سیستم Battle Pass بازی Halo Infinite تغییر خواهد کرد
مدت زمان زیادی از آغاز بخش چندنفره Halo Infinite نمیگذرد، اما در حال حاضر کاربران با انتشار بازخوردهای خود به نحوه پیشروی در Battle Pass اعتراض کردهاند.
پیش از این تیم توسعه دهندهی عنوان Halo Infinite قصد داشت نحوهی پیشروی در Battle Pass را تغییر دهد، اما انتشار بازخوردهای منفی در این باره باعث شد با سرعت بیشتری به بهبود سیستم Battle Pass بپردازد.
یکی از اعضای تیم توسعه دهندهی بازی Halo Infinite یعنی جان یونیشک (John Junyszek) در این مورد اظهار داشت:
اولین اقدام ما اضافه کردن چالش “اتمام یک Match” خواهد بود تا پلیرها و مخاطبین با تجربهی هر کدام از حالتهای بازی که میخواهند بتوانند در Battle Pass پیشروی کنند، سپس ما به رفع باگها و ایرادات فنی میپردازیم و قدم بعدی حذف چالشهایی که از آن رضایت نداشتهاید خواهد بود، هدف از اعمال این تغییرات کمک به مخاطبین در پیشروی سریعتر در Battle Pass است.
برای اعمال این تغییرات و بهبودها، تیم توسعه دهنده ملزم به بارگذاری دوبارهی پیشروی در چالشهای هفتگی خواهد بود، اما آنها این مسئله را با اهدای آیتم جبران خواهند کرد.
برای جبران این موضوع، ما به تمامی کاربرانی که از تاریخ ۲ تا ۹ آذر (۲۳ تا ۳۰ نوامبر) وارد بازی میشوند، جایزه ویژهی این هفته یعنی Sigil Mark 7 Visor را هدیه میدهیم.
علاوه بر چالشهای Battle Pass، آیتمهای expereince booster که میتوانند خریداری و استفاده شوند، به جای ۳۰ دقیقه به میزان ۱ ساعت امتیاز تجربهی حاصل از اتمام هر چالش را افزایش میدهند. چرا که برخی از Matchهای بازی Halo Infinite همانند Big Team Battle ممکن است بیشتر از حالت عادی طولانی شوند. بخش چندنفرهی Halo Infinite در اولین روز خود توانست به رکورد ۲۷۲ هزار پلیر همزمان در پلتفرم Steam دست یابد و به موفقیت بزرگی دست یابد.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
هرچی بیشتر بازی میکنم بیشتر به بی ایراد بودن بازی پی میبرم قشنگ سبک شوتر رو یک پله بالا برده هیلو اینفینیت
بدترین تجربه من اینه که منتظر باشم تا کارم تموم شه بتونم هیلو بازی کنم
بازی یه سری ایرادات کوچیک سرور و کسب xp داره در غیر اینصور محشره هیچ بازی شوتری مثلش نیست
من هنوز دانلودش نکردم
ولی دوستام که ۲-۳ روزه دارن تجربه میکنن هم به این اشاره کردن که بازی جوری طراحی شده که ناخوداگاه سمت بتل پس بری
بجز این فقط یکم با مپاش مشکل داشتن و همچنین اینکه TTK بازی یکمی زیاده
توی بقیه چیزا تقریبا بازی خیلی خوبیه
دست ۳۴۳ درد نکنه که رایگانشم کرد
بتل پسش فقط به آیتمهای ظاهری و تزئینی محدود شده، چطور مجبورت میکنه بری سراغ بتل پس؟
بعضی وقتا خود پیشرفت نکردن تو بتل پس ، حتی اگر تأثیری تو بازی نداشته باشه مشوقه
این به صورت بتا عرضه کردن مولتی بهترین تصمیمی بود که گرفتن تا الان!
منم بازیو بازی کردم اصلاً. خوشم نیومد گیم پلیش واقعاً خیلی خشک و ابتدایی بود گرافیکش هم واقعا. در حد نسل هشت هم نیست ولی چون رایگانه مشکلی نیست به نظرم چند ماه بیشتر عمر نمیکنه واقعا حداقل چهارتا. شخصیت مختلف. میزاشتی توش همه عین هم بودیم فقط رنگ بدنه فرق میکرد این کلاه رو سرشون هم کار سازنده رو راحت کرده هیچ چهره ای نمیسازه نه شخصی سازی نه حس شلیک و اسلحه سازی از همون ایکس باکس ۳۶۰ همین جورره هنوز معیار های بازیشون رو پیشرفت ندادن واقعا باید چنین بازیهایی بیاد تا ادمم قدر بتل و کالاف رو بدونه
بازی سراغ دارین که گرافیکی بهتر از مولتی هیلو داشته باشه؟ صد بیست فریم هم باشه؟ این جوکایی که راجب گرافیکش میگن مال چند ماه قبل بود که نمایشی نبود بعد اون فاجعه نه مع الان ای جی ان روزی یه پست راجبش میزاره 🔥
😂🤣شات دان