EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا

EA’s CTO:کنسول های XBOX ONE و PS4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End!

عرفان استادی
۱۴:۱۷ ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا

CTO شرکت EA  مطلبی مبنی بر برتری XBOX ONE و PS 4 نسبت به یک PC با مشخّصات Highest-End قرار داد. Rajat Teneja در مورد قدرت میان XBOX ONE و PS 4 میان نسل فعلی توضیح داد.

Rajat Teneja در پستی درباره ی Next-Gen گفت:

معماری های نسل بعد کنسول ها از یک PC با مشخّصات Highest-End در بازار برتر است. بنچمارک های ما برروی کیفیت ویدئو و صدا نشان می دهد که نسل بعد از نسل کنونی ۸ تا ۱۰ بار بهتر عمل می کند. قابلیّت های حساب کردن این پلتفرم ها و سرعت انتقال داده ها به ما این امکان را می دهد تا مفهوم سهمیه بندی منابع سیستم را از انجین های خود حذف کنیم.

او در ادامه گفت:

ما واقعاَ می خواهیم مثال های بیشتری را در رابطه با بازی کردن مقابل دستگاه ببینیم. سونی با نشان دادن توانایی cloud gaming خود،این اجازه را به گیمرها می دهد تا عناوین High-End کنسول ها را بر روی Vita دستی خود بازی کنند. معماری هر دو کنسول XBOX ONE و PS 4 ،فرصت های بیشتری را برای شما فراهم می سازد تا بازی خود را از TV به Smartphone و PC ببرید و قابلیّت بازی کردن در هر زمان و هر مکانی را داشته باشید.

 

 

نظر شما در این باره چیست؟

آیا نسل جدید کنسول ها می توانند قدرتی فراتر از قدرت PC را ارائه دهند؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا
EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mosi007 گفت:

    پس دیگه پی سی هیچی.تا چند وقت دیگه اصلا اسم پی سی رو زبون هیچکی نیست.
    :-(( :sweat: 😥 😥 😥

    • Alireza M گفت:

      دوست داشتم یه نمایندگی حتی اندازه بقالی ممد آقا سر کوچه مون تو ایران داشت اون موقع میدونستم چیکار کنم :pissedoff: عمه ننه ها انگار یادشون رفته بازیاشون رو با چی میسازن :teeth: اگه واسه PC بازی عرضه نمیکرد که در آمدش نصف میشد اینا میخارن مگه خروجی برای PC ارزون نیست ؟؟؟ :razzmad: جان من یه بازی که واسه PS 4 و Xbox one و نسل های بعد میزنن همون رو روی PC هم بازی کنن به خدا اگه اجرا نشد :reallypissed: :reallypissed: :reallypissed:

      • Alireza M گفت:

        EA زر میزنه کجایی یوبی؟
        فقط Ubi soft همه ی بازی هاش شاهکار بودند و هستند و خواهند بود :-*

        • یه خورده دیگه لحنت بدتر بشه مجبور به برخورد میشم !

            • Alireza M گفت:

              سخت‌افزار پلی‌استیشن ۴ توی هنگام عرضه نسبت به پی‌سی‌های هم قیمت چندان قابل توجه نیست و حتی می تونیم اینطور بگیم که یک پی‌سی با قیمت مشابه به راحتی پلی‌استیشن ۴ رو شکست می‌ده. طبق شایعات قیمت کنسول بعدی سونی بین ۴۳۰ و ۵۳۰ دلاره و توی یک بررسی مشابه سیستمی متشکل از قطعات زیر با پلی‌استیشن ۴ مقایسه میکنیم:

              پردازنده: FX 6300 ای‌ام‌دی به قیمت ۱۳۰ دلار
              کارت گرافیک: GTX 660 به قیمت ۲۳۰ دلار
              حافظه: ۸ گیگابایت Crucial Ballistix Tactical LP به قیمت ۵۳ دلار
              مادربورد: گیگابایت GA-970A-DS3 به قیمت ۸۰ دلار
              هارددیسک: سیگیت ۵۰۰ گیگابایتی به قیمت ۵۳ دلار
              باقی تجهیزات سیستم: ۵۰ دلار

              مجموع قطعات چنین سیستم قدرتمندی ۶۰۰ دلار هزینه داره که هنگام عرضه‌ی پلی‌استیشن ۴ ارزون‌تر میشه و تقریبا به قیمتی مشابه پلی‌استیشن خواهد رسید. از اون مهم‌تر عرضه‌ی کارت گرافیک‌های سری ۷۰۰ انویدیا و سری ۸۰۰۰ ای‌ام‌دی است که قدرت پردازشی به مراتب بالاتری دارند، البته بدون اینکه هزینه‌ی بیشتری داشته باشند. بنابراین ما بازی‌خورها از همین حالا به فکر تهیه یک سیستم با چند کارت گرافیک موازی و پردازنده‌ای با هسته‌های زیاد و سرعت کلاک بالا باشیم نتیجه اینه که PC قویتره 😀

  • Fatal1ty گفت:

    لاف از سخن چو در توان زد آن خشت بود که پر توان زد!
    :laugh:

  • شرکت EA اگه نظراتش درست بود الان بهترین شرکت بود …. از لحظه ای که بدترین شرکت شده همیشه چرت داره میگه ….
    کجایی یوبیسافت که یادت بخیر … واچ داگز و اساسین پلتفرم اصلیشون PC نه کنسول این چی میگه …

  • CODISMYLIFE گفت:

    بابا داره شعر میگه.مگه میشه یه کنسول دو سه میلیونی با یه pc 10میلیونی رغابت کنه. :no: :no: :no: :no: :no:

  • vampire mobS گفت:

    دیگه pc فقط میشه واسه دانلودو این جور چیزا
    only consol

  • FaRzIn_Bi3dA گفت:

    یادشون رفته الان دارن با چی میسازن بازیاشونو 😀

    هیچ موقع PC کم نمیاره روی ps4 و xbox یه دونه گرافیک هست ولی خوبه کامپی.تر محدودیت نداره نسبت به تمام سخت افزاراش

  • mosi007 گفت:

    این جور که من فک می کنم چرت میگه.codismylife اقا با شما موافقم.یک منسول دو میلیونی با یک پی سی ۱۰ میلیونی نمی تونه رقابت کنه.
    کرایتک که بازی های پر گرافیک می زنه خودش میگه کنسول های نسل بعد کمی به پی سی نزدیکه.
    EA :no: :no: :no: :no:

  • Artour-2198 گفت:

    کاری با صحبت های EA ندارم ولی نسل بعد PC چیزی برای گفتن در مقابل کنسول ها نخواهد داشت . فقط کافی تعداد انحصاری ها ی دوکنسول و بازی های مشترکی که برای PC عرضه نخواهند شد یا با تاخیر زیاد عرضه خواهند شد را با میزان فروش بازیها در PC مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که PC دارد از دوره رقابت کنار میرود متاسفانه .

  • Son Of Rome گفت:

    یکی نیست بگه PC نباشه شما هیچ بازی نمیتونین بسازین !
    توهم زده این EA ! نمیدونه PC چه قدرتی داره !
    شاید PC های شرکت EA هنوز pentium IV هستن 😀

  • REZA.L گفت:

    EA میام آتیشت میزنم ها هر سال بدترین شرکت انتخاب میشه عقدشو میاد روی پی سی خالی میکنه :pissedoff: :yes: یوبی کجایی با مرام :-* :-* :-* :yes:

  • Jahan گفت:

    فقط میتونم بگم زرشــــــــک :no: :no: :no:

  • از این به بعد حتا کپی بازی های EA رو نگاه هم نمیکنم :razzmad: ( قربونت برم یوبی کجایی 😥 )

  • REZA.L گفت:

    بچه ها هرکی بلده بره به EA فوش بده 😀 :yes:

  • blackgod گفت:

    اقا عرفان بابت خبر خیلی ممنون

    به جان خودم همین یارو که اسمشو نمیدونم حتما با pc بازی میکنه :rotfl: اگه گذاشتن با خیال راحت Merto بازی کنیم :smug:

  • خدارو شکر که هنوز یوبی.اکتیویژین.راکستار.copcamو…هستن :sweat:

  • کاربران عزیز
    من نگفتم شرکت EA این سخنان رو گفته،CTO این شرکت این حرفا ها رو زده 😉

  • hesamcj گفت:

    این زبون بسته چی میگه؟ 😀 😀

    ea=منفورترین شرکت 😯 😀 :yes:

  • ماشاالله به این همه ادب و شخصیت دوستان عزیز !
    یعنی من یک دونه دیدگاه تخصصی که بیاد و ۴تا حرف درست درمون بزنه و یک مقایسه ی اجمالی داشته باشه ندیدم ! همه فقط چشم بسته میگن PC !

    دوست من،شرکت EA بقالی نیست که شما بری درشو ببندی‌! از طرفی سالهای سال صنعت گیمی که الان داری باهاش حال میکنی رو جلو برده و همین شرکت ip هایی داده که به کل یک صنعت رو دگرگون کرده !
    در متن خبر EA کاملا محترمانه و بدون بی احترامی حرف زده و گفته آقا ما تحقیقات کردیم کنسول ها دستمونه مقایسه کردیم دیدیم بله ! قدرتی که ما میتونیم از کنسول بکشیم بیرون بیشتر از pc های highend حال حاضر هست.به این دلیل به اون دلیل ! حالا شمایی که داری فحش میدی شمایی که داری عین کودک ۱۰ ساله رفتار میکنی بیا و عین یک آدم متمدن و نه جهان سومی بشین و بحث رو باز کن بشکاف و مقایسه کن.

    واقعا زشته و بدور از شان و شخصیت ما هست که بخوایم به این شکل کودکانه رفتار کنیم !

    • Mammad Hitler گفت:

      آقا دانیال از حرفات خیلی خوشم میاد ولی این رو هم باید در نظر بگیری که شما چرا

      به ایران میگی جهان سوم شاید کشور های غربی پیشرفته باشن و ما هنوز در حال

      توسعه ولی فرهنگ و تمدن ما ارزش بیشتری نسبت به پیشرفت اون ها داره چیزی

      که بعضی از کشور های غربی افسوسش می خورن یه نکته دیگه اینکه فحش و لحن

      بد دلیل بر پیشرفته بودن یا نبودن نمیشه شما اگه الان اعلام کنید که بازیباز های

      کشور های دیگه میتونن نظرات دوستان رو به زبان خودشون بخونن هیچ کسی یه

      (تو) هم نمیگه مطمئن باش من تا حالا چند دفعه ای که با خارجی ها بازی کردم

      فحش هایی خوندم که واقعا وقتی فکرش رو میکنم ناراحت میشم شما خیالت راحت

      باشه.

      ممنون.

    • Supreme گفت:

      دانیال جان میخوای حرف تخصصی بزنم ؟
      ولی هر دفعه که من با منطق حرف زدم به بعضی ها بر خورد و جواب اشتباه به من دادن . نمیخوام از خودم بگم و قصد جسارت به کسی رو هم ندارم ولی حداقل یه چیو میدونم اونم اینه که درباره هر چیزی که بخوام نظر بدم تحقیق میکنم. و شاهد بعضی از نقد و برسی های اشتباه هم بودم ولی خوب من کاری به این حرفا ندارم.

      شما درست میگید الان EA جزء یکی از غولهای ناشر بازی هست و نمیشه سهم EA رو در صنعت گیم نادیده گرفت و همین EA به سرویس آنلاین Wii U با EA Origin کمک کرده، پس واسه خودش الان کسی البته همه اینها باعث نمیشه که تمام حرفاش درست باشه ولی در حد خودش قابل قبوله . و بر همه واضح است که EA برای اکثر بازیاش Dedicated server داره که Activision و خیلی های دیگه ندارند.

      و در باره PC بگم که اولا در قدرتش هیچ شکی نیست ولی دلایل زیادی باعثِ کم شدن صلاحیت PC نسبت به کنسول ها میشه و همیشه از کنسول ها برای بازی به عنوان lead platform استفاده میشه.

      مهمترینش اینه که بازی ها به هیچ عنوان روی PC بهینه سازی یا همون optimize و این به این دلیل است که PC همواره در حال ارتقاء سخت افزاری هست نه کیفی .

      مثال میزنم : وقتی یه بازی ساز بخواد برای یه PC بازی بسازه مجبوره که از یه PC Hight End استفاده کنه برای اینکه بتونه بهترین خروجی رو از بازی ارائه بده و در غیر اینصورت در مقاسه با بازی ساز های دیگه شکست خورده ، چرا شو دیگه خودتون میدونید . و این بازی ساز در نظر میگیره که بازی رو بر روی این قطعات بسازه:
      CPU : Core i7 4770k haswell or higher
      GPU : ATi 7990 or GTX Titan or higher
      Ram : 8GB DDR3 or higher
      و غیره که فعلا ملاک نیستن . و فقط بر روی این سخت افزار بازی رو Run میکنن و بعد از پایان ساخت خوب مطلقا بازی روی این سخت افزار بهتر اجرا میشه با تمام Advanced settings ولی این پابان کار نیست .

      مشکل تازه شروع شده ، چند درصد گیمرها همچین PC ای دارا هستند ؟!
      و اینکه بازی بر روی سخت افزار های پایین تر با افت فریم و لاک شدن برخی از آپشنها در Advance sttings روبرو میشه که کیفیت کیفی PC رو زیر سوال میبره.

      و در همین حال بازی ساز روی کنسول بازی میسازه و شروع میکنه به ساختن بازی و قانون بهینه سازی رو در نظر میگیره و همین باعث میشه که تمام قدرت خودشون رو، روی کنسولی با فقط یک سخت افزار مشخص جمع کنن . و همین باعث میشه تا بازی به بهترین نحو خروجی نسبت به کنسول ارائه داده شه .

      که این بازی برای همه بصورت یکسان اجرا خواهد شد و این به خاطر کنسول مشابه ای هست که همه دارن . و ضعف و قدرت بازی برای همه یکی هست . و بازی بعدی باز بهتر از قبلی ساخته خواهد شد روی کنسول با توجه به بهینه سازی بازی .

      که همینطور که شاهد هستید بازی The last of us با بالاترین گرافیک روی کنسول Ps3 اجرا خواهد شد که در مقابل اون PC ای که من مثال زدم ،کنسول PS3 تقریبا ۴-۵ برابر ضعیفتر از اون هست . ولی باز این بازی بیشتر از ۹۵ درصد بازی های اون PC بهتر خواهد بود .

      و این روند ادامه دارد تا کنسول نسل بعد. و از بازه زمانی یه کنسول نمیخوام حرف بزنم ولی اینکه PC در سال ۲-۳ بار آپدگریت میشه این دلیل ضعف PC در بازی رو نشون میده که بازی ساز نسبت به بودجه بازی کمتر ریسک میکنه .

      البته PS4 تا ۳ سال آینده درحد همون PC خواهد بود و با بهینه بودن بازی باز در اولویت خواهد بود همچنین Xbox One . که تمام حرف EA این بوده که مثله اینکه اکثر دوستان نمیدونستن و یا به رو خودشون نمیارن ولی باید حقیقت رو پذیرفت .

  • یکی نیست به این بگه تو برو بدو از نسل عقب نیفتی. :shout:

  • majidta گفت:

    با سلام. دوستان با این دید به کنسولهای نسل بعد نگاه کنید که اگه بازی رو بخواهید با کیفیت کنسولهای نسل بعد رو پی سی بازی کنید احتیاج به یه پی سی با حدود قیمت ۶ میلیون دارید پس باید سراغ کنسول ۳ الی ۲.۵ میلیونی رفت

    • REZA.L گفت:

      موافقم باهات کو تا هک بشه کنسول. پس پی سی بهتره قبول داری 😐 :yes:

    • blackgod گفت:

      دوست عزیزmajidta

      اگه از اون نظر بهش نگه کنی خب اره کنسول به صرفه تره
      ولی واقعا نمیشه کنسول های نسل هشتم از کنسول مادر قویتر باشن
      pc از نظر سخت افزار محدودیت نداره برای مثال شما یه کارت گرافیک میخری ۲ میلیون تومان که بولش با یه کنسول برابری میکنه اونوقت کنسول قویته!

    • blackgod گفت:

      دوست عزیزmajidta

      اگه از اون نظر بهش نگه کنی خب اره کنسول به صرفه تره
      ولی واقعا نمیشه کنسول های نسل هشتم از کنسول مادر قویتر باشن
      pc از نظر سخت افزار محدودیت نداره برای مثال شما یه کارت گرافیک میخری ۲ میلیون تومان که بولش با یه کنسول برابری میکنه اونوقت کنسول قویتره!

  • اقا دانیال ببخشید من شروع کردم اما این حرفش مارو که pc داریم داره تحریک میکنه که بریم کنسول بخریم 🙁

  • samijon گفت:

    اثلا بحث قدرت نیست .معمولا اوایل هر نسل تا حداقل ۳ سال ناشر ها به PC توجه کمی میکنن چون سود آنچنانی نداره براشون کسی هم نیست بگه این بازی رو واسه PC بزنید.این حرف هارو میزنن که کسی ایرادی ازشون نگیره اگه یه بازی واسه PC نیومد.مثلا بازی THE LAST OF US رو در نظر بگیرید PS3 کلا ۵۱۲ مگ رم داره اون هم یه قسمتش برا سیستم عامل ازش استفاده میشه حالا چه برسه به مشخصات نسل جدید.اگه همون بازی رو واسه PC بدن باید حداقل ۴ گیگ رم داشته باشی دیگه سی پی یو و گرافیک که هیچی خیلی هم بی ربط نگفته.

  • mohsen78 گفت:

    شک دارم با اون معماری ها جدیدی که انویدیا داره برای کارت گرافیک های آیندش طراحی میکنه کنسول بتونه حتی ۶ ماه با پی سی برابری کنه.همین الانش انویدیا تونسته با معماری کپلر یه نسل جلو بیفته.حالا فکر کنید وقتی مکسول و ولتا بیان چه شود… :chic:
    البته کنسول ها با توجه به قیمتشون و اینکه نباید هر سه سال یه بار آپگرید سخت افزاری بشن و انحصاری ها و … هاشون برای یه گیمر مناسب ترن.
    کلا فکر نمیکنم حتی زمان انتشار کنسول های آینده اون ها قویتر از پی سی های اون زمان یعنی شش ماه بعد باشن!

  • ... گفت:

    کلا باید گیم رو بوسید گذاشت کنار …

  • دمت گرم samigon ولی من این همه خرج کامپیوترم کردم حالا ولش کنم برم کنسول بخرم حیف نیست 😥

    • samijon گفت:

      چرا ولی دیگه این چیزی نیست که دست ما باشه باید اول فکر میکردی که کدوم پلتفرم هم مقرون به سرفست هم بازیه انحصاریه بیشتری داره و مجبور نباشی بعد چند سال دوباره یه خرج اساسی کنی.از روی تعصب ادم به هیچی نمیرسه.آخه اختلاف فاحشی هم بین بعضی از بازی ها روی PC و کنسول وجود نداره که بگی PC کیفیت خیلی بهتری میده اونم واسه چند تا بازی مولتی پلترم

  • sorena گفت:

    من کاری ندارم ea چی میگه.. یعنی از رو حساب حرف اینا نمیگم. ولی خودتون قضاوت کنید با قیمتی که میشه کنسول خرید آیا میشه یه pc جم کرد که ۶/۷ سال بازی هارو با بهترین کیفیت اجرا کنه؟؟؟? یه پی سی که بتونه گرافیکی مانند گاد اف وار عروج رو نمایش بده هزینه اش چقدر میشه؟ در کل کنسول از هرنظر بهتر از pc هست. تازه من این نسل رو گفتم نسل بعد که هیچ…
    دوستان pc باز خواهشا به خودتون نگیرید من منظورم کلی به دستگاه بود 😉

  • Gamezluverz گفت:

    EA TO THE GAME :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • حالا گیرم هم PC از این قدرتمندتر باشه ! شما واسه بستن یک PC Highend باید چه هزینه ای بدید ؟ ۴ تومن ؟ ۵ تومن ؟ یا ۷ ۸ تومن ؟؟ چند نفر شماها میتونن این سیستم رو ببندن ؟ از هر ۱۰۰ نفر چند نفر ؟؟ کنسول بازی همونطور که از اسمش پیداس فقط برای یک کار تعبیه شده ! چه بسا که در نسل هفتم و نسل هشتم کنسول های سونی و مایکروسافت از امکانات مولتی مدیای خوبی هم برخوردار هستند‌! ما از هر جهت بخوایم به کنسول و PC نگاه بکنیم کنسول ها برای گیمینگ بسیار به صرفه تر از PC هستند ! شما برای اینکه یک تجربه ی کامل گیمینگ خوب روی PC با نهایت قدرت و تمیزی داشته باشید باید از برترین برند های سخت افزاری استفاده کنید،سیستم عامل اوریجینال داشته باشید و بازی هاتون اگر میخواید مشکل خاصی نداشته باشه(که عموما نسخه های کرک شده دارای مشکلات گرافیکی هم میشن) بازی اوریجینال تهیه کنید !‌ببینم شماهایی که دارید PC PC میکنید یک چنین چیزی دارید یا از چیزی که ندارید مایه میزارید و شعار میدید ؟؟

    شما به این مورد توجه کنید که کنسول PS3 تنها با داشتن رم ۲۵۶ مگابایت بازی های روز دنیا رو اجرا میکنه ! شما یه نگاه به GOW بندازید یا Uncharted ! یا از اون طرف ۳۶۰ !‌بازی های خوبی مانند HALO و Gears رو اجرا میکنه در حالی که سخت افزار های ماله ۷ ۸ سال پیشه ! آیا PC همون سال های ۲۰۰۵ ۲۰۰۶ هم همین قدرت رو داره ؟؟؟

    دوستان عزیز ! شرکت های بازی سازی پیچش مو رو میبینند شما فقط مو رو !

    • angel گفت:

      آقای نوروزی درد کنسول یا PC نیست درد ما قیمت بازیهاشه اگر هر بازی ps4 هفت هزار تومن باشه منم میرم ps4 میخرم البته وقتی که اومد

      pc خوبه چون بازهاش ارزونه (کوپیه) 😀

    • SMak گفت:

      بله شما درست میگین.ولی همیشه کنسولا تو ۲ سال اخرشون از PC عقب میقتن.اونم به مقدار چشمگیر.
      من حتی فکر میکنم یکی از علل اینکه شرکتها به فکر رونمایی زودرس کنسولهاشون کردن اطلاع از همین موضوعه.مگرنه یه کنسولی مثل PS3 هنوز خیلی ظرفیت داره که هنوز ازش استفاده نشده.شاهد این موضوع هم بازی های انحصاری هست که فقط چند ماه تا عرضه نسل بعد عرضه میشن.

    • FaRzIn_Bi3dA گفت:

      دانیال جان من با شما مخالفم من ۳ماهه که PS3 خریدم فقط به خاطر انحصاریاش ولی قبول کنید که PC قویتره و با دووم تر من تا حالا نشده PC رو خاموش کنم و همیشه هم خنک و بدون هنگی
      فکر کنم بهترین سیستم منطقمونو خریدم نزدیک ۱۱ میلیون خرجش کردم برای کار 3D MAX
      و بازی هایی مثل
      Tomb Rider Crysis Pes Va Fifa ……

      هم با PC بازی کردم هم با PS3 قبول کنید به هیچ عنوان نتونست جلوی pc وایسه و رقابت کنه

      من حاظرم بگم که PS4 هم نمیتونه رقابت کنه با Pc چون سیستم مادر هستش و همیشه جلوتر از PS4 و XBOX هست

      آره با یه چیزی موافقم که پر خرجه ولی اگه همین PC انحصاری خودش رو داشت به هیچ عنوان کم رنگ نمیشد

      در نتیجه کنسول عقب تره چون این سخت افزاری که روی Ps4 کار گذاشتن روی pc هم میشه گذاشت فقط من در تعجب هستم که واقعا ps4 با این سخت افزارش میتونه الان در مقابل pc های نسل بعد صحبت کنه که دور هم نیست به نظر من بعد از پخش این دو کنسول pc نسل بعد هم معرفی میشه

      و برای ساختن بازی های کنسول باید یک سیستم مادر باشه که بالاتر از کنسول باشه پس از اونجا هم میشه فهمید همیشه pc سرتره

      🙂

      • Supreme گفت:

        فرزین جان PC مثل کنسول که نیست بخواد از نسل بعدش رونمایی کنه البته مرزهایی رو داره ولی نمیشه اینجوری روش اسم گذاشت و یه کامنت در جواب دانیال دادم بخونش کلی شاید کمکت کنه .

        نسل قبل یا حال PC یا قدرت پردازشیکه معلومه کی بوده و نسل بعدی آن بعد سال ۲۰۲۰ مشخص میشه که همه چی ۳۶۰ درجه عوض میشه و اونم Quantum است . که اگه یه PC به قیمت ۱۱ تومن داشته باشی باید دربارش یه چیزایی مختصر بدونی .

  • ARTAS گفت:

    بابا بعضی ها چه چیز شعری که نمیگن باعث شد بعد از مدت ها بیام و باز نظر بدم.
    اخه بیشعور فکر کردی انودیا و اینتل همینجوری نشستن که کنسول بره نسل بعد
    بعد اینا از همون تکنولوژی قدیمی استفاده کنن (که از کشنگی بمیرن) مطمعنا با توجه به پیشرفت تکنولوژِی در همون اوایل نسل کار سخت افزار کنسول تمومه.البته الانش هم اگه بخای خرج بزاری سخت افزارشون چیزی نیست مثلا چند تا تایتان رو باهم رو یه سیستم بندازی با چندین گیگ رم.حداقل این یارو میخواست حرف بزنه یه چیز درست حسابی میگفت که تبلیغات بشه نه این جوری خودشو مسخره ی عام و خاص بکنه. :no:

  • خدا شفات بده داداش!
    EA باید یه جارو بکنه بعضی کارمنداش رو!

  • این نسل یه ps4 میخرم ببینم چی میگه زر میزنه. :laugh:

  • Best Gamer گفت:

    این یارو چه جوری فکر کرده که به این نتیجه رسیده والا هنگ کردم :rotfl:
    یه حرف دارم : دسته بیل………… :rotfl:

  • Altair گفت:

    تو رو خدا کنسول داراش سر من خراب نشن شاید نویسنده این لینکی که میزارم زیادی عشق pc بوده
    http://www.zoomit.ir/articles/game-console/4574-%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86

  • برو بابا :rotfl:

    با اینکه فن SONY هستم ولی این هرفو قبول ندارم :rotfl:

    😮 😮 😮

    SONY IS MY LIFE :inlove:

  • sorena گفت:

    اوه اوه 😯 بابا باز اونایی میگن کور و نفهم!! باید پشتشون… یکی این تازه وارد هارو از برق بکشه :shutmouth: :quiet: :reallyangry: چه طرز کامنت گذاشتنه؟ عزیزان فحش که ندادن حتما یکاری کردن و چیزی میدونن که همچین حرفی رو زدن این چجورشه دیگه! :no:

  • معلوم PC قوی تره

    EA چند روزه………. :silly: :silly:

  • SORENA جان من با EA بودم 😐
    😉

    ولی باز ببخشید اگه بی ادبی شد :snicker:

  • اقا EA اگه ببین اینجا چه خبر حرفش پس میگیره همه بازیهاش میکه انحصاری pc :rotfl:

  • ARTAS گفت:

    شرمنده یکی دوتا غلط املایی توی نظرم بود.در ضمن مخاطب حرفم اون یارویی بود که این حرف رو گفته.
    در مورد اینکه چه جوری کنسول با اون سخت افزار نابودش بازی هایی به این زیبایی رو میتونه پردازش کنه به نظر من این عجایب ۸ تم محصوب میشه هر وقت راز اونا پیدا شد اینم پیدا میشه 😀
    البته دور از شوخی این هنر سازنده هارو نشون میده هم چنین اینکه اگه سازنده ها اراده کنن میتونن با حداقل سخت افزار بهترین گرافیک رو بسازن اما در مورد pc قضیه کمی فرق داره اگه بخوان این کارو رو pc انجام بدن اونوقت شرکت هایی مثل انودیا ورشکست میشه چون بیشتر خرید گرافیک برای بازی کردن هستش.کلا میشه گفت دست هایی پشت پرده هست که اجازه نمیده چیزی که رو کنسول ها پیاده میشه رو pc هم پیاده بشه.
    حالا شاید بعضی ها بگن نه کنسول مثلا cpu قوی تری نسبت به قوی ترین cpu pc داره در جواب به این ها هم باید گفت اصلا pc نیازی به همچین cpu این نداره چون توی pc تمام پردازش بر گردن cpu نیست و منابع زیادی رم و gpu هم در دسترس هستش که مهم تر از همه پردازش های اصلی گرافیکی روی gpu اجرا میشه.بنا بر این pc میتونه خیلی راحت تر از کنسول بازی ها رو پردازش کنه.

    • samijon گفت:

      ببینید آقای ARTAS اصلا واسه مثلا سونی مهم نیست که انویدیا ورشکست بشه یا نه اون کار خودشو انجام میده.اگه انویدیا دلش به حال کاربرای PC میسوخت و میخواست فروششو ببره بالا میرفت بازی انحصاری واسه PC میداد درست کنن که مجبور نباشه سخت افزارشو هر روز تغغیر بده.

      • ... گفت:

        مگه انویدیا بازیسازه یا PC باباشه که براش بازی انحصاری بده حرفا میزنی !…انویدیا کم کمک به PC گیمر ها نکرده با نرم افزار ها و برنامه های گیمینگی که ساخته…فیزیکس کم چیزی نبود !…هر کسی یک شغلی و هنری داره…انویدیا کم از محصولاتش حمایت نکرده…اگه سونی و مایکروسافت انحصاری میدن برای رضای خدا یا مردم نمیدن برای فروش و حمایت محصولاتشون میدن !…کارت گرافیک که فقط برای بازی کردن نیست…انویدیا خیلی بیشتر از این چیز هایی من و شما فکر می کنیم از محصولاتش حمایت کرده و می کنه !

        • samijon گفت:

          منم نگفتم باباشه یا خودش بازی بسازه.همونطور که خودت میگی برای حمایت از محصولی که تولید میکنه.در ضمن میگی گرافیک فقط واسه بازی نیست فعلا اینجا که فقط برا بازی ازش دفاع میکنن.اون آقایی هم که این نظرو داده از طرف ea بحثش فقط بازی بوده.حداقل میتونست انویدیا یه کاری کنه که شرکت های بازی سازی پورت بهتری واسه PC بدن مثل GTA IV که نسخهPC افتضاح بود.

          • ... گفت:

            😐 …برای حمایت از محصولی که تولید می کنه !…یعنی من واقعا نمی فهمم که الان تو انویدیا رو با کمپانی سازنده ی کنسول بازی یکی میگیری !…کنسول برای بازیه پس براش بازی هم میدن تا فروش بکنه کنسولشون…ولی یک کمپانی سازنده ی سخت افزار نمیاد مثل AMD و انویدیا و غیره نمیاد به خاطر اینکه مردم با PC بازی هم می کنن بره به استدیو ها پول بده که برای PC بازی بسازن …این کار دیگه آخرشه !…
            در عوض به نوع و حیطه ی کاری خودش از محصولاتش حمایت می کنه…مثلا یک مثال گیمیش همین فیزیکس یا نرم افزار ساخت و موشن کپچر چهره ی انویدیا {که به نوعی برای حمایت از کسایی هست که میرن کارنت های قدرتمند این کمپانی رو میخرن} یا تکنولوژی ساخت مو amd و خیلی چیز های دیگه…یک شرکت نرم افزاری نوع رقابتش با یک کمپانی که برای سرگرمی کار می کنه فرق داره…یعنی انتظاراتتون منو کشته واقعا….

            • samijon گفت:

              اون نرم افزارها هم که از سر دلوزی به قول خودتون نمیسازن چون رقیبش جلو میفته اگه این کارو نکنند. اصلا اینا هیچی.فکر میکنی این همه هر روز یه محصول جدید میزنند بیشترین مشتریاشون چه کسانی هستن و چه استفاده ای میکنند ازش؟

              • samijon گفت:

                دلوزی = دلسوزی.چیه مگه کمکی کنه آسمون به زمین میاد یا یه مقدار سود کمتری کنه ولی در عوض اعتبارشون بره بالاتر مثل سونی که تا نزدیک ۲ سال هزینه تولید PS3 از هزینه فروشش بیشتر بود به خاطر استفاده از اون CPU و BLURAY نتیجه کارشون رو هم دیدن.

  • آقای نورزوی همین الان اخطار دادن،حالا دوباره شما شروع کردید!
    شما فعلا نمی تونید از همه جهات بررّسی های لازمه رو انجام بدین،باید منتظر وارد شدن نسل بعد کنسول ها وارد بازار باشیم و همین طور شرایطی که برای اونا در ایران به وجود میاد… بعدش شرایط،فایده ها و ضررهای PC رو هم بسنجید و بعد تصمیم گیری کنید. همون طور که آقای نوروزی گفتن،EA و خیلی شرکت های بازیسازی دیگه این کنسول ها دستشون هست و این ها رو تست کردن و حرفی که میزنن از روی مقایسات تخصّصی انجام میشه!
    پس باید منتظر بمونیم

  • :laugh: اره والا اخه حرفه غلطی داره میزنه :no:

  • ARTAS گفت:

    دوستان شرمنده من در مورد کنسول نسل حاضر دارم حرف میزنم فراموش کردم بگم.

  • alone ahmad گفت:

    مثل این که دلشون میخواد فوششون بزنیم اخه تو چی میگی ننه مرده خودم میام میکشمت

  • این حرف رو من از زمان معرفی کنسول نسل بعد سونی زدم.جمع کنید pc رو دیگه دورش تموم شد.البته قبلا هم آش دهن سوزی نبود

  • Jahan گفت:

    اگر هم این گفته صحت داشته باشه و واقعا از طریق تست های فنی به این نتیجه رسیده باشن ممکنه قدرت خام و مفید کنسولهای جدید از سیستم های high-end کنونی بیشتر باشه و مطمئنا ۱-۲ سال دیگه با این سرعت پیشرفت قدرت پردازنده های گرافیکی و cpu ها و دیگر قطعات این نتیجه پایدار نخواهد بود، البته من باز هم برام جای سوال هست که چطور یه سیستم به عنوان مثال GTX Titan Quad SLI از یه کنسول که هدفش تعادل بین قدرت و مقرون به صرفه بودن هست نه صرفا قدرت بالا اون هم ۸ تا ۱۰ برابر ضعیف تره!! دوستان توجه کنید در این شکی نیست از نظر اقتصادی کنسول پیروز رقابته اما این صحبت بحث فنی هست نه اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

    • sam_sam گفت:

      داداش من آخه چرا مقایسه بی فکر میکنید. هیکس نمیتونه بگه قدرت pc از کنسول روز کمتره ولی یه چیزه مهم اینجا هست که اونم نکتست!
      قدرت و سرعت وقتی بدرد میخوره و مفیده که کاربرد داشته باشه. و وقتی بیشتر شرکتهای بازی سازی مهم و بزرگ بر برمبنای ساختار و سخت افزار و نرم افزار کنسول ها موتورهای گرافیکی و بازی میسازند و تکنولوژی خود رو محدود به یه نسل میکنند دیگه چه استفاده ای داره قدرت بیشتر pc؟!
      بازی کرایسس اومد رو pc یه بازی ساخت که ۳ سال بعد تونست رو سیستمها خانگی با نهایت کیفیت اجرا بشه و تا به امروز کنسولی مثا xbox 360 یا ps3 بازیهای روز رو با بهترین کیفیت و بدون مشکل اجرا میکنند و در قیاس با pc همون بازی نه تنها چیزی کم ندارند بلکه از خیلی جهات بهتر و بالا تر اند!
      به خدا این یه نظر متعصبانه نیست. یه حقیقته روشنه به خدا!
      جدا از انحساری های خوبی که برا کنسولها میاد و کنترلر مخصوص. آزادی عمل بیشتر هنگام بازی مهمترن برگ برنده کنسول ساپورت شرکتهای سازندشون و هم چنین شرکتهای بازی سازی هست و غالبان شرکتهایی به سراغ ساخت بازی رو pc میرن که توانایی ساخت موتور گرافی برای کنسول رو ندارند مثل crytec که با اون قدرت وقتی برای کنسول اولین بازیشو ( ۲ crysis) ساخت بیشتر شبیه جوک بود در قیاس بازیهای دیگر کنسول!

      • Jahan گفت:

        اتفاقا نکته خوبی رو گفتی، اما قبلش بگم که موافق نیستم که بازی حتی اگر برای pc ساخته شده نباشه کیفیتش توی کنسول با pc فرقی نداره، این یه چیز ثابت شده ایه حالا بحث ما روی کنسولهای جدیده تکلیف کنسولهای حاضر که مشخصه که تاریخ گذشتس، خیلی مثال ها میشه آورد اما حتی یکی از ضعیف ترین بازیها از نظر اینکه برای کنسول ساخته شده و برای pc پورت شده GTA IV هست که پر از باگ بود اما وقتی برای pc اومد و با حداکثر تنظیمات بازی کردم دیگه نتونستم روی xbox بازیش کنم، تفکیک اشیا و کیفیت تکسچر ها اصلا قابل مقایسه نبود، البته این صحبتم جدای بحث باگ مشکلاتشه دارم راجب کیفیت و قدرت pc صحبت میکنم، اما تقریبا همه بازی های دیگه که مشکلات خاصی هم ندارن روی کنسول با pc مقایسه کردم به مراتب pc سرتر بود.
        اما راجب اون حرفت به نظرم کنسول ها یه سد بزرگ برای رشد صنعت گیم به حساب میاد، در حالی که هر سال قدرت سیستم ها و سخت افزارها بالا میره یه کنسول میاد با یه قدرت ثابت چندین سال بازی سازها رو محدود میکنه به یه قدرت، البته این صحبت خیلی ایده آل گراس و به نفع هیچکس نیست و کلا ضرره چه برای کنسول سازا جه بازی سازا و صد البته باری گیمر ها که بخواد زود به زود عوض کنن، اما دیگه اینکه یه کنسول بخواد ۷-۸ سال با یه قدرت ثابت عرضه بشه باعث میشه شرکت هایی مثل راکستار که ثابت شده میتونن به مراتب کیفیت بالاتری ارئه بدن محدود باشن مثل gta v، به نظرم میشه یه راهکار براش ایجاد کرد مثل قابلیت ارتقا کنسول ها یا اینکه کنسول ها در ورژن ها با قدرت های مختلف عرضه بشن بدون اینکه معماری ساختش عوض بشه که بازی سازها به دردسر نیوفتن و گیمرها هرکی توانش رو داشت و تونست ارتقا بده یا…
        جدا از این بحث خودم به شخصه با کنسول حال نمیکنم و آزادی عمل که اتفاقا گفتی تو کنسول بیشتره به نظرم هیچ کنسولی نمیتونه آزادی عمل pc رو داشته باشه مخصوصا تو بازی های شوتر که با فعال بودن auto aiming و یا فعال نبودنش و سخت شدن نشونه گیری لذت بازی از بین میره و با موس قابل مقایسه نیست

        • sam_sam گفت:

          با استناد به حرفهای شما کنسولها کلی ضرر رو دست سازندگانشون گذاشتن و همین مایکروسافت از بس رو xbox ضرر داد رفت رو pc سرمایه گذاری کرد و بیخیال این بازار شد، و شرکتهای بازی سازی ورشکست شدن و این بین روز بروز شاهد فروش و سوداوری بازیهای pc و بازیهای انحصاریش هستیم…
          به قول آقای فامیل دور: ” من دیگه حرفی برا گفتن ندارم ”
          رفتیم آدرنالین تزریق کنیم شمام خوش باشید با دل خوشی هاتون!!!

          • Jahan گفت:

            متوجه صحبتم نشدی، بخش دوم حرفم راجب اینکه کنسولها سدی برای صنعت گیم هست برای رد کردن یا تایید چیزی نبود یه صحبت کلی و نظر شخصی بود چون بهش اشاره کردی، اما راجب بخش اول حرفم و چند خط آخر که جوابت بود جواب منطقی ندیدم

      • icarous گفت:

        امیدوارم دوستانی که کنسول باز هستند در مورد گرافیک کامپیوتری مطالعه کنند. متاسفانه حتی یک نقد فنی در این سایت ندیدم. فقط به عنوان نمونه کنسول DX9 را چطور با دستگاه DX11 مقایسه می کنید به لحاظ تکنولوژی آیپد خیلی قویتر از کنسول هست نیاز به قیاس با pc نیست .

  • amir ahriman گفت:

    وقتی یه بازی رو روی ps4 بازی کردید و دهنتون باز موند و بعدش همون بازی رو با pc اجرا کردید و پیچ و مهر ه های pc زد بیرون همتون میاید میگید من میخوام ps4 بخرم دیگه pc به درد نمیخوره
    دوستان خیلی عجولانه تصمیم میگیرید
    اینا این همه مدت بازی ساختن هم واسه کنسول هم واسه pc
    اونوقت حرف و تجربه اینا رو با خودمون که ۴ تا بازی انجام میدیم رو یکی میکنید
    یکم واقع بین باشید

  • ZERO گفت:

    خودتون که دیدی EA حرف مفت زیاد میزنه…اینم یکی دیگه از حرفای مفتشه

  • شمای که میگین pc به درد نمیخوره. مشکل شما این که کنسول که مخصوص بازی کردن هست با pc که خودش بازی میسازه مقایسه میکنید :no:

    • amir ahriman گفت:

      حرف شما درست
      ولی قرار نیست مغازه دار ساندویچ فروشی که ساندویچ درست میکنه خودش هی ساندویچ بخوره
      pc کارش اینه بازی بسازه و کنسول اجراش کنه
      pc از نظر من واسه بازی کردن نیست

      • FaRzIn_Bi3dA گفت:

        ببخشید دوست عزیز من موافق نیستم وقتی یه بازی روی pc من یا هر pc دیگه با آخرین فریم اجرا کنی فرق کنسول و pc متوجه میشی که از زمین تا آسمونه فرقشون :yes:

        • sam_sam گفت:

          همون آخرین فریمی که میگی بالا تر از ساپورت lcd کامپیوترت نیست و رزولیشن بالا تر 1080p هم فعلان نیومده و مهمتر اینکه تا حالا کسی رو pc یه بازیو با lcd بالای ۲۲ بازی کرده؟! (حالا همه میگن آره ما بازی کردیم در صورتی که حقیقت چیزه دیگه ایه خداییش!)

          خوب الان مقایسه کنید با lcd با سایز ۴۶″ یا بزرگتر fullhd و تجربه خیله از بازیهای امروزی به صورت 3d مثل کیلزون یا گاد اف وار و بسیاری از عناوین دیگه و همچنین تکیه روی مبل روبروی lcd و … خداییش الان که بازی نمیکنی کمرت در چه موقعیتیه و مچ دستت که رو موسه چه حالی داره؟! حالا هنگام بازی با pc…

          • Mammad Hitler گفت:

            داداش شما نازک نارنجی هستی من تابستون پارسال در روز ۱۰ تا ۱۲ ساعت بدون استراحت حتی ناهار و شام هم پشت کامپیوتر می خوردم و بازی می کردم نه درد پا نه کمر نه چیزی دیگه.امروز هم با اینکه موقع امتحانات هست از ساعت ۱۰ تا حالا یا دارم بازی می کنم یا تو این سایت هستم شما مراقب خودت باش.

          • FaRzIn_Bi3dA گفت:

            میگی بازی نکرده دوست عزیز چند تا کامنت بالاتر هم گفتم بهتون اصلا به سند

            مرحله اول کرایسیس ۳ که بارون میاد رو دقت کنید با سرعت نرمال بازی جلو نمیره ولی همونو تو pc high بازی کن فرقو میفهمی

            و بازی tombrider اگه دقت کنی وقتی دوربین رو میچرخونی با سرعت گرافیک هنگ میکنه تصویر تار میشه تو led 46-7770samsung ولی تو PC اینجوری نشد عزیزم شما که میایی ادعا میکنی با سند صحبت کن خواهشا شما تو خونتون LED 46 رو تو پذیرایی میزاری ولی من ۴۶ تو اتاقمه بخاطر کارم که طراحی هستش :yes:

            تمام دوستانی که میگن PC باز ها نوب هستن خودشون الان حسرت بازی مثل Warcraft رو میخورن یا تو اون بازی نووووب هستن

            • sam_sam گفت:

              به نظرم من اشتباه میکنید، lcd 46″ تو بفروش یه ps2 بخر که اول با کنسول و بعد کمی از انحساریهاشو بازی کن تا با مقوله game و ویدئو گیم هم آشنا شی!
              اون مشکلیم که گفتی مال lcd سامسونگته، بنداز دور یه سونی بخری حله!
              میتونی برا طراحی هم از ۱۰۰ گرم کاغذ کاهی و یه قلم سیاه استفاده کنی کیفیتش از pc ت بهتر!
              اینارو گفتم شاد شی ها ناراحت نشی!

              :rotfl:

              • FaRzIn_Bi3dA گفت:

                نمیگم ناراحت شی ولی داری میسوزی ببخشید مشکل کنسول رو میندازی سر LED? پس چرا تو PC اینجوری نیس دوست عزیز. و بعدش هم Sony حالت گیم نداره این رو یادم رفت بگم سامسونگ برتریش اینه 😛

                خودم شوهر خالم برای سونی کار میکنه و خودش از کیفیت این LED راضی هست و میگه از Sony بهتره

                باشه حتما رو کاغذ کار میکنم چون بهترین طراحا رو کاغذ کار میکنن بعد تو PC وارد میکنن

                همتون هم میدونید PC برتره ولی خامه کنسول شدید :no:

  • Altair گفت:

    دوستان این ها هم دیدن داره:
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PC-1.jpg
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PS4-1.jpg
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PC-6.jpg
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PS4-6.jpg
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PC-4.jpg
    http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2013/03/UE4-PS4-4.jpg
    اگه این عکس ها دستکار شده باشه به من ربطی نداره
    من فقط گزاشتم واسه مقایسه

EA:کنسول های XBOX ONE و PS 4 برتر از یک PC با مشخّصات Highest-End! | گیمفا