نویسندهی ارشد Assassin’s Creed به یوبیسافت بازگشت
داربی مکدویت (Darby McDevitt) نویسندهی ارشد مجموعه بازیهای Assassin’s Creed پس از ماهها دوری بار دیگر به شرکت یوبیسافت بازگشت.
داربی مکدویت در اوایل سال جاری میلادی تصمیم به ترک شرکت یوبیسافت (Ubisoft) گرفت و استودیوی خود را پس از سالها فعالیت رها کرد. اما اکنون، رسانههای مختلفی خبر بازگشت او به شرکت مذکور را تایید کردند. وی در طول بیش از یک دهه فعالیت خود در استودیوی یوبیسافت مونترال، دیالوگ و داستاننویسی عناوین مختلف مجموعهی Assassin’s Creed از جمله Revelations، Black Flag، Unity، Origins و Valhalla را برعهده داشته است.
وی در ماه مارس سال جاری میلادی با هدف یافتن چالش و ماجراجویی جدید شرکت یوبیسافت را ترک کرد و اکنون پس از گذشت ۷ ماه به این مجموعه بازگشت. این خبر اولین بار توسط منابع نزدیک استودیوی یوبیسافت مونترال به نشریهی VGC گزارش شد. طبق این خبر، وی از هم اکنون روی پروژهی جدید Assassin’s Creed فعالیت خواهد کرد.
البته، طولی نکشید که داربی مکدویت شخصاً با نشریهی فوق مصاحبهای ترتیب داد و به این خبر رسمیت بخشید. وی گفت:
بله، من به یوبیسافت بازگشتم. همانطور که در سال گذشته در مورد حرفهی خود فکر میکردم، تصمیم دارم برای کشف ایدههای جدید تلاش کنم.
همچنین، خوشحالی من به دلیل بازگشتم با کار روی Assassin’s Creed جدید هم سو شد. من برای ادامهی این ماجراجویی هیجان زده هستم. گوش به زنگ باشید.
بازگشت این نویسنده به یوبیسافت به این معنی است که مجموعهی Assassin’s Creed اکنون یکی از دو باتجربهترین نویسندههای خود را در دسترس دارد. دیگر فرد تاثیر گذار در این مجموعه یعنی کوری مِی (Corey May)، شرکت یوبیسافت را در سال ۲۰۱۵ ترک نمود. او از ماه می سال جاری میلادی به عنوان کارگردان در استودیوی جدید جید ریموند (Jade Raymond) یعنی استودیوی هیون (Haven) فعالیت میکند.
بازی جدید مجموعهی Assassin’s Creed با نام Infinity به عنوان یک بازی سرویس محور در حال توسعه است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
وی در ماه مارس سال جاری میلادی با هدف یافتن چالش و ماجراجویی جدید شرکت یوبیسافت را ترک کرد و اکنون پس از گذشت ۷ ماه به این مجموعه بازگشت.
یارو دید گرونیه پول جایی پیدا نمیشه. گفت زودتر برگردم تا بیشتر بفنا نرفتم
من به یوبیسافت اعتماد دارم و همیشه کنار بازیاشم. فارکرای ۶ رو هم تجربه کردم و بازی سرگرم کننده ای بود. فقط اهنگ خوندنش تو ماشین 😍 من خودم شخصا رو پیسیم چنان باگ هم ندیدم.
.
باور دارم که یوبیسافت در نسل ۹ میره سراغ پرنس و اسپلینتر و از اونطرف هم برای فارکرای و اساسین بازیای سرویس محور و یا انلاین میسازه. البته شاید بعد از چندین سال شاهد بازگشت اساسینز های قبلی باشیم.
.
منتظر بازی آواتار هستم که به سبک نقش آفرینی جهان بازه و حتما تجربش خواهم کرد.
.
به امید موفقیت یوبیسافت
حقی واقعا شینجی جان عالی👌🏻
سلام
مشکا اینه که شما فقط یوبیسافت رو میبینید.
خیلیها این کار رو کردند از ناتیداگ تا راکاستار!
و آنلاین شدن به ذاته بد نیست!
و این بازی Ac infinite بخش داستانی هم داره، هنوز از چند و چون کار نمیدونیم که!
شنیدم که میگن نسخه اینفینیتی قراره درباره ایران هست تو دوره صفویه
اگه درست باشه که بدبخت میشن
یه چیزی رو یه کوچولو اشتباه در بیارن همه میخوان حمله کنند که این تاریخ رو تحریف کرده و توهین به اسلامه و اینا
داداش راست میگه اساسین بدجور خراب کرده من خودم کسی ام که تتو اساسین رو ۱۰ سال پیش زدم رو تنم الان ولی از اساسین سیندیکیت به اینور دیگه بازی نکردم انقدر که چرت و پرت شده بود..
خود آنچارتدی هم که میگی بنظر من فقط تا ۳ خود بود از ۴ به بعد شد چرت و پرت مال بچه ۲ساله هاست دیگه اونم
السلام علیک!
4 فقط سینماییتر بود و اکشن سنگینتر و کندتر تقریبا مشابه سهگانه اول بود.
اساسینز هم نمیدونم، سلیقه ملت چه تفاوتها دارد ولی کلا یکم فاز مخفیکاری و اساسین بودنش خراب شده، یونیتی از این لحاظ مشکلی نداشت، بلکفلگ وقتهای دیگه داشت ولی تو سیندیکیت که هیدنبلید نبود ولی داستان سیندیکیت و محیطها جذاب بود که خب این ویژگی همیشگی سری ست.
اوریجینز بنظرم هویتی خوب بود، اصلا بیاحترامی نکرد فقط تکراری شدن و اینا مشکلش بود ولی باز آدیسی هویتی مشکل داشت و والهالا هم همینطور ولی والهالا باز مقرها و نامههای اساسینزها رو داشت دو تا شخصیت از جهان عرب داشت و… بهتر بود.
دید جایی بهش کار نمیدن برگشت یوبی سافت 😂😂😂
کی اخه به ایده های زباله تو نیاز داره جز یوبی
کاش آدم بودیم و توهین و مسخره نمیکردیم ولی آدم نیستیم.
خب اینکه تو ادم نیستی به من مربوط نمیشه
ک میایی جار میزنی
حتما تو ادمی 😀
Clown
این عمو نادره که بار ها بن شده خخخ
براوو
داش واقعا نظرات اینا واست مهمه, من فقط وقتی اینارو میبینم احساس غرور میکنم که هنوز تو دنیا از حداقل یک نفر درک بیشتری دارم😂
پ.ن: جالبیش اینه که فکر میکنن واقعا نظراتشون برای بقیه مهمه و باعث سوزش بقیه میشه😂
خیلی هم عالی خبر خوبی بود🥳
امیدوارم اساسین بعدی هر چی باشه یک شاهکار باشه.
اگر یوبی نخواد نمیشه 😔
«خیابانی یک مکتب است»
داستان بلک فلگ و والهالا که زباله بود
امیدوارم دوباره بتونه یک داستان قوی مثل یونیتی و شخصیت پردازی های قوی مثل آرنو و الیس تحویل بده
داستان والهالا خیلی هم قشنگ بود
بیا پایین
یعنی ترول از این چرت تر و مضحک تر تو تمام عمرم گیمریم ندیدم مثل این میمونه بگی گاد اف وار ۲ و نسخه ۲۰۱۸ ضعف اند 😑
دوروز دیگه میاد میگه سری پرنس آف پرشیا نسخه شن های زمان چرت بود بعدش میاد میگه فارکرای ۳ بد بود
بعدش میاد میگه هیلو ۱ اشغال بود.
بعدش میاد یهو ترول معکوس میزنم میگه انچارتد ۴ بد بود
و
.
..
…
این داستان ادامه دارد
تکلیف خودش هم مشخص نیست😂
داستان بلک فلگ زباله بود ؟؟؟ در دنیای موازی هستم ؟؟ 😐
بلک فلگ؟؟؟؟
بیا پایین…..
اگه یه بازی غیر سرویس محور یا حتی سرویس محور با داستانی درحد بلک فلگ بدن عالیه
ولی این یوبی عمرا به این دستاورد برسه
دوستان بتلفیلد ۲۰۴۲ شما هم جویین نمیشین ؟ سروراش چرا اینقدر داغونه
سلام
بازسازی داستانهای گذشته در AC infinite
اگه اینجوریه که امیدوارم شاهد بازگشت شی کورماک و الطائر ابن لا احد هم باشیم
سلام
به امید آن روز!
اتزیوی کبیر. هیچی به اندازه دیدن دوباره این اسطوره منو خوشحال نمیکنه. بهترین کاراکتر دوران گیمینگمه🥺
سلام
سلامت باشید، انشاءالله!
کاشکی برنمیگشت! داستان اساسینز مربوط به شرق است و قرون وسطی. ایشون داستان رو برد به غرب!! سری اساسینز از همون موقع افت کرد.
سلام
اینم حالا یه حرفهای یه، حداقل باید یه نسخه تو چین یا دنیای عرب بسازند.
عالی میشد اگه به دوره امویان میپرداختند. چین هم که تاریخ بکری داره و اصلا حال و فضای بازی محشر میشه.
سلام
امویان… هند هم میتونن بسازن
یعنی از نسخه دو افت کرد 😐😐
نه. اخه نسخه دوم و سوم ربط مستقیم به نسخه اول داشتن. در ضمن اصلا دوران اون ۳ گانه هم محشر بود. قرون وسطی و اوایل رنسانس.
من منظورم افت اساسینز بعد از اون ۳ گانه بود. سفرنامه ناصر خسرو رو بخوانید تا ببینید شرق چقدر گنجایش برای سری اساسینز داره. فقط یک ده گانه میتونن از دوره اسماعیلیه خودمون بسازند. اساسینز از کلمه حشاشین خودمون میاد و بعد برداشتن بازی رو بردن امریکا!!! پاریس!! لندن!!! اونم قرن ۱۸ به بعد همشون. یا مصر باستان و یونان!!
فقط استثنائا والهالا خوب بود. اونم چون بازی در قرون وسطی است.
چرا هر سایتی میرم یکی هست که بگه اساسینز تو شرق باید بسازن چون از کلمه حشاشین اومده؟🙂
داداش برای مخاطب غربی چرا اسماعیلیه باید جذاب باشه؟