استودیوی تانگو در حال توسعهی یک بازی در ژانری جدید است
شینجی میکامی افسانهای در آخرین مصاحبهی خود اعلام کرد که استودیوی تانگو گیمورکس استعدادهای جوانی در خود میبیند و قصد دارد تا روی یک بازی معرفی نشده کار کند.
هماکنون مدت زمانی نسبتاً طولانی از انتشار آخرین بازی استودیوی تانگو گیمورکس (Tango Gameworks) یعنی بازی The Evil Within 2 میگذرد و در آیندهای نزدیک نیز عنوان جدید این استودیو با نام GhostWire: Tokyo منتشر خواهد شد. این بازی یک اثر ترسناک خاص و منحصر به فرد خواهد بود که گیمرها را به شهر توکیو میبرد و آنها باید در این شهر با موجودات فراطبیعی که به این شهر زیبا حمله کردهاند مقابله کنند.
همانطور که مطلع هستید، با خریداری شدن شرکت زنیمکس (ZeniMax) توسط مایکروسافت و پیوستن استودیوی تانگو گیمورکس به استودیوهای ایکس باکس، احتمالاً مسیر این استودیو پس از انتشار بازی GhostWire: Tokyo تغییر پیدا خواهد کرد. اما موضوعی که اذهان عمومی را در این رابطه به خود مشغول کرده است این است که تانگو در آینده روی ساخت چه عناوینی تمرکز خواهد داشت؟
در مصاحبهای که فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان مدیر عامل ایکس باکس و شینجی میکامی (Shinji Mikami) به عنوان مدیر عامل استودیوی تانگو گیمورکس در طول رویداد TGS داشتند، در مورد آیندهی این استودیو صحبتهایی به عمل آمد. اما میکامی در خلال صحبتهای خود ناگهان به ساخته شدن دو بازی (به جز GhostWire: Tokyo) توسط استودیوی تانگو گیمورکس اشاره کرد.
یکی از این عناوین توسط جان یوهاناس (John Johanas) که پیشتر بازی The Evil Within 2 را کارگردانی کرده بود ساخته خواهد شد. اما در این بین، پروژهی دیگر این استودیو که هیچ جزئیاتی از آن منتشر نشده است نیز تحت توسعه قرار دارد. این بازی عنوانی نسبتاً کوچکتر خواهد بود که در ژانری جدید و توسط کارگردانهای جوان و تازهکار ساخته خواهد شد.
تا امروز، این استودیو تنها بر ساخت عناوین ترسناک تمرکز داشته است و ساخته شدن یک بازی جدید در سبکی نوین به وسیلهی استعدادهای جوان میتواند بسیار جالب توجه باشد و نباید فراموش کنیم که کارگردانان افسانهای فعلی صنعت بازی از جمله هیدئو کوجیما و شینجی میکامی نیز در سنین جوانی موفق به خلق اثرهای به یاد ماندنی خود شده بودند.
لازم به ذکر است که استودیوی تانگو گیمورکس همانند دیگر استودیوهایی که تحت مالکیت شرکت بتسدا قرار دارند، از زیر مجموعههای شرکت مایکروسافت محسوب میشوند و عناوین آیندهی آن از روز اول عرضه در دسترس مشترکین سرویس گیمپس قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
عه عکس پست که شینجی میکامی خودمونه😂
با خلق ایپی جدید در سبک جدید مخالف نیستم.
ولی خودم به شخصه دوست دارم شینجی میکامی یه بازی ترسناک بسازه حال ایول ویثین ۳ یا یه ایپی کاملا جدید رو کاری ندارم.
امیدوارم موفق باشه
تصویر پست هم تصویر پروفایل قبلیمه و عالیه❤
وقتی Resident Evil 8 رو تموم کردم فهمیدم چرا دیگه شینجی میکامی بازی ترسناک نمیسازه
آخرش از کالاف هم اکشن تر بود
دوتا بازی!😳 مگه یکی نبود؟
یه نکته ای که خیلی نظرمو جلب کرد این مسیریه که شینجی میکامی داره پیش میره یعنی میدان دادن به جوون ها، که این مسئله شاید یکم اذیت کننده باشه چون خودش کارگردانی نمیکنه اما اگر توی این مسیر موفق باشه میتونه چندتا استعداد خیلی خوب زیر دستش پرورش پیدا کنن و هرکدوم به یه شینجی میکامی تبدیل بشن.
سلطان خودش گفته بود اگه بودجه و ایده ی خوبی داشته باشه اخرین گیمش رو میسازه اما کارگردان این دو گیم نیست امیدوارم دوباره یه بازی بسازه ما رو با هنرش تو بازی سازی شگفت زده کنه در مورد یه ژانر جدید باید بگم خیلی هیجان انگیزه امیدوارم به قدری خوب ظاهر شه که بتونه یه سبک کاملا جدید رو جا بندازه بین سبک ها چیزی که صنعت گیم الان بیشتر از هر چیزی بهش نیاز داره ایده های نو هست .
ای تو روحت شینجی که با رزیدنت ۴ سم اکشن رو وارد مجموعه کردی و رفتی
الان دوتا کژوال میان میگن متا رزیدنت ۴ فلانه و بهمان 🙂
داداش حالا خوبه باز ۱و ۲و ۳ رو خودش ساخته اگه نمی ساخت چه میگفتی ؟ بعدشم ۴ بنظرم از نظر فضا سازی بی نظیر بود
متاسفانه اصلا با گوستوایر ارتباط برقرار نکردم(حداقل نمایشها که اینطوری بودن)
در مورد یه سبک جدید
خیلی خوشحال میشم میکامی هم مسیر کوجیما رو بره و دنبال تکرار مکررات نباشه
این اساتید خیلی وقت پیش خودشونو ثابت کردن و به نظرم حالا وقت انجام دادن ریسکهای شیرین ولی خطرناکه
این موقعها هستش که توقع دارم بگم دود هنوز از کنده بلند میشه
البته اینم بگم که بیانصافیه اگه تانگو رو با کوجیماپروداکشن مقایسه کنیم
جناب اصلا چرا باید تانگو رو با کوجیما پروداکشن مقایسه کرد؟
سبک ها کاملا متفاوته
چرا باید میکامی رو قرار بدیم جلوی کوجیما؟ ساختن ایپی جدیدی هم سبک ایول و ترس و بقا که تکرار نیست. منظور از تکرار چیه؟
کوجیما الان متال گیر بعدی رو بسازه تکراره؟
یک بازی بزرگ دیگه رو هم خود استاد باید کارگردانی کنه…
شنجی افت کرده امید وارم با این پروژه ها به روزهای طلایی است برگرده و شاهد بازی های شاهکار از ایشون باشیم مثل رزیدنت ایول 😅
هیچ وقت رشد نمیکنه کسی که افت کرده
نظرتون قابل احترام
ولی در مورد افت شینجی میکامی مخالفم.
شینجی میکامی فقط ایول ویثین ۱ رو با کارگردانی خودش ساخته که اونم واقعا عالی بود اگه بازی کرده باشید. هنوزم که هنوز از متایی که به این بازی دادن در تعجبم. این بازی رو بذارید کنار بازیایی با متای زیر ۸۰ و ببینید ایا این عنوان واقعا هم سطح اوناست؟ همچنین چون استدیویی تانگو تازه تاسیس شده بود از نظر امکانات و هزینه واقعا چنانم جلو نبود و همین باعث مشکلات فنی در بازی شد که از نقاط منفی مهم بازی شد.
.
ایول ویثین ۲ و گوست وایر هم که بدست افراد دیگری ساخته میشه. بنظر میرسه میکامی زیاد دخالت نمیکنه و میذاره بقیه استعداد های خودشونو نشون بدن و یه فرصت خوبی برای نسل جوونا داده بشه.
.
میکامی قبلا هم صحبت کرده که اگر هزینه ی خوبی بدن و بخواد یه ایپی میسازه. حال این هزینه توسط مایکرو میتونه تامین بشه. ببینیم ایا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر!!!
.
من شخصا خودم به گوست وایر که منتشر میشه چنان هایپی ندارم چون در حد متوسطه. ولی خب این بخاطر افت شینجی نیست بلکه به این دلیله که این ایپی رو اشخاص جوون و تازه وارد میسازنش. از نظر مالی هم تانگو خوب نیست.
امیدوارم مایکرو این هزینه هارو تامین کنه تا تانگو بهترین بازی هارو بسازن.
.
اخرم نگی متعصبی 😂 من دلایلی اوردم
دلایلتان را تا حدودی قبول دارم ولی میخوام بگم به نظرتون چیه که بعضی از بازی های بتسدا انحصاری نباشن من حاضرم ایپی های جدید مثل ردفال و استارفیلد انحصاری باشم ولی فالوت و دووم و الدر یکم نامردیه که انحصاری بشن میدونم که کلی پول داده بابت این خرید
مثل اینکه استاد میکامی دیگه پیر شده حوصله بازی ساختن نداره بیشتر نظارت میکنه
بعد از ۲۶ سال میخواد یه ژانر جدید دیگه بسازه، بساز آقا بساز، تا وقتی کیفیتش مطلوب باشه ما استقبال میکنیم.
عزیز خودش نمیسازه ، یه کارگردان جدید یک آیپی جدید رو میسازه ، میکامی فعلا رو هیچ پروژه ایی کار نمیکنه اونجور که قبلا گفته بودن
“شینجی میکامی افسانهای”
ایول آقای مناف زاده D:
سلام
آرزو داریم تانگو گیمورکس یک پروژه ترسناک هم تو چنته داشتهباشه.
ژانر جدید؟؟؟
اون از کوجیما اینم از استاد میکامی 😍
میکامی هم میتونست تا فیها خالدون ترسناک بسازه و تو قلعه امنش باقی بمونه 😏
کوجیما میخواست ژانر جدیدی به ژانرهای ویدیو گیم اضافه کنه که نتونست
اینجا منظورش از ژانر جدید فرق داره منظورش اینه که بازی سبک ترس و فرار و نجات نیست
میخوان ژانرهای دیگه رو امتحان کنن ولی نیمخوان ژانر جدید بسازن مثل کوجیما
در اخر هم میکامی کارگردانش نیست
بله موفق نشد و هم تو نمرات و هم فروش شکست خورد
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/death-stranding
منظورت چیه از تیکه انداختن؟!
یعنی میخوای بگی کوجیما ژانر جدیدی ساخته؟!
میتونی بگی اسم ژانرش چیه؟!
ارتباط (Strand) این من نمیگم خود کوجبما گفته.
اصلا خودت میتونی یک بازی اسم ببری که کوچکترین سباهتی به دث استرندینگ داشته باشه!!!
این عکس اول چیزی که کاربرای استیم به بازی میگن
http://www.upsara.com/images/t525321_.png
اینم چیزی هست که خود صفحه بازی توش نوشته شده یعنی سازنده گفته
http://www.upsara.com/images/u710066_.png
اینم اگر تو گوگل سرچ کنی میاد اون پایین پایین نوشته ژانر بازی رو
http://www.upsara.com/images/b626431_.png
هیچ کدوم اسمی از ژانر جدید نیاوردن
اصلآ حرف کوجیما مهم نیست
میتونی ژانر Strand رو تعریف کنی؟!
چون اصلآ اینجور ژانری وجود نداره
این که بازی شبیه این بازی نیست به این معنی نیست که بازی ژانر جدید هست
بهش میگن جهان بازی اکتشاف اکشن و فایتینگ و شبیه ساز پیادروی
دث استرندینگ تو این ژانرها قرار میگیره
تو قانع نمیشی . 😂
شما دلیل بیار منم قانع میشم
شما دلیلی نداری فقط میگی کوجیما گفته
یا نمیدونی ژانر مورد ادعا تعریفش چی میشه
منم با دلیل و مدرک نشونت دادم که اشتباه میکنی
میخوای من قانع بشم؟!
برعکس من باید بگم با این مدارک چرا قانع نمیشی؟!
ااااا
عکس شینجی میکامی خودمونه😁
شینجی جان رو نکرده بودی!! عکست رفته رو جلد مجله ها😍😍
بله دیگه 😂 حیف عوضش کردم
ببینم انحصاریه پس اوضاع خیطه 🤣🤣
قراره اتفاق فیبل لنجد بیافته
واسه گوست اف وایر که همچین حرفی نمیزنی درسته؟
(هیچکس رشد نمیکنه کسی که افت کرده؟)؟؟؟
بعد میگن شینجی میکامی دهن صاف میکنه😐
.
واقعا هیچی نمیتونم بهتون بگم جز همینجور وایسادن و نگاه کردن. فیبل لجند چه ربطی به این استدیو و میکامی داره ؟ بعد اون اصلا واسه نسل هشت بود و الان فیبل دست پلی گرانده که کارش حرف نداره.
.
اینکه چون میکامی افتاده دست مایکرو و خراب میکنه حرفای بیهوده و خالی هستن. مایکرو هزینه ی بتسدا رو تامین میکنه. همین امروز خبر اومد که ابسیدین پیشنهاد یه شرکت دیگه رو رد کرده.
مایکروسافت از نظر مالی و امکانات بهترین کمک رو میکنه و استدیو ها بازیای بهترین میسازن.
ببین من با نظر ایشون موافق نیستم
ولی به نظرم مدیریت این همه استودیو که مایکروسافت داره یکم کاره سختیه سونی استودیو عکاسی که مسخره از قبل کاملا آشنایی داره باهاش
ولی مایکروسافت نه البته نه اینکه اصلا نمیشناسه یکم ساختار بتسدا و ابسیدین و … با مایکرو فرق داره به نظرم باید تا آخر این نسل صبر کرد و باید ببینیم چجوری از پسه این این کار بر میاد
حرفتون رو قبول دارم. اینکه سونی خودش تجربش از مایکرو در ساختن گیم بیشتره
اینو کار نداریم
.
در نسل ۹ شاهد این هستیم که مایکرو نقش تزریق کننده ی هزینه و امکانات برای استدیو های خودش رو داره. در واقع شینجی میکامی و تاد هاوارد و استدیو های ارکین و ماشین گیمز و اید سافت ویر رو خریده ( در کنار ابسیدین و پلی گراند که قدیمی ترن) و بهشون گفته پول با من بازی با شما. حتی اشخاصی رو از سانتا و ناتی و راکستار و راکستدی و … کشونده به اینیشیتیو و پلی گراند
.
در واقع مایکرو خودش بازی نمیسازه که بگیم تجربش کمه و … ، اره قبول دارم نسل ۸ اینطور بود. ولی از ۲۰۱۸ به بعد مایکرو شروع کرده به تصمیم گیری و اینده نگری بهتر و نسل ۹ رو جدی شروع کرده.
مایکرو چشمشو بسته و پول میده که بازی عالی و شاهکار بسازن و سود کنه. هدفش اینه
فن بوی بودن تاچه حد میدونی تانگو چه استودیو خوبیه تازه داره برای سونی انحصارزمانی میسازه بعد نکنه بازم بده😐😐
کسی که خالق اویل یک،،ریمیک یک،،اویل ۴ و هویل ویتین و بازی ای مثل گاد هنده ی انسان فرازمینیه،،ی اسطورس،،ی نابغه تکرار نشدنیه
مادر نمیزاد کسی دیگه ی بازی سوپر شاهکار مثل اویل ۴ بسازه و هرکس بدون استثنا در این مورد که ایشون یک ابر کارگردانه شک کنه یک ابلهه ب تماااام معناس،
نقطه۔۔۔تمام!!!