شده است.
  • هر قبیله فرهنگ، انیمیشن، ظاهر و رفتار مختص به خود را خواهد داشت که به وضوح تفاوت میان اعضای آن‌ها را در بازی متوجه خواهید شد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر ۱۵ دقیقه‌ای گیم‌پلی این بازی را که در جریان رویداد State of Play نمایش داده شد، از طریق این نشانی تماشا کنید.

Haj_HosseinRDR2NobodyPlayStation Studios PS5DARKSIREN🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉A SlashKurosHard gamerArdalanHamid_Death StrandingP.morgan 𔓙Ellie terminatorBlack KnightSTARFIELD𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰کاپتان استخونیTang HaoWild Rage.more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد
اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات جدید Horizon: Forbidden West به شخصیت‌های واقع‌گرایانه و قبایل پویا اشاره دارد