مراسم The Game Awards شامل ۴۰ تا ۵۰ بازی خواهد بود

محمد حسین کریمی
۰۱:۵۹ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه‌کننده‌ی مراسم The Game Awards، می‌گوید که رویداد امسال قدرت حقیقی کنسول‌های نسل جدید را به رخ خواهد کشید.

مراسم The Game Awards امسال نه تنها جشنی برای بازی‌های ۲۰۲۱ محسوب می‌شود، بلکه مکانی برای رونمایی بزرگ‌ترین بازی‌های آینده‌ی این صنعت خواهد بود. به گزارش Gamespot، تهیه‌کننده‌ی این رویداد، جف کیلی، در مصاحبه‌ای منتشر شده توسط وبسایت اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرد که ۴۰ تا ۵۰ بازی در رویداد ماه آینده حاضر خواهند بود. از طرفی تعداد بازی‌های جدید برنامه‌ریزی شده، دو برابر سال گذشته است.

کیلی همانطور که انتظار می‌رفت، به هیچ بازی مشخصی اشاره نکرد، اما متذکر شد که بخش قابل توجهی از عناوین در نظر گرفته شده، برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند. وی در ادامه گفت که برخی از این بازی‌ها سرانجام قدرت حقیقی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس را به رخ خواهند کشید:

من همچنان احساس می‌کنم که تا به امروز تنها شاهد بخشی کوچک و سطحی از توانایی‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس بوده‌ایم. بنابراین من فکر می‌کنم در جریان مراسم ماه آینده شما شاهد بازی‌هایی خواهید بود که به معنای واقعی کلمه خیره‌کننده هستند. عناوینی در مراسم وجود خواهند داشت که به مردم آینده‌ی صنعت گیم را یادآوری می‌کنند.

مراسم The Game Awards 2021 در تاریخ ۱۸ آذر ۱۴۰۰ (۹ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

blackcityAmirhossein80alinerdMR.AFaridCorvovitto corleoneیوهانMahyarMsmHasan0930Ellie terminatorStarwarszeroT800DARKSIREN𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Max22محسن رضوی فرSina_2081levine...Eternal...more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید