شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است

شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است

ابوالفضل مناف زاده
۲۱:۰۸ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است

با توجه به گزارش کاربران و گیمرهای عنوان Halo Infinite، به نظر می‌رسد که سیستم بتل‌پس این بازی مشکل بزرگی در خود می‌بیند و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز نیز در صدد رفع آن است.

سیستم بتل‌پس بازی Halo Infinite برخلاف نسخه‌های پیشین این مجموعه سعی دارد تا شباهت بیشتری به سیستم‌های مشابه در عناوین دیگر داشته باشد و استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries) نیز احتمالاً از ایراداتی که ممکن است در این مسیر جدید پیش‌رویش قرار بگیرد آگاه است.

اما برای کسانی که با این سیستم آشنایی ندارند لازم به توضیح است که بتل‌پس بازی Halo Infinite، هر فصل به میزان صد سطح (Level) محتوای رایگان و ویژه در اختیار گیمرهایش قرار می‌دهد. گیمرها برای دستیابی به سطوح بالاتر، باید هر هفته یا به صورت روزانه مجموعه‌ای از اهداف تعیین شده را رصد کرده و به آن‌ها دست یابند. در این بین، گیمرهایی که بتل‌پس را خریداری کرده باشند هم محتواهای رایگان و هم ویژه‌ی هر سطح را دریافت خواهند کرد و سایر گیمرها نیز باید تنها به محتواهای رایگان بسنده کنند. تا بدین جای کار، این سیستم شباهت فراوانی به سیستم‌های بتل‌پس سایر عناوین آنلاین و بتل رویال از جمله Apex Legends دارد.

اما مشکل از جایی شروع می‌شود که میزان XP که بازی برای گیمرها درنظر می‌گیرد، بسیار کمتر از حد معمول است و رسیدن به سطوح بالا مدت‌زمان بسیار طولانی‌ای را طلب می‌کند. در واقع، این سیستم باعث شده است که بسیاری از گیمرها نسبت به عدم وجود تعادل در این زمینه شکایت داشته باشند. جالب است بدانید که کاربران ردیت یک بخش اختصاصی برای کسانی که از این موضوع شکایت دارند اختصاص داده است.

ناگفته نماند که این بازی همچنان در مرحله‌ی آزمایشی خود قرار دارد و هنوز به صورت رسمی عرضه نشده است. بنابراین، وجود چنین مشکلاتی در آن بسیار عادی هستند و گزارش ایرادات آن می‌تواند کمک شایانی به استودیوی توسعه‌دهنده‌اش کند. به دنبال این موضوع، آقای برایان جرد (Brian Jarred) به عنوان مدیر روابط عمومی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، طی توییتی اعلام کرد که این استودیو به لطف گزارش‌های گیمرها به مشکلات موجود در سیستم بتل‌پس آگاه شده است و روند رفع آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

پس از جلسه‌ی دیروز متوجه مشکل موجود در سیستم بتل‌پس بازی شدیم و در آینده اخبار جدیدی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. لطفا به ارسال بازخوردهای خود ادامه داده و به بهتر شدن بازی کمک کنید.

فراتر از آن، تعداد زیادی درخواست برای افزایش سرعت پیشرفت در بازی وجود دارد و ما این موضوع را در اولویت تیم خود قرار داده‌ایم. البته، انجام این کار زمان‌بر است.

اضافه کردن یک سیستم پیشرفت کاملاً جدید به بازی بسیار پیچیده است. برای انجام این امر طراحی قوی، پیاده‌سازی خوب، کیفیت UXUI، انجام آزمایش‌ها و پولیش زمان‌بر هستند اما ما آن را به درستی انجام خواهیم داد.

البته، این تمام مشکلات بازی نیست و علاوه بر سرعت پایین پیشرفت در بازی، طولانی بودن فصل اول آن نیز عجیب است. این فصل در ماه می سال آتی به پایان می‌رسد، اما به استودیوی ۳۴۳ اینداستریز این اجازه را می‌دهد تا عیوب بیشتری را رفع و رجوع کند. ناگفته نماند که سیستم بتل‌پس هر فصل محدود به همان مقطع زمانی نیست و گیمرها می‌توانند هر زمان که اراده کردند، به افزایش سطح خود در هرکدام بپردازند.

نسخه‌ی نهایی بازی Halo Infinite، در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری‌ اکس و سری اس به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

امینdeathwingsdamhazerMEYSAMB300AlirezaVampirealinerdکاپتان استخونیLittle∞God...Eternal...samanFanresidentevilOmid_FshT800

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دوستداران سونی قبل از حمله و فحاشی به مایکروفن ها یکم فکر کنید اولا بتا پس خیلی از بازی ها اون اول مشکل داشته و بخصوص آنهایی که پولی نیستن که اینم خیلی زود رفع میشه و عالی میشه فکر کنم مستر چیف کالکشن هم از این مشکلات داشت

    RaminSkyrim : The Elder Scrolls Vwitcher_cdprAmir(PC & PS4)MortyHamid_Death StrandingMoReKaDream in Red (Playstation T)AlirezaAmir1990more
  • مولتی بازی از دیروز دارم بازی میکنم واقعا فوق العاده خیلی جذبم کرد کمپینم امیدوارم بترکونه وبالاخره یه هیلو واقعا خوب ببینیم

    hamidgrioRaminSkyrim : The Elder Scrolls VMoReKaAlirezaOmid_Fsh...Eternal...VampirealinerdMr.Jmore
  • اینطور که شنیدم همه از گیمپلی راضی بودن ولی گفتن سیستم XP و Battle pass بازی فاجعه ست. امیدوارم تا اون موقع که نسخه ی کامل ریلیز بشه، این مشکلات فیکس بشن

    RaminSkyrim : The Elder Scrolls VMoReKaFanresidentevilAlirezaAmir1990Omid_Fsh...Eternal...Vampirealinerdmore
  • Sami 227 گفت:

    سلام بچه ها
    من که فقط کمپینش برام مهمه که مطمئنم فوق العاده خواهد بود
    راستی شما بیشتر کدوم بخشش رو بیشتر دوست دارید؟

    Sami 227RaminollieSkyrim : The Elder Scrolls VNietjMoReKaFanresidentevilsamanAlireza...Eternal...more
  • ☆WKNWS☆ گفت:

    یکی از خوبی‌های بتا بودن اینه که نسخه نهایی براساس واکنش پلیرها شکل میگیره.

    Raminalinerdکاپتان استخونیsamanVampireAlirezaAmir1990Mr.J
  • Hadro گفت:

    هیلو اینبار خراب کنی نماد ایکس باکس فورتزا میشه توروخدا اینبار نه اینبار نهههههه

    Sami 227deathwingsalinerdSkyrim : The Elder Scrolls Vکاپتان استخونیFanresidentevilVampireAlirezaMr.J
  • example گفت:

    یه مقدار گرافیکش تو ذوق نمیزنه دوستان؟ شاید انتظار من خیلی بالاتر بود

    halkerRamindeathwingsalinerdSkyrim : The Elder Scrolls Vwitcher_cdprMortyNietjFanresidentevil...Eternal...
    • Nietj گفت:

      داش گرافیک عکس پروفایلت رو یه نگاه کن تو که انتظارت در اون حده الان انتظار رد دد ۲ رو از هیلو داری ؟؟
      مهم گیم پلی و داستان و شخصیت پردازیه در اخر گرافیک در حد خوب

      exampleRaminGameOverdeathwingsalinerdSkyrim : The Elder Scrolls VVampireنمسیس ( Fury edition)witcher_cdpr...Eternal...
      • example گفت:

        من children of morta هم بازی میکنم و لذت میبرم، ربطی به حد من نداره! الان کسی sea of thieves بازی کنه حدش با گرافیک اون بازی سنجیده میشه؟
        در مورد هیلو اگه گرافیک مهم نبود که یک سال تاخیر نمی خورد، بازی اول شخص گرافیک مهمه توش، الان دو سه روزه که هیلو بازی میکنم و لذتم میبرم، دوست داشتم گرافیکش هم در خور اسمش میبود، همین!

        • Nietj گفت:

          دگ عزیز دلم میبینی که نتونستن تو این یک سال ازین بهترش کنن بخوان در اون حد بالا باشه باید از اول بسازن که توانش نیست کسی هم نمیتونست انتظار زیادی داشته باشه از تغیر گرافیکی بالا توی ۱ سال

    • نyasi گفت:

      گرافیکش به نظرم ممکنه یذره ضعیف باشه ولی چشم ادم رو خسته نمی کنه . به شخصه از گرافیکش خوشم میاد .

      example
  • آقا ای جی ان ۵ دقیقه از گیم پلی کمپین رو گذاشته و به صحبت های ردوبدل شده بین مسترچیف و وپن زوم کرده ،برین نگاهش کنین قشنگه ، من یاده هیلو یک افتادم اون زمان که رفته بودم تو یه قسمتی کلی کشتار شده بود ….

    RaminalinerdVampireکاپتان استخونی
  • sajadx01 گفت:

    من امروز مولتی رو نصب کردم و یکم پلی دادم توی این زمانی که پلی دادم برای من که اپکس و وارزون پلی میدم به نظرم بد نیست ولی خیلی اروم و اهسته هست همچیز تعداد افرادی هم که داخل مولتی هست کمه ۲ تیم ۴ نفرس اندازه مپ هام خیلی کوچیکه و حرکت هام خیلی محدوده در حد یه سر خوردن و پریدن (اون قلاب که داخل کیلیپ ها بود رو پیدا نکردم) ینی کار خاصی نمیشه کرد به نظرم میتونند با سریع تر کردن بازی افزایش تعداد پلیر در هر راند و اضافه کردن تکنیک های بیشتر این بازی رو خیلی بهتر کنند

    deathwings
    • این کند بودن نسبیش مشخصه هیلو هست و تو گیم پلی سری بوده واسه همین نمیشه تغییرش داد وگرنه طرفدار ها ناراضی میشن و سیستم زره بازی هم با همین موضوع مچ شده و مکمل هم هستن واسه همین تغییر توش خیلی سخته.
      برای بازی اگر تعداد بالاتر و مپ بزرگتر دوست دارین میتونین حالت بیگ تیم بتل رو امتحان کنید، اونجا مپ بزرگتره و همچنین هر تیم از ۱۲ نفر تشکیل شده و شلوغیش نسبتا خوبه.
      قلاب رو هم همونطور که گفتین باید پیداش کنین که معمولا کار آنچنان سختی نیست و اگر شکلشو بدونین اگر دراپ شده باشه راحت می بینینش و برش میدارین.

      Pouria_MNRaminalinerdVampire
    • نyasi گفت:

      اول از همه دارین هیلو رو با دو بازی بتل رویال مقایسه می کنین .
      در مورد حر کات به نظرم یه سری به نسخه های قبلی به جز ۴ و ۵ بزن خودت می فهمی هیلو حرکاتش همینه . قرار نیس همه بازی ها گیمپلی مثل هم داشته باشن که .

  • majidam گفت:

    برای اون دوستانی که بعد از فورزا ایکس باکس فنها که همه جا رو عروسی کرده بودن گفتم به این بازی دل خوش نکنید اول بزارید بیاد بعد تعریف و تمجیدهاتونو بکنید . شماها بعد چند سال یه فورزا ۵ اومد که متای خوبی گرفت فوورزاها کلا خوب هستن اما بازی دیگه نیومده براتون تو این چند سال که شاهکار باشه

    کاپتان استخونیhalkersamanRaminTlou part 2 game of the centuryollie
      • majidam گفت:

        افرین من که تعصب ندارم برای گیم پیشرفت هر دوتا کنسول اولو اخرش به نفع گیمر خواهد بود . اما خوشم نمیاد از اونهایی که بی خود و بی جهت یه چیزی رو گنده میکنن و خوشم نمیاد از اونهایی که بی خود و بی جهت چیزی که سالها داره خود نمایی میکنه و در صدر جدول باشه کوچک میکنن مثل سونی که در نسل قبل و قبلتر خیلی از اکس باکس با اختلاف جلو بود و کل صنعت گیم و پیشرفتش و ارتقای گرافیکیش از دو بعدی به سه بعدی و از نسل به نسل مدیون سونی هست که وقتی ps1 اومد همه ی شرکتها رو ترغیب کرد علی الخصوص مایکروسافت که از گیم چیزی سر در نمیاورد و فقط به ساخت ویندوز و نرم افزار مشغول بود خودم پی سی بازم از خدامه مایکرو بازی خوب بده مثل فورزا ۵ که واقعا لذت میبرم ازش یه بازی کاملیه و دلم میخواد که این روند پیش رفتشو در هیلو هم ببینم من بازی خوب از مایکروسافت میخوام که در خور اسمش باشه در خور تبلیغات و تعریفاتش باشه اما نباید به خاطر یه فورزا به کنسول رقیب تیکه انداخت کنسول رقیب سالها هست خدایی میکنه خوبه که امسال مایکرو به خودش بیاد و پا به پای کنسول رقیبش حرکت کنه حتی کنسول رقیبشو شکست بده من که بدم نمیاد و از این روند سود میبرم چون رقابت سنگین میشه و به نفع من و گیمرها خواهد بود

        Sami 227
    • نyasi گفت:

      الان برای این که یه کمیونیتی بعد از مدت ها تونستن خوشحال بشن واقعا داری این حرفا رو میزنی ؟

  • اینم یکی از خوبی های لایو سرویس بودن هست قطعا هر مشکلی باشه با پشتیبانی برطرف میشه این حتی نسخه ی اصلی مولتی هم نیست و تنها مشکل بزرگش بتل پس هست مهم ترین چیزی که به عنوان لایو سرویس بهش عمل کردن اینه که بازی ناقصی ندادن که این عالیه . و تو پشتیبانی طولانی مدت خیلی خیلی خیلی بهترم میشه . و همین الان هم مولتی به قدری عالیه که مدت طولانی سرگرم میشی . و هی با پشتیبانی بیشتر بیشتر و بیشتر سرگرم میشی

    کاپتان استخونیmajidam
  • hamidgrio گفت:

    عرضه بخش آنلاین هیلو ی زنگ خطر بزرگ برای بازی هایی مثله کالاف و بتلفیلده. هیلو رو از دیروز دارم بازی می‌کنم و واقعا عاشقش شدم رایگانم هست چی از این بهتر. این باعث میشه کمپانی های دیگه هم سیاست هاشونو تغییر بدن چون ی رقیب جدی تو بازار اومده. درکل انتشار نسخه مولتی هیلو با این کیفیت بالا به نفع همه گیمراست

    کاپتان استخونیmajidam
  • mbox گفت:

    بازی انقدر بدون مشکل هست تو تمام قسمت ها که دیگه کم xp دادن به عنوان ایراد نسخه بتا معرفی میشه.
    خیلی خوشحالم که بلاخره بهترین شوتر تاریخ منتشر شد .

    کاپتان استخونیmajidam
شکایات متعددی نسبت به بتل‌پس بازی Halo Infinite ثبت شده است