It Takes Two به رکورد فروش جدیدی دست یافت
It Takes Two، جدیدترین ساختهی استودیوی هیزلایت، حتی پیش از انتشار هم بسیار آیندهدار و امیدوارکننده جلوه میکرد. با این حال، هیچ کس انتظارش را هم نداشت که این بازی تا به این حد خوش بدرخشد.
It Takes Two علاوه بر اینکه به سادگی یکی از بهترین بازیهای منتشر شده در سال جاری به حساب میآید، موفقیت تجاری قابل ملاحظهای را هم به همراه داشته است و این موضوع تحسین شدن آن در جمع منتقدان را به خوبی بازتاب میدهد. به فاصلهی کمتر از یک ماه از زمان انتشار، It Takes Two موفق شد فروش یک میلیون واحدی را پشت سر بگذارد. آمار فروش دو میلیون نسخهای هم چند ماه بعد برای این بازی ثبت شد.
حالا این بازی به موفقیت تازهای دست یافته است؛ با اعلام صفحهی رسمی استودیوی هیزلایت (Hazelight Studios) در شبکهی توییتر، مجموع فروش جهانی بازی It Takes Two در پلتفرمهای مختلف، حالا از سه میلیون واحد هم فراتر رفته است. همان طور که توسعهدهندهی بازی هم در توییت خود به این نکته اشاره میکند، موفقیت It Takes Two نشان میدهد بازیهای “کوآپ ماجراجویی آمدهاند که بمانند.” البته ممکن است مقصود استودیوی هیزلایت از بیان چنین جملهای، اشاره به بازی بعدی خود باشد.
سه میلیون واحد به فروش رسید.
فکر اینکه افراد زیادی از بازی ما لذت میبرند مایهی تواضع و دلگرمی است. همهی شما به ارسال یک پیام روشن کمک کردید – ماجراجوییهای کوآپ اینجا هستند که بمانند
بازی It Takes Two هم اکنون از طریق کنسولهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکسباکس سریز ایکس/اس، ایکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس علاقهمندان قرار دارد. این بازی در حالی در تاریخ ۶ فروردین ماه سال جاری (۲۶ مارس ۲۰۲۱) وارد بازار شد که نقدها و نمرات آن دو روز زودتر منتشر شده بودند. شما همراهان گرامی میتوانید در صورت تمایل نقد و بررسی وبسایت گیمفا از این اثر را به قلم مهدی ملکی و با عنوان “یا تو یا هیچکس دیگه” مطالعه نمایید.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
دم جوزف فارس و تیمش گرم انصافا یه جون دوباره ای به بازی های Co-Op داستان محور و ماجراجویی مثل Portal داد
امیدوارم همینطوری به موفقیت هاشون ادامه بدن
دمش گرم
به معنای واقعی کلمه حقشه
اگه نینتندو پشتش بود کلی سر و صدا میکرد و همه منتقدها بهش ۱۰ میدادن
مشکل اینه که EA پشت این بازیه که از بازی پلتفورمر کوآپ مشکل شخصیت پردازی میگیرن بهش ۸ ۹ میدن :)))
ایول، ناموسا حقشه…
نمیشه اینو تک نفره هم تجربه کرد؟؟
خیر دوست عزیز باید قبل از تهیهی بازی به این نکته دقت کنید که بازی صرفا برای تجربهی کو آپ طراحی شده اما تفاوتی نمیکنه شما میتونید به صورت لوکال کوآپ کنید یا نه آنلاین با دوستتون بازی کنید
بدون شک جزو بهترین بازی هایی بود که امسال تجربه کردم. بزرگترین دلیل لذت بخش بودنش برای من این بود که مکانیک های گیم پلی هر چپتر تغییر میکرد و این باعث میشد بازی یک ثانیه هم حس سرگرم کنندگی خودش رو از دست نده.از طرف دیگه لول دیزاینش جوری بود که سعی میکرد تعامل دو نفر رو تو بالاترین حالت نگه داره و تو بیشتر مواقع اگه تعامل وجود نداشت نمی شد مرحله ای رو تک نفره رد کرد. در کنار همه اینا یه داستان ساده اما جذاب و تنوع محیط ها باعث شد که تبدیل به یه اثر فراموش نشدنی برای من بشه. احتمالا جایزه بهترین اثر خانوادگی سال رو ببره و برای گوتی هم شانس داره. خیلی خوشحالم که فروش خوبی داشته چون لایقش بود و از طرفی باعث میشه ea به همکاری باهاشون ادامه بده.
*و رقابتم بین ایناست*
حذف
این بازی جا داره سی میلیونم بفروشه
گوتی سال🖤
بازیه خوبیه ولی گوتی؟ بعید میدونم حریفای قدر تری داره
خیلی قدر تر🙃
چیز بخصوصی نیست
ریترنال و ریچت قورتش میده
ریترنال که ۸۵ متاش هستش چنان رقیبی نیس
ریچتم که چند نسله داریمش متاش ۸۸
کلی بازی مثل همین و بازی نینتندو و دث لوپ و … هست عزیز
ولی همون ریترنال متاش از آخرین نسخه بهترین مجموعه های مایکروسافت (گیرز و هیلو) بالاتره!😉
دقیقا 👌
چقدر بالا تره یکی یا دوتا؟ خخ
گلم فورزا امسال با ۹۰ قورتش میده راحت بازی امسال رو با امسال مقایسه کن😍 هیلو هم ۲۰۲۱ میاد با ۹۰ قورت میده جونننن
حالا هوسمارک بازی دیگشو ۲۰۲۵ منتشر میکنه یا ۲۰۳۰ خدا داند خخ
چقدر عجیب در عین حال فروش همین ضعیفترین هیلو از بزرگترین انحصاری سونی که tlou2 باشه بیشتر فروخته
طبق آخرین آمار هیلو ۵ حدود ۵ تا ۵.۵ ملیون نسخه فروخته. حالا آمار فروش چندتا از انحصاری های سونی:
Marvel’s Spider Man : 20 million
The Last of Us: 20 million
Uncharted 4 : 16 million
God of War : 11 million
Horizon Zero Dawn : 10 million
Miles Morales : 7 million
Ghost of Tsushima : 7 million
یه ایکس باکس فن بحث فروش رو به نظرم بزاره کنار به نفعشه😂 بزرگترین بازی های مایکروسافت از کوچکترین بازیهای سونی کمتر فروختن! که البته با ظهور گیمپس این فروش از چیزی که بود هم کمتر شد…
داداش
بزرگوار
فن بوی
هیلو ۵ تو ۳ هفته اول ریلیزش ۵ میلیون فروخته
کل سری هیلو هم ۸۱ میلیون فروش ازش ثبت شده
برو با اطلاعات شو بعد بیا
کدوم از اونا گوتی شدن که ریترنال بخواد بشه؟؟ هیاهو در بدترین حالتش شده هشتاد و چهار ولی گاد اسمش چی😂
Ali984@
“بهترین مجموعه های مایکروسافت (گیرز و هیلو)…” –
فورتزا سلام رسوند ، بای
کی میاد تو ea play ؟😌
سواله خوبیه
انتظار استقبال بیشتری ازش داشتم
حیفه که فقط ۳ میلیون فروش داشته
حالا اگه بازی نینتندو بوده، تا الان کلی رکورد مختلف رو جابه جا میکرد
ولی چون گیم EA هس……………….
ایشالله که در مراسم TGA هم چیزی که لایقشه رو بدس بیاره!!
یعنی کواپ باید این شکلی باشه که هم داستان عالی هم گیم پلی عالی بتاز
از نظر من گوتی سال اینه البته هنوز مونده
دیمنز سولز پس با منا ۹۲ کلاغه
اگه هورایزن بود گوتی بود ولی یک چیزی هست متاسفانه به ریسینگ و شوتر گوتی نمیدن بیشتر به اکشن ماجراجویی و نقش آفرینی میدن چون همیشه بازی های بزرگی بودن نمیگن بقیه بدنا
دیمنز سولز کاملا کلاغه چون ریمیکه
حیف که قدر شناس نیستید
برید برید گیم پس بگیرید حال کنید
با زبان آدمی زاد هم نمیشه صحبت کرد
اتفاق جالبی که من در بین اطرافیان و آشنایان خودم دیدم اینه که این بازی تونسته افراد غیر گیمر رو بکشونه پای کنسول و چنان لذتی براشون به ارمغان بیاره که حتی بخوان این تجربه رو تو شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارن و در موردش با شوق و ذوق صحبت کنن.